تور استانبول نوروز 1401 با مهرپرواز
بهترین پرواز ها را با جیبوجت جستجو کن
تور استانبول نوروز 1401 با مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:5

تور استانبول نوروز 1401 | مهرپرواز

 

تور استانبول نوروز 1401 ✦ رزرو آنلاین و خرید ارزانترین پکیج ها و بهترین آفرهای تور لحظه آخری استانبول نوروز 1401 ⏰ از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز

 

پکیج تور استانبول نوروز 1401

پکیج تور استانبول عید 1401 در آژانس هواپیمایی مهرپرواز شامل خدمات زیر است:

  • اقامت در بهترین هتل ها طبق سرویس هتل
  • بلیط پرواز رفت و برگشت
  • سرویس رفت و برگشت فرودگاهی
  • لیدر فارسی زبان
  • تور گردشگری شهری
  • بیمه مسافرتی با پوشش کرونا

 

سفر با تور استانبول در عید نوروز 1401

استانبول در سال های اخیر همواره در میان ده شهر توریستی و برتر جهان بوده است و آژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا با ارائه بهترین تورهای استانبول عید نوروز 1401، خاطراتی فراموش نشدنی را از سفر به این شهر بی نظیر برای شما بسازد. سالانه میلیون ها گردشگر از سرتاسر دنیا برای دیدن جاذبه های گردشگری این شهر زیبا و دوست داشتنی به آن سفر می کنند. سفر به استانبول برای هر قشری با هر سلیقه ای مناسب است، چرا که این شهر زیبا ترکیبی از انواع تفریحات هیجان انگیز و جاذبه های گردشگری را دارد.

 

نکته جالب این است که علاوه بر عاشقان تاریخ و طبیعت این شهر برای عاشقان مد و خرید هم جایگاه ویژه ای دارد، پیاده روی در خیابان استقلال که در دو طرف آن انواع فروشگاه ها دیده می شوند و در حالیکه نوازندگان حتی ایرانی در نقطه به نقطه آن جا با آلات موسیقی خود شور و هیجان خاصی به آن جا داده اند. پس اگر تا به حال به این شهر سفر نکرده اید می توانید با مهرپرواز در ارتباط باشید و با رزرو هتل استانبول در بهترین جا اقامت کنید و از دیگر خدمات ما نیز بهره مند شوید.

 

 

قیمت تور استانبول نوروز 1401

تعطیلات نوروز در واقع فصل High season می باشد و جمعیت زیادی از هموطنان راهی مقاصد مختلف علی الخصوص ترکیه و شهرهایی نظیر استانبول و آنتالیا می شوند. پس همین موضوع نشان دهنده این است که قیمت تور استانبول تابستان و نوروز کمی بالاتر از سایر روزهای سال است اما ما در مهرپرواز که به عنوان مجری مستقیم تور استانبول فعالیت داریم همواره در پی آن هستیم تا بتدانیم شما را در زمینه انتخاب بهترین و ارزان قیمت ترین تور استانبول نوروز 1401 یاری کنیم و در نتیجه سفر عالی را در پیش داشته باشید. 

 

تور لحظه آخری استانبول نوروز 1401

یکی از عبارات رایجی که امروز در هرجایی اعم از پیامک های تبلیغاتی، فضای مجازی، بیلبوردها و... مشاهده می کنیم تور لحظه آخری استانبول نوروز 1401 و از این قبیل عبارات می باشد. تور لحظه آخری استانبول ارزان تر از تورهای عادی است و دلیل آن ارائه در لحظات آخر است. خدمات تور های لحظه آخری با خدمات تورهای عادی تفاوتی ندارد. بنابراین گزینه مناسبی برای سفر ارزان به استانبول است. تورهای لحظه آخری نوروز 1401 استانبول یا تور استانبول دقیقه 90 ویژه نوروز 1401 از عباراتی هستند که ممکن است در روزهای پایانی سال بیشتر به چشمتان بخورد.

تور لحظه آخری استانبول ویژه نوروز زمانی انجام می گیرد که در فاصله بین 1 تا 2 روز مانده به برگزاری تور، سهمیه تور آژانستکمیل نشده و آژانس مجبور است با ارائه تخفیف های چشمگیر بین 10 تا 50 درصد تور نوروزی استانبول را با نام تور دقیقه نودی استانبول ویژه نوروز به فروش برساند. پس می توان هزینه پایین تور لحظه آخری نسبت به قیمت تور ترکیه عادی را از مزایای آن دانست درحالیکه هیچ تفاوتی از نظر فنی با تور استانبول ترکیه عادی ندارد.

 

 

تور ارزان استانبول نوروز 1401

آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ارزان استانبول نوروز 1401 و همچنین تور چارتری استانبول ویژه ایام نوروز و همچنین سایر فصول شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به استانبول تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز آفرهای مختلفی از تور ترکیه نوروز 1401 هوایی و همچنین تور زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید اینترنتی تور استانبول داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت تور استانبول با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. اما اگر به دنبال آفر تور استانبول هستید میتوانید با متخصصین تور استانبول در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این شهر زیبا تجربه نمایید.

 

تور استانبول نوروز 1401 از سایر شهرها

تور استانبول از تبریز، مشهد و سایر شهرها در نوروز 1401 نیز قابل برگزاری است. آژانس هواپیمایی مهرپرواز تور استانبول نوروز 1401 را علاوه بر تهران از سایر شهرهای ایران نیز برگزار می کند. بسیاری این سوال را از ما می پرسند که آیا تور استانبول از شیراز یا تور استانبول از مشهد و سایر شهرها در نوروز 1401 برگزار می شوند یا خیر که می توان گفت تور استانبول از اصفهان، تور استانبول از گرگان و دیگر استان ها برگزار می شوند  اما اینکه مهرپرواز مجری مستقیم برگزاری تور استانبول از شهرهای خارج از تهران می باشد یا خیر می بایست گفت فعلا به این شکل نیست اما در آینده امیدوار هستیم تا بتوانیم در کنار شما مردمان ایران عزیزمان در هر نقطه از این مرز و بوم باشیم تا سفر بی نظیری را در سال نو برایتان رقم بزنیم. شما می توانید برای رزرو تورهای نوروزی ارزان برای عید نوروز ۱۴۰۱ با کارشناسان تور مهرپرواز تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای گذشته
قیمت بلیط هواپیما تا پایین ترین حد خود کاهش یافت.
www.rokna.net

سنگ تراورتن
خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی
www.anamisstone.com
سنگ مرمریت
خرید انواع سنگ مرمریت
www.anamisstone.com
سنگ مرمر
خرید و فروش انواع سنگ مرمر ساختمانی اونیکس
www.anamisstone.com
سنگ ازنا
فروش انواع سنگ ازنا ارزان قیمت در تهران
www.anamisstone.com
سنگ گرانیت
انواع سنگ ساختمانی گرانیت مشکی و سفید نهبندان، نطنز و مروارید مشهد
www.anamisstone.com
سنگ گوهره
فروش انواع سنگ گوهره ممتاز و سوپر کف قیمت
www.anamisstone.com
سنگ هرسین
انواع سنگ مرمریت هرسین
www.anamisstone.com
سنگ طرح چوب
قیمت سنگ سنداستون طرح چوب
www.anamisstone.com