بهترین پرواز ها را با جیبوجت جستجو کن
استانبول یا ازمیر کدام برای خرید خانه بهتر است؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 12:29

خیلی از متقاضیان خرید خانه در ترکیه، اطلاع دارند که استانبول و ازمیر بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه و مهاجرت هستند اما انتخاب از بین این دو برایشان سخت می شود.

معمولا سوال های زیادی در ذهن افرادی وجود دارد که قصد خرید خانه در ترکیه یا مهاجرت به ترکیه را دارند. استانبول و ازمیر هر دو شهرهای خوبی برای خرید خانه در ترکیه و زندگی در ترکیه هستند و انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری است. اگر شما هم در این دو راهی مانده اید و می خواهید بدانید که استانبول برای خرید خانه بهتر است یا ازمیر، این مطلب را از دست ندهید.

ما در ادامه درباره شرایط زندگی در استانبول و ازمیر توضیحات کاملی را به شما ارائه می کنیم و بعد با هم شرایط خرید خانه در ازمیر و استانبول را بررسی می کنیم تا در نهایت نتیجه گیری و تصمیم گیری برای شما آسان شود.

 

33333333333333

انتخاب استانبول و ازمیر برای زندگی

 

 

شرایط زندگی در استانبول

اگرچه استانبول پایتخت ترکیه نیست، اما به عنوان بزرگترین شهر ترکیه شناخته می شود و به راحتی می توان عنوان قطب تجارت، اقتصاد و فرهنگ ترکیه را به آن داد. استانبول شهری است که در طول هر سال، میلیون ها توریست از سراسر دنیا و ایران با تور ارزان استانبول از آن دیدن می کنند. شهری که قطب گردشگری ترکیه محسوب می شود و از هر نظر یک سر و گردن از شهرهای دیگر ترکیه بالاتر است.

 

جالب است بدانید که در سال های اخیر، تعداد خارجی هایی که در استانبول خانه خریده اند، به شدت زیاد شده است و تخمین زده شده که حدود یک سوم ساکنین این شهر مهاجر هستند. در نتیجه استانبول شرایط خوبی برای زندگی مهاجرین دارد. لازم به ذکر است که استانبول در سال 2010 توانست عنوان پایتخت فرهنگی اروپا را به خودش اختصاص دهد و همین عنوان محبوبیتش را نزد مهاجرانی که به دنبال شروع یک زندگی تازه و یا پیدا کردن یک فرصت خوب برای سرمایه گذاری بودند، زیادتر کرد.

 

البته باید این را هم بگوییم که زندگی در شهری به بزرگی و شلوغی استانبول سختی ها و معایب خاص خودش را هم دارد. در واقع زندگی در استانبول برای کسانی جذاب است که حوصله شلوغی را دارند و جمعیت زیاد استانبول و توریست های متعدد آن اذیتشان نمی کند.

 

 

22222222222222

آپارتمان های مدرن استانبول

 

 

خرید خانه در استانبول

شرایط خرید خانه در استانبول دقیقا مشابه شرایط خرید خانه در دیگر شهرهای ترکیه است. با این تفاوت که تنوع خانه ها و آپارتمان ها در استانبول خیلی بیشتر است و ضمنا مناطق و محله های متنوع تری در استانبول وجود دارد. از آنجایی که استانبول شهر بزرگی است، فرصت های بیشتری در این شهر برای خرید خانه وجود دارد.

 

ضمن اینکه پروژه های متعددی در استانبول در حال ساخت و ساز هستند که امکان پیش خرید آن ها وجود دارد و خیلی ها به آن ها به چشم یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری نگاه می کنند. خوبی استانبول برای خرید خانه این است که دست خارجی ها برای خرید خانه در آن بسیار باز است و هر کسی می تواند بنا بر بودجه و سلیقه ای که دارد، خانه باب میلش را در این شهر بزرگ پیدا کند.

 

شرایط زندگی در ازمیر

ازمیر که سومین شهر بزرگ ترکیه است، به یکی دیگر از محبوب ترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه تبدیل شده است و درست مثل استانبول، طرفداران خاص خودش را دارد. زندگی در شهر ازمیر حال و هوای بسیار متفاوتی با زندیگ در استانبول دارد. زندگی در شهری مثل ازمیر که چنین طبیعت سرسبز و سواحل بی نظیری دارد، تجربه خارق العاده ای است.

این شهر به قدری زیباست که اگر از توریست های تور ازمیر سوال بپرسید که دلشان می خواهد چند روز دیگر در ازمیر بمانند، به احتمال زیاد به شما این پاسخ را می دهند که ترجیح می دهند کل روزهای باقی مانده عمرشان را در ازمیر سپری کنند و هیچ وقت از این شهر به شهر و دیار خودشان برنگردند. ازمیر حدودا 300 کیلومتر با استانبول فاصله دارد، نسبت به استانبول شهر خلوت تر و ایزوله تری است که البته، در بعضی از زمان ها سال، به علت وجود توریست های متعدد، شلوغ می شود.

 

 

111111111111111111

آپارتمان های مدرن ازمیر

 

 

 

شرایط خرید خانه در ازمیر

بیشتر خانه هایی که در ازمیر وجود دارند نوساز هستند و متراژهای متنوعی دارند. در ازمیر پیدا کردن یک خانه کوچک با یک قیمت منطقی و منصفانه بسیار ساده است و به همین دلیل برای افرادی که بودجه محدودی برای خرید خانه در ترکیه دارند، گزینه مناسبی است.

ضمنا در ازمیر نیز درست مثل استانبول، پروژه های در حال ساخت متعددی وجود دارد و شما می توانید از این پروژه ها برای سرمایه گذاری در ازمیر استفاده کنید. نکته مهم دیگری که باید عنوان کنیم، این است که قیمت خانه در ازمیر 30 تا 50 درصد ارزانتر از قیمت خانه در استانبول است.

 

کلام پایانی

در آخر می توانیم این طور جمع بندی کنیم که هم برای افرادی که به دنبال آرامش و سکوت بیشتر هستند و هم برای کسانی که به دنبال خرید خانه ارزان در ترکیه هستند، ازمیر شهر بهتری برای خرید خانه است. در مقابل برای مهاجرانی که به دنبال زندگی در یک شهر بزرگ و پر هیاهو هستند و می خواهند در قطب تجاری ترکیه زندگی کنند و احتمالا فرصت های شغلی بیشتری داشته باشند، استانبول گزینه بهتری برای خرید خانه است. اگر می خواهید در شهرهای خوش آب و هوا زندگی کنید شهرهای آنتالیا و آلانیا را به شما توصیه می کنیم. این شهرهای دارای طبیعت سرسبز و زیبایی هستند که تور آلانیا و تور آنتالیا از آن ها بازدید کنید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تور ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


دیدنی های کوش آداسی ترکیه کدامند؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:49

دیدنی های کوش آداسی برای گردشگرانی که به بازدید از این شهر ساحلی می آیند بسیار جذاب خواهد بود. در این مطلب به بررسی دیدنی های کوش آداسی می پردازیم.

در امتداد دریای اژه ترکیه، شهر تفریحی و زیبای کوش آداسی قرار دارد. این شهر یکی از بهترین مقاصد ساحلی ترکیه محسوب می شود و بازدیدکنندگان می توانند از جاذبه های تاریخی و طبیعی آن بازدید کنند و از تفریحات فراوان آن لذت ببرند. در کوش آداسی رستوران‌های بی‌شماری با چشم‌اندازهای رویایی از دریا وجود دارد. همچنین در سواحل شنی طولانی که در آن از غروب طلایی آفتاب نمایان است، امکانات زیادی برای تفریح خانوادگی ​​با بچه‌ها وجود دارد.

 

نمایی از شهر زیبای کوش‌آداسی ۱

نمایی از شهر زیبای کوش‌آداسی

 

دیدنی‌های کوش‌آداسی کجاست؟
 

سواحل و تفریحات ساحلی، تمام جاذبه های کوش آداسی نیست. پس از سایر دیدنی های کوش آداسی غافل نشوید. در اطراف کوش آداسی ده ها جاذبه باشکوه وجود دارد که منتظر بازدید شما هستند. این دیدنی ها شامل معابد باستانی، شهرهای قدیمی، مساجد خیره کننده، غارهای افسانه ای و بسیاری موارد دیگر می شود که می توانید در تور کوش آداسی از آن ها بازدید کنید. بنابراین، اگر به کوش آداسی سفر می کنید، بهتر است چند روزی را در اینجا بگذرانید و دیدنی های کوش آداسی را که در ادامه معرفی می کنیم کشف کنید.

 

شهر باستانی افسوس

شهر باستانی افسوس تنها 2.5 کیلومتر و 6 دقیقه با ماشین از کوش آداسی فاصله دارد. این شهر بزرگ و زیبا از دوران یونانی-رومی که حدود 3000 سال پیش تأسیس شد، یکی از مهم‌ترین مکان‌های تاریخی ترکیه و بزرگترین جاذبه منطقه است. این شهر در دوران شکوفایی خود خانه حدود 250000 نفر بود و از آنجایی که بندری دریایی داشت، مرکز تجاری مهمی بود.

همچنین به لطف معبد آرتمیس که به افتخار الهه یونانی آرتمیس (دیانای رومی) ساخته شده بود، در سراسر دوران هلنیستی و رومی یک معبد مشهور و بزرگ بود. این کشور از دوره های رونق در حدود 1300 سال برخوردار بود، حتی قبل از فروپاشی آن در دوره بیزانس به پایتخت آسیای صغیر تبدیل شد.

قسمت اعظم افسوس ویرانه شده است، اما شهر بندری باستانی هنوز به اندازه‌ای است که کنجکاوها را خیره کند. آمفی تئاتر باستانی با ظرفیت ۲۵۰۰۰ نفر، کتابخانه سلسوس و معبد هادریان از جاذبه های این منطقه است.

شهر باستانی افسوس- ۲

شهر باستانی افسوس

 

پارک آبی آدالند کوش آداسی

اگر با خانواده خود سفر می کنید و می خواهید تجربه گشت و گذار خود را با هیجان و افزایش آدرنالین شروع کنید، پارک آبی آدالند بهترین مکان است. این پارک تفریحی مناسب برای خانواده ها است و دارای تفریحات جذاب برای جویندگان هیجان است، از جمله «طولانی‌ترین سرسره خانوادگی جهان» به ارتفاع حیرت‌انگیز 406 متر (Water Coaster).

همچنین دو سرسره 360 درجه، سرسره ای با ارتفاع 50 متری (Kamikaze) و یک سرسره با پرش به هوا که افراد را چندین متر به هوا پرتاب می کند (Slide & Fly's) در این پارک وجود دارد. در مجموع، از سواری در قایق های بادی، استخرها و سرسره های هیجان انگیز برای بچه ها لذت خواهید برد.

شبه جزیره دیلک

شبه جزیره دیلک یک پارک ملی 27500 هکتاری در جنوب کوش آداسی است و شامل کوه با شکوه Mycale است که مناظر خیره کننده ای را از ساحل کوش آداسی لانگ در افق ارائه می دهد. جنوب پارک به لطف دلتای رودخانه بیوک مندرس، منظره بسیار مرطوب تری دارد.

این شبه جزیره شامل تنوع باورنکردنی از گیاهان و جانوران است. به طور کلی دارای 800 گونه گیاهی مختلف است و جنگل‌ها محل زندگی شغال‌ها، کفتارها و سیاهگوش‌ها هستند، در حالی که منطقه دلتا پر از گونه‌های پلیکان، سهره و میش‌ماهی است.

 

جزیره کبوتر کوش آداسی

در نزدیکی بندر کوش آداسی، گذرگاهی به طول 350 متر به جزیره کوچک کبوتر منتهی می شود، جایی که بقایای قلعه بیزانسی قرن سیزدهم روی صخره ای قرار دارد.

این جزیره مکان مورد علاقه برای قدم زدن در کنار دریا است. در داخل قلعه، مسیری بین درختان و گیاهان بومی مانند کاج ترکی و گل حفاظت شده کوش آداسی تولوشا پیچید، با تابلوهای راهنما که در طول مسیر نقطه‌گذاری شده‌اند که گیاهان و جانوران این منطقه را توضیح می‌دهد. پس از آن، کافه جزیره مکان خوبی برای نشستن و تحسین مناظر بندر است.

جزیره کبوتر کوش‌آداسی

 جزیره کبوتر

 

ساحل بانوان کوش آداسی

ساحل بانوان، در دو کیلومتری شهر، محبوب‌ترین نوار شنی عمومی در این منطقه است. ورزش‌های آبی فراوانی برای شاد نگه‌داشتن افراد فعال وجود دارد، کافه‌های فراوانی وجود دارد. همچنین می توانید در آن صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر کرایه کنید.

 

شهر سلجوک

سلجوک یک شهر کوچک در کوش آداسی در زیر یک قلعه باستانی در پای تپه ایا سولوک است. پایگاه خوبی برای شروع کاوش در مناطق و جاذبه های اطراف، از جمله تمام جاذبه های موجود در این لیست و موارد دیگر مانند پرین، میلتوس و دیدیما است.

 

ساحل پاموکاک و لانگ بیچ کوش آداسی

اگر قصد شما از سفر به دریای اژه، تجربه سواحل مرطوب و شنی است، ساحل پاموکاک باید در صدر فهرست شما باشد. ساحل شنی کوش آداسی که با نام Uzun Plaj نیز شناخته می شود، 18 کیلومتر طول دارد و از اطراف سر در از ساحل بانوان تا شهر گوزلکاملی ادامه دارد و زیرساخت‌های توریستی کاملی را در سراسر طول خود دارد. یکی دیگر از شهرهای ساحلی جذاب ترکیه، شهر مارماریس است که در تور مارمایس و یا تور مارماریس نوروز می توانید به آن سفر کنید.

 

 

روستای کرازلی کوش آداسی

روستای کرازلی یکی از بهترین اسرار کوش آداسی است. بازدیدکنندگان کرازلی همچنین از غذاهای لذیذ محلی در رستوران های سنتی مختلف روستا، مناظر زیبای مزارع گلدار اطراف انجیر، زیتون، درختان گیلاس و انگور لذت می برند.

 

تور کوش آداسی خود را همین امروز رزرو کنید

کوش آداسی یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن تعطیلات ترکیه است، چه بخواهید در مکان‌های تاریخی کاوش کنید، از مناظر دیدنی لذت ببرید یا در یک ساحل دنج و گرم استراحت کنید. برای استفاده حداکثری از سفر به این سرزمین جادویی، همین امروز سفر کوش آداسی خود را با تور کوش آداسی مهرپرواز در تمام ایام سال و یا تور کوش آداسی نوروز رزرو کنید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

کوش آداسی ترکیه، شهری با جاذبه های تاریخی و سواحل بسیار زیبا است. اگر قصد دارید تعطیلات خود را در شهری بگذرانید که هم جاذبه های گردشگری مختلف و هم سواحل زیبا داشته باشد، کوش آداسی یک انتخاب خوب خواهد بود. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تور ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


سفر ارزان به کشورهای نزدیک ایران
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:40

مقاصد سفر خارجی با کم ترین هزینه را در این مطلب بررسی کرده ایم. سفر ارزان به کشورهای نزدیک ایران از بهترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلات است. با ما همراه باشید.

افراد زیادی به دنبال این هستند تا سفر خارجی خود را با کم ترین هزینه تجربه کنند. یکی از این راه ها، خرید تورهای ترکیه و امارات است. زیرا این کشور به ایران نزدیک هستند و با هزینه بسیار کم تری می توانید به این کشورها سفر کنید.

 

تنگه بسفر در استانبول

 

سفر به استانبول

 

استانبول از شهرهای بزرگ و توریستی اروپا در ترکیه است. این شهر مقصد مناسبی برای خرید و بازدید از آثار گردشگری جذاب آن است. فصل بهار یک از بهترین فصل ها برای سفر به استانبول است. زیرا هوای استانبول بسیار دلپذیر می شود و همچنین حراجی های زیادی در این فصل برگزار می شود که می توانید است از مراکز خرید بزرگ این شهر بهترین خریدها را داشته باشید.

استانبول شهری است که اروپا و آسیا را به هم پیوند می زند. استانبول با داشتن تاریخ غنی، دریای آبی کریستالی و بازارهای پرهیاهو، شامل قسمت های قدیمی و مدرن می شود. استانبول به عنوان شهری که سه امپراتوری را در طول تاریخ خود درگیر کرده است (یعنی روم، بیزانس و عثمانی)، بهترین جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است.

جاذبه های گردشگری معروف استانبول مسجد ایاصوفیه، کاخ دولما باغچه، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ استانبول، مسجد سلیمانیه، مسجد آبی، آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا، پل بسفر و... است که با تور استانبول مهرپرواز و یا تور استانبول نوروز 1401 با قیمت ارزان می توانید از آن ها بازدید کنید.

 

نمایی از آنتالیا و هتل های ساحلی آن

 

سفر به آنتالیا

 

آنتالیا از محبوب ترین شهرهای ساحلی ترکیه است. آنتالیا در جنوب ترکیه و در سواحل دریای مدیترانه قرار دارد. آنتالیا سواحل زیبای زیادی مانند کنیالتی و کاپوتاش است که می توانید در آن به استراحت بپردازید. همچنین طبیعت و آبشارهای آنتالیا نیز بسیار زیبا هستند.

در این شهر امکانات تفریحی زیادی وجود دارد. پارک آبی و قایقرانی در آب های خروشان و طبیعت گردی از تفریحات آنتالیا هستند. آنتالیا پارک های آبی زیادی دارد که هر کدام از آن ها جذابیت خاص خود را دارند. پارک آبی لند آف لجندز، آکوالند، ریکسوس پریمیوم تروی و ددمان از پارک های آبی معروف آنتالیا هستند. علاوه بر آن، هتل های معروف آنتالیا نیز معمولا در محوطه خود یک پارک آبی جذاب را جای داده اند.

آنتالیا به خاطر هتل های بزرگ ساحلی All Inclusive معروف است. مناطق  بلک، کمر، لارا و سیده از معروف ترین مناطق ساحلی آنتالیا هستند. هتل های UALL در آنتالیا هر آنچه ممکن است شما نیاز داشته باشید را دارند. اگر در سفر خود صرفا سواحل دریا، آفتاب، تفریحات آبی و استخر را می پسندید، هتل های UALL بهترین گزینه برای رزرو هتل در تور آنتالیا هستند.

اما اگر دوست دارید به مناطق اطراف آنتالیا بروید و یا اگر اولین بار است که به آنتالیا می‌روید، من اقامت در کالیچی،  یعنی منطقه قدیمی آنتالیا را توصیه می کنیم. برای اینکه بتوانید فرهنگ و تاریخ را تجربه کنید و بتوانید ایده ای در مورد سبک زندگی، سنت ها و آداب و رسوم ترکیه داشته باشید، شهر کالیچی بهترین مکان است.

این یک منطقه شهر قدیمی با خیابان های سنگفرش شده، خانه های دوران عثمانی و بندر طبیعی احاطه شده است. شما می توانید سبک زندگی اصیل ترکی و عادات فرهنگی ترکیه را در این شهر تجربه کنید و چیزهای شگفت انگیز زیادی را در شهر قدیمی مشاهده کنید. تور آنتالیا در تمامی ایام سال و همچنین تور آنتالیا نوروز 1401 می تواند به شما برای سفر ارزان تر به شما کمک کند.

 

 

برج خلیفه و سایر برج های لوکس دبی

 

سفر به دبی

دبی از شهرهای محبوب جهان است و گردشگران زیادی را از تمام نقاط جهان می پذیرد. می توان گفت جاذبه های گردشگری که در دبی وجود دارند را نمی توانید در هیچ شهر دیگری از خاورمیانه تجربه کنید. بنابراین حتما توصیه می کنیم که سفری دبی داشته باشته باشید.

دبی شبیه هیچ شهر دیگری روی کره زمین نیست. بزرگترین شهر امارات متحده عربی یعنی دبی با معماری جسورانه و سبک فوق‌العاده‌اش، تلفیقی از میراث بادیه‌نشین عربی و فرهنگ فوق‌مدرنرا ارائه می دهد. شهر دبی کاملاً از انتظارات شما فراتر خواهد رفت.

با آسمان خراش های چشمگیر و فعالیت های متعددی که می توانید در دبی انجام دهید، مطمئنا از سفر خود به یکی از شیک ترین مقصدهای جهان لذت خواهید برد.

همچنین دبی با در اختیار داشتن لوکس ترین مراکز خرید دنیا، زیباترین سواحل و هتل های بسیار لوکس نظر همه گردشگران با هر سلیقه ای را به خود جلب می کند.

برای تجربه سفری ارزان به دبی توصیه می کنیم از پکیج های تور دبی استفاده کنید. همچنین برای سفر در ایام نوروز می توانید تور دبی نوروز 1401 در آژانس هواپیمایی مهرپرواز را رزرو کنید. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور مسافرتی دبی همچنین ویزای دبی شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به دبی تجربه نمایید. می توانید با متخصصین تور دبی در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید و از قیمت تور ارزان دبی و بلیط دبی اطلاعاتی را بدست آورید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این شهر زیبا با تور دبی تجربه نمایید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

سفر به ترکیه یا امارات می تواند از بهترین گزینه برای سفر خارجی ارزان باشد. زیرا این کشورها بسیار به ایران نزدیک هستند و می توانید با قیمت ارزان تری به این کشورها سفر کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تور ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


تفاوت و فرق هتل ALL و UALL در آنتالیا چیست؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:27

آنتالیا به عنوان یک شهر ساحلی، هتل های متنوعی دارد. اما تفاوت و فرق هتل های all و uall در آنتالیا چیست؟ در این مطلب به بررسی انواع خدمات هتل ها در آنتالیا می پردازیم.

در هنگام رزرو هتل به احتمال زیاد به کلماتی مانند BB، All و UAll و… برخواهید خورد. این عبارات، در واقع تفاوت خدمات هتل ها را نشان می دهد. همچنین هزینه رزرو هتل ها نیز بستگی به سطح خدمات آن ها دارد. اگر نمی دانید تفاوت هتل های all و uall در آنتالیا چیست در این مطلب با ما همراه باشید.

 

امکانات هتل های آنتالیا

 

هتل ALL چیست؟

هتل های all که به طور کامل تر all inclusive نامیده می شوند هتل هایی هستند که از امکانات تفریحی بالایی برخوردارند. شما در این هتل ها می توانید از طریق رستوران های با کیفیت هتل وعده های غذایی خود را سفارش دهید.

با رزرو این هتل ها ۳ وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار و شام به همراه میان وعده نوشیدنی به شما به صورت رایگان ارائه می شود. اما در نظر داشته باشید که این خدمات رایگان در هتل های آل تا ساعت ۱۱ یا ۱۲ شب ارائه می شود و پس از آن باید هزینه های وعده های غذایی را بپردازید. همچنین تفریحات آبی و ماساژ درمانی در این هتل ها تا یک بار رایگان خواهد بود و برخی میان وعده های گران قیمت همچنان با هزینه ارائه می شوند.

بنابراین در این هتل ها می توانید بدون خروج از هتل به وعده های غذایی، تفریحات، استخر و سواحل اختصاصی دسترسی داشته باشید. به صورت کلی هزینه رزرو این هتل ها بسیار به صرفه است. زیرا نسبت به رستوران های معمولی به صرفه تر هستند و از طرف دیگر آسودگی خاطر بیشتری در سفر خود از بابت غذا خواهید داشت.

هتل UALL چیست؟

هتل های UALL که نام Ultra All Inclusive نیز شناخته می شوند که کامل ترین هتل ها از نظر خدمات هستند. ۳ وعده غذایی صبحانه، ناهار، شام و تمامی میان وعده ها و نوشیدنی ها در این هتل ها به صورت ۲۴ ساعته رایگان هستند. بنابراین محدودیت زمانی برای سفارش غذا ندارید.

البته رایگان بودن به این معنا نیست که هزینه ای برای آن پرداخت نمی کنید. هزینه رزرو این هتل ها نسبت به سایر هتل های بالاتر است. اما اگر هزینه وعده های غذایی، نوشیدنی ها و همه امکانات تفریحی را در نظر بگیرید، هزینه رزرو این هتل ها بسیار مناسب و به صرفه خواهند بود.

اگر به دنبال استراحت در هتل ها و سواحل آنتالیا هستید و قصد گردش به اطراف آنتالیا را ندارید، انتخاب هتل های UALL بسیار به صرفه خواهد بود. زیرا با رزرو این هتل ها به تمامی امکانات تفریحی، ساحل اختصاصی، باشگاه تناسب اندام، ماساژ، استخر، پارک آبی و رستوران های متنوع در خود هتل بدون هزینه اضافی دسترسی خواهید داشت.

پیشنهاد ما به شما رزرو هتل های UALL در آنتالیا است. زیرا در این هتل ها با داشتن بهترین امکانات، تجربه بسیار خوبی از سفر خود خواهید داشت و همه امکانات در دسترس شما است. به همین دلیل است که اکثر مسافران، با توجه به بودجه خود هتل های UALL در آنتالیا را رزرو می کنند. این هتل ها با تنوع زیادی در تور آنتالیا مهرپرواز ارائه می شوند.

 

تفاوت و فرق هتل ALL و UALL در آنتالیا چیست؟1

هتل ویند آف لارا آنتالیا

 

فرق هتل ALL و UALL در آنتالیا

فرق هتل ALL و UALL در آنتالیا در ساعت ارائه وعده های غذایی، میان وعده و نوشیدنی است. در هتل های All میان وعده و وعده های غذایی تا ساعت ۱۲ شب یا ۱۱ شب ارائه می شود و پس از آن باید هزینه های آن را پرداخت کنید. همچنین در این هتل ها همه میان وعده ها رایگان نیستند و اگر میان وعده خاص و گرانی را انتخاب کنید باید هزینه آن را بپردازید.

اما در هتل های UAll می توانید به صورت ۲۴ ساعته از تمامی وعده های غذایی و میان وعده ها استفاده کنید. همچنین در انتخاب میان وعده ها محدودیتی ندارید و می توانید هر کدام را برای خود انتخاب کنید، بدون اینکه هزینه اضافه ای را بپردازید. شما می توانید تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ و تورهای فصول دیگر با قیمت های مناسب در مهرپرواز رزرو کنید.

 

تفاوت و فرق هتل ALL و UALL در آنتالیا چیست؟2

هتل رویال وینگز آنتالیا

 

درباره دیگر سرویس های هتل ها

سرویس های دیگر نیز در هتل ها وجود دارد که معمولا در هتل های کوچک و یا در شهرهای غیر ساحلی ارائه می شوند.

  • خدمات OR: این خدمات در هتل ها فقط شامل اتاق می شود و مسافران از خدمات دیگر هتل ها نمی توانند استفاده کنند. (Only Room)
  • خدمات BB: این خدمات در هتل ها شامل صبحانه و اتاق می شود و می توانید از منوی صبحانه و بوفه آن استفاده کنید. (Bed & Breakfast)
  • خدمات HB: این خدمات به این معنی است که گردشگران می توانند به همراه رزرو اتا، علاوه بر صبحانه از یک وعده غذایی رایگان دیگر نیز برای ناهار یا شام به انتخاب خود استفاده کنند. (Half Board)
  • خدمات FB: این خدمات شامل اتاق به همراه ۳ وعده غذایی اصلی است. یعنی شامل میان وعده و نوشیدنی های هتل نمی شود. (Full board)

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آنتالیا هتل های بسیار متنوعی دارد که همه بودجه ها را پوشش می دهد. اما اگر می خواهید بهترین سفر را تجربه کنید بهتر است از هتل های UALL با وعده های غذایی و نوشیدنی ۲۴ ساعته استفاده کنید تا دیگر دغدغه ای در این مورد در سفر خود نداشته باشید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تور ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


هتل های خوب و ارزان آنتالیا
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:9

اگر به دنبال هتل های خوب و ارزان آنتالیا هستید که امکانات خوبی داشته باشد و قیمت مناسبی داشته باشند در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین هتل های ارزان آنتالیا را بشناسید.

در این مطلب شما را با هتل هایی در آنتالیا آشنا می کنیم که خوب و با کیفیت و ارزان و مقرون به صرفه هستند. با خواندن این مطلب می توانید با آگاهی بیشتر تور ارزان آنتالیا نوروز 1401 را رزرو کنید و راحت تر هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. هتل هایی که در ادامه در موردشان صحبت می کنیم، در مناطق مختلف آنتالیا قرار گرفته اند و در نتیجه شما می توانید با توجه به اولویت های خودتان و اینکه چه منطقه ای را برای اقامت مد نظر دارید، یکی از آن ها را انتخاب کنید.

هتل های خوب و ارزان آنتالیا کدامند؟

هتل های خوب و ارزان آنتالیا که کیفیت مناسبی دارند برای سفر به آنتالیا بسیار مهم هستند. زیرا مسافران ممکن است با رزرو هتل های ارزان که کیفیت مناسبی ندارند باعث خراب شدن سفر خود همسفرانشان شوند. انتخاب هتل و امکانات آن در شهر آنتالیا اهمیت زیادی دارد. بنابراین در این مطلب به معرفی هتل های خوب و ارزان آنتالیا می پردازیم.

هتل بلدیبی آنتالیا از هتل های خوب و ارزان آنتالیا

هتل بلدیبی آنتالیا از هتل های خوب و ارزان آنتالیا

 

هتل بلدیبی بیچ آنتالیا (Beldibi Beach Antalya)

یکی از ارزانترین هتل های 4 ستاره آنتالیا، هتلی به نام بلدیبی بیچ است که در منطقه کمر قرار گرفته است. این هتل امکانات خوبی مثل ساحل اختصاصی، استخر روباز و استخر مخصوص کودکان دارد اگر به دنبال یک هتل 4 ستاره ارزان در منطقه زیبای کمر هستید و دوست دارید که به جاذبه های گردشگری کمر و سواحل زیبای کمر نزدیک باشید، هتل بلدیبی بیچ آنتالیا برای اقامت شما گزینه مناسبی است.

هتل بلدیبی بیچ آنتالیا هم برای جوان ها و هم برای خانواده ها گزینه بی نقصی برای اقامت است و از هر نظر جزء هتل های خوب آنتالیا محسوب می شود. این هتل یکی از هتل های خوب و ارزان آنتالیا است. می توانید هتل بلدیبی آنتالیا را برای اقامت انتخاب کنید و با یک تور ارزان آنتالیا راهی این شهر ساحلی در ترکیه شوید. در واقع هتل هتل بلدیبی آنتالیا یکی از هتل های ارزان آنتالیاست و با توجه به قیمت مناسبی که دارد، گزینه ایده آلی برای سفر ارزان به آنتالیاست.

شما می توانید برای کاهش هزینه سفر خود از پکیج های تور آنتالیا استفاده کنید تا در مجموع سفر مقرون به صرفه تری را به شهر زیبای آنتالیا تجربه کنید.

هتل بلکون بلک آنتالیا از هتل های با کیفیت و قیمت مناسب

هتل بلکون بلک آنتالیا از هتل های با کیفیت و قیمت مناسب

هتل بلکون بلک آنتالیا (Belkon Hotel Antalya)

هتل بلکون بلک آنتالیا یکی از محبوب ترین هتل های ارزان آنتالیاست. این هتل 4 ستاره که در منطقه بلک، یکی از معروف ترین مناطق آنتالیا قرار گرفته است، 182 اتاق دارد و 4 استخر روباز بسیار زیبا را در خود جای داده است. علاوه بر این ها، هتل بلکون آنتالیا یک ساحل اختصاصی و 2 رستوران و 3 کافه دارد.

یک مورد دیگر که باعث جذابیت هتل بلکون آنتالیا شده، این است که این هتل یک مرکز اسپا لوکس دارد که آرامش را برای توریست ها فراهم می کند. ضمن اینکه در این هتل به بازی و سرگرمی کودکان نیز فکر شده و برای آن ها امکاناتی مثل استخر و زمین بازی در هتل بلکون آنتالیا تعبیه شده است. با این اوصاف اگر به دنبال یک هتل خانوادگی ارزان در آنتالیا هستید، ما به شما هتل بلکون آنتالیا را پیشنهاد می کنیم.

فضای داخلی هتل پریوادو آنتالیا

فضای داخلی هتل پریوادو آنتالیا

هتل پریوادو آنتالیا (Privado Hotel)

هتل پریوادو یکی دیگر از هتل های خوب و ارزان آنتالیاست. مزیت این هتل این است که در مرکز شهر آنتالیا و در نزدیکی جاهای دیدنی آنتالیا قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره 54 اتاق دارد و جزء هتل های آرام آنتالیا به حساب می آید. این هتل که یک کافه و رستوران دنج هم دارد، به گونه ای طراحی و ساخته شده است که همه افراد از جمله معلولین و کسانی که مشکل حرکتی دارند، بتوانند در آن اقامت راحتی داشته باشند. به شما توصیه می کنیم که اگر نزدیکی هتل به جاذبه های گردشگری آنتالیا برایتان در اولویت است، این هتل را برای اقامت در آنتالیا رزرو کنید.

برای رزرو هر کدام از این هتل ها یا هتل های دیگر در آنتالیا می توانید با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید و ارزانترین تورهای آنتالیا و تور آنتالیا نوروز 1401 را برای خودتان و همسفرهایتان گرامیتان رزرو کنید.

آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ایام نوروز و همچنین سایر فصول شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به آنتالیا تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور آنتالیا هوایی و زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور ارزان آنتالیا را داشته باشید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

اگر قصد رزرو هتل های ارزان آنتالیا را دارید باید توجه داشته باشید تا هتل های خوب و ارزان آنتالیا را رزرو کنید. حتما درباره هتلی که قصد رزرو دارید از قبل تحقیق کنید تا سفر شما خراب نشود. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تور ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


ارزانترین و بهترین قیمت تور آنتالیا ویژه نوروز ۱۴۰۱
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:24
برای سفر به آنتالیا چه فاکتور‌هایی در قیمت تور موثر هستند و چگونه می‌توان بهترین قیمت تور آنتالیا ویژه نوروز ۱۴۰۱ را تجربه کرد؟ در این مطلب به این موارد پرداخته ایم.

این روزها افراد زیادی هستند که به دنبال یک تور خوب و ارزان به مقصد آنتالیا هستند که هم امکانات خوبی داشته باشد و هم اینکه قیمت آنچنان بالایی نداشته باشد. اگر شما هم این روزها چنین دغدغه ای دارید و شما هم به دنبال ارزان ترین تور آنتالیا نوروز 1401 هستید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا اول با هم ببینیم که چه مواردی در قیمت تور نوروزی آنتالیا تاثیر می گذارند، بعد هزینه های سفر به آنتالیا را با هم بررسی کنیم و در نهایت ارزانترین تور آنتالیا نوروز 1401 را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم قصد این را دارید که در نوروز 1401 به آنتالیا سفر کنید، این مطلب را از دست ندهید.

ارزانترین و بهترین قیمت تور آنتالیا ویژه نوروز 1401

نمایی از شهر زیبای آنتالیا

 

 

چه مواردی در قیمت تور نوروزی آنتالیا تاثیر می گذارند؟


تورهای نوروزی آنتالیا با قیمت های متنوعی ارائه می شوند و این تنوع قیمت ها می تواند به چند دلیل عمده باشد. تعداد روزها و شب های لحاظ شده برای تور نوروزی آنتالیا، هتل مورد نظر، لوکیشن آن، امکانات ارائه شده در تور، نوع ایرلاین (ترک یا ایرانی) و خیلی موارد دیگر می تواند قیمت تور آنتالیا نوروز 1401 را بالا و پایین کند.

مثلا اگر کسی بخواهد در یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا اقامت کند، مسلما باید بیشتر از کسی که به دنبال اقامت در یک هتل 4 ستاره در آنتالیاست، هزینه پرداخت کند.

همچنین اگر کسی می خواهد با یک ایرلاین ترک به آنتالیا پرواز کند، احتمالا هزینه بیشتری از کسی پرداخت می کند که با ایرلاین ایرانی راهی ترکیه می شود. حالا با همه این اوصاف سوال این است که حدودا چقدر باید پول داشته باشیم تا بتوانیم به آنتالیا سفر کنیم؟ در ادامه بیشتر در این باره صحبت می کنیم.

همانطور که میدانید در ایام نوروز تقاضای سفر از سوی ایرانیان بسیار بالاست به همین دلیل در این برهه از سال شاهد افزایش قیمت تورهای نوروزی آنتالیا هستیم. اما این موضوع نباید سبب ترساندن شما و انصراف از خرید تور آنتالیا کند. ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز با ارائه بهترین تور آنتالیا نوروز 1401 با ارزان ترین قیمت سعی داریم به شما کمک کنیم تا تعطیلات فوق العاده ای را در این شهر بی نظیر سپری کنید و سال خود را به بهترین شکل آغاز نمایید.

ارزانترین و بهترین قیمت تور آنتالیا ویژه نوروز 1401

هتل های ساحلی آنتالیا

 

 

چقدر باید پول داشته باشیم تا به آنتالیا سفر کنیم؟


یکی از مزیت هایی که آنتالیا به نسبت بیشتر مقاصد گردشگری دیگر دنیا دارد، این است که وقتی شما تور آن را رزرو می کنید، عملا هزینه قابل توجه دیگری در روزهای اقامتتان در آنتالیا ندارید. چراکه شما می توانید صبحانه، ناهار و شام را در هتل خودتان در آنتالیا نوش جان کنید و برای آن دیگر نیازی نیست که هزینه ای پرداخت کنید.

در ضمن می توانید یک سری تفریحات مشخص را در هتل به رایگان تجربه کنید و در نتیجه مثل سفرهای دیگر نیازی نیست که یک هزینه مشخص را برای خورد و خوراک و همین طور تفریح کنار بگذارید. در نتیجه برنامه ریزی مالی و اقتصادی برای سفر به آنتالیا خیلی راحت تر از دیگر سفرهای خارجی است. در نتیجه شما می توانید با استعلام گرفتن قیمت تور آنتالیا برای روز و هتلی که مد نظر دارید، به راحتی کل هزینه سفر خودتان و همسفرانتان به آنتالیا را برآورد کنید و دیگر نیازی به نگرانی در این مورد ندارید که بخواهید بودجه جداگانه ای را با خودتان به آنتالیا ببرید.

این یعنی اگر بودجه شما تقریبا برابر با قیمت تور نوروزی آنتالیا باشد، به راحتی می توانید نوروز امسال راهی این شهر شوید. مثلا اگر قیمت تور آنتالیا برای هتل مورد نظر شما 13 میلیون تعیین شده، شما می توانید با همین بودجه به آنتالیا سفر کنید و اگر قصد خرید و تجربه تفریحاتی به غیر از تفریحات هتل را نداشته باشید، به بودجه دیگری نیاز ندارید.

ارزانترین و بهترین قیمت تور آنتالیا ویژه نوروز 1401

تفریحات هتل های آنتالیا

 

 

چگونه یک تور ارزان آنتالیا ویژه نوروز پیدا کنیم؟


حالا که متوجه شدیم بخش اصلی هزینه های سفر به آنتالیا مربوط به هزینه رزرو تور آنتالیا می شود، سوالی که پیش می آید، این است که چگونه می توانیم یک تور ارزان آنتالیا ویژه نوروز 1401 پیدا کنیم؟ از کجا تور نوروزی آنتالیا را رزرو کنیم تا هزینه های سفرمان به این شهر کمتر شود و بتوانیم با صرفه جویی بیشتری تجربه سفر نوروزی به آنتالیا را کسب کنیم؟ در جواب باید بگوییم که اگر شما تور آنتالیا بهار 1401 را به صورت مستقیم و بدون واسطه رزرو کنید، هزینه به مراتب کمتری را بابت رزرو آن پرداخت می کنید.

بهتر است که تور ارزان آنتالیا نوروز 1401 را از یک آژانس مسافرتی مثل مهرپرواز رزرو کنید که تور آنتالیا را به صورت مستقیم برگزار می کند. در طول سال های اخیر ثابت شده که همیشه نرخ قیمت تور آنتالیا در آژانس مسافرتی مهرپرواز از هر جای دیگری ارزانتر است و از همه مهمتر اینکه کیفیت تورهای نوروزی آنتالیا مهرپرواز نیز به شکل قابل توجهی بالاتر است. در نتیجه هوشمندانه است که از خدمات آژانس های مسافرتی معتبر استفاده کنید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز


سفر به آنتالیا در نوروز با توجه با طبیعت زیبا و آب و هوای جذاب آن از مقاصد عالی برای سفر است. شما می توانید با پکیج تور آنتالیا با قیمت ارزان تری به این شهر سفر کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:
www.mehrparvaz.com


تور روسیه نوروز ۱۴۰۱؛ بازدید از میراث تزارها
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:15

اگر قصد سفر به روسیه با تور روسیه نوروز 1401 را دارید بهتر است درباره این کشور، نکات سفر و نحوه سفر ارزان به روسیه اطلاعاتی کسب کنید که آن ها را بررسی کرده ایم.

روسیه یک کشور جذاب و خاص است. این کشور یک سرزمین تاریخی است که در آن شکوه و جلال امپراتوری های آن و مناطق یخی سیبری وجود دارند. در روسیه بناهای تاریخی به جا مانده از دوره شوروی، فرهنگ های شهری مدرن را نشان می دهد.

شما می توانید با پکیج تور روسیه با قیمت ارزان تری به این شهرها سفر کنید. ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تمامی تلاش خود را کردیم تا با ارائه تور ارزان روسیه و لحظه آخری روسیه، شرایطی برایتان فراهم کنیم تا شما بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. ما لیست قیمت های مختلفی از تور روسیه را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید با توجه به خواسته و نیاز و نیز بودجه خود، بهترین قیمت تور روسیه را انتخاب کنید.

کلیسای سنت باسیل از جاذبه های گردشگری معروف مسکو در روسیه
کلیسای سنت باسیل از جاذبه های گردشگری معروف مسکو در روسیه

سفر به روسیه در نوروز 1401

آب و هوای روسیه در ایام نوروز بسیار مناسب برای سفر است. آب و هوای مسکو و سنت پترزبورگ در نوروز کمی گرم تر می شود و از سرمای طاقت فرسای آن کاسته می شود. در این ایام آفتاب در ساعات زیادی از روز می تابد و نرخ هتل ها هنوز به محدوده اوج افزایش نیافته است. میانگین دمای روسیه در نوروز 6 درجه سانتیگراد است. بیشترین و کمترین دمای شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ در نوروز به ترتیب 11 درجه سانتیگراد و 2 درجه سانتیگراد است.

غرب کشور روسیه به دلیل وجود این دو شهر خارق العاده، بیشترین توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. سنت پترزبورگ و مسکو از شهرهایی هستند که بهترین جاذبه های گردشگری را ارائه می دهند. مسکو قلب تپنده روسیه جدید است، جایی که آسیا و اروپا با هم ترکیب می شوند تا کلانشهری پر شور و مرموز را در مقیاس بزرگ ایجاد کنند. همچنین سنت پترزبورگ، با مجموعه ای از کاخ‌ها، کلیساها و آبراه‌ها، بزرگ‌ترین و اروپایی‌ترین شهرهای روسیه است.

با این حال، گردش در شهرهای دیگر روسیه نیز می تواند جذاب باشد. مجموعه ای از شهرهای باستانی در شمال شرق مسکو که معماری خاصی دارند، به راحتی از پایتخت قابل دسترسی است.

با گشت و گذار در امتداد رودخانه ولگا، می توان به سمت جنوب به سمت دریای خزر سفر کرد و کشور را فراتر از قسمت غربی آن دید. کسانی که به سمت شرق روسیه در سیبری می روند، سرزمینی با زیبایی طبیعی متنوع و عالی خواهند یافت. از دریاچه بایکال گرفته تا شهر قدیمی امپراتوری و از کوه های آلتای و شمن های تووا، سیبری اسرار زیادی دارد. ترکیبی از موارد فوق، تعداد زیادی از گردشگران را به کشور روسیه جذب می کند.

نمایی از مسکو
نمایی از مسکو

سفر به شهر مسکو در تور روسیه

وسعت شهر مسکو و معماری شوروی شهرت خاصی به این شهر بخشیده است. روسیه، پایتخت تاریخی شگفت انگیزی دارد که به بیش از 800 سال می رسد و اگرچه زرق و برق اروپایی شهر سنت پترزبورگ را ندارد، اما از نظر فرهنگی چندان بی تفاوت نیست و میزبان برخی از بهترین جاذبه های گردشگری است. مشهورترین مجموعه‌های هنری و تاریخی کشور، تئاترها و استودیوهای فیلم، مغازه های مجلل، رستوران‌های پر زرق و برق و کافه های شیک در مسکو جذابیت خاصی به آن بخشیده اند.

مسکو یکی از بزرگترین شهرهای جهان است و همچنین از بزرگترین شهرهای اروپا است و بیش از 40 درصد از شهر پوشیده از رنگ سبز است که آن را به یکی از سبزترین شهرهای اروپا و جهان تبدیل کرده است.

از جاذبه های گردشگری مسکو می توان به کاخ کرملین، میدان سرخ، کلیسای سنت باسیل، موزه فضانوردی، تئاتر بولشوی، متروی مسکو و موزه پوشکین اشاره کرد.

شهر سنت پترزبورگ روسیه
شهر سنت پترزبورگ روسیه

سفر به شهر سنت پترزبورگ در تور روسیه

سن پترزبورگ روسیه شهری است که به دلیل زیبایی آن، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. سال 1703 تاریخ تاسیس این شهر است. این شهر در گذشته نام های متعددی به نام های پتروگراد و لنینگراد داشت.

امروزه، سنت پترزبورگ نامی است که بقیه جهان به آن داده اند. در این شهر می توانید فعالیت های مختلف، مقاصد گردشگری، تفریحات شبانه و مکان های تفریحی را بیابید.

سنت پترزبورگ در دریای بالتیک واقع شده است. کانال های رودخانه نرا شهر را احاطه کرده اند و مناظر زیبایی را ساخته است. مرکز شهر شلوغ ترین مکان است این قسمت از سمت جنوب و شمال شهر امتداد یافته است. پترهوف، پوشکین، پاولوفسک و گاچینا مناطق حومه ای اطراف مرکز شهر هستند.

همیشه عابران پیاده زیادی در خیابان اصلی سنت پترزبورگ یعنی Nevsky Prospect قدم می زنند و می توانید از آن بازدید کنید. استفاده از مترو می تواند بهترین راه برای سفر در شهر باشد. همچنین ایستگاه های مترو در سنت پترزبورگ ارزش دیدن دارند. اگر می خواهید یک تجربه واقعی از روسیه در سنت پترزبورگ داشته باشید، شب را در کافه ها بگذرانید.

از جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ می توان به قصر کاترین، پارک تزار سکو، کلیسای اسحاق، کلیسای جامع کازان، اداره نیروی دریایی و دژ پیتر اشاره کرد.

اگر تا به حال به روسیه سفر نکرده اید و دوست دارید سفری به خارج از کشور در تعطیلات نوروز داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به تور روسیه عید 1401 فکر کنید. شک نداشته باشید با سفر به روسیه، تعطیلاتی فراموش نشدنی را در این سرزمین همراه با دوستان و خانواده تان تجربه خواهید کرد.جالب است که بدانید نوروز در میان اقوام بومی ساکن روسیه همچون لزگی ها، آوارها، اوستیایی ها و چه اقوام مهاجر همچون تاجیک ها، افغان ها، قرقیز ها ،ازبک ها، آذری ها و قزاق ها جشن گرفته می شود و می توانید در این سرزمین شاهد برگزاری جشنواره های نوروزی نیز باشید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

روسیه یکی از بهترین کشورها برای سفر در نوروز است. شما می توانید با تورهای روسیه از شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ دیدن کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


سفر با تور زمینی آنتالیا، تجربه سفری ارزان
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 9:47

سفر با تور زمینی آنتالیا می تواند یک سفر به یاد ماندنی و ارزان برای شما باشد. در این مطلب نکاتی که باید برای سفر با تور زمینی آنتالیا بدانید را بررسی کرده ایم.

این روزها که کمی هزینه سفرهای خارجی برای ایرانیان سنگین شده است، تورهای زمینی از همیشه باب تر شده اند. اگر شما هم دوست دارید که نوروز امسال به آنتالیا سفر کنید و به دنبال راهی برای کاهش هزینه های سفر به ترکیه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که از تورهای زمینی آنتالیا استفاده کنید و به آن ها به چشم یک فرصت خوب برای یک سفر ارزان و به یادماندنی به مقصد ترکیه نگاه کنید.

کافی است که یک بار تورهای زمینی را تجربه کنید تا متوجه شوید که این سفرها تا چه اندازه دوست داشتنی و به یادماندنی هستند و از طرفی چقدر مقرون به صرفه هستند. اگر شما هم مشتاقید که بیشتر درباره تور زمینی آنتالیا بدانید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 سفر با تور زمینی آنتالیا، تجربه سفری ارزان

نمایی از سواحل آنتالیا

 

سفر زمینی به آنتالیا

اگر شما هم تا به حال نمی دانستید که تورهای آنتالیا به صورت زمینی نیز برگزار می شوند، باید به شما بگوییم که این تورهای اتفاقا تورهای بسیار محبوبی هستند و طرفداران زیادی دارند. خوبی تور ارزان زمینی آنتالیا به این است که اولا قیمت مناسبی دارند، دوما به شما ثابت می کنند که مسیر سفر به اندازه مقصد می تواند جذاب باشد و خاطرات خوشی را برایتان رقم بزند و سوما اینکه برای شما این فرصت را فراهم می کنند تا زیبایی های مسیر جاده ای ترکیه را نیز در طول راه تماشا کنید و بیشتر و بیشتر از فرصت پیش آمده برای سفر به ترکیه بهره ببرید.

این تور ها به علت قیمت مناسب و یک سفر گروهی می تواند یک تجربه متفاوت را برای شما رقم بزند. البته این تور خیلی محدود می باشد و مهرپرواز پکیج های ویژه ای برای تور زمینی آنتالیا برای شما مسافران گرامی در نظر گرفته است که می توانید یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

 

13 

سفر زمینی به آنتالیا

 

فاصله آنتالیا از تهران

احتمالا برای شما هم سوال پیش آمده باشد که آنتالیا چقدر از شهر تهران در ایران فاصله دارد و شما چه مسافتی را باید برای رسیدن به این شهر ساحلی طی کنید. در این صورت بهتر است که با هم نگاهی به نقشه ایران و ترکیه بیندازیم و با هم یک حساب سرانگشتی کنیم که این مسیر چند کیلومتر است و چقدر طول می کشد که یک نفر با تور زمینی به آنتالیا برسد. فاصله تهران از آنتالیا حدود 2400 کیلومتر است و این یعنی شما چیزی حدود یک روز و نیم در مسیر خواهید بود تا بتوانید از تهران به شهر زیبای آنتالیا برسید.

 

قیمت تور زمینی آنتالیا

اصلی ترین عامل محبوبیت تور زمینی آنتالیا به این است که قیمت آن ها بسیار مناسب است. اگر فکر می کنید که توان پرداخت هزینه تورهای هوایی ترکیه را ندارید، به شما توصیه می کنیم که با تور زمینی آنتالیا به این شهر سفر کنید. به شما قول می دهیم که به قدری در مسیر این دو شهر به شما خوش خواهد گذشت و به قدری دوستان صمیمی و ماندگار در اتوبوس پیدا خواهید کرد که صدها بار از خودتان تشکر می کنید که تور زمینی ترکیه را برای سفر انتخاب کرده اید.

برای اطلاع از ارزانترین قیمت تور آنتالیا و سایر تورهای ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. هزینه سفر به آنتالیا با توجه به هتلی که انتخاب می کنید متفاوت است. اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید که به فکر هتل با کیفیت مانند هتل های 5 ستاره uall باشید. زیرا کسانی که میخواهند به آنتالیا سفر کنند، به دنبال بهترین تفریحات و خدمات هتل ها هستند. شما می توانید هتل های ارزان را هم رزرو کنید اما بهتر است بدانید این هتل ها خدمات و تفریحات کم تری را ارائه می دهند.

 

14 

هتل های ساحلی آنتالیا

 

بهترین زمان سفر با تور زمینی آنتالیا

فصل بهار بهترین فصل برای سفر زمینی به ترکیه است. به چند دلیل! اول اینکه هوای ایران و ترکیه در این فصل بسیار مطبوع است و شما می توانید از هوای دلچسب در طول مسیر استفاده کنید. دوم اینکه طبیعت مسیر جاده ای ایران به ترکیه در فصل بهار از همیشه زیباتر است و مسلما تماشای مناظر چشم نواز در طول سفر زمینی به ترکیه برای شما هم تجربه جالبی خواهد بود و سوم اینکه اگر در ایام نوروز به صورت زمینی به آنتالیا سفر کنید، این فرصت را پیدا می کنید تا با شور و شوق و هیجان نوروز را در کنار همسفرانتان در طول مسیر جشن بگیرید و با دنیایی از انرژی مثبت به استقبال سال نو بروید.

 

وسایل لازم برای سفر زمینی به آنتالیا

به شما توصیه می کنیم که علاوه بر وسایلی که برای زمان اقامتتان در آنتالیا مد نظر دارید، دو دست لباس راحت برای مسیر ایران تا ترکیه همراهتان داشته باشید. در ضمن بهتر است که یک بالش و پتوی سبک برای طول مسیر به همراه داشته باشید و در ضمن اگر داروی خاصی مصرف می کنید، مقداری از آن دارو را در کیف دستی خودتان قرار دهید تا اگر در طول مسیر به آن نیاز پیدا کردید، به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

گذشته از این ها یک پاور بانک، یک هدست و یک کتاب جذاب همراهتان داشته باشید تا اگر تمایل داشتید، در طول مسیر برای سرگرمی از آن ها استفاده کنید. هرچند مسلما به قدری از محیط و جو اتوبوس خوشتان خواهد آمد که کمتر وقت خواهید کرد از گوشی تلفن همراه یا کتاب یا هر وسیله تفریحی دیگری در طول مسیر استفاده کنید.

حالا اگر شما هم می خواهید به صورت زمینی به آنتالیا سفر کنید، بهتر است که همین حالا با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین شرایط تور زمینی آنتالیا ویژه نوروز 1401 را به شما آفر دهند.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

تور زمینی آنتالیا با قیمت مناسب خود می تواند گزینه مقرون به صرفه ای برای سفر شما باشد. اگر به سفر زمینی و گذر از جاده های زیبای ترکیه علاقه دارید، تور زمینی آنتالیا را به شما پیشنهاد می کنیم. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


بهترین هتل های 5 ستاره اطراف تکسیم استانبول کدامند؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 13:49

اقامت در بهترین هتل های 5 ستاره اطراف تکسیم استانبول از گزینه های مناسب برای اقامت هستند. زیرا هم به مکان های دیدنی استانبول نزدیک هستند و هم امکانات زیادی را ارائه می دهند.

وقتی صحبت از بهترین محله استانبول برای اقامت می شود، خیلی از توریست ها، تورلیدرها و حتی خیلی از اهالی استانبول بر این باورند که محله تکسیم بهترین محله استانبول برای اقامت است. دلیلش هم مشخص است! اینکه این محله از هر جای دیگری به بهترین بوتیک ها، فروشگاه ها، کافه ها، اماکن تفریحی، مراکز خرید و جاهای دیدنی استانبول نزدیک تر است. در این مطلب بهترین هتل های 5 ستاره در این محله را بررسی کرده ایم.

 

 

معرفی بهترین هتل های 5 ستاره محله تکسیم استانبول

بهترین هتل های بهترین محله استانبول یعنی تکسیم کدام هتل ها هستند؟ اگر شما هم این سوال را در ذهن دارید، با ما همراه باشید تا بهترین هتل های 5 ستاره تکسیم استانبول را به شما معرفی کنیم. هتل هایی که در ادامه درموردشان با شما صحبت می کنیم، لوکس ترین هتل های نزدیک به میدان تکسیم استانبول هستند.

هتل مارمارا تکسیم استانبول (The Marmara Taksim Istanbul)

بدون شک هتل مارمارا تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های لاکچری محله تکسیم در استانبول است. این هتل 5 ستاره که حدودا 3 دقیقه با پای پیاده با میدان تکسیم فاصله دارد، یکی از مجهزترین هتل های استانبول است و بهترین لوکیشن ممکن را در شهر توریستی استانبول دارد.

این هتل با اتاق های لاکچری و زیبا، استخرهای لوکس و امکانات مختلفی همچون باشگاه ورزشی، مرکز اسپا، سالن زیبایی، حمام سنتی، سولاریوم و... به یکی از محبوب ترین هتل های محله تکسیم استانبول تبدیل شده است و توریست های متعددی از کشورهای مختلف از اقامت در آن استقبال می کنند.

شما می توانید برای سفر ارزان تر به استانبول، پکیج های تور استانبول را رزرو کنید. قیمت تور استانبول به نرخ پرواز، نرخ هتل و از همه مهم تر تعداد روزهای سفر و فصلی که قصد رفتن به استانبول را دارید بستگی دارد. یکی از مزایای خرید تور از آژانس هواپیمایی مهرپرواز این است امکان رزرو انواع مختلفی از بهترین هتل استانبول را دارید. این هتل ها در پکیج های مختلفی ارائه می شود که می توانید هتل ارزان، هتل 5 ستاره، هتل های نزدیک میدان تکسیم، هتل UALL و سایر انواع هتل را برای تور استانبول انتخاب کنید.

 

هتل مارمارا تکسیم استانبول

هتل مارمارا تکسیم استانبول

 

هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول (CVK park bosphorus hotel Istanbul)

هتل سی وی کی پارک بسفروس نام یک هتل 5 ستاره دیگر است که در نزدیکی میدان تکسیم استانبول قرار گرفته است و آن هم محبوبیت بسیار زیادی دارد. این هتل لاکچری که فاصله اش با میدان تکسیم حدودا 400 متر است، یک ساختمان زیبا و مجلل با یک استخر روباز بسیار جذاب دارد. هتل سی وی کی پارک بسفروس به این معروف است که آرامش را برای توریست ها، درست در مرکز توریستی و شلوغی های استانبول به ارمغان می آورد و در عین اینکه به اماکن تفریحی و مراکز خرید استانبول بسیار نزدیک است، آرامش بی انتهایی دارد و فضای بی نظیری برای تجربه یک اقامت لاکچری و به یادماندنی در استانبول دارد.

اگر شما هم می خواهید که نوروز امسال را در استانبول سپری کنید، به شما توصیه می کنیم که یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تکسیم استانبول را برای اقامت انتخاب کنید تا حداکثر استفاده را از ایام تعطیلاتتان در استانبول ببرید. برای رزرو تور استانبول نوروز 1401 و اقامت در بهترین هتل های استانبول با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. ژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا با ارائه بهترین تورهای استانبول عید نوروز 1401، خاطراتی فراموش نشدنی را از سفر به این شهر بی نظیر برای شما بسازد.

 

سی  هتل دیوان استانبول

اتاق های هتل سی وی کی پارک استانبول

 

هتل دیوان استانبول (Divan Istanbul)

هتل دیوان استانبول کمتر از 800 متر با میدان تکسیم فاصله دارد. هتل دیوان یک استخر سرپوشیده، یک مرکز اسپا با اتاق های ماساژ، حمام سنتی ترکیه ای و سونا، یک باشگاه ورزشی، رستوران های لوکس و امکانات جذاب برای باربیکیو مهمانان دارد و از هر نظر یکی از خاص ترین هتل های تکسیم استانبول است.

یکی از نقاط قوت هتل دیوان استانبول این است که رستوران های بسیار جذابی دارد. در این هتل هر غذایی که فکرش را بکنید از غذاهای ترکیه ای گرفته تا غذاهای بین المللی، غذاهای مدیترانه ای و حتی غذاهای ژاپنی با بهترین کیفیت سرو می شوند. با این اوصاف مشخص است که چرا نام هتل دیوان استانبول را در لیست بهترین هتل های 5 ستاره تکسیم استانبول ذکر کرده ایم.

 

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

 

هتل اینترکانتیننتال استانبول (InterContinental Istanbul)

هتل اینترکانتیننتال یکی از بهترین هتل های ارزان تکسیم استانبول است. این هتل با پای پیاده حدودا 6 دقیقه با میدان تکسیم فاصله دارد و بهترین دسترسی ممکن را به خیابان استقلال و دیگر خیابان های جذاب محله تکسیم دارد. این هتل اتاق های بسیار مجهز و لوکسی دارد که چشم اندازشان نیز بسیار جذاب است.

اگر دوست دارید که در یک هتل 3 ستاره در تکسیم استانبول اقامت کنید تا هم از امکانات رفاهی و تفریحی مختلف مثل استخر با فضای مخصوص برای آفتاب گرفتن، باشگاه ورزشی، کلاس های ورزشی مختلف مثل یوگا، اتاق های ماساژ، سونا، جکوزی و همین طور رستوران ها و کافه های مجلل بهره ببرید و هم با پای پیاده به بهترین فروشگاه ها و بوتیک های استانبول دسترسی پیدا کنید، هتل اینترکانتیننتال برای اقامت شما گزینه مناسبی است.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

شما می توانید با انتخاب هر کدام از این هتل های با کیفیت، بهترین تجربه را از سفر خود کسب کنید. همچنین می توانید برای تور استانبول نیز این هتل ها را در نظر داشته باشید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


سفری ارزان به دبی و استانبول در نوروز ۱۴۰۱ با مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 13:21

دبی و استانبول از شهرهایی هستند که به دلیل نزدیکی به ایران، گردشگران زیادی را از ایران جذب می کنند. در این مطلب شرایط سفر ارزان به دبی و استانبول را بررسی می کنیم.

هنگامی که حرف از سفر خارجی پیش می آید، کشورهای ترکیه و امارات از اولین گزینه ها در لیست سفر برای ایرانیان هستند. ترکیه با داشتن شهرهایی مانند استانبول و آنتالیا و همچنین امارات با داشتن شهر با امکاناتی به نام دبی دارای جذابیت زیادی برای گردشگران هستند. در ادامه به بررسی این شهرها می پردازیم.

سفری ارزان به دبی و استانبول در نوروز ۱۴۰۱ با مهرپرواز

نمایی از برج العرب و سواحل دبی

 

 

سفر به دبی در نوروز ۱۴۰۱

 

دبی یک مقصد گردشگری لوکس با ویژگی‌های مدرن و متکی بر تکنولوژی است. هر یک از ما دوست داریم یک بار در زندگی خود از این شهر دیدن کنیم. شهر لوکسی که دبی برای مردمش به ارمغان آورده است واقعا ارزش دیدن دارد.

اما احتمالاً بسیاری از شما ندانید که دبی در قرن گذشته یک شهر کوچک ماهیگیری بوده است، اما با کشف نفت توسط امارات متحده عربی، دبی به یک شهر شیک و مدرن تبدیل شده است.

 

شهر لوکس دبی یک شهر امیدوار کننده است و برای مسافران کاملاً امن است، زیرا میزان جرم و جنایت در آن بسیار پایین است. کار‌های زیادی برای انجام دادن در دبی وجود دارد. می‌توانید از انواع فعالیت‌های مختلف در دبی مانند تجربه رستوران‌های معروف، خرید از مراکز خرید، سندبورد سواری، بازدید از آسمان‌خراش‌ها (برج خلیفه دبی بلندترین ساختمان جهان) و موارد دیگر لذت ببرید.

با این حال، قبل از بازدید از دبی، مهم است که در مورد همه چیز‌های مهم تحقیق کنید تا سفر شما هیجان انگیزتر و مقرون به صرفه باشد.
برای تجربه سفر بهتر نیز می‌توانید از یک شرکت حرفه‌ای و قابل اعتمادی در دبی خودرو اجاره کنید تا از سفر خود لذت ببرید، زیرا دبی (و امارات متحده عربی) بسیار رانندگی پسند هستند.

سفری ارزان به دبی و استانبول در نوروز ۱۴۰۱ با مهرپرواز

منطقه مدرن دبی

چگونه سفر ارزانی به دبی داشته باشیم؟

این روزها با افزایش هزینه های سفر، سفر به دبی بسیار گرانتر از گذشته شده و برای گروهی از گردشگران غیرقابل دسترس شده است. بخشی از این البته به دلیل رویکرد لوکس دبی به صنعت گردشگری است. اما راه هایی وجود دارد که بتوانیم سفری ارزان و مقرون به صرفه به دبی داشته باشیم بدون اینکه کیفیت سفر ما کاهش پیدا کند.

در دبی تابستان و بهار فصل ارزانی هستند و می توانید تمام خدمات را با تخفیف های عالی پیدا کنید. در این دو فصل، بسیاری از هتل ها برای جذب گردشگر تخفیف های خوبی ارائه می دهند. برخی از آنها حتی وعده های غذایی خود را رایگان می کنند.

 

دبی هتل های ارزان تری دارد و در میان هتل های دو ستاره دبی، می توانید گزینه هایی را نیز بیابید که با هتل های سه یا چهار ستاره برخی کشورها برابری می کنند.

در سطح شهر، به خصوص در نقاط غیر توریستی شهر، می توانید خواربار فروشی هایی پیدا کنید که فست فود یا غذاهای سنتی عربی را با قیمت های مناسب ارائه می دهند.

نکته دیگر در مورد سفر به دبی در نوروز این است که خرید پکیج تور دبی نوروز ۱۴۰۱ نسبت به خرید جداگانه بلیط و رزرو هتل بسیار ارزانتر است و می توانید با هزینه ای نسبتا کم تورهای خوبی را انتخاب کنید. در این فصل بهتر است تفریحات داخلی دبی را امتحان کنید. با توجه به اینکه هزینه مسافرت به دبی در نوروز برای شما عزیزان از اهمیت بالایی برخوردار است ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز سعی کرده ایم تا شرایط را به گونه ای برایتان فراهم کنیم تا از سفری نوروزی خود به دبی با تور دبی بهار ۱۴۰۱ بیشترین لذت را در ازای پرداخت کمتر هزینه ها را تجربه نمایید.

سفر به استانبول ترکیه در نوروز ۱۴۰۱ 

استانبول محبوب ترین شهر برای گردشگران ایرانی و خارجی است. این شهر بزرگترین شهر ترکیه است و امکانات و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. همچنین آب و هوای عالی استانبول در نوروز باعث می شود سفر شما جذاب تر شود. پروازهای بین المللی به مقصد این شهر در  فرودگاه بین المللی استانبول و یا فرودگاه سابیها گوکچن انجام خواهد شد.

فضای شهر استانبول باورنکردنی است. این شهر دارای معماری خیره کننده، غذاهای لذیذ، و مردمی گرم و مهمان است. مسلما با بازدید از استانبول دوست خواهید داشت که در آینده بارها از آن بازدید کنید.

مناطقی مانند سلطان احمد یا تکسیم (بی اوغلو) برای اقامت در استانبول بهترین گزینه هستند. زیرا این مناطق به جاذبه های گردشگری استانبول و بازار استانبول نزدیک هستند. با اقامت در این مناطق همچنین دسترسی آسانی به خیابان پر جنب و جوش استانبول خواهید داشت.

از جمله فعالیت هایی که می توانید در استانبول داشته باشید بازدید از مسجد ایاصوفیه، برج گالاتا، کاخ دولما باغچه و مسجد آبی است. همچنین به شما توصیه می کنیم از قسمت آسیایی شهر استانبول بازدید کنید. محله کادیکوی از جالب ترین محله های این منطقه است.

سفری ارزان به دبی و استانبول در نوروز ۱۴۰۱ با مهرپرواز

استانبول در فصل بهار

 
 

چگونه سفر ارزانی به استانبول داشته باشیم؟

از مواردی که می تواند باعث کاهش هزینه سفر شما شود، استفاده از ایرلاین های داخلی است. هزینه بلیط ایرلاین ها داخلی نسبت به ایرلاین های خارجی کم تر است. همچنین با رزرو هتل های 3 ستاره و ارزان استانبول می توانید سفر ارزانی را به این شهر تجربه کنید.

در مورد اقامت در استانبول گزینه های زیادی وجود دارد. محله تکسیم و سلطان احمد احتمالاً اولین منطقه ای در استانبول است که همه برای اقامت به آن نگاه می کنند. این منطقه میزبان بیشتر نمادهای دیدنی شهر، مانند ایاصوفیه و کاخ توپکاپی است و خیلی دور از مرکز شهر نیست. هر چند اقامت در سلطان احمد گران خواهد بود.

اگر قصد دارید در ایام عید نوروز سفر ارزانی به استانبول داشته باشید، پیشنهاد می کنیم پکیج های تور استانبول نوروز ۱۴۰۱ را رزرو کنید.

آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ارزان استانبول نوروز ۱۴۰۱ و همچنین تور چارتری استانبول ویژه ایام نوروز، شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می‌کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به استانبول تجربه نمایید.

آژانس هواپیمایی مهرپرواز آفر‌های مختلفی از تور ترکیه نوروز ۱۴۰۱ هوایی و همچنین تور زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می‌دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید اینترنتی تور استانبول داشته باشید.

 

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

سفر به دبی استانبول در نوروز می تواند بسیار جذاب باشد. اگر نکاتی را که درباره سفر ارزان گفتیم رعایت کنید می توانید سفرارزانی به این شهرها داشته باشید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰  تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


بهترین مراکز خرید استانبول در نوروز ۱۴۰۱
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 12:46

انتخاب بهترین مراکز خرید استانبول در نوروز 1401 شاید کار آسانی برای گردشگران نباشد. پس در این مطلب بهترین مراکز خرید استانبول را بررسی کرده ایم تا خرید بهتری را تجربه کنید.


بیش از 400 مرکز خرید مختلف در استانبول وجود دارد و مسلم است که هیچ کسی نمی تواند در تور نوروزی استانبول از تک تک این مراکز خرید دیدن کند. حالا سوال اینجاست که اگر کسی بخواهد خرید نوروزی خود را در استانبول انجام دهد و لباس های عید و انواع اجناس دیگر را در تور استانبول عید 1401 از استانبول تهیه کند، بهتر است که به کدامیک از این مراکز خرید در استانبول مراجعه کند؟

استانبول در سال های اخیر همواره در میان ده شهر توریستی و برتر جهان بوده است و آژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا با ارائه بهترین تورهای استانبول عید نوروز 1401، خاطراتی فراموش نشدنی را از سفر به این شهر بی نظیر برای شما بسازد.
 
بهترین مراکز خرید استانبول
ما امروز می خواهیم به این سوال متداول پاسخ دهیم. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مراکز خرید استانبول در نوروز 1401 آشنا کنیم و به شما بگوییم که کدام مراکز خرید استانبول برای خرید لباس های نوروزی گزینه های بهتری هستند. پیشنهاد می کنیم که به مراکز خرید زیر بروید تا هم اجناس فوق العاده ای را انجام دهید و هم اینکه این کار زمان زیادی از سفر شما نگیرد.
 
خرید نوروزی در مرکز خرید مال آف استانبول
مرکز خرید مال آف استانبول که یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول است، برترین و معروف ترین شعب برندهای لباس را در خود جای داده است و به عنوان کاربردی ترین مرکز خرید استانبول شناخته می شود. به این معنی که هر کسی که از آن دیدن کند، می تواند خریدهای مورد نظرش را به آسانی انجام دهد و اجناسی که به دنبالشان است را به راحتی پیدا کند. خوبی این مرکز خرید به این است که یک شهربازی بزرگ هم دارد که کودکان عاشقش می شوند. پس اگر به دنبال یک مرکز خرید خوب برای خرید و تفریح خانوادگی هستید، این مرکز خرید می تواند برایتان گزینه ایده آلی باشد.
 

مرکز خرید مال آف استانبول

 
خرید نوروزی در مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول
اجازه دهید همین اول به شما بگوییم که مرکز خرید ایستینیه پارک یکی از گرانترین مراکز خرید استانبول است. پس بهتر است که فقط در صورتی برای بازدید از این مرکز خرید وقت بگذارید که به دنبال این باشید که یک کیف لوئی ویتون بخرید یا از برند زیورآلات تیفانی خرید کنید. البته حتی اگر قصد خرید از چنین برندهای لوکسی را هم نداشته باشید، باز هم می توانید برای دیدن اجناس لاکچری این برندها به این مرکز خرید سر بزنید و باز هم اوقات خوشی را در این مرکز خرید سپری کنید. در کل می توانیم بگوییم که ایستینیه پارک که در منطقه ساریر قرار گرفته است، یک مرکز خرید کاملا منحصر به فرد است که بازدید از آن تجربه جالبی می تواند باشد. مخصوصا اینکه در مرکز خرید ایستینه پارک فضاهای سرسبز بسبار زیبایی طراحی شده است و به جز فروشگاه های لوکس، یک مرکز تفریحی بسیار جذاب نیز در آن ساخته شده است.
 
خرید نوروزی در مرکز خرید زورلو سنتر استانبول
زورلو نام یک مجتمع مسکونی اداری تجاری چند منظوره است که به جز یک مرکز خرید جذاب با برندهای لوکس، یک سالن نمایشی، یک هتل 5 ستاره، یک سری اداره و همچنین تعدادی واحد مسکونی را در خود جای داده است. با این اوصاف بد نیست که در تور استانبول ویژه نوروز به این مرکز خرید سر بزنید تا هم یک اجرای جذاب از موزیسین های مطرح را در سالن نمایشی آن ببینید و هم از فروشگاه های بی نظیر آن دیدن کنید و با کیفیت ترین لباس های عید را از آن ها خریداری کنید. با مراجعه به مرکز خرید زورلو سنتر می توانید یک روز به یادماندنی و دلچسب را به خرید و تفریح در استانبول سپری کنید.

شما با تور ترکیه نوروز 1401 می توانید ارزان تر به استانبول و سایر شهرهای ساحلی ترکیه سفر کنید. نمی توان از زیبایی ترکیه در فصل بهار مخصوصا در ایام نوروز به سادگی گذشت، مخصوصا اینکه آب و هوای معتدلی در کشور حاکم است و درختان با شکوفه ها در مقابل بناهای تاریخی مزین شده اند. با خرید تور ترکیه نوروز 1401 آژانس مهرپرواز راحت تر به این کشور سفر کنید و لذت ببرید.
 

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

 
خرید نوروزی در مرکز خرید جواهر استانبول
مرکز خرید جواهر یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول، اروپا و حتی دنیاست و تنوع لباس ها در آن بسیار زیاد است. این مرکز خرید به خاطر وسعت زیاد، فروشگاه های جذاب و تنوع بالایی که دارد، به عنوان یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول شناخته می شود و علی الخصوص مسافران ایرانی در ایام نوروز از خرید از آن استقبال زیادی می کنند. چرا که این مرکز خرید معروف که در منطقه شیشلی قرار گرفته است، برای خرید لباس های جذاب و ترندی گزینه بی نظیری است و معمولا لباس های موجود در فروشگاه های آن باب میل سلیقه ایرانیان است. پس بهتر است که شما هم در تور استانبول نوروز 1401 از مرکز خرید جواهر استانبول دیدن کنید تا شما هم بتوانید در طول یک روز تمامی خریدهایتان را برای همه اعضای خانواده تان انجام دهید و با خیال راحت، باقی روزهای اقامتتان در استانبول را به گشت و گذار و تفریح سپری کنید.

شما می توانید برای رزرو تور ارزان استانبول نوروز 1401 با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. لیست قیمت تورهای خارجی آژانس مسافرتی مهرپرواز با توجه به ارائه پکیج های متنوع بسیار مقرون به صرفه است و می توانید مناسب ترین هتل را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

 
مزکز خرید جواهر استانبول

 
بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز
شهر استانبول مراکز خرید زیادی دارد که شما می تواند با توجه به بودجه خود هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. به طور کلی استانبول یک مقصد عالی برای افرادی است که به خرید علاقه دارند. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


تور تایلند نوروز ۱۴۰۱؛ بهترین زمان سفر
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 12:40

رزرو سفر با تور تایلند نوروز ۱۴۰۱ می تواند بسیار جذاب باشد. زیرا تایلند در این ایام آب و هوای مناسبی دارد و می توانید از قیمت های کم تری نسبت به ماه های دیگر برخوردار شوید.

تایلند یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان است. این کشور درآمد زیادی را از گردشگری به دست می آورد. قبل از کرونا و در سال ۲۰۱۹ تعداد ۳۹ میلیون گردشگر از این کشور بازدید کرده اند. این تعداد البته در طول دوران کرونا سقوط کرد اما به آرامی بهبود یافت. در سال‌های اخیر با تعداد زیاد گردشگران، شهرهایی مانند بانکوک و سواحل پوکت شلوغ می شود و شاهد حضور گردشگران زیادی خواهید بود.

 

تور تایلند نوروز ۱۴۰۱؛ بهترین زمان سفر

نمایی از بانکوک تایلند

 

بهترین زمان سال برای بازدید از تایلند

تایلند مقصدی در تمام طول سال است که می توانید از آن لذت ببرید. با این حال، فصول زیادی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید تا بتوانید برای آب و هوای مطلوب برنامه ریزی کنید. به طور کلی، نوامبر تا آوریل به عنوان بهترین ماه سفر به تایلند دیده می شود. بنابراین آب و هوای تایلند در دوران نوروز بسیار مناسب است. بنابراین بهترین فرصت است تا با تور تایلند نوروز ۱۴۰۱ به این کشور سفر کنید. ما در مهرپرواز در نظر داریم تا با ارائه تور تایلند ارزان نوروز ۱۴۰۱ شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که بتوانید راحتتر پکیج تور تایلند را خریداری کرده و هزینه زیادی را متحمل نشوید.

شهرهایی مانند بانکوک و چیانگ مای در شمال از دمای معتدل‌تری در زمستان و نوروز برخوردار هستند. منظور از ملایم بودن این است که شما همچنان روزهای گرم ۲۵-۳۲ درجه را خواهید داشت، اما رطوبت و دمای شدید (۳۵+) دیگر وجود ندارد.

شهر بانکوک در تابستان ها بسیار مرطوب است و رسیدن به دمای ۴۰ درجه غیرقابل تحمل است و به محض اینکه از در بیرون می روید عرق می کنید. فصل تابستان همچنین باعث کاهش کیفیت هوا می شود که می تواند شهرها را بسیار بیشتر از حد معمول مه آلود کند.

جزایر جنوب بسته به اینکه در کدام سمت کشور هستید، فصل های مناسب مختلفی دارند. بهترین فصل سفر به دریای آندامان در شرق تایلند برعکس شهرهای خلیج تایلند است. بهترین زمان برای بازدید از دریای آندامان (پوکت، کو فی فی، جزایر سیمیلان، کرابی) بین نوامبر و آوریل است. برعکس، بهترین زمان برای بازدید از خلیج تایلند (کوه فانگان، کوه سامویی، کوه تائو) آوریل تا اکتبر است.

 

تور تایلند نوروز ۱۴۰۱؛ بهترین زمان سفر

جزیره پوکت تایلند

 

سفر به تایلند در دوران کرونا

کشور تایلند و شهر بانکوک قبل از همه‌گیری ویروس کرونا، پربازدیدترین شهر برای گردشگران بود و سالانه بیش از ۲۲ میلیون بازدیدکننده بین‌المللی را به خود جذب می‌کرد. اکنون، پس از راه اندازی مجدد Test & Go ورود مجدد به تایلند در ۱ فوریه ۲۰۲۲، آسان تر شده است و در صورت منفی شدن تست در روز اول و پنجم سفر و با اقامت در هتل هایی خاص تا آماده شدن نتیجه تست، می توان بدون قرنطینه به تمام کشور تایلند سفر کرد.

 

سفر ارزان به تایلند

تایلند یکی از مقرون به صرفه ترین مقاصد سفر در جهان است. جای تعجب نیست که در سال های گذشته به محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است.

اگر مایل به امتحان کردن غذا در بازارهای خیابانی هستید، می توانید غذاهای شگفت انگیز را با قیمت های بسیار پایین پیدا کنید. در برخی از بازارهای شبانه، پد تای لذیذ را با قیمت ارزان ۱.۲ دلار یا ۴۰ بات تایلند دریافت خواهید کرد. برای یک ساعت ماساژ می توانید آن را با هزینه ۳۰۰ بات تایلند انجام دهید. در اکثر نقاط توریستی می توانید هتل ها و هاستل های ارزان زیادی را نیز برای اقامت پیدا کنید.

یکی از بهترین روش های سفر ارزان به تایلند، رزرو پکیج های تور تایلند است. قیمت تور تایلند با توجه به نرخ بلیط هواپیما تایلند و رزرو هتل و همینطور ماهی که قصد دارید به آن جا سفر نمایید متغیر است. از بابت هزینه سفر به تایلند نگرانی نداشته باشید زیرا ما در مهرپرواز سعی بر این داریم تا با ارائه تورهای تایلند ارزان قیمت شرایط را به گونه ای برای شما محیا کنیم تا بتوانید با پرداخت کمترین هزینه از تمامی خدمات تور تایلند استفاده کنید و در نتیجه با خاطره ای خوش از این سرزمین باز گردید.

 

تور تایلند نوروز ۱۴۰۱؛ بهترین زمان سفر

معابد شهر بانکوک

 

جاهای دیدنی بانکوک تایلند

بانکوک همیشه ارزش یک سفر را دارد. پایتخت به خاطر معابد تاریخی و بازارهای رنگارنگ بسیار معروف است و همچنین می توانید در آن از غذاهای خیابانی خوشمزه لذت ببرید.

اولین جایی که در بانکوک باید از آن بازدید کنید، کاخ بزرگ (کاخ سلطنتی) و وات فو در همسایگی آن است که مدرسه معروف بودا است. خانواده سلطنتی در کاخ زندگی نمی‌کنند (این کاخ فقط برای فعالیت‌های رسمی دولتی استفاده می‌شود) و نمی‌توانید به هیچ یک از ساختمان‌ها بروید، اما پیاده روی در محوطه‌ها و معابد باز ارزش دیدن را دارد. این معابد زیباست و هنر معماری آن شگفت انگیز است. بهتر است اول صبح به این معابد مراجعه کنید تا با شلوغی و جمعیت زیاد مواجه نشوید.

توجه کنید که حتما لباس هایی بپوشید که پاها و شانه های شما را بپوشاند. پوشیدن لباس های آشکار بی احترامی تلقی می شود. اگر این کار را نکنید، می توانید شلوار یا پیراهن را در کاخ اجاره کنید. در Wat Pho آنها را به صورت رایگان ارائه می دهند.

بانکوک دارای معابد بسیار زیبایی است. یک وسیله نقلیه توک توک بگیرید تا شما را برای دیدن معابد یک روز به اطراف ببرد. فقط مطمئن شوید که در طول مسیر شما را به خرید نبرد. اگر رانندگان مشتریان را به مغازه‌های خاصی بیاورند، رشوه دریافت می‌کنند. آنها می توانند در این مورد آزاردهنده باشند. این اغلب ارزان ترین و کارآمدترین راه برای دیدن معابد در سراسر بانکوک است.

شما می توانید با رزرو تور بانکوک نوروز ۱۴۰۱ با قیمت های مناسبی به تایلند سفر کنید. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال تجربه یک سفر ناب و به یادماندنی با یک هزینه مقرون به صرفه به بانکوک هستید، آفر تور بانکوک آژانس مسافرتی مهر پرواز را از دست ندهید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

با توجه به آب و هوای خوب و قیمت مناسب برای تورهای تایلند، این کشور انتخاب مناسبی برای سفر در نوروز خواهد بود. همچنین تایلند برای کسانی که به سواحل و طبیعت علاقه دارند بسیار جذاب است. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


سفر به سواحل دریای اژه و مدیترانه با تورهای ترکیه
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 12:19

کشور ترکیه شهرهای ساحلی زیادی دارد که طبیعتی فوق العاده و آب و هوای مناسبی را ارائه می دهند. سفر به سواحل ترکیه مجاور دریای اژه و مدیترانه از سواحل محبوب گردشگران هستند.

سفر به سواحل دریای اژه و مدیترانه در ترکیه با توجه به نزدیکی به ایران، یک از مقرون به صرفه ترین مقاصد محسوب می شود. شما می توانید با سفر به شهرهای ساحلی ترکیه، سفری جذاب را تجربه کنید. بسیاری از سواحل ترکیه سواحل ترکیبی از شن و سنگریزه هستند. چند سواحل شنینیز در ترکیه وجود دارد. مانند پاتارا، ساحل لارا، بلک و سیده.شما می توانید با سفر به شهرهای ساحلی مختلف ترکیه از طبیعت و سواحل زیبای آن دیدن کنید. شهرهای معروف ترکیه که سواحل زیبایی دارند را در ادامه معرفی می کنیم.

 

 سفر به سواحل دریای اژه و مدیترانه با تورهای ترکیه

کوش آداسی از شهرهای ساحلی معروف ترکیه

 

سواحل دریای اژه در ترکیه

دریای اژه شامل استراحتگاه های ساحلی آفتابیزیادی در غرب ترکیهاست. تعطیلات در ساحل دریای اژه در کنار مکان های باستانی، اسکله‌های تفریحی پرجنب‌وجوش،تفریحات آبی و امکانات سرگرمی زیادی را برای همه فراهم می‌کند.

از سواحل شنی شبه جزیره بدروم گرفته تا شهر باستانی افسوس، تعطیلات ساحل دریای اژه به طرز خیره کننده ای متنوع است. در یکی از هتل های ساحلی معروف مستقر شوید ویا برای چشیدن طعم هر گوشه از این سواحل به اطراف آن بروید. خانواده‌ها عاشق پارک‌های آبی رنگارنگ هستند و زوج‌ها برای غروب‌های خیره‌کننده، خلیج‌های خلوت را ترجیح می دهند. همچنین می توانید از رستوران‌های درجه یکبا کیفیت جهانی و کافه های متنوع بهره مند شوید و یا در خیابان‌های نورگیرآن پیاده روی کنید.

اگر به تفریحات در فضای باز فکر می کنید، می توانید آن را در تعطیلات به ساحل دریای اژه انجام دهید. سواحل دریای اژه برای قایقرانی مطلوب است و غواصان در صخره های رنگارنگ کاوش می کنند و بچه ها از قایق سواریدر آن لذت می برند. مسیرهای پیاده روی زیادی در مسیرهای ساحلی و جنگل‌های سرسبز کوهستانیوجود دارد.

 

شهرهای معروف ترکیه در سواحل دریای اژه

از شهرهای معروف ترکیه در سواحل دریای اژه می توان به شهرهای کوش آداسی، ازمیر، مارماریس، بدروم، دیدیم وچشمه اشاره کرد. شهر کوش آداسی از معروف ترین شهرهای ساحلی ترکیه است و شهری با امکانات گردشگری بسیار بالا است. اگر ترجیح می دهید بازدید از شهر باستانی افسوس را با زندگی شبانه و چشم اندازهای دریا ترکیب کنید، کوش آداسی می تواند انتخاب مناسبی باشد.زیرا این شهر هتل ها و رستوران های خوبی را نیز ارائه می دهد.

شهر ازمیر نیز سومین شهر بزرگ ترکیه است و فضای شهری جذابی دارد. برای رسیدن به اکثر شهرهای ساحلی دریای اژه ابتدا باید خود را به شهر ازمیر برسانید. ازمیر شهری آرام در ساحل غربی ترکیه می باشد و از بسیاری جهات متفاوت با استانبول است.

از معاشرت با مردم محلی گرفته تا سفر به گذشته در بناهای باستانی،یا صرفا تماشای ساحل و یا بازدید از طبیعت ازمیر و تله کابین ازمیر می تواند برای شما جذاب باشد. در ازمیر، دریای لاجوردیو سکوت آن می تواند ساعت ها تمام توجه شما را به خود جلب کند.

شما می توانید با تور ازمیر سفری ارزان به این شهر زیبا داشته باشید. قیمت تور ازمیر بستگی به هتل و ایرلاین انتخابی شما برای پرواز دارد. مسلما با انتخاب هتل های با کیفیت تر، لذت بیشتری از سفر خواهید برد. تعدادی از هتل های ازمیر در مرکز شهر قرار دارند و تعدادی دیگر از هتل ها در نزدیکی ساحل واقع شده اند که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.

 

از دیگر شهرهای جذاب دریای اژه می توان به مارماریس اشاره کرد. مارماریس دقیقا در مرز دریای اژه و مدیترانه قرار گرفته است. شهر مارماریس، طبیعتی فوق العاده جذاب و سواحلی زیبا در مدیترانه دارد و نظر هر گردشگری را به خود جلب خواهد کرد. این شهر ساحلی در جنوب غرب ترکیه قرار دارد و محل خوبی برای گذراندن تعطیلات است. سواحل، بازار، پارک های آبی و مناطق تاریخی مارماریس بسیار جذاب هستند.

 

مارماریسیک شهر پر رفت و آمد و پربازدید و پر گردشگر در جنوب غربی ترکیه است. این شهر با نام ساحل فیروزه ای نیز شناخته می شود، همراه با ساحل سنگی و تفرجگاه های ساحلی بزرگ. آژانس مسافرتی مهرپرواز با تدارک آفر تور مارماریس قصد دارد برایتان به یادماندنی ترین سفر را رقم بزند. در تور گردشگری مارماریس می توانید در آب زلال دریای مدیترانه شیرجه بزنید و از شنا کردن نهایت لذت را ببرید.

سفر به سواحل دریای اژه و مدیترانه با تورهای ترکیه

سواحل مارماریس ترکیه

 

سواحل دریای مدیترانه در ترکیه

دریای مدیترانه از نظر سواحل، غذاها و هتل هایش، امکانات زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان خود دارد.سواحل شنی دریای مدیترانه در کنار کوه‌های خوش‌منظره توروس،چشم اندازهای جذابی را می سازند. هرکسی که آنجا را برای تعطیلات انتخاب کند شگفت زده خواهد شد و فوراً متوجه می شود که چرا ساحل فیروزه ای نام مستعار آن است.

با پوشش ضلع جنوبی کشور، همه چیزهایی را که یک مقصد توریستی محبوب باید داشته باشد از جمله طیف وسیعی از هتل ها، جاذبه های گردشگری زیبا، مکان های تاریخی، ورزش های با آدرنالین، تأثیرات فرهنگی و غذاهای خوشمزه را فراهم می کند. همه اینها توضیح می دهد که چرا مدیترانه نه تنها یک مرکز گردشگریپر رونق است، بلکه در بین مهاجران سابق که روزهای خود را زیر آفتاب ترکیه سپری می کنند، محبوب است.

 

شهرهای معروف ترکیه در سواحل دریای مدیترانه

شهرهای آلانیا، آنتالیا و مناطق مختلف آن مانند بلک، سیده، کمر و لارا از شهرها و مناطق معروف مدیترانه برای سفر هستند. آنتالیا مرواریدسواحل ترکیه است. یک شهر بزرگ هیجان انگیز و بهشتی برای تعطیلات خانواده ها است. اینشهر دارای سواحل بی‌شمار و لذت‌بخش است، با هتل‌ها و رستوران‌هایی که متناسب با همه بودجه‌ها هستند و همه از آن لذت خواهند برد. کسانی که به دنبال تفریحات آبی و استخر هستند و همچنین کسانی که به دنبال مکان‌های باستانیهستند از آنتالیا لذت خواهد برد.

 

یکی دیگر از شهرهای ساحلی در سواحل مدیترانه، شهر آلانیا است. شهر آلانیا در نزدیکی آنتالیا قرار دارد اما قیمت های بسیار کم تری دارد. بنابراین می توانید هتل ها، سواحل و تفریحات آبی در مدیترانه را با قیمت بسیار کم تری در آلانیا تجربه کنید.

 

برای سفری ارزا به آلانیا، توصیه ما به شما رزرو پکیج تور آلانیا در آژانس هواپیمایی مهرپرواز است. بافت جغرافیایی و فرهنگی بی نظیر این شهر، دریای فیروزه ای مدیترانه ای آبی و رستوران هایی با غذاهای مشهور جهان و ترک آن را به یک مقصد ایده آل تبدیل کرده است. امکانات گردشگری در آلانیا بی پایان است؛ شنا در خلیج که کلئوپاترا،  کاوش در غارهای دریایی مرموز و غرق شدن در میراث غنی تمدنهای مدیترانه ای ، تجمع هزاره ها ، تنها برخی از تفریحات این شهر می باشند.

 

سفر به سواحل دریای اژه و مدیترانه با تورهای ترکیه

شهر آلانیا و قلعه معروف آن

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

سفر به همه شهرهای ساحلی ترکیه می تواند تجربه جذابی باشد که می توانید آن را با قیمت های ارزان تر در تورهای ترکیه تجربه کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیماییمهرپروازمی توانیدمطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیماییمهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با02188507190تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


سفر به شهر بدروم ترکیه در فصل بهار
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:39

یکی از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان سفر به بدروم در فصل بهار است. اگر شما هم قصد این را دارید که در بهار و عید نوروز به بدروم سفر کنید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ما می خواهیم هر آنچه که باید درباره سفر بهاری به بدروم بدانید را به شما بگوییم. در ادامه در مورد آب و هوای بدروم در بهار، لباس هایی که باید با خودتان به بدروم ببرید، تفریحاتی که می توانید در بهار در بدروم داشته باشید و موارد دیگر به شما توضیحات بسیار مفیدی را ارائه کنیم. پس این مطلب را از دست ندهید.

سفر به شهر بدروم ترکیه در فصل بهار

نمایی از شهر بدروم

 

آب و هوای بدروم در بهار

اول از همه بهتر است که با هم ببینیم که هوای بدروم در ایام بهاری به چه شکل است. وقتی که بهار فرا می رسد، هوای بدروم رفته رفته گرم و گرمتر می شود. اگرچه در ایام بهار هنوز هوا به گرمای تابستان نیست، اما خوشبختانه در این زمان خبری از سوز سرمای زمستان نیز در بدروم نیست. نکته مهمی که باید درباره هوای بدروم در بهار به شما بگوییم، این است که هوای بدروم در طول روز در حوالی 17 درجه سانتیگراد می شود و در نتیجه هوای بسیار خوب، معتدل و دلچسبی دارد. لازم به ذکر است که با اینکه شب ها کمی دمای هوای بدروم افت پیدا می کند، اما به هیچ عنوان خیلی سرد نمی شود. در واقع کمی هوای بدروم در طول شب های بهاری خنک می شود که باز هم دلچسب و دوست داشتنی است.

 

لباس های مناسب برای سفر بهاری به بدروم

برای سفر به بدروم در بهار باید لباس های بهاریتان را در چمدان قرار دهید. چراکه هوای بدروم در بهار مطبوع است.البته اگر خیلی سرمایی هستید، بد نیست که یک عدد بافت نازک نیز در چمدانتان قرار دهید تا اگر در آخر شب کمی سردتان شد، آن را بپوشید. البته بیشتر افراد در سفر بهاری به بدروم به این لباس بافت نیاز پیدا نمی کنند. اما به هر حال بد نیست که شما هم آن را در چمدانتان داشته باشید تا خیالتان از هر جهت راحت تر شود.

 

ارزانترین قیمت تور بدروم بهار

اگر به دنبال ارزانترین قیمت تور بدروم ترکیه هستید، بهتر است که با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید تا تور بدروم بهار را به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای برگزار می کند. مسلم است که اگر شما تور ارزان بهاری بدروم را از برگزار کننده مستقیم این تور تهیه کنید، از هر نظر برایتان به صرفه تر است و قیمت کمتری را بابت آن تور پرداخت می کنید. پس بهتر است که در این مورد هوشمندانه عمل کنید و حتما تور بدروم ویژه بهار را از ما تهیه کنید.

هتل‌های متنوعی در بدروم وجود دارد که با در نظر گرفتن بودجه و انتظارتان میتوانید انتخاب نمایید لازم به ذکر است که اقامتگاه‌هایی به غیر از هتل‌های 4 و 5 ستاره  هم وجود دارد که فقط از نظر مالی مقرون به صرفه هستند. با این حال مثل آنتالیا برای اینکه یک سفر عالی داشته باشید هتلی را انتخاب کنید که امکانات و تفریحات مفرح و مناسب شما را داشته باشد. لازم یه ذکر است که در تور بدروم اقامت 6 شب و 7 روز را میتوانید اقامت داشته باشید.

سفر به شهر بدروم ترکیه در فصل بهار

فضای داخلی شهر بدروم با خانه های سفید

 

جذاب ترین تفریحات بدروم در بهار

دمای آب دریای بدروم در حوالی بهار در حدود 17 درجه سانتیگراد و حتی بیشتر است و این یعنی امکان تجربه یک سری از تفریحات مهیج آبی در ایام بهار در بدروم وجود دارد. شما به راحتی می توانید در این ایام جت اسکی کنید یا تفریحات دیگر آبی را تجربه کنید. همچنین می توانید از هوای مطبوع بهاری در بدروم برای قدم زدن در خیابان های زیبای بدروم استفاده کنید، از جاذبه های گردشگری بدروم دیدن کنید، کنار ساحل قدم بزنید و از امکانات تفریحی بی نظیر هتل های بدروم استفاده کنید.

 

بهترین مراکز خرید بدروم برای خرید لباس

اگر شما هم قرار است که در ایام بهار به بدروم سفر کنید، بهتر است که لباس هایتان را از همان شهر بدروم خریداری کنید. چراکه شهر بدروم مثل هر شهر دیگری در ترکیه یک سری مرکز خرید و بازار خوب دارد که لباس هایی که بسیار با کیفیت و در عین حال ارزان هستند را به فروش می رسانند. اگر به دنبال خرید لباس خوب و ارزان در بدروم هستید، بهتر است که به مراکز خریدی مثل مرکز خرید میدتاون یا مرکز خرید اوسیس مراجعه کنید. در این دو مرکز خرید می توانید انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه که مناسب فصل بهار هستند را برای خودتان تهیه کنید.

 

سفر به استانبول در فصل بهار

اگر می خواهید به غیر از بدروم به سایر شهرهای ترکیه نیز سفر داشته باشید، حتما شهر استانبول را در لیست خود قرار دهید. استانبول در سال های اخیر همواره در میان ده شهر توریستی و برتر جهان بوده است و آژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا با ارائه بهترین قیمت تور ۸ روزه استانبول در بهار و عید نوروز، خاطراتی فراموش نشدنی را از سفر به این شهر بی نظیر برای شما بسازد. سالانه میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا برای دیدن جاذبه های گردشگری این شهر زیبا و دوست داشتنی به آن سفر می کنند. سفر به استانبول برای هر قشری با هر سلیقه ای مناسب است، چرا که این شهر زیبا ترکیبی از انواع تفریحات هیجان انگیز و جاذبه های گردشگری را دارد.

سفر به شهر بدروم ترکیه در فصل بهار

شهر استانبول ترکیه

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

بدروم یکی از بهترین شهرهای ساحلی ترکیه است که می توانید به آن سفر کنید. از دیگر شهرهای ساحلی ترکیه نیز می توانیم آنتالیا، آلانیا و کوش آداسی را معرفی کنیم که هرکدام مانند بدروم زیبایی های خاص خود را دارند. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


سفر با تور ترکیبی استانبول و آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:23

تورهای ترکیبی و سفر به استانبول و آنتالیا در نوروز می تواند بهترین تجربه برای سفر باشد. زیرا در یک سفر از هر دو شهر جذاب ترکیه در ایام نوروز بازدید خواهید کرد. استانبول و آنتالیا از شهرهای معروف ترکیه هستند که در بین گردشگران ایرانی بسیار معروف هستند.

image-20220216104343-1.jpeg

استانبول در فصل بهار

 

تورهای ترکیبی ترکیه در این مسیر به شما کمک می کنند تا بتوانید در یک سفر از هر دوی این شهرهای بازدید کنید و تعطیلات عید نوروز خود را به بهترین شکل بگذرانید.

 

 

 

سفر به استانبول در نوروز ۱۴۰۱

استانبول از نظر جغرافیایی در تنگه بسفر واقع شده است و در میان قاره اروپا و آسیا قرار دارد. استانبول قطب فرهنگی و اقتصادی ترکیه و همچنین پرجمعیت ترین شهر آن است. جاذبه های گردشگری زیادی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، پل بسفر، کاخ دولما باغچه و... در استانبول وجود دارد و با داشتن مراکز خرید فراوان و هتل های مناسب سفر خوبی را برای گردشگران رقم می زند. چه به هنر، موسیقی، غذا یا ماجراجویی علاقه‌مند باشید می توانید روزهای زیادی را به گشت و گذار در بخش های استانبول بگذرانید. بسیاری از جذابیت های این شهر در کوچه پس کوچه ها یا در کافه ها و مغازه های اطراف میدان تکسیم پنهان است.

 

 

استانبول در سال های اخیر همواره در میان ده شهر توریستی و برتر جهان بوده است و آژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا با ارائه بهترین تور استانبول نوروز ۱۴۰۱ خاطراتی فراموش نشدنی را از سفر به این شهر بی نظیر برای شما بسازد. سالانه میلیون ها گردشگر از سر تا سر دنیا برای دیدن جاذبه های گردشگری این شهر زیبا و دوست داشتنی به آن سفر می کنند. سفر به استانبول برای هر قشری با هر سلیقه ای مناسب است، چرا که این شهر زیبا ترکیبی از انواع تفریحات هیجان انگیز و جاذبه های گردشگری را دارد.

 

سفر با تور ترکیبی استانبول و آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

قسمت تاریخی شهر آنتالیا

 

سفر به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

آنتالیا بزرگترین شهر در امتداد سواحل مدیترانه ترکیه و هشتمین شهر بزرگ این کشور است که جمعیتی در جدود بیش از یک میلیون نفر در منطقه شهری دارد. آنتالیا شهری است که به واسطه سواحل و طبیعت زیبای آن شناخته شده است. بنابراین طبیعت گردی و بازدید از آبشارها و سواحل جذاب آنتالیا را از دست ندهید.

قدمت این شهر به حدود ۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد و پس از آن توسط رومیان فتح شد. این شهر در سال های اخیر شاهد توسعه فراوانی بوده است و با تعداد زیادی بازدیدکننده به یک قطب گردشگری تبدیل شده است.

تور آنتالیا نوروز یکی از محبوب ترین مقصدهای تعطیلات ترکیه است، به لطف هتل های مجلل، سواحل خیره کننده و مجموعه چشمگیر جاذبه های تاریخی نگاه های قابل توجهی به آن است، تعجب آور نیست که این شهر زیبا مقصدی ایده آل و محبوب تبدیل شود. بنابراین هرگز زمان بدی برای بازدید از این شهر جذاب که در ساحل فیروزه ای قرار دارد وجود ندارد. بنابراین برای سفر به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱ با لذت فراوان تر لازم است از تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ استفاده نمایید. می توانید با مشاهده وبسایت ما اطلاعاتی از آفر تور آنتالیا نوروز آژانس هواپیمایی مهرپرواز بدست آورید.

 

سفر با تور ترکیبی استانبول و آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

فرودگاه آنتالیا در دوران کرونا

 

نحوه سفر با تور ترکیبی به استانبول و آنتالیا

در سفر با تور ترکیبی استانبول و آنتالیا شما ۳ شب در استانبول و ۳ شب در آنتالیا اقامت خواهید داشت. در این تورها شما می توانید بهترین هتل ها را رزرو کنید و از خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی و تور لیدر فارسی زبان بهره مند شوید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز از برگزار کنندگان تخصصی در زمینه تورهای ترکیبی ترکیه است. بنابراین می توانید بهترین قیمت ها و بهترین خدمات را با ما تجربه کنید.

در تور ترکیبی استانبول آنتالیا پس از بازدید از شهر استانبول و جاذبه هایی مانند بازار بزرگ استانبول و ایاصوفیه می توانید به شهر جذاب آنتالیا سفر کنید و به مناطق آفتابی در جنوب ترکیه بروید. اینجاست که آنتالیا با معماری قدیمی عثمانی و با دسترسی به بهترین سواحل ترکیه نظر شما را جلب می کند. . شما باید برای انجام یک سفر طولانی آماده باشید، زیرا بیش از ۷۰۰ کیلومتر بین دو مقصد از طریق جاده است. خوشبختانه، شما می توانید با هواپیما آن را طی کنید. از طرف دیگر می توانید سوار اتوبوس شوید و در حین حرکت از مناظر لذت ببرید، که قلب طبیعت ترکیه را نشان می دهد.

 

سفر از استانبول به آنتالیا

به یاد داشته باشید که اگر بخواهید از استانبول به آنتالیا بروید، مسافت زیادی در ترکیه وجود دارد که باید از آن عبور کنید. این یک راه طولانی است که تقریباً ۷۰۰ کیلومتر مسافت دارد. در نتیجه می توان گفت که پروازها همیشه سریعترین راه در این مسیر هستند. پرواز با هواپیما در این مسیر به شما کمک می کند تا از سفرهای سنگین زمینی در منطقه دریای اژه صرف نظر کنید و سفر راحت تری را با هواپیما در عرض یک ساعت تجربه کنید.

در ماه های گرم سال گزینه های بسیار بیشتری برای پرواز وجود دارد. این به دلیل افزایش تقاضا برای سفر به آنتالیا است. بیشتر خطوط هوایی توسط یکی از دو شرکت هواپیمایی اداره می شود. اولین شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه، ترکیش ایرلاینز است. آنها هر روز در زمان های اوج سفرها، هفت پرواز را انجام می دهند. شما همچنین می‌توانید با هواپیمایی ارزان قیمت پگاسوس پرواز کنید، که در هر تاریخ معمولی در فصل اوج مسافران ۱۲ پرواز یا بیشتر را انجام می دهند.

پروازهای فراوانی از استانبول به آنتالیا وجود دارد که به مردم کمک می‌کند تا شهر بزرگ استانبول را به مقصد ساحل درخشان آنتالیا رها کنند.

پروازهای ترکیش ایرلاینز معمولا از فرودگاه اصلی استانبول انجام می شود. این بزرگترین فرودگاه شهر است که در حدود ۳۵ کیلومتری شمال غربی مرکز شهر واقع شده است. دسترسی به آن با تاکسی یا اتوبوس اختصاصی HAVAIST آسان است (بلیت ها از ۲.۷۵ دلار شروع می شود). حرکت در پگاسوس از فرودگاه بین المللی سابیها گوکچن انجام می شود. این فرودگاه در سمت آسیایی استانبول است، به این معنی که از مرکز شهر دورتر است، اما اگر در جنوب و شرق بسفر بمانید، دسترسی به آن آسان تر است. همه پروازها در فرودگاه آنتالیا که در ۱۳ کیلومتری شمال شهر است، فرود می‌آیند.

شما می توانید در صورت تمایل این مسیر را به صورت زمینی و با اتوبوس یا قطار طی کنید. اما چون هزینه آن فقط مقدار کمی از بلیط هواپیما در این مسیر کمتر است آن را توصیه نمی کنیم. اگر قصد سفر زمینی در این مسیر را دارید به شما توصیه می کنیم حتما از جاذبه های گردشگری که در این مسیر وجود دارند نیز بازدید کنید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

همانطور که گفتیم تور ترکیبی استانبول آنتالیا به دلیل بازدید از دو شهر معروف ترکیه در یک سفر، تجربه بسیار خوبی خواهد بود. به ویژه اگر این سفر در عید نوروز یا در ایامی باشد که آب و هوا مناسب است. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


اعلام و بررسی قیمت تورهای ترکیه نوروز ۱۴۰۱
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:8

هزینه و قیمت تورهای ترکیه در نوروز 1401 برای افرادی که قصد سفر در نوروز را دارند اهمیت زیادی دارد. در این مطلب به اعلام قیمت تورهای ترکیه نوروز 1401 می پردازیم.

ترکیه از کشورهایی است که به دلیل نزدیکی به ایران، مسافران زیادی را جذب می کند. دوران عید نوروز در هر سال زمانی است که میزان سفرها به اوج خود می رسد. بسیاری از افراد از ماه ها قبل به فکر برنامه ریزی برای سفر با تورهای نوروزی هستند. دانستن قیمت این تورها به شما کمک می کند تا بودجه سفر خود را تعیین کنید و با خیالی آسوده تر مقصد سفر خود را انتخاب کنید.

شاید تصور شما این باشد که با توجه به نرخ قیمت ارز، باید دور سفرهای خارجی را خط کشید. اما در همه موارد اینگونه نیست. شما می توانید با انتخاب یک مقصد مناسب مانند ترکیه برای سفر و همچنین انتخاب هتل های ارزان و با کیفیت، یک سفر مقرون به صرفه را تجربه کنید. در ادامه به بررسی شهرهای مختلف ترکیه می پردازیم و در پایان حداقل قیمت تورهای ترکیه را بیان می کنیم.

نمایی از استانبول در نوروز





قیمت تور ترکیه نوروز 1401

 

شما می توانید به روش های مختلفی به ترکیه سفر کنید. سفر هوایی و سفر زمینی از انواع آن ها هستند. همانطور که مشخص است، سفر زمینی به ترکیه هزینه کم تری دارد. همچنین قیمت تورهای ترکیه به نوع ایرلاین پرواز انتخابی شما دارد. ایرلاین های خارجی و ترک به طور میانگین قیمت بالاتری نسبت به ایرلاین های داخلی دارند.

قیمت تورهای ترکیه از 9 میلیون تومان شروع می شود. این قیمت برای هتل های ارزان و معمولی در نظر گرفته شده است. هرچه هتل های گرانتری انتخاب کنید هزینه تور شما بیشتر می شود. در صورت رزرو پرواز با ایرلاین های ایرانی و انتخاب هتل های معمولی، می توانید با مبلغ کم سفر کنید. اما این پروازها محدود هستند و همچنین تورهای نوروزی سریع تر پر می شوند. بنابراین توصیه می کنیم هر چه سریع تر اقدام به رزرو کنید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز همواره بهترین قیمت تورهای ترکیه را ارائه می دهد.

یکی دیگر از عواملی که در قیمت تور ترکیه تاثیر زیادی دارند هزینه رزرو هتل است. در صورتی که هتل های 3 ستاره را برای تور خود انتخاب کنید، هزینه تور شما بسیار کاهش خواهد یافت. به شما توصیه می کنیم در شهرهای ساحلی مانند آنتالیا، آلانیا و کوش آداسی، هتل های 5 ستاره و با کیفیت را انتخاب کنید. هتل های 5 ستاره در شهرهای ساحلی امکانات خوبی مانند ساحل اختصاصی، استخر روباز، تفریحات آبی و پارک های آبی را ارائه می دهند.



تور ترکیه نوروز 1401 به شهرهای مختلف

هر شهری از ترکیه جاذبه های گردشگری خاص خودش را دارد. شهرهای مختلف ترکیه نظر همه افراد اعم از کسانی که به طبیعت علاقه دارند تا کسانی که به جاذبه های تاریخی و مراکز خرید علاقه دارند را به خود جذب می کند.

کشور ترکیه در میان اروپا و آسیا قرار دارد و مجموعه ای شگفت انگیزی از آثار تاریخی غربی و شرقی امپراتوری روم و عثمانی را شامل می شود. با توجه به تاریخ و فرهنگ متنوع ترکیه، غذاهای معروف و خوش طعم و جاذبه های گردشگری متفاوتی را خواهید دید. شهرهایی مانند استانبول، آنتالیا، آلانیا، کوش آداسی، مارماریس، بدروم، ازمیر و... از شهرهای معروف ترکیه هستند که تورهای آن ها همیشه پرطرفدار است. ترکیه شما را به لذت بردن از مناظر زیبای بصری با جغرافیای منحصر به فرد و جاذبه های طبیعی خود دعوت می کند. شما همچنین می توانید از صدها موزه و پارک ملی در ترکیه بازدید کنید.



آب و هوای ترکیه در نوروز

نوروز از بهترین ماه های سفر به ترکیه است. هوا در نوروز مطبوع و معتدل است. هوا در نوروز گرمای مطلوبی دارد، سرد نیست و همچنین خیلی هم داغ هم نیست. بنابراین به همین دلیل از ماه های مناسب سفر است و گلها در سراسر کشور شکوفا هستند. علاوه بر این ایام عید نوروز جزئی از تعطیلات افراد خارجی نیست. بنابراین کم تر به سفر می آیند و



تور استانبول نوروز 1401

استانبول اولین جایی است که وقتی به ترکیه فکر می کنید به ذهنتان خطور می کند. فرهنگ باستانی استانبول، شهر امپراطوری ها، کاخ ها، مساجد، کلیساها، حمام های ترکی و گربه ها از جاذبه های گردشگری استانبول هستند. بهترین راه برای درک استانبول، تجربه واقعی آن در حین سفر است. خلاصه کردن همه مکان ها برای دیدن در یک صفحه است غیرممکن است.

با این حال، قبل از آمدن به این شهر بزرگ، توصیه می‌کنیم مکان‌هایی را که می‌خواهید از آن دیدن کنید، با تحقیق در اینترنت مشخص کنید و حداقل یک هفته را برای کشف تمام امکانات شهر اختصاص دهید.


سواحل آنتالیا



تور آنتالیا نوروز 1401

شهر آنتالیا ترکیه سواحل متنوع و طبیعتی آرامش‌بخش را به شما ارائه می دهد. اکثر گردشگران به یکی از سواحل این منطقه می روند. چند ساحل زیبا در نزدیکی مرکز شهر وجود دارد از جمله ساحل لارا (ساحل شنی) و ساحل کنیالتی (ساحل سنگریزه) که پیشنهاد می کنیم حتما از آن ها بازدید کنید.

گشت و گذار در شهر قدیمی کالیچی را با پای پیاده توصیه کنیم، زیرا چندین چیز برای دیدن در اینجا وجود دارد، از جمله دروازه هادریان، برج رومی هیدریلیک و موزه آنتالیا.

منطقه Old Marina نیز ارزش بازدید را دارد و مکانی عالی برای لذت بردن از یک وعده غذایی یا نوشیدنی است. همچنین می توانید از اینجا به یک تور قایق گشت و گذار در دریا بروید.

شهر آلانیا نیز در نزدیکی آنتالیا قرار دارد و همان تفریحات و امکانات را ارائه می دهد. اما قیمت های آن به طور قابل توجهی از شهر آنتالیا پایین تر است. بنابراین اگر می خواهید سفر ارزان تری را داشته باشید تور آلانیا نوروز 1401 را به شما توصیه می کنیم.

سفر به شهر ساحلی آلانیا که در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد در ایام نوروز لذت خاصی دارد. تور آلانیا نوروز 1401 پیشنهادی وسوسه انگیز برای سفر به این شهر زیبای ساحلی است که هر چیزی که از یک سفر می خواهید را به شما ارائه می دهد. پیاده روی در ساحل کلئوپاترا، ماجراجویی در غار دیم و تماشای قلعه سرخ می تواند تجربه ای بی نظیر در یک آب و هوای بی نظیر بهاری و معتدل باشد.



تور شهرهای ساحلی دریای اژه ترکیه در نوروز 1401

شهرهای ساحلی ترکیه در مجاورت دریای اژه با دارا بودن بهترین آب هوا و طبیعت زیبا و تفریحات ساحلی فراوان به مقصدی عالی برای گردشگران تبدیل شده اند. دریای اژه در غرب ترکیه قرار دارد.

این شهرها شامل ازمیر، بدروم، کوش آداسی، مارماریس و... هستند. همه این شهرها امکانات مناسبی را برای گردشگران ارائه می دهند و می توانید از سواحل آن ها لذت ببرید.

شهر ازمیر در امتداد ساحل دریای اژه گسترده شده است، امروزه به عنوان یکی از پر جنب و جوش ترین مراکز شهری ترکیه شناخته می شود. هیاهوی جوان، تجاری و نمای مدرن آن، تاریخ وسیعی را پنهان می کند. ازمیر در طول تاریخ خود مهم ترین شهر بندری در امتداد این خط ساحلی از دوره روم تا پایان دوران عثمانی بوده است. اگر به شهری بندری و تاریخی با مراکز خرید و کافه ها علاقه دارید تور ازمیر نوروز 1401 را ازدست ندهید. فصل بهار و نوروز بهترین زمان برای شروع یک گشت و گذار خاطره انگیز در یک هوای دل انگیز مخصوصا در سواحل بی نظیر دریای اژه است.

اگر به قصد استراحت و کسب آرامش سفر می کنید شهرهای ساحلی ترکیه مناسب شماست. تورهایی مانند تور کوش آداسی، تور بدروم و تور مارماریس نوروز 1401 از محبوب ترین تورهای سواحل دریای اژه هستند. مارماریس گوشه ای از بهشت است که در آن می توانید در طول دوازده ماه سال انواع تفریحات را تجربه کنید. این بندر طبیعت زیبا و شهرهای باستانی را در خود جای داده است.


شهر مارماریس ترکیه



بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

همانطور که بیان کردیم قیمت تورها بستگی به نوع پرواز و هتل انتخابی شما دارد. بنابراین می توانید با انتخاب ایرلاین های ایرانی و هتل های معمولی در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


سفر به کوش آداسی یا آلانیا؟ کدام برای نوروز بهتر است؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:43

تفریح و سفر به شهرهای ساحلی ترکیه در نوروز مانند کوش آداسی و آلانیا از مقاصد محبوب ایرانیان است. در این مطلب به بررسی این دو شهر زیبای ترکیه می پردازیم.

کشور ترکیه به دلیل این که در مجاورت دریاهای مختلف قرار گرفته است، شهرهای ساحلی زیادی دارد. شهرهایی مانند آنتالیا، آلانیا، کوش آداسی، مارماریس، بدروم و... از شهرهای ساحلی ترکیه هستند. این شهرها هر کدام جاذبه های گردشگری خاص خود را دارند. در این بین، شهر کوش آداسی به دلیل امکانات و زیبایی آن و شهر آلانیا به دلیل ارزان بودن آن مورد توجه گردشگران هستند که آن ها را در ادامه بررسی می کنیم.

 

سفر به کوش آداسی یا آلانیا؟ کدام برای نوروز بهتر است؟

نمایی از شهر آلانیا

 

آلانیا شهر ساحلی ارزان در نزدیکی آلانیا

سواحل زیبا و دلپذیر آلانیا به ویژه برای کسانی که بودجه کمی دارند مناسب تر است. زیرا هزینه سفر به آلانیا نسبت به آنتالیا کم تر است.

هتل های آلانیا ممکن است مانند برخی از هتل های آنتالیا لاکچری نباشند، اما اگر از طرفداران آن نباشید، هیچ چیز شما را از داشتن یک تعطیلات پر شور با قیمت بسیار بهتر باز نمی دارد. علاوه بر این، اگر می توانید چند ساعتی ساحل را ترک کنید، می توانید چشمان خود را با دیدنی های بندر بشویید که ارزش دیدن را دارد.

 

شهر آلانیا در ترکیه مرکز فرهنگ مدیترانه ای است که در آن مردم از نقاط مختلف جهان می توانند واقعاً از ترکیه لذت ببرند. شگفتی های طبیعی مانند سواحل وسیع با شن های سفید، مکان های دیدنی فرهنگی، مکان های تاریخی و مردم زیبا همگی در این شهر کوچک تفریحی منتظر شما هستند.

 

اگر به دنبال مکانی عالی برای تجربه آب و هوای معروف مدیترانه ای هستید که همه آن را دوست دارند، آلانیا در واقع جایی است که توصیه می کنیم حتما به آن سفر کنید. این شهر کوچک در 310 روز از سال آفتابی است و حتی گاهی اوقات در ماه های ژوئن و جولای 14 ساعت نور خورشید را تجربه می کنید. با این مقدار آفتاب و فراوانی سواحل خیره کننده در آلانیا حتما خواهید خواست که دوباره به آن سفر کنید.

 

شهر آلانیا با فرهنگ و تاریخ غنی خود دارای طیف گسترده ای از جاذبه های توریستی برای ارائه است! خرابه‌های بی‌شماری از قلعه‌های باستانی که در دوران امپراتوری عثمانی به موزه‌ها، کشتی‌سازی‌های تاریخی، قلعه‌های باشکوه و سازه‌ها تبدیل شده‌اند، همچنان پابرجا هستند تا گردشگران را مجذوب خود کنند.

 

شما می توانید در ایام عید امسال تور آلانیا نوروز 1401 را در آژانس هواپیمایی مهرپرواز رزرو کنید. اگر به دنبال تور ارزان آلانیا هستید می توانید با متخصصین تور ترکیه در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این سرزمین زیبا تجربه نمایید.

 

سفر به کوش آداسی یا آلانیا؟ کدام برای نوروز بهتر است؟

نمایی از کوش آداسی

 

کوش آداسی، بهترین استراحتگاه در ترکیه

استراحتگاه کوش آداسی در دریای اژه شهرت خود را از سواحل محصور شده با آب در سایه‌های فیروزه‌ای که اجازه نمی‌دهد چشم از آنها بردارید، به دست آورده است. استراحتگاه های ساخته شده در کوش آداسی، به ویژه برای خانواده های دارای فرزند و با قیمت های مقرون به صرفه با بهترین امکانات، هر سال تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند.

امکانات تفریحی در کوش آداسی بی پایان است، از ساحل در طول روز گرفته تا ورزش های آبی، از بازدید از بسیاری از مکان های مجاور گرفته تا خرید در مراکز تجاری و به دنبال آن استراحت در حمام های ترکی از فعالیت هایی است که می توانید در ترکیه انجام دهید.

شما می توانید برای سفر ارزان به این شهر از تور کوش آداسی استفاده کنید. سواحل ماسه ای و آبهای شفاف آن، غروب آفتاب با شکوه و امکان قدم زدن در مرکز تاریخی یا انجام هرگونه ورزش آبی، بارها و رستوران هایی که ارائه دهنده بهترین غذاهای محلی هستند همه و همه نوید بخش یک سفر بی نظیر در کوش آداسی هستند.

 

شهر کوش آداسی یک انتخاب عالی است و اگر به تاریخ علاقه دارید، از اینجا به راحتی می توانید به مهم ترین جاذبه های گردشگری ترکیه برسید. تنها در 15 کیلومتری کوشش آداسی، شهر باستانی افسوس را خواهید دید که یک شگفتی تاریخی با بیش از 5000 سال قدمت است و یک معجزه در خود جای داده است که معبد الهه آرتمیس نام دارد.

در 26 کیلومتری کوش آداسی پارک ملی دیلک قرار دارد که زیستگاه 28 گونه پستاندار، 42 گونه خزنده و چندین گونه در خطر انقراض مانند پلنگ آناتولی است. همچنین می توانید در کوه سامسون پیاده روی کنید یا برای غواصی به اعماق دریا بروید.

جزیره کبوتر نیز یکی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی است و توسط یک جاده کوچک و کوتاه به طول 350 متر به آن متصل می شود. این جزیره کوچک منظره ای زیبا از کوش آداسی را ارائه می دهد.

از کوش آداسی تا پاموکاله نیز 200 کیلومتر راه است، اما ارزش این را دارد که یک روز را به این سفر اختصاص دهید. استخرهای طبیعی پر از آب گرم و سنگ آهک سفید و صاف، منظره ای جذاب را تشکیل می دهند.

ما در مهرپرواز همواره به دنبال آن هستیم تا با ارائه بهترین و ارزانترین تور کوش آداسی نوروز 1401 شرایط را به نحوی برایتان فراهم کنیم تا بتوانید راحت تر باتوجه به شرایطی که دارید پکیج مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

 

سفر به کوش آداسی یا آلانیا؟ کدام برای نوروز بهتر است؟

شهر باستانی افسوس

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

هر دو شهر آلانیا و کوش آداسی برای سفر در نوروز عالی هستند. انتخاب این شهرها بستگی به بودجه شما دارد. در هر صورت هر کدام از این شهرها را انتخاب کنید مطمئنا بهترین سفر را تجربه خواهید کرد. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


سفر به 3 کشور جذاب در نوروز: قبرس شمالی، ارمنستان و تایلند
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 12:0

کشورهای نزدیک به ایران از محبوب ترین مقاصد برای سفر خارجی هستند. کشورهای جذابی مانند قبرس شمالی، ارمنستان و تایلند در نزدیکی ایران و آسیا هستند که آن ها را بررسی می کنیم.

خوشبختانه در اطراف کشورمان ایران، کشورهای زیادی وجود دارند که از نظر گردشگری جذاب هستند. این کشورها به دلیل نزدیکی به ایران نیاز به هزینه پرواز کم تری دارند. بنابراین سفر شما ارزان تر تمام می شود. کشورهای ترکیه، ارمنستان، کشور امارات و شهر دبی، قبرس شمالی از این قبیل کشورها هستند. کشور تایلند نیز یکی از مقاصد محبوب آسیایی برای سفر ایرانیان است.

با توجه به اینکه کشورهایی مانند ترکیه و امارات را اکثر افراد می شناسند، در این مطلب به بررسی کشورهای زیبای قبرس شمالی، ارمنستان و تایلند می پردازیم. ضمنا شما می توانید تور هر کدام از این مقاصد را با قیمت ارزان در آژانس هواپیماییی مهرپرواز رزرو کنید.

 

سواحل قبرس شمالی

 

سفر به قبرس شمالی

کشور قبرس شمالی یک کشور با زبان ترکی استانبولی است که در دریای مدیترانه قرار گرفته است. جزیره قبرس در دریای مدیترانه در جنوب ترکیه است و در واقع از دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی تشکیل شده است. مردم قبرس شمالی به زبان ترکی و مردم قبرس جنوبی به زبان یونانی صحبت می کنند. فرهنگ قبرس شمالی ترکیبی از ترکی، یونانی و خاورمیانه ای است که در موسیقی، غذا و جاذبه های تاریخی آن مشهود است.

بندر گیرنه در ساحل شمالی دارای یک قلعه جالب و بندرگاه زیبا و همچنین یک موزه کشتی غرق شده است که قدیمی ترین کشتی تجاری را که در حدود 300 سال قبل از میلاد به نمایش گذاشته است. گازیماگوسا دارای چند هتل تفریحی توریستی مدرن است که اقامتگاه های لوکس و شنا یا غواصی ایمن در دریای مدیترانه ارائه می دهد. می توان گفت بندر زیبای گیرنه محبوب ترین مقصد گردشگری در قبرس شمالی است.

مکان‌های تاریخی متعددی در بازدید از آن‌ها را برای کسانی که به اندازه کافی ماجراجو هستند ارزشمند می‌کند. به عنوان مثال، قدمت گازیماگوسا در ساحل شرقی به 285 سال قبل از میلاد برمی گردد.دیوارهای قرون وسطایی هنوز پابرجا هستند و بقایای برخی از بناهای باستانی در شهر قدیمی قابل مشاهده است.

طبیعت سرسبز قبرس شمالی، آثار تاریخی و هتل های جذاب در این کشور بهترین سفر را برای شما می سازند. قبرس شمالی دقیقاً در پایین ترکیه بر روی نقشه قرار گرفته است و در مجاورت قبرس جنوبی، در دریای مدیترانه است.

شما در تور قبرس شمالی نوروز 1401 می توانید در شهر گیرنه از جاذبه های توریستی مثل قلعه گیرنه، صومعه نوربرتین، سواحل گیرنه، قصر سنت هیلاریون و کلیسای بلاپایس و در شهر فاماگوستا از جاذبه های گردشگری جالبی مثل مسجد لالا پاشا و سواحل فاماگوستا دیدن کنید. همچنین می توانید با مراجعه به نیکوزیا شمالی از مسجد سلیمیه، کاروانسرای بویوک هان و مسجد حیدرپاشا و اماکن تاریخی دیگر بازدید کنید.

 

میدان جمهوری ارمنستان

 

سفر به ارمنستان

ارمنستان با شکاف بین آسیا و اروپا، ممکن است یکی از آخرین مرزهای سفر بر روی کره زمین برای کوله گردهای ماجراجو باشد. از قله های کوهستانی برفی آن در منطقه قفقاز گرفته تا تعداد زیادی صومعه قرون وسطایی کاملاً حفاظت شده، بازدید از ارمنستان اغلب در فهرست کارهای مسافرتی نیست.

از بسیاری از بناهای تاریخی، مکان ها و بناهای مذهبی پراکنده در سراسر کشور مانند کلیساها می توانید دیدن کنید. چشم انداز چشمگیر ارمنستان از کوه های ناهموار و دره های عمیق برای پیاده روی، دوچرخه سواری یا آفرود بسیار مناسب است.

علاوه بر این، ارمنی‌ها عاشق صحبت کردن با بازدیدکنندگان در کافی‌شاپ‌ها هستند، به‌ویژه برای تمرین زبان انگلیسی‌شان که می تواند تجربه جالبی باشد.

از جاذبه های گردشگری ارمنستان می توان به میدان آزادی ایروان، میدان جمهوری ایروان، هزار پله ارمنستان (کاسکاد)، خیابان آبوویان، خانه اپرا، مجسمه مادر، موزه تاریخ ارمنستان، یادمان نسل کشی ارمنستان و صومعه گغارد اشاره کرد.

ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز با ارائه تور ارمنستان نوروز 1401 شرایط را به نحوی برای شما فراهم خواهیم کرد که با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. ما لیست قیمتی برای تور ارمنستان خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان ، بهترین مورد را انتخاب نمایید.

 

معابد تایلند

 

سفر به تایلند

کشور تایلند صنعت گردشگری قوی دارد و به عنوان دروازه ای به آسیای جنوب شرقی شهرت دارد. تایلند فرهنگی زیبا و دلپذیر دارد. همچنین غذاهای تایلندی در تمام دنیا محبوب هستند و می توانید آن ها را در تایلند امتحان کنید.

تایلند به دلیل زیرساخت های توسعه یافته گردشگری و همچنین جامعه عظیم مهاجران یکی از نقاط مورد علاقه گردشگران برای سفر در آسیا است. بسیاری از مسافران از تایلند به عنوان نقطه شروع برای سفر به آسیای جنوب شرقی استفاده می کنند. زیرا این کشور اینترنت خوب، هتل های عالی و غذاهای خوبی دارد و گزینه های حمل و نقل مختلف مانند پروازها، اتوبوس ها و قطارها در تایلند به راحتی در دسترس است.

تایلند شهرهای معروف زیادی برای بازدید دارد. از جمله این شهرها می توان به بانکوک، پاتایا، پوکت و... اشاره کرد. جاذبه های گردشگری تایلند مواردی مانند معابد تاریخی بانکوک، کاخ بزرگ بانکوک، رستوران های تایلندی، سواحل زیبای تایلند، جزیره پوکت، جزیره فی فی، پارک های ملی و شهرهای تاریخی هستند.

شما می توانید با پکیج تور تایلند نوروز 1401 در آژانس هواپیمایی مهرپرواز به صورت ارزان به تایلند سفر کنید. تعداد افرادی که قبلا با تایلند سفر کرده اند دوست دارند تا بار دیگر به اینجا بروند، بدون شک این جا کشوری است که شما به آن علاقه خواهید داشت، زیرا یک بار قدم زدن در این سرزمین بودایی، جنگل های گرمسیری و سرسبز آن، سواحل معروف شما را علاقه مند با بازگشت به این سرزمین می کند.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


راهکارهای سفر ارزان به آنتالیا
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:37

راهکارها و ترفندهای کاهش هزینه های سفر به آنتالیا به شما کمک می کنند تا با به کارگیری هر کدامشان به شکل قابل توجهی هزینه های سفر خودتان را کاهش دهید.

برای شما هم سوال پیش آمده که به چه شکلی، با چه راه و روشی و با چه ترفندهایی می توانید ارزان به آنتالیا سفر کنید؟ در ادامه تجربه دیگر توریست ها برای سفر ارزان به آنتالیا و ترفندهای سفر ارزان به آنتالیا را بیان می کنیم. پس با ما همراه باشید تا خیلی خلاصه و مفید به شما بگوییم که چگونه می توانید سفر خیلی ارزانی به مقصد آنتالیا داشته باشید.

a

نمایی از سواحل آنتالیا

 

سفر در فصل ارزانی آنتالیا

بهتر است که سریع برویم سر اصل مطلب و اولین ترفند سفر ارزان به آنتالیا را به شما یاد بدهیم. نکته اینجاست که اگر زمانی به جز فصل تابستان که فصل شلوغی آنتالیاست را برای سفر به آنتالیا انتخاب کنید، هزینه هایتان به شدت کم می شوند. پس اگر قیمت تور آنتالیا ارزان برایتان خیلی اهمیت دارد و به دنبال این هستید که با کمترین هزینه ممکن به این شهر سفر کنید، بهتر است که فصلی به جز تابستان را برای سفر به این شهر انتخاب کنید.

البته این را هم بگوییم که شما مجبور نیستید که حتما در فصل های دیگر سال به آنتالیا سفر کنید تا سفرتان برایتان ارزان تمام شود. بلکه این گزینه را هم دارید که به جای اینکه فصل سفرتان به آنتالیا را تغییر دهید، از راهکارهای دیگری که در ادامه برایتان بیان می کنیم، برای سفر ارزان به آنتالیا استفاده کنید و حتی در فصل تابستان نیز سفر ارزانی به آنتالیا داشته باشید.

 

 

استفاده از خدمات هتل های آنتالیا

وقتی که شما یک هتل را در آنتالیا رزرو می کنید، اجازه استفاده از یک سری از خدمات خاص در آن هتل به صورت رایگان به شما داده می شود. به شما توصیه می کنیم که چه برای خورد و خوراک و چه برای تفریح، تا می توانید از خدمات رایگان هتل های آنتالیا استفاده کنید تا مجبور نشوید که علاوه بر هزینه مربوط به تور، هزینه بیشتری برای خورد و خوراک و تفریحات خود در آنتالیا پرداخت کنید. البته لازم به ذکر است که در آنتالیا یک سری تفریحات ارزان نیز وجود دارد که شما می توانید در خارج از هتل، آن ها را نیز امتحان کنید و با کمترین هزینه بهترین تفریحات را در آنتالیا داشته باشید.

b

 

هتل های ساحلی و UALL آنتالیا

 

تجربه تفریحات ارزان آنتالیا

جدای از امکانات تفریحی که در هتل های آنتالیا وجود دارد و شما با اقامت در آن هتل ها می توانید از امکاناتشان استفاده کنید، این امکان نیز برایتان وجود دارد که بعضی اوقات از هتل خارج شوید و از امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری آنتالیا برای تفریح و کسب تجربه های متنوع بهره ببرید. از جمله بهترین تفریحات ارزانی که می توانید در آنتالیا داشته باشید، می توانیم به قدم زدن در سواحل آنتالیا، شنا کردن و آفتاب گرفتن، بازدید از جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی و گشت زدن در بازارها و مراکز خرید آنتالیا اشاره کنیم.

 

 

خرید از بازارهای ارزان آنتالیا

خیلی از ما ایرانیان عادت داریم که وقتی به سفر می رویم، برای خودمان یادگاری و یا برای بقیه افراد سوغاتی تهیه کنیم. اگر شما هم چنین عادتی دارید و می خواهید که حتما در تور ارزان آنتالیا خریدتان را هم انجام دهید، بهتر است که هوشمندانه عمل کنید و بازارهای ارزان و مراکز خرید ارزان آنتالیا را برای خرید انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید لباس ارزان در آنتالیا و همین طور برای تهیه سوغاتی ارزان در آنتالیا به بازار بزرگ آلارا، بازار قدیمی آنتالیا یا مرکز خرید اوت لت دیپو در آنتالیا مراجعه کنید. در این صورت می توانید با بودجه کمتر، سوغاتی های بهتری را خریداری کنید.

c

یکی از مراکز خرید آنتالیا

 

رزرو هتل ارزان در آنتالیا

آنتالیا مناطق مختلفی دارد که در هر کدام از آن ها انواع و اقسام هتل ها ساخته شده است. خوشبختانه باید بگوییم که تنوع هتل های ارزان و لوکس در آنتالیا زیاد است و هر کسی این فرصت را دارد که با توجه به بودجه ای که خودش برای سفر به آنتالیا مد نظر دارد، یک هتل خوب را در آنتالیا پیدا کند و برای اقامت در آن برنامه ریزی کند. یادتان باشد که شما با کمترین بودجه ها نیز می توانید یک هتل خوب در آنتالیا برای خودتان پیدا کنید. اگر نیاز به راهنمایی در این زمینه دارید، آژانس مسافرتی مهرپرواز می تواند به شما کمک کند و بهترین هتل های ارزان آنتالیا را به شما پیشنهاد دهد.

 

رزرو تور آنتالیا بدون واسطه

آخرین ترفندی که باید برای سفر ارزان به آنتالیا یاد بگیرید، این است که شما باید تور ارزان آنتالیا را از جایی رزرو کنید که آن را بدون واسطه به شما می فروشد. در این صورت شما می توانید کمترین قیمت ممکن را برای رزرو تور آنتالیا بپردازید. فراموش نکنید که آژانس مسافرتی مهرپرواز سال هاست که ارزانترین تورهای آنتالیا در تمام ایام سال به ویژه نوروز برگزار می کند. شما می توانید تور آنتالیا نوروز 1401 را بدون واسطه و به صورت مستقیم و همچنین با مناسب ترین قیمت از طریق مهرپرواز رزرو کنید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

همانطور در این مطلب بیان کردیم راه های مختلفی برای سفر ارزان به آنتالیا وجود دارد. پس می توانید با استفاده از این روش ها سفری مقرون به صرفه داشته باشید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق سایت آژانس هواپیمایی مهرپروازمی توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

 

www.mehrparvaz.com


نکات مهم سفر به آنتالیا که باید درباره آن بدانید
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:12

سفر به آنتالیا در ایام عید نوروز و بهار یکی از بهترین گزینه ها برای سفر ایرانیان است زیرا آنتالیا با طبیعت زیبا و سواحل خاص خود برای همه گردشگران جذاب است.

بعد از نزدیک به دو سال که از شیوع کرونا می گذرد، با شروع به باز شدن مرزها برای گردشگری در تمام جهان، مردم شروع به برنامه ریزی برای تعطیلات خود می کنند و بار دیگر به نقاط مختلف جهان سفر می کنند. آنتالیا از شهرهایی است که به دلیل ساحلی بودن و آب و هوای مناسب از مقاصد جذاب برای سفر خارجی است. در این مطلب به نکات مهم سفر به آنتالیا می پردازیم.

 

نمایی از شهر آنتالیا
نمایی از شهر آنتالیا
 

 

 

برنامه ریزی برای تعطیلات در آنتالیا

یکی از مقصدهایی که در بین ایرانیان محبوب است، کشور ترکیه، به ویژه شهر تفریحی- ساحلی آنتالیا است. آنتالیا در جنوب ترکیه قرار دارد و دروازه ورود به سواحل مدیترانه است. شکی نیست که آنتالیا به دلیل داشتن آب های آبی شفاف، ارزش محبوبیت و کسب لقب ساحل فیروزه ای دارد.

چه به تنهایی سفر کنید، چه با گروهی از دوستان چه به عنوان یک خانواده یا یک زوج هستید، آنتالیا چیزهای زیادی برای ارائه دارد. می توانید روز خود را در ساحل کاپوتاش یا قایق سواری در رودخانه در دره کوپرولو بگذرانید. غذاهای خوشمزه ترکی را در یک رستوران سنتی امتحان کنید یا به یک سفر یک روزه به شهرهای باستانی پرگه، آسپندوس و سیده بروید. در نهایت، ممکن است بخواهید در طول تعطیلات خود از آنکارا که تنها یک ساعت با هواپیما از آنتالیا فاصله دارد، دیدن کنید.

اگر می خواهید به آنتالیا سفر کنید، توصیه می کنیم از تورهای گردشگری استفاده کنید. قیمت تور آنتالیا نسبت به سایر روش های فر ارزان تر است. هزینه سفر به آنتالیا با توجه به هتلی که انتخاب می کنید و همچنین نرخ پرواز متفاوت است. اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به اینکه سفر به این شهر به صورت هفتگی است پس ارزش این را دارد که به فکر قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره UALL مخصوصا در مناطق لارا، کمر و بلک باشید.

نکات مهم برای سفر به آنتالیا

آنتالیا با داشتن طبیعت زیبا و سواحل خوب و هتل های با کیفیت از شهرهای جذاب ترکیه است. در آنتالیا شما این شانس را خواهید داشت که فرهنگ سنتی ترکیه را نیز تجربه کنید! پس بیایید نگاهی به نحوه سفر به آنتالیا و نکات سفر به آنتالیا بیاندازیم تا بتوانید تجربه بهترین سفر را داشته باشید.

انتخاب ایرلاین از نکات مهم سفر به آنتالیا

بهترین کاری که می توانید هنگام رفتن به آنتالیا انجام دهید این است که مستقیما به فرودگاه بین المللی آنجا بروید. ایرلاین های داخلی معمولا به شهرهای اطراف آنتالیا پرواز دارند و ادامه مسیر را باید به صورت زمینی طی کنید. پروازهای ایرلاین های خارجی و ایرلاین های ترک معمولا به مقصد فرودگاه آنتالیا پرواز دارند. اما قیت این پروازها گران تر است. فرودگاه آنتالیا تنها 11 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، بنابراین تاکسی بهترین گزینه است. به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی، آن را از قبل رزرو کنید.

اقامت در یک هتل برتر در آنتالیا

هنگامی که قصد سفر به آنتالیا را دارید، هتل های زیادی را می توانید انتخاب کنید. چیزی برای هر بودجه و هر سبک مسافری وجود دارد. هتل های برتر مانند هتل ریکسوس پریمیوم، دلفین ایمپریال و شروود اکسکلوسیو همه چیزهایی را که برای اقامتی راحت و لذت بخش نیاز دارید را در اختیار خواهند داشت. علاوه بر این، شما گزینه های زیادی را برای اقامت در اختیار دارید. هر کدام از هتل ها در مناطق مختلف آنتالیا قرار دارند و تفریحات متنوعی مانند پارک آبی و ساحل اختصاصی را به شما ارائه می دهند.

 

 

 

هتل دلفین ایمپریال آنتالیا
هتل دلفین ایمپریال آنتالیا
 
 

آب و هوای مناسب را تجربه کنید

آنتالیا به دلیل قرار گرفتن در دریای مدیترانه و نزدیک به آسیا، آب و هوای بسیار خوبی برای بخش زیادی از سال دارد. نوروز، بهار، تابستان و اوایل پاییز از بهترین زمان ها برای سفر به آنتالیا هستند. البته تابستان در آنتالیا گرم است. اما با گرم شدن هوا تفریحات بیشتری را ارائه می دهد. نوروز، بهار و اوایل پاییز در آنتالیا آب و هوای معتدل تری را تجربه خواهید کرد.

اگر قصد سفر در نوروز را دارید به شما تور نوروز را پیشنهاد می کنیم. در تعطیلات نوروز بازار سفرهای داخلی و خارجی به خصوص برای ترکیه بسیار داغ می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید تا بتوانید سال را با خاطره هایی خاص آغاز نمایید. سفر خود را با تورهای نوروز مهرپرواز تجربه نمایید تا خاطره ای بی نظیر و فوق العاده را برای خود و خانواده خود بر جای بگذارید.

از شهر قدیمی دیدن کنید

بزرگترین جاذبه آنتالیا شهر قدیمی است. این شهر باستانی که بیش از 2000 سال از عمر خود می گذرد، جذابیت زیادی دارد. اولین بار در سال 200 قبل از میلاد ساخته شد و در طول زمان به حاکمان و مهاجران مختلفی تغییر یافت، از جمله اینکه توسط امپراتوری روم تسخیر شد. هر گروه معماری و سبک خاص خود را به ارمغان آورده است و آن را به مکانی زیبا برای بازدید تبدیل کرده است. می توانید ساعت ها در خیابان های سنگ فرش شده پرسه بزنید تا غذاهای محلی و قهوه ترک را به وفور پیدا کنید.

آبشارهای آنتالیا را ببینید

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی آنتالیا، آبشار کورشونلو است. این آبشار حدود 20 کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد، اما این سفر همیشه ارزشش را دارد. این آبشار بر روی یکی از شاخه های رودخانه آکسو قرار دارد که در آن شاخه از فلات آنتالیا به دشت های ساحلی پایین می ریزد. نه تنها این، بلکه توسط جنگل های درختان سرسبز احاطه شده است. این یک زیبایی طبیعی است که اگر به منطقه آنتالیا بروید نمی توانید آن را از دست بدهید.

 

آبشار کورشونلو آنتالیا

آبشار کورشونلو آنتالیا
 
 
 

تفریحات ساحلی آنتالیا

البته، اگر بخواهید، هر شهر ساحلی بزرگ دارای سواحل شنی فراوانی برای استراحت است. ساحل لارا به عنوان یکی از زیباترین ساحل های منطقه شناخته می شود و هزاران نفر روز خود را صرف آفتاب گرفتن و استراحت در آب شفاف اقیانوس می کنند. اگر به سواحل علاقه دارید، این ساحل و سواحل دیگر آنتالیا مانند بلک، کاش و کنیالتی را از دست ندهید.

از موزه های آنتالیا دیدن کنید

موزه آنتالیا، همانطور که انتظار دارید، پر از تاریخ غنی است. از آنجایی که شهر و منطقه بسیار قدیمی است، هزاران اثر از دوران ماقبل تاریخ تا مدرن در آنجا وجود دارد. اگر می خواهید کمی بیشتر در مورد منطقه یاد بگیرید. یا فقط خود را با اطلاعات تاریخی شگفت انگیز شگفت زده کنید، به سادگی نمی توانید این موزه را از دست بدهید.

آنتالیا یکی از زیباترین مکان هایی است که می توانید از آن دیدن کنید. برای سفر امروز خود برنامه ریزی کنید، پشیمان نخواهید شد. این راهنمای کوتاه به آنتالیا به شما کمک می کند تا زمانی که در آنجا هستید بهترین زمان ممکن را داشته باشید. خود را پیدا کنید که در یک هتل برتر در یک آب و هوای مدیترانه ای عالی اقامت داشته باشید.

شما می توانید برای کاهش هزینه سفر از پکیج های تور ارزان در مهرپرواز را رزرو کنید. لیست قیمت تورهای خارجی آژانس مسافرتی مهرپرواز با توجه به ارائه پکیج های متنوع بسیار مقرون به صرفه است. زیرا می توانید مناسب ترین هتل را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

 


راهنمای سفر ارزان به ترکیه در عید نوروز 1401
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 16:29

ترکیه همیشه در ایام عید نوروز گردشگران زیادی را از ایران جذب می کند که به آن می پردازیم. سفر ارزان به ترکیه در عید نوروز 1401 مورد توجه بسیاری از ایرانیان است.

ترکیه مناظر خیره‌کننده‌ای دارد و برای ماجراجویی در طبیعت عالی است. از استانبول و آنتالیا گرفته تا ازمیر و کوش آداسی و شهرهای دیگر، هر کدام جاذبه های زیادی را به گردشگران ارائه می دهند.

استانبول شهری خارق‌العاده و معروف در ترکیه است. مساجد تاریخی استانبول، غذاهای خیابانی خوش طعم، تاریخ غنی، کاخ ها تاریخی و شهری با فضای جذاب از مواردی هستند که استانبول را به شهری خاص تبدیل می کنند.

شهر باستانی افسوس، بالن سواری در طلوع خورشید در شهر کاپادوکیا و یا بازدید از حوضچه‌های نمک در پاموکاله کوش آداسی و غذاهای سنتی ترکیه و صبحانه های ترکی خوش طعم از مواردی هستند که می توانید در شهرهای مختلف ترکیه تجربه کنید.

 

راهنمای سفر ارزان به ترکیه در عید نوروز 1401

استانبول در فصل بهار

 

رزرو پرواز ارزان به ترکیه در نوروز 1401

گردشگران ایرانی به دلیل نزدیک بودن به کشور ترکیه نگرانی زیادی بابت هزینه پرواز ندارند. به لطف طیف گسترده ای از خطوط هوایی مقرون به صرفه در منطقه، نیازی به نگرانی زیادی در مورد هزینه پرواز به ترکیه نخواهید داشت.

ایام عید نوروز 1401 از ایام تعطیلات گردشگران کشورهای خارجی به شمار نمی رود. بنابراین می توانید از خلوتی شهرها در تور ترکیه نوروز 1401 لذت ببرید. نمی توان از زیبایی ترکیه در فصل بهار مخصوصا در ایام نوروز به سادگی گذشت، مخصوصا اینکه آب و هوای معتدلی در کشور حاکم است و درختان با شکوفه ها در مقابل بناهای تاریخی مزین شده اند. با خرید تور ترکیه بهار 1401 آژانس مهرپرواز راحتتر به این کشور سفر کنید و لذت ببرید.

 

نحوه اقامت ارزان در ترکیه

اقامت در هاستل ها یا خوابگاه ها به جای اقامت در هتل یکی از بهترین گزینه ها برای کاهش هزینه ها هستند. هاستل ها در ترکیه بسیار ارزان هستند. شما می توانید 10 تا 15 یورو برای یک تخت خوابگاه در اکثر نقاط ترکیه بپردازید. اتاق‌های خصوصی در هاستل‌ها نیز شبی ۲۵ یورو برای یک اتاق تمیز و ساده در یک مکان خوب هستند. بنابراین اگر با دوستان یا همسر خود سفر می‌کنید، ممکن است برایتان ارزان‌تر باشد.

البته بهترین گزینه که اکثر افراد آن را انتخاب می کنند انتخاب هتل های ارزان است. همیشه هتل هایی وجود دارند که معمولاً از حدود 50 یورو در شب شروع می شوند. شما در هتل ها امکانات راحتی بیشتری خواهید داشت. هتل های اطراف میدان تکسیم گزینه خوبی برای اقامت هستند زیرا به جاذبه های گردشگری دسترسی آسان تری دارید.

 

نحوه حمل و نقل ارزان در ترکیه

حمل و نقل در ترکیه نسبتاً ارزان است. شهرهایی مانند استانبول، ازمیر، آنکارا و بورسا به اندازه کافی بزرگ هستند که سیستم مترو داشته باشند و استفاده از آنها آسان و ارزان است و قیمت های آن از 4 لیر شروع می شود.

همچنین می توانید از تراموا در استانبول استفاده کنید و سوار شدن با آن ها در شهر تجربه بسیار سرگرم کننده و فوق العاده خواهد بود. اگر قصد دارید زمان زیادی را برای گردش در استانبول با حمل و نقل عمومی صرف کنید، ارزش خرید استانبول کارت با قیمت 6 لیر را دارد، زیرا با خرید استانبول کارت با مترو، تراموا، اتوبوس و قایق در سراسر شهر تقریباً نیم بها سوار می می شوید.

دلموش های محلی نیز یکی از راه های ارزان حمل و نقل است. دلموش در زبان ترکی استانبولی به معنای مینی‌بوس است و یکی از بهترین راه‌ها برای رفت و آمد در شهرها هستند و به طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از تاکسی هستند.

اتوبوس‌های ترکیه نیز تقریباً شما را به هر جایی که نیاز داشته باشید می‌برند، نسبتا راحت هستند و معمولاً تهویه مطبوع، وای فای و یک میان‌وعده را ارائه می‌دهند.

 

2

نمایی زیبا از کاپادوکیا ترکیه

 

پروازهای داخلی در ترکیه نوروز 1401

معمولاً بهتر است در مسافت هایی که بسیار دور نیستند از پرواز در داخل یک کشور اجتناب کنید، زیرا پروازها معمولاً گران و وقت‌گیر هستند و زمان شما در بسته‌بندی بار، رسیدن به فرودگاه و برگشتن از فرودگاه، عبور از امنیت و... تلف می شود. با این حال، در ترکیه، گاهی اوقات پرواز می تواند بهترین گزینه باشد.

پروازهای داخلی می توانند بسیار ارزان باشند و با کشوری به بزرگی ترکیه، احتمالاً در زمان صرفه جویی خواهید کرد. به خصوص اگر می خواهید از استانبول به کاپادوکیا سفر کنید. با اتوبوس 12 ساعت طول می کشد اما با هواپیما فقط 90 دقیقه. این پروازها قیمت مناسبی نیز دارند.

 

نحوه صرفه جویی در هزینه مواد غذایی در ترکیه

غذاهای ترکیه بسیار خوشمزه است و ارزان هستند. اگر بودجه کمی دارید، احتمالاً با آشپزی به جای صرف غذا در بیرون از خانه، در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. اگر اینطور است، می توانید به یک بازار محلی بروید و مواد اولیه را تهیه کنید. بسیاری از هاستل‌ها و هتل‌ها نیز صبحانه رایگان ارائه می‌دهند که گزینه مناسبی است.

صبحانه های ترکی از بهترین صبحانه های روی زمین هستند. یک صبحانه سنتی ترکی شامل نان تازه، زیتون، گوشت پخته شده، گوجه فرنگی، سوسیس تند، پنیر فتا، عسل و مقدار زیادی چای خوشمزه است. Menemen یکی دیگر از غذاهای ترکی عالی است که شامل تخم مرغ، گوجه فرنگی، فلفل، پیاز و ادویه جات ترشی جات است و روی یک تکه نان تازه و خرد شده سرو می شود. می توانید انتظار داشته باشید که حدود 15 لیر هزینه دارند.

ناهارها به همان اندازه فوق العاده هستند و شما زمان زیادی را صرف تنقلات و کباب خواهید کرد. پیده (نوعی پیتزای ترکی)، لاهماجون، دونر کباب، کوفته و... از غذاهای معروف ترکیه هستند. دسرها و خوراکی‌های شیرین نیز مانند باقلوا در ترکیه بسیار پر طرفدار هستند.

بالیک اکمک، که ساندویچی حاوی ماهی کبابی، پیاز و گوجه فرنگی است. این یکی از بهترین غذاهای ارزان در شهر استانبول است و تنها 6 لیر است و باید آن را امتحان کنید. شما می توانید در تور استانبول نوروز 1401 و سایر ایام سال با امتحان کردن غذاهای استانبول و ترکیه، بهترین تجربه از سفر را داشته باشید.

 

هزینه ورودی جاذبه های گردشگری در ترکیه

هزینه‌های ورودی و فعالیت‌هایی که در ترکیه انجام می دهید نیز در هزینه سفر شما اهمیت دارد. در اینجا به تفصیل برخی از هزینه های ورودی که احتمالاً در هنگام سفر در ترکیه با آنها مواجه خواهید شد، آمده است:

  • ورودی کاخ توپکاپی: 60 لیر
  • ورودی ایاصوفیه: 60 لیر
  • ورودی مسجد کبود: رایگان
  • ورودی آب انبار باسیلیکا: 20 لیر
  • ورودی شهر باستانی افسوس: 60 لیر

 

در حالی که در ترکیه هستید، فعالیت‌های رایگان زیادی نیز وجود دارد که می‌توانید در آن شرکت کنید، و اوقات فوق‌العاده‌ای را در شهرها، گشت و گذار در بازارهای محلی، آفتاب گرفتن در سواحل و استفاده از موزه‌ها سپری کنید. محله سلطان احمد بسیار عالی است. شما می توانید با پیاده روی در شهر از بافت تاریخی استانبول لذت ببرید.

بازارها همیشه راهی عالی برای چشیدن طعم فرهنگ محلی بدون صرف هزینه هستند و به سادگی برای قدم زدن در برخی از محله های محلی تر، شما را با مناطق کمتر بازدیدکننده کشور آشنا می کند. بازار ادویه در استانبول طعم ها و عطرهای زیادی را برای تجربه کردن در اخت. بازار بزرگ یکی دیگر از نقاطی است که وقتی در شهر هستید نباید از دست بدهید.

همچنین اگر شهرهای ساحلی و طبیعت گردی را می پسندید ما شهر آنتالیا ترکیه را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با تور آنتالیا نوروز 1401 با قیمت ارزان تری به تاین شهر سفر کنید. اگر به دنبال تور ارزان آنتالیا هستید میتوانید با متخصصین تور آنتالیا در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این شهر زیبا تجربه نمایید.

3

 

آنتالیا و طبیعت آن در بهار

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


هتل‌های نزدیک به میدان تکسیم استانبول را بشناسید
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 16:9

در این مطلب به بررسی محله تکسیم استانبول و هتل های آن می پردازیم. هتل های ارزان نزدیک به میدان تکسیم استانبول بسیار متنوع هستند و گزینه های زیادی برای اقامت دارید.
محبوب ترین مناطق برای اقامت بازدیدکنندگان بدون شک منطقه لوکس تکسیم و بی اوغلو در شهر جدید و همچنین مرکز تاریخی سلطان احمد است. هر دوی این مناطق در ضلع غربی و اروپایی استانبول واقع شده اند.


در اطراف این مناطق، محله‌های واقعاً متنوعی وجود دارد و با یک قایق سواری کوتاه، شما را به قسمت آسیایی و متفاوت شهر می‌برد.

در بین این دو محله، خلیج شاخ طلایی استانبول قرار دارد، بنابراین اگر می‌خواهید به طور منظم بین این دو محله رفت و آمد کنید، قرار گرفتن در نزدیکی خلیج ممکن است بهترین ایده باشد.
شبکه حمل و نقل گسترده ای در استانبول از جمله تراموا، مترو و اتوبوس وجود دارد و دسترسی به جاذبه‌ها در هر کجا که هستید آسان است و با خیابان‌ها و بازارهای باستانی زیبا و پرپیچ و خم، شهر استانبول را به بهترین شهر برای پیاده‌روی تبدیل می کند.
در ادامه به بررسی منطقه میدان تکسیم و محله اطراف آن یعنی بی اوغلو می پردازیم که برای اقامت و دسترسی به جاذبه های گردشگری بسیار محبوب هستند.

 

 

چرا اقامت در میدان تکسیم را انتخاب کنیم؟

محله تکسیم به خاطر هتل های لوکس خود مشهور است. اکثر برندهای اصلی هتل های بین المللی را در این منطقه خواهید یافت. اگر به زندگی شبانه علاقه دارید، این منطقه بسیار خوبی است که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید، زیرا تفریحات زیادی را در آن خواهید یافت. شما می توانید در امتداد بلوارها قدم بزنید و معماری این منطقه شیک را تحسین کنید. شما با تور استانبول امکان رزرو انواع مختلفی از بهترین هتل استانبول را دارید. این هتل ها در پکیج های مختلفی ارائه می شود که می توانید هتل ارزان، هتل 5 ستاره، هتل های نزدیک میدان تکسیم، هتل UALL و سایر انواع هتل را برای تور استانبول انتخاب کنید.

 

کارهایی که می توانید در تکسیم انجام دهید

از یادبود جمهوری در میدان تکسیم بازدید کنید. از خط تراموای تاریخی استانبول استفاده کنید و برای گشت و گذار در شهر با استفاده از حمل و نقل عمومی دسترسی آسانی داشته باشید. همچنین می توانید به خرید در خیابان جذاب استقلال بروید که مخصوص عابران پیاده است.

در میدان تکسیم از غذاهای خیابانی استانبول و مجموعه ای از غذاهای سنتی ترکی که باید امتحان کنید لذت ببرید. همچنین برخی از دسرهای محلی، فروشگاه های لذیذ ترکی و بستنی دوندورما را امتحان کنید. هنرهای خیابانی و گرافیتی های محلی را که در این منطقه پنهان شده اند، جستجو کنید.

خیابان استقلال استانبول

مزایای اقامت در تکسیم

  • نزدیک به جاذبه های گردشگری معروف استانبول است.
  • محله ای مقرون به صرفه تر از سلطان احمد است.
  • یک محله توریستی است.
  • تعداد زیادی هتل برای انتخاب در محله تکسیم وجود دارد.
  • فقط یک مسافت کوتاه تا محله هایی دیگر مانند سلطان احمد فاصله دارید.

 

معایب اقامت در تکسیم

  • تکسیم نسبت به محله تاریخی سلطان احمد که در قلب شهر قدیمی استانبول است، قدمت کم تری دارد.
  • هتل های لوکس کمتر (با چند گزینه خوب و محدود) و هاستل های کمتری دارد.

هتل های نزدیک به میدان تکسیم استانبول

شما با اقامت در نزدیکی میدان تکسیم می توانید به بسیاری از جاذبه های گردشگری در قلب شهر استانبول دسترسی داشته باشید. در ادامه هتل های ارزان نزدیک به میدان تکسیم را بررسی می کنیم.

هتل گرند اوزتانیک تکسیم

هتل گرند اوزتانیک تکسیم یک هتل 4 ستاره در استانبول است که تنها 100 متر با میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل یک از هتل های خوب استانبول است و به خیابان استقلال، ایستگاه مترو و جاذبه هایی مانند مسجد ایاصوفیه نزدیک است. از امکانات این هتل می توان به صبحانه رایگان، رستوران با کیفیت، مرکز اسپا، استخر، سونا، سالن بدنسازی و پارکینگ اشاره کرد. اتاق های این هتل دارای تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز و چای ساز هستند.

هتل گرند اوزتانیک استانبول

هتل گلدن پارک استانبول

هتل گلدن پارک استانبول در نزدیکی میدان تکسیم است. این هتل یک هتل 4 ستاره است و امکانات مناسبی به گردشگران ارائه می دهد. امکانات این هتل شامل باشگاه بدنسازی، استخر، اسپا و جکوزی است. این هتل به دلیل این که موقعیت مکانی مناسبی دارد، دسترسی شما به جاذبه های گردشگری به خصوص میدان تکسیم و خیابان استقلال را ساده تر می کند. همچنین اگر سوئیت های این هتل را انتخاب کنید چشم اندازی عالی به تنگه بسفر استانبول خواهید داشت.

 

هتل تکسیم سیتی سوئیت

تکسیم سیتی سوئیت در 200 متری میدان تکسیم و ایستگاه متروی تکسیم و در فاصله 100 متری از خیابان پرجنب‌وجوش استقلال با مغازه‌ها، کافه‌ها، گالری‌ها، رستوران‌های جذاب قرار دارد. سوئیت های این اقامتگاه با دکوراسیون زیبا و کف پارکت، دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، یخچال کوچک و کتری برقی است. حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان است.

 

هتل تکسیم رزیدنس استانبول

تکسیم رزیدنس واقع در استانبول، 350 متر از میدان تکسیم و 0.7 متر از خیابان استقلال فاصله دارد. این هتل وای فای رایگان ارائه می دهد و همه واحدها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، ماشین لباسشویی و کتری الکتریکی هستند. همچنین در برخی از واحدها آشپزخانه مجهز به ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال وجود دارد.

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول

این هتل تنها 100 متر از میدان تکسیم در استانبول فاصله دارد و اتاق های مجلل با تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای رایگان ارائه می دهد. اتاق های تهویه مطبوع هتل تکسیم گونن شیک و با رنگ های گرم و مبلمان چوبی تزئین شده اند. همه اتاق ها دارای مینی بار و سشوار هستند. برخی از اتاق ها دارای فضای نشیمن بزرگ هستند.

 

معرفی منطقه بی اوغلو که میدان تکسیم در آن قرار دارد

در این منطقه جاذبه‌هایی مانند موزه‌ها و پارک‌های سرسبز وجود دارد. بزرگترین مزیت آن، کافه‌ها و رستوران‌های شلوغ آن است. با اقامت در بی اوغلو به هیچ وجه از جاذبه های گردشگری استانبول دور نیستید، بیشتر آنها در فاصله چند قدمی شما هستند و یا با تراموا یا اتوبوس و از طریق میدان مدرن تکسیم به راحتی قابل دسترسی هستند.

اگر خرید وسایل به سبک سنتی را دوست دارید، طراحان زیادی وجود دارند که اقلام دست ساز خود را در اینجا می فروشند. انتخاب هتل در یکی از خیابان‌های فرعی ساکت‌تر به‌طور کلی در اینجا ایده خوبی است، زیرا این محله واقعاً همیشه در تمام شبانه روز زنده است.

این منطقه همچنین دارای چندین جاذبه گردشگری از جمله برج گالاتا، دولما باغچه و برخی از بهترین رستوران های شهر است. میدان تکسیم میدان اصلی بی اوغلو است و خیابان معروف استقلال نیز از میدان به برج گالاتا منتهی می شود. روزانه بیش از سه میلیون نفر از خیابان عابر پیاده استقلال که سنگفرش شده اسا و رستوران ها، کافه ها و سالن های سینمای آن دیدن می کنند.

اگر قصد سفر در نوروز را دارید توصیه می کنیم برای سفر ارزان تر از پکیج تور استانبول نوروز 1401 استفاده کنید. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ارزان استانبول نوروز 1401 و همچنین تور چارتری استانبول ویژه ایام نوروز و همچنین سایر فصول شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به استانبول تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز آفرهای مختلفی از قیمت تور ترکیه و همچنین تور زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد تا با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید اینترنتی تور استانبول داشته باشید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


راهنمای بازدید از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 13:36

در این مطلب راهنمای بازدید از نمایشگاه اکسپو دبی 2020 از برترین سرگرمی‌ها گرفته تا نحوه تهیه بلیط رایگان، آدرس و مواردی می توانید از آن بازدید کنید را در ادامه بخوانید.

یک حس هیجان در هوای دبی وجود دارد و همه اینها به لطف نمایشگاه اکسپو 2020 دبی است. جشنی نوآورانه از دستاوردها و نبوغ بشر در تمام جهان که در دبی گرد هم می‌آید تا از 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 نمایشی شبیه به هیچ نمایشگاه دیگری نداشته باشد. این نمایشگاه تا 21 فروردین 1401 برقرار است و می توانید از آن بازدید کنید.

 

اکسپو 2020 چیست؟

اکسپو 2020 دبی یک نمایشگاه جهانی است که به طور رسمی به عنوان نمایشگاه بین المللی ثبت شده و شناخته می شود. این نمایشگاه‌ها قرن‌هاست برگزار می‌شوند، از زمانی که اولین نمایشگاه اکسپو در لندن در سال 1851 برگزار شد. تمام نمایشگاه‌های جهانی بر ارائه راه‌حل‌هایی برای چالش‌های مختلف متمرکز هستند و گردهمایی‌های جهانی جهانی به بستری مهم برای تبادل دانش و همکاری بین دولت ها، شرکت ها و مردم تبدیل شده‌اند.

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی یک نمایشگاه خاص است. نه تنها اولین نمایشگاه اکسپو است که در منطقه خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا برگزار می شود، بلکه اولین نمایشگاهی است که پس از همه گیری ویروس کرونا برگزار می شود. دبی از ابتدا در زمینه بازگشایی ها پیشتاز بود و در جولای 2020 به روی گردشگران باز شد و بالاترین استانداردهای سلامت و ایمنی را برای هر بازدید کننده تضمین کرد.

 

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی با موضوع کلی «ارتباط ذهن ها، ایجاد آینده»، محلی برای ایده های جدید در سراسر جهان است. موضوعات فرعی نمایشگاه مانند فرصت، تحرک و پایداری همه ما را برای محافظت از سیاره، کشف مرزهای جدید و ایجاد یک آینده روشن تر الهام می بخشد.

شما می توانید با تور دبی در آژانس هواپیمایی مهرپرواز با بهترین قیمت به بازدید از دبی و نمایشگاه اکسپو بپردازید. قیمت تور دبی به زمان سفر شما و ایرلاین مورد نظر شما بستگی دارد. اگر می خواهید سفر ارزانی را تجربه کنید، می توانید از ایرلاین های ایرانی برای سفر خود استفاده کنید. همچنین نوع هتل شما نیز در قیمت تور دبی تاثیر دارد. همانطور که می دانید امکانات هتل شما در قیمت رزرو آن تاثیر زیادی دارد و همچنین نزدیک هتل به مرکز شهر باعث گران تر شدن آن می شود.

 

نمایش فناوری های مختلف در اکسپوی 2020 دبی

بهترین های دنیا را در اکسپوی 2020 دبی ببینید

در اکسپو 2020 دبی چیزهای زیادی برای تجربه کردن وجود دارد، و خوشبختانه 182 روز فرصت دارد تا همه چیز را تجربه کنید.

با گردش در بیش از 190 غرفه کشوری شروع کنید. هر کدام به بهترین های یک کشور اختصاص داده شده است. موارد برجسته عبارتند از غرفه امارات متحده عربی که توسط سانتیاگو کالاتراوا طراحی شده است، که شبیه شاهینی است که در حال پرواز است و فرهنگ اماراتی را به نمایش می گذارد.

در جاهای دیگر، جنگلی با الهام از تلفیق جنگل‌های اسکاندیناوی و طراحی هندسی عربی در غرفه سوئد وجود دارد، محتوای تعاملی که داستان‌های Down Under را در غرفه استرالیا زنده می‌کند، گله‌های پرندگانی که بالای سر بازدیدکنندگان در غرفه لهستان شناور هستند. و خیلی موارد بیشتر که هر کدام در نوع خود جالب هستند.

تعداد زیادی فناوری نوآورانه به نمایش گذاشته شده است، بنابراین از وب سایت Expo 2020 دیدن کنید تا ببینید هر غرفه کشوری چه چیزی را ارائه می دهد.

با توجه به اینکه اکسپوی دبی 2020 تا 21 فروردین 1401 ادامه دارد، بهترین فرصت است تا با تور دبی نوروز 1401 از این نمایشگاه بازدید کنید. ما در مهرپرواز سعی کرده ایم تا شرایط را به گونه ای برایتان فراهم کنیم تا از سفری نوروزی خود به دبی با تور دبی فروردین 1401 ماه بیشترین لذت را در ازای پرداخت کمتر هزینه ها تجربه نمایید.

راهنمای غذاها در اکسپو 2020 دبی

اکسپو 2020 دبی یک مقصد غذاخوری خوب است که بیش از 200 تجربه آشپزی برای امتحان کردن در آن وجود دارد. فرقی نمی‌کند به دنبال منوهایی از سرآشپزهای معروف باشید یا رستوران‌های بومی و غذاهای خیابانی غذا یا طعم‌های معتبر از هر کشوری، همه آن‌ها را در اکسپو 2020 دبی خواهید یافت.

 

سالن غذاخوری آفریقایی به نام Alkebulan را از دست ندهید. سرآشپز مشهور الکساندر اسمالز در این سالن سنت و میراث این قاره را ارائه می دهد. در سالن، می‌توانید غذاهای خیابانی از غرب آفریقا، گوشت‌های کبابی با ادویه‌های زنگبار و کنیایی و مرغ بهارات تونس را امتحان کنید.

همه غرفه های کشور پر از خوراکی های لذیذ هستند، از بهترین شکلات سوئیسی گرفته تا وافل های بلژیکی تازه را می توانید در غرفه های اکسپو پیدا کنید. رستوران های معروف و رباتیک را نیز می توانید در اکسپو تجربه کنید.

غذاهای مختلف در اکسپو دبی 2020

اگر وقتتان کم است، مستقیماً به میدان الوصل بروید. مرحله سرگرمی زنده که باید از آن بازدید کنید، جایی که پخش 360 درجه، صدا و نور هر شب تجربه‌ای غیرقابل فراموشی را ارائه می‌دهد.

همچنین می‌توانید Expo Beats را ببینید، جشنواره ماهانه‌ای که جهان را از طریق ملودی‌های تلفیقی به هم متصل می‌کند و همچنین Late Nights دارای کنسرت‌های هیجان‌انگیز هر آخر هفته در ژانرهای مختلف است.

همچنین کنسرت‌های رومینگ عالی، اجراکنندگان با استعداد خیابانی، نمایش‌های تئاتری مناسب خانواده و کنسرت‌های گالا در مناسبت‌های خاص وجود دارد، بنابراین عاقلانه است که از قبل برنامه‌ریزی کنید و تقویم کامل رویدادها را بررسی کنید.

بهترین اکسپو برای کودکان

بازدیدکنندگان در هر سنی می‌توانند از نمایشگاه‌ها و تجربیات هیجان‌انگیز در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی لذت ببرند که موضوع اصلی آن حفاظت از سیاره گرانبها و اکتشافات جدید بزرگ است.

خانواده‌ها می‌توانند به Terra در پاویون پایداری بروند، جایی که یک منطقه اختصاصی برای کودکان با آبشار و سرگرمی آموزشی وجود دارد.

برای مثال، بچه‌های کوچک می‌توانند جنگل‌های انبوه را کاوش کنند تا ببینند ریشه‌ها چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، یک بازی پین‌بال که آینده سیاره را در دستانشان می‌بیند، انجام دهند و با یک ماهی غول‌پیکر که نشان‌دهنده مصرف بیهوده است، ملاقات کنند.

 
 

بلیط‌ اکسپو 2020 دبی

صرف نظر از بودجه شما، بلیط نمایشگاهی برای مطابقت وجود دارد. گزینه‌ها از 45 درهم برای یک بلیط یک روزه یک‌بار ورود در روزهای هفته شروع می‌شوند و تا 195 درهم برای پایان فصل و چند بار ورود بالا می‌روند. ورود نامحدود و رایگان برای سالمندان بالای 60 سال، کودکان زیر 17 سال، افراد توانخواه و حتی دانش آموزان وجود دارد.

بلیط های خود را همین امروز به صورت آنلاین رزرو کنید و به یاد داشته باشید که با شرکت هواپیمایی یا هتل خود چک کنید تا ببینید آیا آنها پیشنهادات ویژه ای ارائه می دهند یا خیر. به عنوان مثال، مسافران امارات به ازای هر بلیطی که با این ایرلاین رزرو می‌کنند، یک بلیط روز اکسپو رایگان دریافت می‌کنند، در حالی که همه مهمانانی که در هتل Address اقامت دارند، یک بلیط رایگان نمایشگاه 2020 دریافت می‌کنند.

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی هر روز هفته باز است: یکشنبه تا پنج شنبه 9 صبح تا 12 شب (با آخرین ورودی ساعت 11 شب) و جمعه و شنبه 9 صبح تا 2 صبح (با آخرین ورودی ساعت 1 صبح)، در حالی که پاویون های کشورها همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب باز هستند.

آدرس اکسپو 2020 دبی کجاست؟

اکسپو 2020 دبی با مساحت 4.38 کیلومتر مربع در نزدیکی فرودگاه بین المللی آل مکتوم در جنوب دبی واقع شده است. از طریق حمل و نقل جاده ای قابل دسترسی است و دارای ایستگاه متروی اختصاصی خود است که می تواند حداکثر 44000 مسافر را در هر ساعت در خود جای دهد. اگر در حال رانندگی هستید، توصیه می‌کنیم به ایستگاه مترو جبل علی بروید و در پارکینگ چند طبقه بزرگ پارک کنید که فقط چند توقف کوتاه با محل برگزاری نمایشگاه فاصله دارد.

 
 

علاوه بر تاکسی‌های فراوان، مسیرهای اتوبوس عمومی و فضاهای پارکینگ برای خودروهای شخصی، بازدیدکنندگان اکسپو می‌توانند به صورت رایگان سوار اتوبوس‌های 350 Expo Rider با ایستگاه‌های مناسب در فرودگاه بین‌المللی دبی، دبی مال، پالم جمیرا و سایر مکان‌های کلیدی شوند که در سراسر دبی و امارات قرار دارند. از دربان هتل خود آدرس نزدیکترین ایستگاه را بخواهید.

هنگامی که به محل اکسپو 2020 دبی می‌روید، یک سرویس اتوبوس رایگان نیز وجود دارد که مسیری را در امتداد محیط محل برگزاری دنبال می‌کند، بنابراین هرگز از آن چیزی که اکسپو ارائه می‌کند دور نیستید. همچنین می توانید با دانلود برنامه موبایل رسمی Expo 2020 Dubai سفر خود را نقشه بررسی کنید و تمام رزروهای خود را مدیریت کنید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

نمایشگاه اکسپو دبی 2020 بسیار جذاب است و اکثر افرادی که به دبی سفر می کنند از آن بازدید می کنند. به شما نیز پیشنهاد می کنیم با توجه به اینکه قیمت بلیط نمایشگاه اکسپو دبی مناسب است، بازدید از آن را حتما در برنامه سفر خود بگنجانید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

 
 
 

فاصله ازمیر تا استانبول چقدر است؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:36

برای مسافرانی که قصد بازدید از دو شهر معروف ترکیه را دارند فاصله ازمیر تا استانبول ترکیه اهمیت دارد. در این مطلب به بررسی فاصله ازمیر تا استانبول می پردازیم.ازمیر و استانبول هر دو از شهرهای توریستی ترکیه هستند. این شهرها برای زندگی نیز مناسب هستند و بسیاری از ایرانیان در آن زندگی می کنند. دانستن فاصله ازمیر تا استانبول برای افرادی که قصد دارند به این شهرها سفر کنند یا زندگی کنند دارای اهمیت است که در این مطلب به آن می پردازیم.

میدان ساعت ازمیر از نقاط دیدنی این شهر
میدان ساعت ازمیر از نقاط دیدنی این شهر
 
 

فاصله ازمیر تا استانبول چند کیلومتر است؟


فاصله ازمیر تا استانبول 480 کیلومتر است که پیمودن آن به صورت زمینی حدود 4 ساعت و 45 دقیقه زمان می برد. شما می توانید این فاصله را از روش های مختلف هوایی و زمینی طی کنید. طی کردن این فاصله به صورت کلی با هواپیما راحت تر است. اما سایر روش ها نیز ممکن است مقرون به صرفه تر باشد که آن ها را بررسی می کنیم.
 

 

فاصله ازمیر تا استانبول با هواپیما

 
اگر بخواهید فاصله ازمیر تا استانبول را با هواپیما طی کنید زمان سفر شما حدود 70 دقیقه خواهد بود. روزانه پروازهای متعددی بین ازمیر و استانبول وجود دارد. بنابراین به راحتی می توانید فاصله بین این 2 شهر را با هواپیما در روز دلخواهتان کنید. هزینه این پرواز حدود 50 دلار است.

 

فاصله ازمیر تا استانبول به صورت زمینی


همانطور که گفتیم در صورتی که از کوتاه ترین مسیر و نزدیک ترین جاده بخواهید به مقصد خود برسید، مسافتی که طی خواهید کرد حدود 480 کیلومتر خواهد بود که حدود 5 ساعت به طول خواهد انجامید.
برای خودروها، عوارض بین استانبول و ازمیر 256 لیر از جمله پل عثمان غازی خواهد بود. با استفاده از این بزرگراه زمان سفر 5 ساعته بین استانبول و ازمیر به 3.5 ساعت کاهش یافته است.
بهترین گزینه برای مسافرانی که در ترکیه اقامت ندارند و خودرو اجاره نکرده اند این است که با اتوبوس از ازمیر به ترکیه بروند. زمان سفر شما بستگی به ترافیک جاده دارد. اما در هر حال سفر شما با اتوبوس بین 9 تا 10 ساعت زمان خواهد برد و هزینه آن 70 لیر است.
 

 

فاصله ازمیر تا استانبول با قطار

 

برای پیمودن فاصله ازمیر تا استانبول با قطار، هیچ قطاری وجود ندارد. متاسفانه در این مسیر خط ریلی مستقیمی وجود ندارد که شما به راحتی از ازمیر به استانبول برساند. شما می توانید به صورت غیر مستقیم از طریق جابه جایی در شهرهای مختلف به استانبول برسید. اما آن را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم. زیرا مسیر شما بسیار طولانی تر می شود و مدت زمان بیشتری در راه خواهید بود.

 

فاصله ازمیر تا استانبول با کشتی


در این مسیر به طور مستقیم کشتی وجود ندارد. اما می توانید این مسیر را به صورت ترکیبی طی کنید. یعنی ابتدا خود را به صورت زمینی از ازمیر به شهر بورسا برسانید و از شهر بورسا با کشتی یا فری به استانبول بروید.
 

 
شهر استانبول و جاذبه های تاریخی آن
شهر استانبول و جاذبه های تاریخی آن
 


معرفی شهر ازمیر ترکیه

 

ازمیر شهری دوست داشتنی در غرب ترکیه است و پر از شگفتی است. شما می توانید تاریخ جذاب آن را در همه جا ببینید و مهربانی ساکنان آن شما را شگفت زده خواهد کرد.
ازمیر شهری فوق‌العاده، سرزنده و شیک است که در هر گوشه‌ای از آن تاریخ نهفته است. ازمیر که در خط ساحلی دریای اژه قرار دارد، بسیار زیبا و مناسب برای عکاسی است.
در دوران باستان، ازمیر به نام Smyrna شناخته می شد. مانند بسیاری از مناطق ترکیه، این کشور در طول سال ها بین امپراتوری های مختلف از جمله یونانی ها، رومی ها و عثمانی ها دست به دست شده است.
در اینجا متوجه ترکیبی شگفت انگیز از دوران قدیمی و جدید خواهید شد. ازمیر یک شهر دانشگاهی بزرگ است و دانشگاه های زیادی دارد. این شهر مراکز خرید خوبی را نیز ارائه می دهد. شهر ازمیر ترکیه همچنین تفریحات و غذاهای متنوعی را ارائه می دهد.
از جاهای دیدنی ازمیر می توان به میدان ساعت ازمیر، موزه باستان شناسی، آسانسور تاریخی، بازار ازمیر، قلعه ازمیر، موزه فضای باز آگورا، قلعه کادیفه کاله، مسجد حصار اشاره کرد.
برای سفر ارزان به ازمیر توصیه می کنیم از پکیج های تور ازمیر در تمام ایام سال و یا تور ازمیر نوروز 1401 استفاده کنید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور ازمیر هوایی و زمینی را به شما گردشگران در فصول سال ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور ازمیر داشته باشید.

 

معرفی شهر استانبول ترکیه


استانبول بزرگترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی، تاریخی و اقتصادی این کشور پهناور در گوشه شرقی اروپا است.
زمانی که استانبول به عنوان قسطنطنیه شناخته می شد، یک شهر تجاری اصلی در امتداد جاده ابریشم بود و برای چندین قرن به عنوان پایتخت امپراتوری خدمت می کرد. این شهر برای همه بازدیدکنندگان بسیار جذاب است، مناظر، صداها، رنگ ها خیره کننده هستند و اگر مدتی در آن اقامت کنید، برخی از بهترین اسرار استانبول را کشف خواهید کرد.
این شهر از دو نیمه در دو طرف تنگه بسفر تشکیل شده است و بین قاره های اروپا و آسیا پل ارتباطی دارد. از جاذبه های گردشگری استانبول می توان به مسجد ایاصوفیه، بازار بزرگ استانبول، برج گالاتا، مسجد آبی، کاخ دولما باغچه، تنگه بسفر و آب انبار باسیلیکا اشاره کرد.

رزرو تورهای استانبول در مجموع باعث کاهش هزینه های سفر شما خواهد شد. اگر در ایام عید نوروز سفر می کنید تور استانبول نوروز 1401 را ازدست ندهید. با رزرو تور استانبول در تمام ایام سال سفر از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز تجربه خوبی را برای خود رقم خواهید زد. استانبول این روزها طرفداران زیادی دارد و بسیاری به دنبال این هستند تا به این شهر سفری داشته باشند. البته حق هم دارند نمی توان از تماشای تنگه بسفر که به تنهایی دو قاره را از هم جدا کرده و از هر طرف آن بناهای تاریخی به جا مانده از امپراطوری عثمانی دیده می شوند گذشت.
اگر از آن دسته افرادی هستید که سواحل را برای سفر و استراحت خود در تعطیلات ترجیح می دهید، انتخاب شهر آلانیا ترکیه یک گزینه ارزان با سواحل منحصر به فرد است. تور آلانیا در تمام ایام سال و همچنین تور آلانیا نوروز 1401 فرصتی است که جذاب ترین سفر به شهر زیبای آلانیا در نزدیکی آلانیا را تجربه کنید. آلانیا یک شهر تفریحی ساحلی و یک منطقه جزء استان آنتالیا در سواحل جنوبی ترکیه و در منطقه مشرف به دریای مدیترانه می باشد که طبیعت جذابی دارد.

 
نمایی دیدنی از شهر زیبای آلانیا ترکیه
نمایی دیدنی از شهر زیبای آلانیا ترکیه

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز


ازمیر و استانبول که از شهرهای معروف ترکیه هستند به راحتی با تمام وسایل نقلیه قابل دسترس هستند. بنابراین می توانید با خیال راحت تر به این شهرها به صورت ترکیبی سفر کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:
www.mehrparvaz.com
 

بهترین شهرهای تایلند برای سفر کدامند؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:50

لیست بهترین شهرهای تایلند برای سفر شامل معروف ترین شهرهای این کشور است که طبیعت و جاذبه های گردشگری زیبایی دارند و گردشگران زیادی را از همه کشورها به خود جذب می کنند.

به دلیل غذاهای خوشمزه تایلند، معابد تاریخی زیبا، سواحل جذاب، زندگی شبانه پر جنب و جوش و خیلی چیزهای دیگر، می‌توان سال‌ها را صرف به گردش در تمام تایلند پرداخت. اگر به این فکر می‌کنید که تایلند را مقصد بعدی سفر خود قرار دهید، اما نمی‌دانید از چه مکان‌هایی بازدید کنید، با ما همراه باشید. در زیر لیستی از بهترین شهرهای دیدنی در تایلند آورده شده است که به شما کمک می کند تا شهر ایده آل خود در سرزمین لبخندها را انتخاب کنید. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا بهترین شهرهای تایلند برای سفر را بیان می کنیم.

 

بهترین شهرهای تایلند برای سفر کدامند؟

معابد بانکوک

 
بهترین شهرهای محبوب تایلند برای سفر

تایلند شهرهای زیادی دارد که همگی طبیعتی زیبا و جاذبه های گردشگری منحصر به فردی دارند. اما برخی از شهرهای تایلند از بقیه معروف ترند که باید در سفر با تور تایلند حتما از یکی از آن ها بازدید کنید. ارتباط با مردمانی خنده رو و به شدت مهربان، استراحت در سواحل بهشتی، غواصی در آب های کریستالی و ماجراجویی در غارها دیگر اماکن شگفت انگیزی که فقط در تایلند پیدا می شوند شما را عاشق این سرزمین می کند. در ادامه به بررسی این شهرهای معروف می پردازیم.

شهر بانکوک، پایتخت تایلند

شهر بانکوک پایتخت تایلند است و مانند هیچ شهر دیگری نیست. زیرا این شهر تماما غنی شده با فرهنگ مردم تایلند است. معابد باستانی فراوان و طبیعت پر جنب و جوش آن مرهون شلوغی روزمره مردم است. این شهر را باید دید و هر بار که به آن سفر کردید، تجربه ای است که باید به خاطر بسپارید. از توک‌توک‌های معمولی برای حمل و نقل در شهر گرفته تا غرفه‌های بازار، آسمان‌خراش‌های مدرن و غذاهای خوشمزه، شهر جذابیت‌های فراوانی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

 

در بانکوک محله‌های زیادی برای گردش وجود دارد و تعداد زیادی از غذاهای سنتی و با کیفیت بالا که در جهان معروف هستند را می توانید در آن امتحان کنید.

مناظر طبیعی بانکوک را نیز نباید از دست دهید که چشم انداز بی نظیری را از طبیعت تایلند ارائه می دهد. با وجود طعم های مختلف غذایی نمی توان انکار کرد که سرزمین لبخند یعنی تایلند در حواس و قلب شما جای خواهد گرفت.

یکی از روش های کاهش هزینه سفر شما در نوروز رزرو تور تایلند نوروز 1401 یا تورهای تایلند در تمام طول سال خواهد بود. قیمت تور تایلند نوروز 1401 بستگی به هتل و پرواز که انتخاب می کنید دارد و هتل های با کیفیت و لاکچری تر، هزینه رزرو بالاتری دارند و باعث می شود هزینه بیشتری برای تور تایلند بپردازید. همچنین نوع ایرلاینی که آن را برای سفر انتخاب می کنید نیز در قیمت تور شما تاثیر زیادی دارد. زیرا در صورت خرید بلیط هواپیما از ایرلاین های ایرانی هزینه پرواز کم تری خواهید پرداخت.

6

طبیعت شهر کانچانابوری در نزدیکی بانکوک

جزیره پوکت با بهترین سواحل

پوکت به عنوان یک جزیره زیبا توسط بسیاری از سواحل شگفت انگیز، جواهرات پنهان و معابد زیبا احاطه شده است. با تپه های سرسبز، مردم صمیمی و غذاهای لذیذش بازدیدکنندگان را شگفت زده و خوشحال می کند. پوکت با صدها هتل برای انتخاب، گزینه های حمل و نقل آسان و رستوران ها و مراکز خرید بی شمار، همه نیازهای گردشگران را برآورده می کند.

پوکت از بهترین شهرهای گردشگرپذیر تایلند است. برای بازدید از پوکت باید سعی کنید بهترین منطقه را برای اقامت انتخاب کنید تا بتوانید تجربه بهتری از طبیعت آن داشته باشید.

مکان های زیبای کمتر شناخته شده زیادی در پوکت وجود دارد. در هنگام سفر به این جزیره به جستجوی زیباترین مناظر و سواحل و همچنین گوشه‌های مخفی بپردازید.

شما می توانید برای سفر ارزان تر به پوکت، پکیج تور پوکت نوروز 1401 یا تورهای سایر ایام سال را رزرو کنید. اگر شما هم به دنبال یک سفر ارزان نوروزی هستید، خبر خوبی برایتان داریم. ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز برای شما عزیزان ارزان ترین تور پوکت نوروزی را برگزار می کنیم تا بتوانید با یک بودجه مناسب، فرصت بازدید از یکی از زیباترین جزایر دنیا یعنی جزیره پوکت در تایلند را پیدا کنید. گفتنی است که آژانس مسافرتی مهر پرواز مجری مستقیم تور پوکت نوروز 1401 است و بدون واسطه این تور جذاب نوروزی را برگزار می کند و به همین خاطر است که شما می توانید تور نوروزی پوکت ارزان قیمت را از ما رزرو کنید.

7

جزیره پوکت تایلند

جزیره فی فی پوکت

جزایر فی فی یک مجمع الجزایر بسیار محبوب است که در 40 کیلومتری جنوب پوکت واقع شده است. جزیره فی فی پوکت و سواحل و سایر جزایر مجاور آن بسیار زیبا هستند. جزیره آرام به نظر می رسد و به دلیل کرونا بعضی از مغازه ها و رستوران ها بسته هستند. اما با این حال شما هنوز هم می توانید خوب غذا بخورید، به خرید بپردازید و به راحتی سوار قایق شوید و به جزایر مجاور و دیگر سواحل بروید. به طور خلاصه، جزیره به همان اندازه زیبا است، و طبیعت به خوبی در حال بهبود است، اما دیدن بسیاری از مغازه ها و خیابان های تاریک خالی بعد از ساعت 9 شب غم انگیز است.

متاسفانه یک سونامی جزیره را در سال 2004 از بین برد و از آن زمان، پیشرفتی که مورد انتظار بوده است در این جزیره صورت نگرفته است. با این وجود، فی فی هنوز محبوب ترین جزیره در میان بسیاری از جزایر اطراف پوکت است. با این حال، به نظر می رسد که جمعیت جوانی که در تمام طول سال به جزیره فی فی سفر می کنند، آن را بسیار دوست دارند.

شهر پاتایا شهری ساحلی در جنوب تایلند

شهر پاتایا یکی از محبوب ترین استراحتگاه های تایلند برای گردشگران بسیاری از کشورها است. پاتایا در ساحل خلیج تایلند و تقریباً در فاصله 160 کیلومتری در جنوب شرقی بانکوک پایتخت تایلند واقع شده است. جمعیت ساکن این شهر تقریباً 100000 نفر است. در واقع، به دلیل تعداد زیاد گردشگران، در منطقه پاتایا بیش از 500000 نفر حضور خواهند داشت. تعداد زیادی از شهروندان اروپایی که به طور دائم در پاتایا اقامت دارند.

شهر پاتایا در منطقه آب و هوای زیر استوایی واقع شده است. فصل خشک از دسامبر تا فوریه ادامه دارد. این بهترین زمان برای بازدید از این منطقه است. در این زمان در پاتایا به ندرت باران می بارد و خیلی گرم نیست. فصل مرطوب از مارس تا نوامبر ادامه دارد. بر اساس آمار، بیشترین میزان بارندگی در اردیبهشت، شهریور و مهر است. به گفته بسیاری از علاقه مندان با تجربه سفر، این منطقه حتی در فصل بارانی (به ویژه از ژوئن تا آگوست) مکان مناسبی برای تعطیلات است. ساحل پاتایا را می توان به عنوان بخش مرکزی شهر در نظر گرفت.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

تایلند یکی از مقاصد آسیایی محبوب برای سفر است و گردشگران بسیار زیادی را از تمام نقاط جهان می پذیرد. شهرهایی که در این مطلب معرفی کردیم شهرهای معروف تایلند هستند. اما تایلند شهرهای دیگری نیز دارد که همگی آن ها برای سفر جذاب هستند و می توانید به آن ها نیز سفر داشته باشید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


سفر نوروزی ارزان به ترکیه در بهار
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:37

تجربه سفر نوروزی به ترکیه در شرایطی که بهترین آب وهوا را دارد و خلوت است برای گردشگران بسیار جذاب است. در این مطلب شرایط سفر نوروزی ارزان به ترکیه را بررسی می کنیم.

بهار و نوروز بهترین زمان برای سفر به این کشور است. در حالت ایده آل، تور ترکیه در نوروز و بهار راهی عالی برای رفتن به تعطیلات به ترکیه است، زیرا سواحل آن خیلی شلوغ نیستند و همچنین هوا نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد. بهترین تورهای نوروزی و بهاری را در سراسر ترکیه بیابید تا نسیم ملایم و آرامش را تجربه کنید.

هر زمانی از سال که برای سفر با تور ترکیه انتخاب می کنید، مطمئناً شیفته این کشور باورنکردنی خواهید شد. با این حال، بسیاری از بازدیدکنندگان بهار را نادیده می گیرند و به جای آن در طول ماه های تابستان در ترکیه تعطیلات را انتخاب می کنند. چیزی که بسیاری از آن آگاه نیستند این است که در فصل بهار در ترکیه چه چیزهایی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. مزایای سفر در بهار، آب و هوای دوست داشتنی و گردشگران کمتر و شهر خلوت تر است. در مورد اینکه چرا فکر می کنیم همه باید در نوروز و فصل بهار به ترکیه سفر کنند، در ادامه بیشتر بخوانید.

 
سفر نوروزی ارزان به ترکیه در بهار
 

سفر به ترکیه در بهار چرا بهترین زمان است؟

ترکیه اغلب مهد تمدن نامیده می شود و اکنون یک مقصد گردشگری برای هزاران نفر است. تنوع تاریخ و فرهنگ گسترده این کشور در هر گوشه ای از ترکیه قابل مشاهده است.

از آثار باستانی گرفته تا مراکز خرید مدرن، فعالیت های زیادی وجود دارد که با ذائقه هر مسافری مطابقت دارد. آب و هوای فصل بهار آن را به یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به ترکیه تبدیل می‌کند!

ترکیه کشوری است که از چهار فصل بسیار متمایز برخوردار است. از سرما و برف زمستان تا گرمای تابستان، آب و هوای ترکیه انواع آب و هوا را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. بهار را به عنوان یکی از بهترین زمان‌های سال توصیه می‌کنیم: روزهای گرم با شب‌های خنک و شکوفه های زیبا آن را جذاب تر می کنند.

برای سفر ارزان شما می توانید با تور نوروز همراه شوید و سفری دلچسب و شگفت انگیز را در کشور های توریستی تجربه نمایید. همین حالا می توانید برای رزرو تور خارجی ارزان نوروز برنامه ریزی کنید و یک تجربه بی نظیر را برای خود در تعطیلات نوروز رقم بزنید.

3

کاپادوکیا در فصل بهار

چرا باید برای سفر به ترکیه در نوروز و بهار برنامه ریزی کنید؟

مردم اغلب می گویند که بهترین زمان برای سفر به ترکیه در تابستان یا زمستان است. نگاهی به چند دلیلی بیندازید که چرا برای شما به عنوان یک مسافر منطقی است که فصل بهار را به عنوان فصل مورد علاقه خود برای سفر به ترکیه انتخاب کنید.

ازدحام کمتر مسافران در نوروز و بهار

برای گذراندن تعطیلات دلپذیر با جمعیت کمتر، در بهار به ترکیه بروید. در این زمان از سال، بسیاری از مسافران اروپایی منتظر تعطیلات تابستانی هستند تا به تعطیلات بروند. تابستان به معنای شلوغی بیش از حد در بیشتر مقاصد گردشگری است.

ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست و فصل اوج گردشگران آن نیز در تابستان است. ترکیه در فصل بهار گرم می شود و این بدان معناست که فعالیت های زیادی در فضای باز مانند پیاده روی، دوچرخه سواری و اسب سواری وجود دارد.

در حالی که استانبول در هر زمان از سال حتی در زمستان شلوغ است، در فصل بهار مقاصد گردشگری دیگری را خواهید یافت. بنابراین می توانید مقاصدی محبوب مانند آنتالیا، آلانیا، کوش آداسی و بدروم را انتخاب کنید.

در این فصل، مردم محلی را به جای نشستن در خانه‌هایشان در کافه‌ها می‌بینید و از این طریق تجربه محلی بسیار بیشتری خواهید داشت.

طبیعت زیبای ترکیه در بهار و نوروز

ترکیه سرزمین عجایب بهاری است. بهار در ترکیه طبیعت زیبا و هیجان انگیزی را ارائه می دهد و گل و گیاهان زیادی در اطرافتان شکوفا می شوند.

در بهار، استانبول با گل های لاله ای که در هر گوشه ای کاشته می شود و همچنین گل های دیگری که در سراسر میدان تکسیم دیده می شود، شکوفا می شود. اگر می خواهید زیبایی های طبیعت ترکیه را تجربه کنید، توصیه می کنیم در فصل بهار به آنجا بروید. هر باغ و محوطه اطراف آن پر از رنگ های پر جنب و جوش از برگ های گیاه تا نمایش گل ها است.

2

طبیعت آنتالیا در بهار

آب و هوای خوب ترکیه در نوروز و بهار

آب و هوای ترکیه در فصل بهار بسیار مناسب، دلپذیر و ملایم است و میانگین دمای آن هم در روز و هم در شب ملایم است. بنابراین، می توانید بدون نگرانی از آفتاب سوزان در فضای باز بمانید.

هوا آنقدر گرم نیست که بتوان از فعالیت های خارج از منزل لذت برد، اما نه آنقدر سرد که غیرقابل تحمل باشد. به عنوان مثال، کاپادوکیه در زمستان جادویی است، اما می تواند واقعا سرد شود!

در حالی که ممکن است در طول بهار در ترکیه هر از گاهی باران ببارد، اما واقعاً بر حالات تماشایی و جذابیت فصل بهار تأثیر نمی گذارد. از گیاهان گرفته تا جاذبه های حیوانی، این احساس به نظر می رسد که همه آنها در حال رقابت برای جلب رضایت هستند

بنابراین، چه زمانی باید به ترکیه سفر کرد؟

فصل بهار بهترین زمان برای سفر به ترکیه است. آب و هوا عالی است و نمایش طبیعت باشکوه است. علاوه بر این، هیچ جمعیتی وجود ندارد که دید شما را خراب کند یا در هنگام عکس گرفتن سر راه شما بایستد. تابستان نیز برای بسیاری فصل سفر در نظر گرفته می شود. زیرا فصل تعطیلات است اما هوا گرم است و گردشگران زیادی از کشورهای اروپایی به آن سفر می کنند و شهرهای ترکیه دیگر خلوت نیست.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

 


در نوروز 1401 به کدام شهر ساحلی ترکیه سفر کنیم؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 17:18

همه شهرهای ساحلی ترکیه در نوروز 1401 حال و هوای خاصی دارند و پس از باز شدن مرزها ایرانیان زیادی قصد سفر این شهرها را دارند که در این مطلب به معرفی آن ها می پردازیم.

ترکیه مقصدی است که نظر همه گردشگران با هر سلیقه ای را جذب می کند. زیرا این کشور جاذبه های طبیعی و تاریخی متنوعی دارد. اگر از خط ساحلی پر آب ترکیه در شهرهای ساحلی ترکیه دیدن کنید، تنوع واقعی جاذبه های ترکیه آشکار می شود. از آثار باستانی که بر روی قله‌های کوهستانی قرار گرفته‌اند تا کلیساهای دوران بیزانس و مساجد عثمانی و مسیرهای طبیعت گردی تا فرهنگ غذایی متنوع و کافه‌ها در شهرها، می تواند تعطیلات در ترکیه را به بهترین سفر شما تبدیل کند.

فرهنگ پر جنب و جوش، غذاهای معروف، و تاریخ گسترده آن، همه کسانی را که به اینجا سفر می کنند شگفت زده می کند، در حالی که مناظر باشکوه آن، از دریای مدیترانه آفتابی گرفته تا کوهستان ها سفر خوبی را برای گردشگران رقم می زنند.

 

ترکیه

 شهر ساحلی آنتالیا ترکیه

 

شهرهای ساحلی محبوب ترکیه در نوروز 1401

ترکیه شهرهای ساحلی زیادی دارد که در سواحل دریای اژه و سواحل مدیترانه دارند. این شهرها طبیعت زیبایی دارند و با آب و هوای مناسب خود در نوروز 1401 گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند که در ادامه این شهرهای ساحلی را بررسی می کنیم.

آنتالیا

اگر برای تعطیلات در ترکیه به آنتالیا بروید، این شهر از شهرهای مورد علاقه تان برای استراحت در ساحل خواهد شد. آنتالیا مروارید ترکیه نیز نامیده می شود. این شهر بزرگ که در دامنه کوه های باشکوه توروس در جنوب غربی ترکیه قرار دارد، مقصد اصلی تعطیلات است. آنتالیا مناطق زیادی را برای اقامت و تفریحات ساحلی دارد. منطقه های لارا، بلک، کمر و سیده از مناطق معروف برای اقامت در آنتالیا هستند.

 

طیف متنوعی از هتل ها در آنتالیا وجود دارد. همه اقامتگاه ها با دقت زیادی انتخاب شده اند تا تعطیلات آنتالیا را تا حد ممکن دلپذیر کنند. هنگام انتخاب اقامتگاه ها، به موقعیت آنها در رابطه با سواحل، غذاخوری ها و هر مرکز شهر توجه می شود.

 

آب و هوای مدیترانه ای بسیار دلپذیر است. آنتالیا به دلیل آب و هوای مطبوع و ساحل شنی چندین کیلومتر برای تعطیلات ساحلی مناسب است.

در آنتالیا فعالیت های تفریحی زیادی را می توانید انجام دهید. اگر می‌خواهید از مناظر دیدن کنید، آسپندوس و شهر قدیمی و پرپیچ و خم آنتالیا یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید هستند.

بسیار از گردشگران که علاقه ای به آثار تاریخی ندارند به سواحل می روند و در امتداد ساحل با تماشای مناظر خط ساحلی مدیترانه به استراحت می پردازند و یا در تورهای کشتی تفریحی شرکت می کنند.

گذراندن تعطیلات در تور آنتالیا نوروز 1401 یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر در ترکیه است، به لطف هتل های مجلل، سواحل خیره کننده و مجموعه چشمگیر جاذبه های تاریخی نگاه های قابل توجهی به آن است، تعجب آور نیست که این شهر زیبا مقصدی ایده آل و محبوب تبدیل شود.

ترکیه آنتالیا

هتل های ساحلی آنتالیا

آلانیا

آلانیا برای تعطیلات ساحلی ایده آل است، زیرا سواحل زیادی در آن وجود دارد. به خصوص ساحل کلئوپاترا شناخته شده و بسیار محبوب است. اما فراموش نکنید که سوار تله کابین آلانیا شوید و در عرض 5 دقیقه به بالا بروید. در اینجا می توانید از منظره ای پانوراما از شهر لذت ببرید. در ضمن، بدون دیدن نماد شهر یعنی برج سرخ نمی توانید به خانه برگردید. بلیت ترکیبی بخرید و همچنین از غار داملاتاش دیدن کنید.

تعطیلات به آلانیا به معنی لذت بردن از آفتاب، دریا و ساحل است. آلانیا یک مقصد محبوب برای تعطیلات برای بسیاری از مردم است. آب و هوای گرم آلانیا تقریباً در تمام طول سال شرایط ساحلی عالی را تضمین می کند. سواحل شهر 300 روز در سال زیر نور خورشید می درخشند.

آلانیا یکی از پربازدیدترین استراحتگاه های ساحلی در ترکیه است. آلانیا علاوه بر سواحل، مغازه ها، رستوران ها، کافه های متعددی نیز دارند. در آلانیا صخره ای بزرگ وجود دارد که بین ساحل کلئوپاترا و ساحل شرقی است. بر روی این صخره، قلعه معروف آلانیا، یکی از زیباترین مناظر آلانیا قرار دارد. اگر به دنبال مقصدی با آفتاب، دریا، ساحل، تفریحات شبانه، خرید و فرهنگ سنتی هستید، آلانیا را برای سفر انتخاب کنید.

قیمت تور آلانیا نوروز 1401 بر اساس نرخ پروازهای داخلی و خارجی، قیمت رزرو هتل های آلانیا و تعداد روزهای مدت تور تعیین می شود. اما قیمت تور آلانیا نوروز 1401 در آژانس هواپیمایی مهرپرواز مناسب است. اگر می خواهید تور ارزان قیمت آلانیا ویژه نوروز 1401 را رزرو کنید با ما در تماس باشید.

ترکیه

نمایی از تلکابین شهر آلانیا

 

کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شلوغ ترین شهرهای تفریحی در سواحل جنوبی دریای اژه است و کسانی که به ترکیه سفر می کنند باید از آن دیدن کنند.

کوش آداسی در نزدیکی شهر باستانی افسوس واقع شده است. کوش آداسی برای برای پهلوگیری کشتی های کروز در دریای اژه ایده آل است و محیطی عالی برای تعطیلات فراموش نشدنی ارائه می دهد.

کوش آداسی در ساحل غربی ترکیه در 90 کیلومتری جنوب ازمیر واقع شده است و به یکی از جذاب ترین شهرهای دریای اژه معروف است زیرا به مکان های تاریخی مهمی از جمله افسوس، دیدیما، پرینه، میلتوس نزدیک است. و برای گردشگران جذاب است.

مارماریس

مارماریس که به بهشت مدیترانه معروف است، یک گزینه عالی برای تعطیلات مدیترانه ای است زیرا فعالیتهای تفریحی شگفت انگیز زیادی وجود دارد که می توانید در آن انجام دهید. شما تعداد زیادی سواحل خیره کننده و همچنین مکان های باستانی فرهنگی و تاریخی و همچنین جزیره های اطراف آن را برای گردش در اختیار خواهید داشت.

این اقامتگاه همچنین دارای مجموعه وسیعی از رستوران ها، کافه ها و تفریحات شبانه واقع در مرکز شهر، اسکله تفریحی و سواحل و طبیعت جذاب است. قلعه مارماریس و طبیعت منحصر به فرد آن به عنوان یک مقصد گردشگری عالی در ترکیه برای خانواده ها و گروه ها جذاب خواهد بود.

مسافران از ایران معمولا با پرواز مستقیم به از ازمیر می روند و از آن جا به صورت زمینی به شهر مارماریس سفر می کنند. با سواحل زیبا، تفریحات، رستوران‌ها و کافه ها، به راحتی می‌توان فهمید که چرا مارماریس مقصدی محبوب برای قایق‌ها، کشتی‌های کروز و همچنین گردشگرانی است که از ترکیه بازدید می کنند.

شما می توانید با رزرو تور مارماریس نوروز 1401 بهترین قیمت ها برای سفر خود تجربه کنید. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ویژه ایام نوروز و همچنین سایر فصول مانند تور مارماریس تابستان شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به ترکیه تجربه نمایید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

شهرهای ساحلی ترکیه در نوروز 1401 بسیار جذاب خواهند بود و می توانید بهترین سفر را به این شهرها تجربه کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


چگونه از ازمیر به کوش آداسی برویم؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 17:1

سفر ترکیبی به شهرهای مختلف ترکیه مانند ازمیر و کوش آداسی برای گردشگران بسیار جذاب است. درباره اینکه چگونه از ازمیر به کوش آداسی برویم در ادامه بیشتر بخوانید. شهر کوش آداسی یکی از شهرهای مورد علاقه گردشگران برای تفریحات ساحلی در ترکیه است.

نام این شهر در زبان ترکی استانبولی به معنای شهر پرنده است. کوش آداسی در جنوب غربی ترکیه قرار گرفته است و در سواحل دریای اژه قرار دارد.اصلی ترین مسیر دسترسی به شهر ساحلی کوش آداسی، شهر مجاور آن یعنی شهر ازمیر است.

نکته حائز اهمیت در سفر به کوش آداسی این است که این شهر فرودگاه ندارند و همه مسافران ابتدا باید به فرودگاه ازمیر بروند. اما چگونه از ازمیر به کوش آداسی برویم؟ این مورد سوال بسیاری از گردشگران است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

 

چگونه از ازمیر به کوش آداسی برویم؟

نمایی از شهر کوش آداسی

 

رفتن به کوش آداسی به صورت زمینی یا هوایی

فاصله ازمیر تا کوش آداسی 100 کیلومتر است که در صورت سفر زمینی، پیمودن آن حدود 1 ساعت 20 دقیقه طول می کشد. همانطور که اشاره کردیم شهر کوش آداسی فرودگاه اختصاصی ندارد و نمی توان به صورت مستقیم و هوایی به آن رسید.

 

این شهر با اینکه از شهرهای محبوب برای گردشگران است، اما برای دسترسی به آن باید به ازمیر مراجعه کرد. بنابراین امکان سفر مستقیم از ایران به کوش آداسی وجود ندارد. روش های مختلفی برای رفتن از ازمیر به کوش آداسی وجود دارد. اما شما می توانید در شهر ازمیر نیز اقامت داشته باشید و از جاهای دیدنی آن بازدید کنید.

 

ازمیر شهر زیبایی است و مسافران زیادی با تور ازمیر به آن سفر می کنند. ازمیر شهری بزرگ در غرب ترکیه است. این شهر تاریخی با جاذبه های گردشگری زیاد در کنار ساحل دریای اژه قرار دارد و سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول و آنکارا است.

 

شهر تاریخی ازمیر قدمتی برابر با 8500 سال دارد و میزبان تمدن های مختلفی از جمله رومی ها، بیزانس ها، ایرانی ها و عثمانی ها بوده است و همچنان خرابه های مقبره آرتمیس که یکی از عجایب هفت گانه به حساب می آید در شهر ازمیر دیده می شود.

 

معرفی فرودگاه عدنان مندرس ازمیر

فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در فاصله 90 کیلومتری شهر کوش آداسی قرار دارد. این فرودگاه یکی از فرودگاه های خوب ترکیه است. این فرودگاه مهم ترین فرودگاه برای دسترسی به جاذبه های گردشگری دریای اژه است. همچنین ایرانیان می توانند با پرواز مستقیم از ایران به آسانی به این شهر برسند.

 

این فرودگاه 2 ترمینال دارد که هر کدام از آن ها مربوط به پروازهای داخلی و خارجی می شوند. اگر بخواهید از این فرودگاه به داخل شهر ازمیر بروید و از آن بازدید کنید می توانید از تاکسی و اتوبوس استفاده کنید.

چگونه از ازمیر به کوش آداسی برویم؟

فرودگاه عدنان مندرس ازمیر

 

چگونه و با چه روش هایی از ازمیر به کوش آداسی برویم؟

شما روش های مختلفی برای رفتن به کوش آداسی دارید. در همه روش ها ابتدا باید به خود را به فرودگاه ازمیر برسانید. شما امکان این را دارید که با تاکسی، اتوبوس، قطار و یا حتی کشتی به کوش آداسی بروید. شما همچنین می توانید برای راحتی بیشتر و استفاده از ترانسفر بین شهری، تور کوش آداسی در تمام ایام سال و یا تور کوش آداسی نوروز 1401 را رزرو کنید.

 

کوش آداسی یک شهر ساحلی زیبا، در غرب کشور ترکیه می باشد. مجاورت کوش آداسی با دریای مدیترانه و نیز وجود طبیعت بکر و زیبای ، این شهر را به یک مکان فوق العاده برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است.

 

هر ساله میلیون ها گردشگر و توریست از کشورهای مختلف برای بازدید از این شهر شگفت آور، این مقصد را برای سفر خود انتخاب می کنند. در ادامه به بررسی هر کدام از روش های سفر به کوش آداسی می پردازیم.

 

فاصله ازمیر تا کوش آداسی با اتوبوس

استفاده از اتوبوس ارزان ترین روش برای طی کردن کردن فاصله صد کیلومتری از ازمیر تا کوش آداسی است. شما زمانی که به فرودگاه عدنان مندرس ازمیر می رسید، ابتدا باید از اتوبوس هایی که در نزدیکی فرودگاه قرار دارد برای رسیدن به شهر ازمیر استفاده کنید. سپس با رسیدن به ایستگاه اتوگر در ازمیر در محل های مشخص شده بلیط اتوبوس ازمیر-کوش آداسی را تهیه کنید.

 

شرکت های حمل و نقل زیاد و متنوعی برای این مسیر وجود دارد. بسیاری از این شرکت ها امکان رزرو آنلاین را نیز دارند. شرکت هوپا و شرکت کوش آداسی ترانسفر از شرکت هایی هستند که از فرودگاه ازمیر شما را به کوش آداسی می برند.

 

رفتن از ازمیر به کوش آداسی با تاکسی

طی کردن مسیر ازمیر به کوش آداسی با تاکسی یکی از آسان ترین روش های رسیدن به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر است. در صورتی که با تعداد افراد دیگری سفر می کنید هزینه تاکسی از هزینه بلیط اتوبوس ارزان تر خواهد شد. همچنین باید با راننده تاکسی در مورد هزینه به توافق برسید تا در انتها هزینه های بیشتری را بابت پیمودن مسیر اضافه متحمل نشوید.

 

شما می توانید در سفر خود به کوش آداسی در ازمیر نیز اقامت داشته باشید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز تور ارزان ازمیر در تمام طول سال و همچنین تور ازمیر نوروز 1401 را به شما ارائه می دهد. ازمیر هم در واقع مانند استانبول یک شهر است که بهترین و جذاب ترین موارد دنیای مدرن و باستان را به صورت همزمان ارائه می دهد، بناهای تاریخی، ساختمان ها و ماشین های مدرن و هزاران ویژگی دیگر در مجموع به یک شهر پر جنب و جوش تبدیل شده است. شما می توانید در ازمیر از جاذبه های تاریخی، قلعه ها، خیابان ها و کافه های زیبا، مراکز خرید و طبیعت زیبای ان بازدید کنید.

چگونه از ازمیر به کوش آداسی برویم؟

شهر ازمیر در شب

 

استفاده از قطار برای رفتن از ازمیر به کوش آداسی

شما امکان استفاده از قطار برای رسیدن به کوش آداسی از ازمیر را دارید. در این مسیر خط ریلی مستقیم وجود دارد. اما این گزینه ممکن است راحت ترین گزینه ممکن برای شما نباشد. زیرا این قطارها دقیقا در شهر کوش آداسی ایستگاه ندارند و ایستگاه آن ها در شهر سلچوک در فاصله 18 کیلومتری کوش آداسی است. شما می توانید بلافاصله پس از خروج از ایستگاه قطار سوار تاکسی شده و یا با کمی پیاده روی به ایستگاه اتوبوس بروید و توسط آن خود را به کوش آداسی برسانید.

 

رفتن از ازمیر به کوش آداسی با کشتی

شما می توانید با کشتی نیز از ازمیر به کوش آداسی بروید. کوش آداسی یک شهر بندری است. بنابراین کشتی های مختلفی از آن عبور می کنند. شما از ازمیر می توانید با کشتی به جزیره یونانی ساموس بروید و از کوش آداسی در نزدیکی آن دیدن کنید. اما برای این کار باید ویزای یونان را دریافت کنید که شرایط خاص خود را دارد.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

ازمیر و کوش آداسی در نزدیکی یکدیگر قرار دارند. بنابراین توصیه می کنیم در سفر خود به کوش آداسی از ازمیر نیز بازدید کنید و فضای آرام این شهر را هم تجربه کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید.

 

همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید.

 

تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

 

www.mehrparvaz.com


چگونه از ازمیر به مارماریس برویم؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 16:33

ازمیر و مارماریس هر دو از شهرهای زیبا و جذاب ترکیه هستند. اما برای رسیدن به این شهر چگونه از ازمیر به مارماریس برویم؟ در این مطلب این موارد را بررسی کرده ایم.

 شهر مارماریس در کشور ترکیه، شهری است که طبیعت فوق العاده ای دارد و به آن لقب بهشت مدیترانه را داده اند. این شهر از ترکیه با کوه ها و درخت های سبز منظره خاصی دارد که برای همه گردشگران جذاب است. مارماریس در جنوب غربی ترکیه واقع شده و در سواحل مدیترانه قرار گرفته است.

 شما می توانید بهترین تفریحات آبی مانند قایقرانی، کشتی تفریحی، پارک های آبی و ورزش های آبی را در مارماریس تجربه کنید. سواحل طولانی این شهر بهتری فرصت برای استراحت در طبیعت آن است. در این شهر همچنین می توانید از آثار باستانی، طبیعت سرسبز و غارهای مختلف آن و همچنین از ناحیه داملاتاش بازدید کنید.

چگونه از ازمیر به مارماریس برویم؟

نمایی از شهر زیبای مارماریس

 

چگونه به مارماریس برویم؟

شهر مارماریس فرودگاه اختصاصی ندارد. بنابراین برای رفتن به مارماریس باید با پرواز مستقیم از ایران به سمت شهرهای بدروم، دالامان و یا ازمیر بروید. از ایران به سمت ازمیر پروازهای بیشتری وجود دارد. بنابراین یکی از مناسب ترین روش ها برای رفتن به مارماریس، مراجعه به شهر ازمیر است. از ایران همراه به ازمیر پرواز مستقیم وجود دارد. بنابراین می توانید سفر راحت تری داشته باشید. پس از رسیدن به ازمیر با اتوبوس و تاکسی می توانید به مارماریس برسید.

شما می توانید به صورت غیر مستقیم ابتدا به شهر استانبول رفته و از آنجا به فرودگاه شهر دالامان در 90 کیلومتری مارماریس بروید. در صورت مراجعه به شهرهای دیگر، از ازمیر تا مارماریس 265 کیلومتر و از بدروم تا مارماریس 130 کیلومتر مسیر در پیش دارید.

 

بنابراین شما می توانید برای رسیدن به مارماریس از این 3 فرودگاه استفاده کنید:

• فرودگاه عدنان مندرس ازمیر (با پرواز مستقیم از ایران)

• فرودگاه میلاس بدروم

• فرودگاه دالامان

 

برای کاهش هزینه سفر به مارماریس پیشنهاد می کنیم از تور مارماریس استفاده کنید. قیمت تور مارماریس بستگی به نوع هتل انتخابی شما و پرواز مورد نظرتان دارد. آژانس مسافرتی مهرپرواز تورهای مارماریس متنوعی را ارائه می دهد که می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود آن ها را انتخاب کنید. مارماریس یک شهر ساحلی زیبا است. بنابراین رزرو هتل های با کیفیت تر برای داشتن سفری بهتر و بهره مندی از ساحل اختصاصی به ویژه در تور مارماریس تابستان می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

چگونه از ازمیر به مارماریس برویم؟

طبیعت مارماریس

 
 

فاصله ازمیر تا مارماریس

فاصله ازمیر تا مارماریس حدود 265 کیلومتر است. شما می توانید این فاصله را به صورت زمینی در 3 ساعت و 20 دقیقه طی کنید.

 

مقرون به صرفه ترین راه برای رفتن از ازمیر به مارماریس، استفاده از اتوبوس است که هزینه کمی دارد. اما اگر می خواهید سریع تر به مارماریس برسید استفاده از تاکسی گزینه سریع تری برای شما خواهد بود.

 

شما می توانید در شهر ازمیر نیز اقامت داشته باشید و از جاذبه های گردشگری آن بازدید کنید. مسلما شهر بی نظیر ازمیر ترکیه می تواند ایده آل ترین مقصد برای شروع یک سفر خاص در سال جدید باشد. تماشای مردمانی که فرهنگ نزدیک به خودمان را دارند در کنار لذت پیاده روی در یک هوای معتدل در سواحل اژه و درختانی که شکوفه زده اند در این روزها لذت دوچندانی به سفر می دهند. در همین راستا ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز سعی بر این داریم با ارائه ارزانترین و بهترین تور ازمیر نوروز 1401 در این امر سهیم باشیم. یکی از مهم ترین نکاتی که باید زمان خرید تورهای نوروزی ازمیر به آن توجه کنید این است که این تورها به سرعت تکمیل می شوند و بهتر است برای سفر خود در تور ترکیه نوروز 1401 از چند ماه قبل برنامه ریزی نمایید.

 

رفتن به مارماریس با اتوبوس

سفرهای جاده ای تجربه ای سرگرم کننده هستند. رسیدن به مارماریس با اتوبوس می تواند یک تجربه جایگزین و در عین حال هیجان انگیز باشد. به طور کلی، ترکیه دارای یک سیستم جاده ای و حمل و نقل منظم است که به شما امکان می دهد ظرف چند ساعت از شهری به شهر دیگر سفر کنید. اگر در حال حاضر تعطیلات خود را در شهر دیگری سپری می کنید، می توانید از اتوبوس استفاده کنید و از شهرهای دیگر به مارماریس سفر کنید. در مورد مقاصد محبوب مانند بدروم و ازمیر، مدت زمان سفر جاده ای به ترتیب تقریباً 3 و 4 ساعت است. از این دو شهر، اتوبوس‌هایی وجود دارند که هر یک ساعت یک‌بار حرکت می‌کنند و این کار را برای مسافران آسان و راحت می‌کنند.

چگونه از ازمیر به مارماریس برویم؟

قلعه مارماریس از جاذبه های گردشگری این شهر

 

آشنایی با شهر مارماریس

آیا به فکر بازدید از مارماریس برای تعطیلات خود هستید؟ مارماریس می تواند تکه ای از بهشت ​​مدیترانه ای شما باشد و در واقع تعطیلات رویایی شما را به واقعیت تبدیل کند. این شهر که توسط آب های آبی دریای اژه شسته می شود، پس زمینه ای باورنکردنی از کوه هایی با زیبایی های طبیعی منحصر به فرد را به نمایش می گذارد. با این حال، فضای پر جنب و جوش و جهانی آن چیزی است که واقعا مارماریس را خاص می کند. تاریخ، فرهنگ، خدمات توریستی ارتقا یافته، سواحل زیبا و زندگی شبانه وحشی از جمله مواردی است که هنگام بازدید از این شهر باید انتظار داشته باشید. تعطیلات رویایی شما واقعاً سخت نیست.

 

شما می توانید با پکیج های تور مارماریس نوروز 1401 بهترین قیمت ها را تجربه کنید. شهر مارماریس یکی از محبوب ترین شهرها و استراحتگاه های ساحلی ترکیه است. این شهر یک گزینه عالی برای دوستداران دریا و علاقه مندان به تاریخ است. شک نداشته باشید اگر در نوروز سفری به این شهر داشته باشید یکی از بهترین مسافرت های زندگیتان را در یک هوای معتدل بهاری تجربه خواهید کرد. با رزرو تور مارماریس نوروز 1401، آژانس هواپیمایی مهرپرواز این وعده را به شما می دهیم تا بتوانید علاوه بر اقامت در یک هتل عالی با توجه به شرایط و هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید، تمامی تفریحات مارماریس را تجربه نمایید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

بهترین راه سفر به مارماریس در حال حاضر رفتن با هواپیما به مقصد شهر ازمیر و یا در صورت ارائه امکان به مقصد بدروم است که در ادامه می توان به صورت زمینی به مارماریس رسید. اما مطمئن باشید که مارماریس به قدری زیباست که ارزش سفر را دارد. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید: 

 
 

کدام شهرهای ترکیه را برای سفر در عید نوروز ۱۴۰۱ انتخاب کنیم؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 12:3

هر کدام از شهرهای ترکیه در عید نوروز ۱۴۰۱ زیبایی خاص خود را دارند و سفر به هر کدام می تواند تجربه جذابی باشد. در این مطلب به بررسی شهرهای محبوب ترکیه در نوروز می پردازیم.
اگر به دنبال یک مقصد تعطیلات زیبا و غنی از لحاظ طبیعت و آثار باستانی هستید، سفر به ترکیه را پیشنهاد می کنیم. ترکیه تعدادی از معروف ترین شهرهای جهان را در خود جای داده است که هر کدام جذابیت ها و جاذبه های منحصر به فرد خود را دارند. از مساجد و بازارهای معروف استانبول گرفته تا شهر ساحلی آنتالیا، در ترکیه چیزی برای همه وجود دارد. هر هری جاذبه های خاص خود را دارد و همچنین هر شهر غذا و سوغاتی متفاوتی دارد.

- کدام شهرهای ترکیه را برای سفر در عید نوروز 1401 انتخاب کنیم؟

نمایی از استانبول در نوروز

شهرهای توریستی ترکیه در عید نوروز ۱۴۰۱

اگر قصد سفر به بهترین شهرهای ترکیه را دارید، در ادامه بهترین شهرهای زیبای ترکیه که می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید را به شما خواهیم گفت. ترکیه دارای مکان‌های دیدنی فوق‌العاده، مناظر زیبا و سواحل زیبا است. ترکیبی از کوه‌های سبز و دره‌های خیره‌کننده است و ارزش بازدید را دارد. اگر عاشق غذاهای متنوع هستید، شهرهای ترکیه مورد علاقه شما خواهند بود زیرا انواع غذاهای خوشمزه را سرو می کنند. به خواندن مقاله ادامه دهید تا در مورد بهترین شهرهای ترکیه برای بازدید بیشتر بدانید.

لیست بهترین شهرهای ترکیه در نوروز ۱۴۰۱

در این قسمت اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد بهترین شهرهای ترکیه که می توانید به آنها سفر کنید را به شما خواهیم گفت. این شهرهای ترکیه برای تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۱ دارای مکان های توریستی زیادی برای بازدید و گردش هستند.

استانبول

استانبول بزرگترین شهر ترکیه است و مساحت کل شهر به دلیل افزایش جمعیت همچنان در حال گسترش است. بنابراین جای تعجب نیست که استانبول اغلب به عنوان پایتخت ترکیه اشتباه گرفته می شود. این شهر همچنین مرکز تاریخی امپراتوری های مختلف است و تنها شهر جهان است که در دو قاره قرار گرفته است. در مرکز شهر آثاری از دوران عثمانی مانند مسجد کبود و سایر کاخ ها و آثار باستانی از دوران مختلف وجود دارد.
استانبول یکی از معروف ترین شهرهای ترکیه است که مکان های گردشگری تاریخی زیادی برای بازدید دارد. قدیمی ترین نقطه تاریخی که باید از آن دیدن کنید مسجد ایاصوفیه است که یک کلیسای جامع است. این بنا در حدود سال ۵۳۷ پس از میلاد ساخته شد و در دوران بیزانس ساخته شد.
برای دیدن بهترین آثار معماری خیره کننده، باید بازدیدی از مسجد آبی را برنامه ریزی کنید که قطعا کاشی کاری آبی درخشان و زیبای آن شما را شگفت زده خواهد کرد.
برای مشاهده آثار باستانی امپراتوری عثمانی، باید از کاخ توپکاپی بازدید کنید. آثار هنری جذاب و طلسم‌کننده روی دیوارها و کاشی‌های کاخ را خواهید دید.
اگر اهل خرید هستید، نباید رفتن به بازار بزرگ استانبول را از دست دهید. در اینجا، چیزهای شگفت انگیز زیادی برای خرید پیدا خواهید کرد.
برای سفر ارزان به این شهر، رزرو پکیج تور استانبول نوروز ۱۴۰۱ گزینه خوبی می تواند باشد. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ارزان استانبول نوروز ۱۴۰۱ و همچنین تور چارتری استانبول ویژه ایام نوروز و همچنین سایر فصول شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به استانبول تجربه نمایید.

استانبول

طبیعت شهر آنتالیا ترکیه در نوروز

آنتالیا

آنتالیا یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای گردشگران است که مکان های زیادی برای طبیعت گردی دارد. برای مشاهده آثار شهر قدیمی نیز می توانید از کالیچی دیدن کنید که پر از خانه های قرمز رنگ قدیمی و خیابان های سنگفرش است.
برای کشف تاریخ گسترده ترکیه نیز می توانید از موزه آنتالیا بازدید کنید. بسیاری از آثار باستانی جذاب آنتالیا شامل دروازه هادریان، آمفی تئاتر آسپندوس، شهر پرگه و غار کارائین است.
آنتالیا بزرگترین شهر در سواحل مدیترانه است و یکی از بهترین مکان ها برای تجربه دریا، خورشید و شن و ماسه است. شهرهای محلی اطراف آنتالیا مانند شهر سیده به عنوان تفرجگاه های بزرگ در نظر گرفته می شوند.
یک از روش هایی که بسیاری از مسافران از آن استفاده می کنند خرید تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ برای کاهش هزینه سفر است. همانطور که میدانید در ایام نوروز تقاضای سفر از سوی ایرانیان بسیار بالاست به همین دلیل در این برهه از سال شاهد افزایش قیمت تورهای نوروزی آنتالیا هستیم. اما این موضوع نباید سبب ترساندن شما و انصراف از خرید تور آنتالیا کند. ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز با ارائه بهترین تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ در ارزان ترین قیمت سعی داریم به شما کمک کنیم تا تعطیلات فوق العاده ای را در این شهر بی نظیر سپری کنید و سال خود را به بهترین شکل آغاز نمایید.

ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است. این شهر در منطقه دریای اژه در دریای مدیترانه واقع شده است و یکی از بنادر مهم ترکیه است. این شهر پرجمعیت ترین شهر در ساحل دریای اژه است.
به عنوان یک شهر فرهنگی، میزبان نمایشگاه های بین المللی و جشنواره های جاز و فیلم است. مکان‌های باستان‌شناسی زیادی در این نزدیکی وجود دارد، از جمله شهر باستانی افسوس. همچنین چیزهای زیادی برای دیدن در شهر وجود دارد، مانند برج ساعت ازمیر که ۲۵ متر ارتفاع دارد. اولین جایی که در این شهر باید از آن دیدن کنید میدان کناک است. در اینجا می توانید برج ساعت خیره کننده و خیره کننده ای را که توسط پادشاه آلمان ویلهلم دوم ساخته شده است، ببینید.
همچنین می توانید از قلعه کادیفه کاله و مجسمه سنگی آتاتورک دیدن کنید. قلعه کادیفه کاله به دلیل مناظر چشمگیر برجسته خود به قلعه مخملی نیز معروف است.
همچنین بازدید از مکان های باستانی معروف مانند افسوس، آمفی تئاتر و خانه سنت مادر مریم را از دست ندهید. مکان‌های بسیار دیگری مانند آسانسور ازمیر، کلیسای جامع سنت جان و مسجد سالپچی اوغلو وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

2 - کدام شهرهای ترکیه را برای سفر در عید نوروز 1401 انتخاب کنیم؟

شهر کوش آداسی به همراه کشتی های تفریحی آن

کوش آداسی

کوش آداسی یک تفرجگاه ساحلی جذاب در غرب ترکیه است. پارک‌های آبی، قلعه‌ها و جزیره کبوتر در نزدیکی آن قرار دارند. علاوه بر این، شهرهای مجاور آن نیز جاذبه های گردشگری زیادی را ارائه می دهند.
کوش آداسی یک شهر تفریحی و یک مقصد گردشگری محبوب در بین گردشگرانی است که از این کشور زیبا دیدن می کنند. به غیر از غذاهای دریایی و تعطیلات مفرح، فضایی سرزنده و دلپذیر و گزینه های خرید عالی نیز وجود دارد که مسافران را به خود جذب می کند. بنابراین، با جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی فراوان در کوش آداسی، مطمئنا یکی از مکان هایی است که مسافران باید از آن دیدن کنند.
علاوه بر این در تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۱ فعالیت های ورزشی هیجان انگیزی مانند کوهنوردی، غواصی و طبیعتگردی و… را می توان انجام داد. کوش آداسی با دارا بودن امکانات تفریحی متنوع تمامی انتظارات گردشگران را برآورده می کند و مطمئن باشید کش آداسی مقصد گردشگری ای است که در هنگام سفر با تور هوایی ترکیه، عاشقش خواهید شد.

آلانیا

آلانیا یک شهر ساحلی زیبا و مدیترانه ای است که از نظر گردشگری و از نظر خرید املاک برای افراد خارجی رونق زیادی دارد. این شهر به دلیل موقعیت استراتژیک خود بخشی از بسیاری از امپراتوری های مدیترانه ای بوده است. در نتیجه، قلعه‌ها و برج‌های زیادی وجود دارد که توجه بازدیدکنندگان را جلب می کند. آلانیا همچنین در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز قرار دارد.

بدروم

خانه های شهر بدروم همه سفید هستند. به همین دلیل است که این شهر مدیترانه ای حال و هوایی جذاب دارد که در شهرهای ساحلی در سراسر اروپا خواهید یافت. شهر بدروم سواحل بسیار زیبا و تفریحات آبی زیادی را ارائه می دهد. همچنین هتل های با کیفیت زیادی را در آن خواهید یافت.
جشنواره‌های موسیقی باروک بدروم بازدیدکنندگانی را از کشورهای دیگر جذب می‌کنند. با این حال بسیاری از افرادی که از بدروم دیدن می کنند، افراد مشهور و گردشگران شیک ترکیه هستند.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

شهرهایی که در این مطلب معرفی کردیم از معروف ترین شهرهای ترکیه هستند. شما می توانید علاوه بر این شهرها، به سایر شهرهای ترکیه در گوشه و کنار آن که طبیعت جذابی دارند نیز سفر کنید و تجربه خوبی از سفرتان داشته باشید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:
www.mehrparvaz.com


طبیعت آنتالیا از بهترین جاذبه های طبیعی ترکیه
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:46

یکی از بهترین جاذبه های طبیعی ترکیه است طبیعت آنتالیا است که پیشنهاد می کنیم از آن بازدید کنید. نقاط مختلف جذاب در طبیعت آنتالیا را در این مطلب بررسی می کنیم.

 

شما می توانید شگفتی های طبیعی زیادی را در ترکیه و آنتالیا پیدا کنید. در کشور ترکیه، این جاذبه ها در سرتاسر ترکیه پراکنده‌اند و جاذبه های زیبای زیادی در آن وجود دارد. بازدیدکنندگانی که به شهر آنتالیا ترکیه می روند، سواحل بسیار محبوب برای تعطیلات و همچنین جاذبه های طبیعی زیادی را خواهند دید.

منطقه آنتالیا در ترکیه بسیاری از بهترین هتل ها و استراحتگاه‌های ساحلی این کشور را در خود جای داده است و جای تعجب نیست که میلیون‌ها بازدیدکننده هر سال از آنتالیا بازدید می‌کنند.

طبیعت آنتالیا از بهترین جاذبه های طبیعی ترکیه

نمایی از غار آلتین بشیک آنتالیا

آنچه از جاذبه های طبیعی آنتالیا باید دید

شگفتی های طبیعی زیادی در آنتالیا برای دیدن وجود دارد. آنتالیا به غیر از جاذبه های شهری، سواحل جذاب و تفریحات آبی، طبیعت زیبایی نیز دارد. این شهر زیبا با طبیعتی فوق العاده، سواحل فیروزه ای مملو مکان های دیدنی آنتالیا از جمله آثار باستانی، درختان نخل و بنادر زیبا، خانه های قدیمی و خیابان های کم عرض و زیبا معروف می باشد. در ادامه بهترین مکان های دیدنی در نزدیکی آنتالیا برای دوستداران طبیعت را گردآوری کرده ایم تا در برنامه سفر خود در تور آنتالیا قرار دهید.

آبشارهای زیبا در طبیعت آنتالیا

آبشارهای زیبای زیادی در داخل و اطراف آنتالیا وجود دارد که بسیاری از آن‌ها در تمام طول سال به روی بازدیدکنندگان باز است. اگر فقط دو روز در آنتالیا یا شاید حتی یک روز در آنتالیا وقت دارید، دیدن یک یا دو آبشار آنتالیا باید در اولویت باشد.

آبشار کورشونلو

آبشار کورشونلو یک نقطه عالی برای دوستداران طبیعت و پرندگان است، زیرا بیش از ۱۰۰ گونه مختلف پرنده در آن وجود دارد که این منطقه را جذاب تر کرده اند و تقریباً شبیه یک مکان استوایی است!

آبشار ماناوگات

آبشار ماناوگات یکی دیگر از گزینه های عالی است که به عنوان یکی از بهترین آبشارهای منطقه شناخته می شود و در حدود ۳ کیلومتری مرکز آنتالیا قرار دارد. این آبشار در ارتفاع ۳ متری آبشاری بسیار قدرتمند است و پاشش آب آن در روزهای گرم بسیار خنک است! شما می توانید از این منطقه برای پیک نیک لذت ببرید، همچنین رستوران های خوبی از جمله یک رستوران با غذاهای دریایی فوق العاده در اطراف آبشار نیز وجود دارد.

آبشارهای دودن

یکی از محبوب ترین آبشارهای آنتالیا، آبشار دودن است. این آبشار در فاصله ۱۵ دقیقه ای از فرودگاه آنتالیا قرار دارد. در اینجا دو گزینه خیره کننده برای بررسی پیدا خواهید کرد. دودن بالا و دودن پایین هر دو برای بازدیدکنندگان جذاب هستند.

آبشار دودن بالایی دارای یک محوطه برای شنا است که می توانید در زیر سایه درختان شنا کنید و خنک شوید، اما دودن پایینی از نظر زیبایی احتمالاً خیره کننده ترین است. این آبشار از صخره های ۵۰ متری به داخل دریای زیر آبشار می ریزد و شما می توانید صدای خروشان آن را بشنوید.

شما می توانید از این جاذبه های طبیعی در تمام ایام سال و همچنین در تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ بازدید کنید. حتما سفر به آنتالیا را در فصل بهار تجربه کنید. آنقدر آنتالیا در این فصل زیبا است که اصلا نمی توان فکر مسافرت به این شهر را نداشت. با عبور از سرمای زمستان، شکوفه های زیبا، برگ های سرسبز درختان در حال دلبری کردن در نقطه به نقطه آنتالیا در میان بناهای باستانی این شهر هستند. همچنین آژانس هواپیمایی مهرپرواز مناسب ترین قیمت ها را برای تور آنتالیا در تمام سال ارائه می دهد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

طبیعت آنتالیا از بهترین جاذبه های طبیعی ترکیه

آبشار دودن آنتالیا

دره کوپرولو آنتالیا

دره کوپرولو یک دره و یک پارک ملی در استان آنتالیا است. این یکی از بهترین مکان های دیدنی آنتالیا است. این پارک ملی بسیار بزرگ است و در ماناوگات در فاصله کمی از مرکز آنتالیا قرار دارد. برای رفتن از آنتالیا به پارک، از گردنه‌های کوهستانی با خودرو خواهید رفت که این جاده مملو از مناظر خیره‌کننده است. این دره به خودی خود بسیار بزرگ است و حدود ۱۴ کیلومتر طول دارد و در امتداد رودخانه کوپروکای قرار دارد.

در درون دره، انواع گیاهان و جانوران، حیات وحش و درختان زیبایی را خواهید دید که قطعاً دوست دارید آنها را با دوربین خود ثبت کنید. این منطقه همچنین با داشتن درختان بزرگ بلوط، کاج قرمز، صنوبر سرو و کاج سیاه به عنوان یک نقطه خاص برای درختان شناخته می شود. جنگل سرو زیبا را نیز در اینجا خواهید یافت.

قایقرانی در آب‌های سفید را در داخل دره امتحان کنید، یا می‌توانید در مکان‌های باستانی آن، از جمله پل‌های رومی قدم بزنید. شما می توانید در اینجا کمپ بزنید، پیاده روی کنید و از حال و هوای خنک لذت ببرید.

طبیعت آنتالیا از بهترین جاذبه های طبیعی ترکیه

نمایی از دره کوپرولو

پارک ملی و غار آلتین بشیک

پارک ملی آلتین بشیک یکی از غارهای بزرگ زیرزمینی جهان را در خود جای داده است. با این حال، برای بسیار بیشتر از آن شناخته شده است. درختان بومی بی شماری، گیاهان و جانوران، و حیات وحش فراوانی از جمله بز وحشی، روباه، گرگ و گراز وحشی را خواهید دید.

وقتی وارد غار می شوید، ۲۰۰ متر اول به طور در زیر آب است. از آنجا به سمت یک بخش شیب دار پایین می روید که می توان گفت زیباترین قسمت آن است که با سنگ تراورتن سفید پوشیده شده است.

قسمت بالایی همیشه خشک است، اما سایر قسمت های آن مرطوب است و حوضچه های بزرگی را خواهید دید که در اطراف آن قرار دارند.

این پارک در روستای کوچکی به نام روستای اورونلو واقع شده است که در نوع خود زیبا است. می توانید از مرکز شهر آنتالیا رانندگی کنید که حدود ۲.۵ ساعت طول می کشد.

پارک ملی ترمسوس

اگر از طرفداران کوه‌های بلند و مناظر خارق‌العاده آن هستید، باید به پارک ملی ترمسوس بروید. این پارک که در حدود ۳۴ کیلومتری شهر قدیمی آنتالیا قرار دارد، درست در پایین کوه های با شکوه توروس واقع شده است. این منطقه همچنین محلی برای حیات وحش از جمله گوزن، بز کوهی وحشی و عقاب سیاه بزرگ است.

این پارک ملی همچنین بسیار نزدیک به شهر باستانی ترمسوس واقع شده است و می توانید این آثار باستانی را ببینید. اگر عاشق پیاده‌روی در طبیعت هستید، اینجا یکی از بهترین مکان‌های آنتالیا برای بازدید شماست و همچنین یک آمفی‌تئاتر باستانی بزرگ مربوط به روم باستان در آن وجود دارد که باید از آن دیدن کنید.

غار دیم و دریاچه زیرزمینی آنتالیا

غار دیم یکی دیگر از غارهای ترکیه است. این یکی در شهر آلانیا، یکی از استراحتگاه های ساحلی در استان آنتالیا، واقع شده است که فقط کمتر از ۲ ساعت با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد.

غار دیم از سنگ آهک تشکیل شده است و در طول قرن ها فرسایش یافته است و باعث ایجاد اشکال در غار شده است که بیش از یک میلیون سال قدمت دارند! شما می توانید در غارها قدم بزنید و آنها بسیار روشن هستند. همچنین می توانید از دریاچه کوچک زیرزمینی دیدن کنید.

به یاد داشته باشید که هنگام بازدید از غارها یک ژاکت همراه خود ببرید، حتی اگر گرم ترین ماه سال باشد در زیر زمین بسیار خنک تر است. تنها نکته منفی این است که غارها دارای پله های زیادی هستند که به آنها و در داخل آنها منتهی می شود که می تواند برای افرادی که مشکل حرکتی دارند مشکل ایجاد کند.

کیمرا در سیرالی آنتالیا

حدود ۱.۵ ساعت دورتر از مرکز شهر آنتالیا، سیرالی را خواهید یافت. نه تنها ساحلی خیره کننده در اینجا وجود دارد، بلکه می توانید از پدیده ای جذاب دیدن کنید. چند کفش پیاده‌روی راحت بردارید و از کوه بالا بروید و به سمت کیمرا بروید، جایی که آتش دائماً از بین شکاف‌های سنگ‌ها بیرون می‌پرد که داستان های اساطیری یونانی زیادی درباره آن وجود دارد.

افسانه این است که پرش آتش از صخره ها به دلیل حضور هیولا است، اما در واقع به دلیل متان است که بین سنگ ها به دام افتاده است! در راه آن، شما همچنین می توانید از معبدی دیدن کنید که به اساطیر یونان اختصاص دارد.

شما می توانید برای سفر ارزان به همه شهرهای ترکیه، پکیج تور ترکیه نوروز ۱۴۰۱ و یا تورهای ترکیه در تمامی ایام سال را در مهرپرواز رزرو کنید. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ترکیه ویژه نوروز و همچنین سایر فصول شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به ترکیه تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور ترکیه هوایی و تور ترکیه زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور ترکیه داشته باشید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


نحوه مراقبت از کودک در سفر
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:0

نحوه مراقبت از کودک در سفر اهمیت زیادی دارد. زیرا بچه ها ممکن است دچار آسیب، بیماری و یا خستگی شوند. در این مطلب به نکات مراقبت از کودک در سفر می پردازیم.

تجربه سفر با کودک اگرچه بسیار جذاب است، اما اگر مراقب آن ها نباشیم می تواند سفر را به یک تجربه بد تبدیل کند. کودکان به دلیل آسیب پذیری بالا همواره نیاز به مراقبت دارند و این مراقب در طول سفر نیز مهم تر می شود. در این مطلب به نحوه مراقبت کردن از کودکان در سفر می پردازیم با ما همراه باشید.

نحوه مراقبت از کودک در سفر

نحوه مراقبت از کودک در سفر

در طول سفر در کنار کودکان بمانید

دور شدن از کودکان حتی به اندازه چند لحظه می تواند باعث گم شدن آن ها شود. به ویژه اگر بچه هایتان، کودکان کنجکاوی باشند و بخواهند به جاهای مختلفی سرک بکشند. گم شدن بچه ها می تواند تجربه ای دلخراش برای کودکان و والدین باشد. بنابراین در اماکن شلوغ مانند فرودگاه ها، خیابان و فضاهای دیگر توجه بیشتری به کودکان داشته باشید.

در فضاهای شلوغ به کودکان دقت بیشتری داشته باشید

شرایط سفر ممکن است دلیلی باشد که بسیاری از افراد در شلوغی برای لحظه ای از کودک خود غافل شوند. سعی کنید در اینگونه اماکن همواره دست کودک خود را بگیرید و از او را رها نکنید. همچنین مراقب وسایل گران قیمت مانند گوشی، تبلت و جواهر آلات فرزند خود باشید. می توانید شماره تلفن خود، نام و اطلاعات مهم را در کاغذی یادداشت کنید و در جیب کودکان قرار دهید یا اگر کودکانتان می توانند اعداد را حفظ کنند بگویید شماره شما را حفظ کنند.

اگر به شهرهای شلوغی مانند استانبول، آنتالیا، کوش آداسی و ... سفر می کنید باید توجه خود را به این موارد بیشتر کنید. سواحل ماسه ای و آب های شفاف در تور ترکیه و تور سایر شهرهای ساحلی ترکیه مانند تور کوش آداسی سفر شما را جذاب تر می کند. غروب آفتاب با شکوه و امکان قدم زدن در مرکز تاریخی یا انجام هرگونه ورزش آبی و رستوران هایی که ارائه دهنده بهترین غذاهای محلی هستند همه و همه نوید بخش یک سفر بی نظیر هستند.

مراقبت از کودکان در فضاهای شلوغ

مراقبت از کودکان در فضاهای شلوغ

از صندلی کودکان برای سفرهای زمینی با خودرو استفاده کنید

اگر به صورت زمینی با خودروی خود سفر می کنید، استفاده از صندلی ماشین برای کودکان برای امنیت و راحتی آن ها اهمیت زیادی دارد. بروز تصادف از مواردی است که باعث آسیب شدید به کودکان می شود. بنابراین این نکته را بسیار جدی بگیرید.

کودکان را از آلودگی دور کنید

همانطور که می دانید بچه ها در مقابل آلودگی ها از افراد دیگر حساس تر هستند. استفاده از آب آشامیدنی سالم و غذاهای سالم چه برای بزرگسالان و چه برای کودکان دارای اهمیت است. مسمومیت غذایی، اسهال و یا استفراغ کودکان می تواند سفر شما و کودکانتان را خراب کند.

از دیگر مواردی که درباره آلودگی باید به آن توجه کنید این است که کودکان دست های خود را بشویند. بچه ها معمولا دست های آلوده خود را به سمت دهان می برند و این باعث بیمار شدن آن ها می شود.

دمای هوا را هنگام مسافرت با کودک در نظر بگیرید

بررسی دمای هوا قبل از سفر با کودکان به شما کمک می کند تا از سردی و گرمی هوا با خبر شوید و لباس های مناسب آن دما را با خود ببرید. در صورت گرم بودن هوا لباس ها خنک، نخی و تازک تر را در چمدان با خود ببرید. در صورت سرد بودن هوا، بردن لباس های گرم برای کودکان را فراموش نکنید.

از ضد آفتاب و کلاه برای مراقب از کودک در سفر استفاده کنید

کودکان پوست حساس تری دارند و در صورتی که گرما و آفتاب زیاد باشد نمی توانند تحمل کنند. اگر می دانید که محل سفر شما دارای ساعت های طولانی تابش آفتاب است، لباس های بدون آستین به بچه ها نپوشانید. اگر در زمان گرما و در فصل تابستان سفر می کنید ممکن است کودکان سریعا دچار آفتاب سوختگی شوند. بنابراین استفاده از کرم های ضد آفتاب و کلاه های دارای لبه به آن ها کمک می کند تا از آفتاب سوختگی در امان بمانند.

در استخرها و سواحل مراقب کودک خود باشید

یکی از تفریحات رایج در فصل گرما و فصل تابستان، آب تنی در سواحل و همچنین استفاده از پارک آبی و استخر هتل ها است. در هنگام استفاده از تفریحات آبی از کودک خود دور نشوید. برای شنای کودکان، حتما آن ها را به محوطه مخصوص شنای کودکان در استخر ها و سواحل ببرید.

شهرهای ساحلی مانند آنتالیا و کوش آداسی از شهرهایی هستند که تفریحات آب در آن بسیار رایج است. اگر قصد سفر در ایام نوروز را دارید به شما تور کوش آداسی نوروز 1401 و یا تورهای سایر ایام سال را در آژانس هواپیمایی مهرپرواز پیشنهاد می کنیم. کوش آداسی یا شهر پرنده یک شهر ساحلی در حاشیه دریای اژه ترکیه است. شهر باستانی افسوس در نزدیکی این شهر فوق العاده قرار دارد می توان گفت کوش آداسی به یک شهر ماهیگیری تماشایی به همراه آب های تمیز و درخشان و سواحل شورانگیز است. همین دریای تمیز و پاک، طبیعت زیبا، بنادر و نزدیکی آن به شهرهای تاریخی موجب شده است تا در کنار استانبول و آنتالیا به توریستی ترین مقصد ترکیه تبدیل شود.

نمایی از ساحل کوش آداسی

نمایی از ساحل کوش آداسی

سلامتی کودک خود را قبل از سفر بررسی کنید

قبل از سفر حتما واکسن های مورد نیاز کودکان را تزریق کنید و در صورت تمایل واکسن آنفولانزا را نیز برای کودک خود در نظر بگیرید. برخی کشورها که اقلیم و آب و هوای گرم دارند ممکن است ابتلا به بیماری های ابتلا به بیماری های انگلی مانند مالاریا در آن ها شایع باشد. توصیه می کنیم از رفتن کشورهای آلوده برای حفظ سلامت و مراقبت از کودک در سفر اجنتاب کنید.

همچنین بهتر است در خصوص سفر کودک با پزشک او مشورت کنید تا با خیال آسوده تری سفر کنید. زیرا برخی از کودکان تحمل بعضی آب و هواهای خاص و سفر با هواپیما و کشتی در دریا را ندارند.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید :

www.mehrparvaz.com


فاصله ازمیر تا آلانیا ترکیه چقدر است؟!
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:10

سفر به شهرهای مختلف ترکیه مانند ازمیر و آلانیا از جمله جذابیت های سفر به این کشور است. شما می توانید با دانستن فاصله ازمیر تا آلانیا به هر دوی این شهرها سفر کنید.

شهر ازمیر ترکیه یکی از شهرهای زیبا و تاریخی ترکیه است در مجاورت دریای اژه قرار گرفته است. شهرهای آلانیا و آنتالیا نیز در جنوب ترکیه و در ساحل دریای مدیترانه قرار دارند. سفر به این شهرها برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود. در این مطلب فاصله ازمیر تا آلانیا را بررسی می کنیم.

 

فاصله ازمیر تا آلانیا ترکیه چقدر است؟!

 

فاصله ازمیر تا آلانیا

 

فاصله ازمیر تا آلانیا حدود 590 کیلومتر است. اگر قصد سفر از ازمیر به آلانیا با هواپیما را دارید می توانید در مدت زمان یک ساعت به این شهر برسید. شما همچنینامکان سفر با خودروی شخصی و اتوبوس را نیز دارید. در صورت سفر با خودروی شخصی، مدت زمان سفر شما حدود 7 ساعت و 40 دقیقه خواهد شد.

 

ممکن است در بعضی مواقع پرواز مستقیم به فرودگاه قاضی پاشا در شهر آلانیا وجود نداشته باشد اما می توانید با پرواز خود فرودگاه آنتالیا بروید و از آن جا با طی مسافتی بسیار کوتاهیبه آلانیا برسانید.

 

قیمت های مختلفیبرای تور ازمیر هوایی و زمینیو یا تور ازمیر نوروز 1401 در فصول سال وجود دارد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان می توانید بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور ازمیر داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت تور ازمیر با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود.

 

سفر از ازمیر تا آلانیا با اتوبوس

انتخاب وسیله حمل و نقل در هر زمانی از روز وجود دارد که اتوبوس به دلیل قیمت مناسب و راحتی، محبوب ترین گزینهبرای مسافران است و اکثر افراد اتوبوس را انتخاب می کنند.

سفر از ازمیر به آلانیا از طریق زمینی به ناچار طولانی‌تر خواهد بود، اما در بسیاری از موارد ارزان‌ترین گزینه در صورت انتخاب اتوبوس است. چیزهایی که باید به خاطر بسپارید: برای سواری راحت‌تر، هر جا که ممکن است اتوبوسی با کلاس بالاتر انتخاب کنید. این اتوبوس‌ها معمولاً دارای صندلی‌های تکیه‌دار نرم و مجهز به تهویه مطبوع و توالت داخلی هستند. آنها اغلب شامل آب، تنقلات یایک ناهار سبک در قیمت بلیط شما می شوند و دارای توقف برای سرویس بهداشتی هستند.

 

فاصله ازمیر تا آلانیا ترکیه چقدر است؟!

 

شرایط سفر به ترکیه در دوران کرونا

 

برای سفر ترکیه لازم است که کارت دیجیتال واکسن با تزریق دو دوز را به همراه داشته باشید و یا تست PCR ارائه دهید. سفرهای داخلیدر ترکیه محدود نیست، اما ممکن است برخی شرایطدر آن اعمال شود.گفتنی است که استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی در ترکیه الزامی است. همچنین رعایت فاصله اجتماعی 2 متر الزامی است و لازم است که قوانین ایمنیCOVID-19 را رعایت کنید.

 

معرفی شهر ازمیر

شهر بندری ازمیر و ساحل خیره کننده دریای اژه ترکیهآن را به شهری زیبا تبدیل کرده است. قدمت تاریخی هزاران سال، اینشهر را به منطقه ای جذاب برایگردش تبدیل کرده است.در ازمیر هیچ کمبودی برایگردش و ماجراجویی وجود ندارد.مراکز خرید مدرن امروزی،قلعه ها و خرابه هاییونانی و رومی دوران باستان و طبیعت جذاب آن را به یک شهر کامل از نظر گردشگری تبدیل کرده است.یک تور ازمیر را رزرو کنید و بهترین چیزهایی را که ازمیر ارائه می دهد تجربه کنید.

 

روز شما در ازمیر می‌تواند با یک قهوه ترکی در یکی از کافه‌های ساحلی پرجنب‌وجوش آن آغاز شود. شما می توانید به قلعه Kadifekale بروید، جایی که می توانید از مناظر وسیع شهر و خلیج زیر لذت ببرید. در خارج از شهر، شگفتی های باستانی فراوان است و می توانید از بناهای قدیمی یونانی و رومی دیدن کنید. آمفی تئاتر که در دامنه تپه ساخته شده است، مناظر تماشایی از حومه شهر را در پایین ارائه می دهد.

 

فاصله ازمیر تا آلانیا ترکیه چقدر است؟!

 

معرفی شهر آلانیا

آلانیایک شهر ساحلی در سواحل جنوبی ترکیه است. در هنگام برنامه ریزی سفر به ترکیه، نه تنها به دلیلشهر وجود شهر محبوب تر آنتالیا درمجاورت آن، بلکه به دلیل کمبود اطلاعات کافی در اینترنت، اغلب در نظر گرفته نمی شود. اما آلانیا حتی از آنتالیا نیز برای گردشگران جذاب تر است.

سفر به شهرساحلی که در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد در همه ایام سال به ویژهدر نوروز لذت خاصی دارد. تور آلانیا نوروز 1401 و همچنین تورهای سایر ایام سال پیشنهادی وسوسه انگیز برای سفر به این شهر زیبای ساحلی است که هرچیزی که از یک سفر می خواهید را به شما ارائه می دهد. پیاده روی در ساحل کلئوپاترا، ماجراجویی در غار دیم و تماشای قلعه سرخ می تواند تجربه ای بی نظیر در یک آب و هوای بی نظیر بهاری و معتدل باشد.   

 

مردم برای سفرهاییک روزه به قلعه آلانیا، برج سرخ، دره کوپرولو می روند. تفریحاتی مانند قایق بادبانی،کشتی تفریحی کروز و در خود آلانیا و با نصف قیمتنسبت به آنتالیا قابل انجام است. هتل های آلانیا ارزان تر هستند و ارزش بیشتری نسبت به آنتالیا دارند. به طور مثال برایهتل در آلانیا می توان هر شب 50 دلار برای دو نفر پرداخت کردکه شاملیک اتاق شگفت انگیز در یکهتل 5 ستاره، سه وعده غذایی در روز، نوشیدنی، تخفیف در تفریحات و همچنین غذا و نوشیدنی رایگان در ساحل است. هیچ شهر دیگری در اطراف دریای مدیترانه چنینقیمت هایی را ارائه نمی دهد.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

 

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپروازمی توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی آژانس گردشگری سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با02188507190تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

 

www.mehrparvaz.com


نکات مهم و دانستنی های سفر به استانبول
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 16:49

نکات مهم و دانستنی های سفر به استانبول شما را با این شهر از ترکیه آشنا می کند تا بتوانید در حین سفر اطلاعات زیادی از گردشگری در استانبول داشته باشید.

همه ما توصیف استانبول را شنیده‌ایم که پلی بین اروپا و آسیا است، مکانی که شرق در آن با غرب تلاقی می‌کند و فرهنگ‌ها برای قرن‌ها در کنار هم زندگی می‌کنند. اما همه از تناقضات بی پایان جذاب آن آگاه نیستند.

استانبول با هزاران سال تاریخ و فرهنگ معاصر پر جنب و جوش، مناطق زیادی را برای گردش و تفریح بازدیدکنندگان ارائه می دهد. همچنین یک سفر یک روزه به سواحل مجاور، جنگل‌ها و مناطق اطراف دریای مرمره و دریای سیاه به عنوان یک استراحت جذاب برای گردشگران خواهد بود.

اما نکات مهم در سفر به استانبول چه مواردی هستند؟ در این مطلب مواردی را بیان می کنیم که قبل از سفر به استانبول بهتر است آن ها را بدانید تا تجربه بهتری از سفر خود داشته باشید.

نمایی زیبا از استانبول

دانستنی های سفر به استانبول

استانبول و ترکیه از مقاصد جذاب سفر برای ایرانیان است. یک از دلایل آن این است که این کشور از ایرانیان، ویزا نمی خواهد. زبان مردم ترکیه، ترکی استانبولی است و بهتر است قبل از سفر چند کلمه و جمله مختلف از آن را یاد بگیرید تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنید. واحد پولی که در استانبول به آن نیاز خواهید داشت لیر ترکیه است که می توانید در ایران از طریق صرافی ها و یا در ترکیه با دلار آن را تبدیل کنید.

در هنگام رزرو هتل در تور استانبول نیز به این مورد دقت کنید که اگر می خواهید به مناطق گردشگری نزدیک تر باشید هتل های نزدیک به میدان تکسیم را انتخاب کنید. محله هایی مانند سلطان احمد، بیوگلو، پرا، کاراکوی، گالا و شیشلی نیز برای اقامت مناسب هستند. هتل‌های شهر استانبول به قدری متنوع و زیاد هستند که خیلی راحت می‌شود از نظر قیمت، امکانات و کیفیت در دسته‌های مختلف قرارشان داد و می توان از بین هتل های چهار و پنج ستاره گرفته تا هتل های ارزان استانبول انتخاب کرد.

تراموای قدیمی از جذابیت های شهر استانبول

جاذبه های گردشگری استانبول

استانبول جاذبه های گردشگری زیادی دارد که بیشتر آن ها مربوط به تاریخ این شهر هستند. اگر به طبیعت گردی علاقه دارید توصیه می کنیم به شهرها و مناطق طبیعی اطراف استانبول سر بزنید.

از جاذبه های گردشگری استانبول که حتما باید از آن ها بازدید کنید می توان به این موارد اشاره کرد: کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد سلیمانیه، کاخ دولما باغچه، آب انبار باسیلیکا، مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول اشاره کرد.

خرید سیم کارت از استانبول

برای خرید سیم کارت های ترکیه می توانید از طریق اپراتورهای ترکسل، وودافون و ترک تلکام اقدام کنید. همه این اپراتورها در فرودگاه استانبول غرفه دارند و می توانید به راحتی این سیم کارت ها را قبل از ورود به شهر تهیه کنید. البته قیمت سیم کارت در فرودگاه ها کمی بالاتر است. ما به شما سیم کارت ترکسل را پیشنهاد می کنیم زیرا قیمت مناسب و پوشش شبکه خوبی دارد. هزینه آن با بسته 8 گیگابایتی حدود 190 لیر است که ودافون با بسته ای مشابه، آن را با قیمت بیشتری ارائه می دهد.

تاریخ استانبول

موقعیت استراتژیک استانبول در طول قرن ها کشورهای زیادی را به خود جذب کرده است. یونانی‌ها، رومی‌ها و ونیزی‌ها قبل از اینکه عثمانی‌ها به شهر حمله کنند و تصمیم بگیرند در شهر بمانند، به نوبت حکومت می‌کردند. جاذبه های تاریخی دوره‌های مختلف آنها در سراسر شهر یافت می‌شود. این واقعیت که این شهر در دو قاره قرار گرفته تنها امتیاز آن نبود. این شهر آخرین مرحله در جاده افسانه ای ابریشم بود که آسیا را به اروپا متصل می کرد و بسیاری از بازرگانانی که به اینجا آمدند آنقدر آن را دوست داشتند که آنها نیز تصمیم گرفتند بمانند. با این کار، آنها به شهر تنوع فرهنگی دادند که تا به امروز حفظ شده است.

تعطیلات نوروز در واقع فصل High season است و جمعیت زیادی از هموطنان راهی مقاصد مختلف علی الخصوص ترکیه و شهرهایی نظیر استانبول و آنتالیا می شوند. پس همین موضوع نشان دهنده این است که قیمت تور استانبول نوروز کمی بالاتر از سایر روزهای سال است اما ما در مهرپرواز که به عنوان مجری مستقیم تور استانبول همواره در پی آن هستیم تا بتوانیم شما را در زمینه انتخاب بهترین و ارزان قیمت ترین تور استانبول نوروز یاری کنیم و در نتیجه سفر عالی را در پیش داشته باشید.

کشتی های تفریحی استانبول

هنر و معماری در استانبول

بعد از ورود بیزانسی ها به شهر، کلیساها و کاخ های زیادی ساختند و آن ها را با موزاییک ها و نقاشی های دیواری تزئین کردند. به طور معجزه آسایی بسیاری از اینها باقی مانده است. جانشینان آنها، عثمانی ها، به سرعت یک برنامه ساختمانی بلندپروازانه را راه اندازی کردند و مساجد شاهنشاهی با تزئینات باشکوهی که به دست آمد، از جذابیت های معماری هستند که در کنار هم یکی از افق های بزرگ جهان را تشکیل می دهند. در سال‌های اخیر مجموعه‌ای چشمگیر از گالری‌ها، موزه‌ها و جشنواره‌ها در شهر برای لذت بردن همه فراهم شده است.

آشنایی با غذاهای استانبول

غذاهای این شهر به اندازه جاذبه های گردشگری آن متنوع و خوشمزه است. مردم محلی خوردن و نوشیدن خود را جدی می گیرند و رستوران های استانبول از بهترین رستوران های کشور هستند. اگر بخواهید می‌توانید غذاهای معطر آسیایی یا کلاسیک ایتالیایی بخورید، اما بیشتر بازدیدکنندگان ترجیح می‌دهند از کباب‌های خاص ترکیه، غذاهای طعم‌دار و ماهی‌های تازه صید شده که از غذاهای خاص شهر هستند، استفاده کنند.

زندگی مردم محلی ترکیه

مردم محلی استانبول عشق مسری به زندگی و سخاوت روح دارند. این جامعه پر جنب و جوش، فراگیر و در حال گسترش مملو از افرادی است که سخت کار می کنند، خانواده و دوستی ها را غنیمت می شمارند و هیچ مشکلی در آمیختن سنت و مدرنیته در زندگی روزمره خود ندارند. پیوستن به آنها در مکان‌های مورد علاقه‌شان یعنی چای خانه ها، قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌های کباب از نکات برجسته بازدید شما خواهد بود. دونر کباب، لاهماجون، بالیک اکمک، پیده، کوفته و… از غذای های معروف ترکیه و استانبول هستند.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


سفر به تایلند در ایام عید نوروز و بهار
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 16:35

یکی از بهترین گزینه ها برای سفر ایرانیان سفر به تایلند در عید نوروز و بهار است زیرا تایلند با طبیعت زیبا و معابد تاریخی خود برای همه گردشگران جذاب است.

وقتی برای تعطیلات بهاری آماده می‌شوید، می‌خواهید به جایی بروید که واقعاً بتوانید استراحت کنید و در جاذبه های آن ماجراجویی کنید. شما همچنین می خواهید این تجربه منحصر به فرد باشد، به همین دلیل است که تایلند بهترین مقصد تعطیلات بهاری است. در اینجا چیزهایی است که باید در مورد کشور تایلند و کارهایی که می‌توانید در سفر خود انجام دهید، بدانید.

سفر به تایلند در ایام عید نوروز و بهار

معابد زیبای تایلند

 

چرا تایلند را برای تعطیلات نوروزی خود انتخاب کنیم؟

تایلند برخی از منحصر به فرد ترین، شگفت انگیزترین و فراموش نشدنی ترین تجربیاتی را که تا به حال داشته اید ارائه می دهد. کشور تایلند برخی از منحصربه‌فردترین، شگفت‌انگیزترین و فراموش‌نشدنی‌ترین تجارب را ارائه می‌دهد.

تایلند به دلیل زیبایی طبیعی، ماجراجویی بی پایان، هیجان و شگفتی در هر گوشه آن شهرت دارد. از تفریحات مختلف گرفته تا سواحل زیبا و معابد آن، تایلند سرشار از زندگی است. هر بخش از کشور تایلند را مسحور و مشتاق تجربه بیشتر می کند.

 

جاذبه های گردشگری تایلند

اگر تور تایلند را رزرو کرده اید و قصد گذراندن تعطیلات را دارید، بهتر است از زمان خود در تایلند نهایت استفاده را ببرید. بانکوک، پایتخت تایلند، دارای برخی از هیجان انگیزترین تفریحات و معابد جهان است. در پکیج تور تایلند می توانید از معابد جذاب بانکوک، باغ رز بانکوک، بازار روی آب بانکوک، دریم ورلد، جزیره فی فی، پوکت، معبد چالونگ و… دیدن نمایید. اگر از تور لحظه آخری پوکت استفاده می نمایید می توانید از فیل سواری در پوکت نیز لذت ببرید.

سفر به تایلند در ایام عید نوروز و بهار

طبیعت زیبای تایلند

 

در هر فرصتی که دارید از غذاهای اصیل تایلندی استفاده کنید

تایلند خوشمزه ترین غذاهای روی کره زمین را دارد. مجموعه ای از طعم ها و ادویه جات ترشی جات باعث می شود که برای اطلاعات بیشتر به آنجا برگردید. با گزینه های بسیار زیاد برای غذاهای خیابانی، پیدا کردن غذاهای خوشمزه تایلندی کار آسانی است. آخر هفته، شب یا بازارهای شناور را برای غذای محلی انتخاب کنید و قیمت های باورنکردنی آنها باعث می شود تا آنجا که می توانید برای پیدا کردن غذای تایلندی مورد علاقه بعدی خود امتحان کنید!

اگر عاشق غذاهای تایلندی شده اید، چون می دانیم که این کار را خواهید کرد، ممکن است بخواهید بدانید چگونه این جادوی آشپزی را با خود به خانه بازگردانید. برای کسانی که به دنبال کمی هیجان در آشپزخانه هستند، می توانند به راحتی در کلاس آشپزی تایلندی در هر شهر بزرگ شرکت کنند.

 

به سواحل تایلند سر بزنید

تایلند دارای سواحل بسیار زیبایی است که باید از آنها دیدن کنید. چه بخواهید در امتداد ساحل شنی نرم قدم بزنید یا یک مکان آرامش بخش برای تماشای آب های ساحلی زیبای تایلند پیدا کنید، یک ساحل برای شما وجود دارد.

پوکت، کرابی و سامویی مسلماً برخی از باشکوه ترین سواحل تایلند را دارند و در بین مسافران تعطیلات بهاری بسیار محبوب هستند.

سفر به تایلند در ایام عید نوروز و بهار

سواحل پوکت تایلند

 

با قیمت ارزان بین شهرهای مختلف تایلند سفر کنید

در مقایسه با بسیاری از کشورها، حمل و نقل به شهرهای مختلف تایلند بسیار ارزان است. فرودگاه مقصدی که انتخاب می کنید تاثیر زیادی در هزینه پرواز دارد. اگر می خواهید ارزان ترین پرواز موجود را داشته باشید، بانکوک بهترین گزینه شما به عنوان فرودگاه مقصد است. پروازها به فرودگاه بین‌المللی بانکوک معمولاً بسیار ارزان‌تر از پروازهای مستقیم به مقصدهای محبوب دیگر مانند چیانگ مای و پوکت هستند.

در مورد رفت و آمد در شهرهای بزرگ مانند بانکوک، برخی از بهترین حالت های حمل و نقل عمومی شامل قطار هوایی مترو هستند. اتوبوس ها در بانکوک بسیار ارزان هستند اما ممکن است گیج کننده باشند. اگر به هر حال یکی را انتخاب کردید، بهترین کسی که به شما می گوید کجا پیاده شوید، کسی است که کرایه را دریافت می کند. اکثر اتوبوس ها در تایلند یک جمع کننده پول دارند که در اتوبوس بالا و پایین می رود. آنها از شما می پرسند که قصد دارید کجا پیاده شوید و شما مطابق مقصد خود پرداخت می کنید.

یکی از مواردی که باید از آن اجتناب کنید، اجاره خودرو است. اجاره خودروهای تایلندی قیمت‌های گزافی دارد و جاده‌ها می‌توانند شلوغ باشند. همچنین تایلندی ها در سمت دیگر جاده رانندگی می کنند، که می تواند برای رانندگان بین المللی گیج کننده باشد.

اگر به دنبال رفتن از بانکوک به چیانگ مای یا بالعکس هستید، استفاده از قطار راهی عالی برای رسیدن به آنجا است. تایلند یکی از توسعه‌یافته‌ترین شبکه‌های قطار در منطقه را دارد که قطار را به انتخابی مطمئن در سفر بین شهرها تبدیل می‌کند. بلیط درجه دوم را انتخاب کنید. بلیط متوسط ​​خیلی گران نیست و واگن قطار با تهویه مطبوع همراه است.

اکنون که می دانید تایلند چه مکان فوق العاده ای است، وقت آن است که سفر خود با تور تایلند نوروز را رزرو کنید و لذت را برای خود تجربه کنید. ماه مارس که مصادف با عید نوروز است شروع فصل بهار در تایلند است. اگر در نوروز به تایلند سفر کنید، شرایط آب و هوایی بهتری را تجربه خواهید کرد و می توانید سفری ایده آل را داشته باشید. ما در مهرپرواز در نظر داریم تا با ارائه تور تایلند ارزان نوروز شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که بتوانید راحتتر پکیج تور تایلند را خریداری کرده و هزینه زیادی را متحمل نشوید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com


سفر ارزان به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 9:27

 از دغدغه های مسافران سفر به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱ است. در این مطلب به بررسی هزینه های سفر به آنتالیا و جاذبه های این شهر زیبا می پردازیم.

اگرچه آنتالیا بیشتر به خاطر پکیج های تعطیلات و استراحتگاه های خارج از مرکز شهر شناخته می شود، اما این شهر همچنین یک مقصد فرهنگی عالی است که در بیشتر مواقع سال آب و هوای خوبی دارد. این بزرگترین شهر در امتداد سواحل مدیترانه ترکیه است و بسیاری از شهرهای کوچکتر اطراف آن نیز به همین ترتیب مقرون به صرفه و ارزشمند هستند.

سفر ارزان به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

نمایی از شهر آنتالیا

 

چرا سفر به آنتالیا؟

هوای خوب، غذاهای خوشمزه و سواحل عالی در انتظار شما در آنتالیا است. در بخشی از دریای مدیترانه با نام ساحل فیروزه ای، می‌توانید روزهای خود را با آفتاب گرفتن در یکی از سواحل باشکوه آنتالیا بگذرانید یا به دریا بروید و از انواع ورزش‌های آبی لذت ببرید. اگر از علاقه مندان به تاریخ هستید، مطمئناً عاشق گردش و بازدید از قلعه های تاریخی فراوان در شهر خواهید شد.

دروازه هادریان و قلعه رومی ایدریلیک مناطق تاریخی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گذشته آنتالیا است. با داشتن تفریحات شبانه عالی، بوتیک‌های پر زرق و برق و هتل‌های مجلل در مناطق لارا و بلک، در این مکان رویایی، تفریحات بسیاری را تجربه خواهید کرد.

شما می توانید با سفر از طریق تور آنتالیا در آژانس هواپیمایی مهرپرواز، هزینه کم تری برای سفر خود بپردازید. تور آنتالیا هتل ۵ ستاره UALL در آژانس هواپیمایی مهرپرواز در در پکیج های متنوعی ارائه می شود و امکان رزرو بهترین هتل های آنتالیا را دارید. بنابراین می توانید با توجه به بودجه خود، هتل های ۵ ستاره، هتل های ارزان، هتل های UALL و... را از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز رزرو کنید.

 

سفر ارزان به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

هتل های ساحلی آنتالیا

 

هزینه سفر به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

به خصوص در مقایسه با استانبول، آنتالیا یک سفر ارزان و عالی است. هتل‌های مرکز شهر تاریخی و دوست‌داشتنی می‌توانند بسیار ارزان و با ارزش باشند که گزینه‌های تقریباً نامحدودی از رستوران و کافه را در همان منطقه در اختیارتان قرار می دهد. هتل‌های ارزان‌تر در واقع می‌توانند اتاق‌های خصوصی با قیمت کمتر از تخت در هاستل ها داشته باشند، بنابراین ارزش تحقیق را دارند.

یکی دیگر از جنبه‌هایی که این را به ارزشی عالی تبدیل می‌کند این است که تقریباً همه جاذبه‌ها، از جمله خرابه‌های بی‌شماری و مکان‌های باستان‌شناسی، نه تنها رایگان هستند، بلکه فقط در فضای باز هستند. برخی از سواحل زیبا نزدیک هستند، بنابراین آنتالیا ترکیبی ارزان و دلپذیر از فرهنگ و خورشید است. غواصی مدیترانه ای در ترکیه شهرت جهانی و ارزان نیز دارد.

 

سفر به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱ یا قیمت ارزان

شما می توانید با رزرو پکیج تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ از بهترین قیمت ها بهره مند شوید. ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز با ارائه بهترین تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ در ارزان ترین قیمت سعی داریم به شما کمک کنیم تا تعطیلات فوق العاده ای را در این شهر بی نظیر سپری کنید و سال خود را به بهترین شکل آغاز نمایید.

شما می توانید برای ارزان تر شدن سفر خود، هتل های ۳ ستاره را رزرو کنید. اما توصیه می کنیم با رزرو هتل های ۵ ستاره از بهترین تفریحات آن در تعطیلات خود بهره مند شوید.

 

آب و هوای آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

آب و هوای آنتالیا در ماه های فروردین، اردیبهشت، شهریور و مهر با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد تا ۳۰ درجه سانتیگراد به طرز دلپذیری گرم است، بنابراین معمولاً بهترین زمان برای بازدید از بهترین شهر ساحلی ترکیه است. ماه های تابستان (ژوئن تا سپتامبر) بسیار گرم است و دما در سواحل جنوبی به بالای ۳۰ درجه می رسد.

میانگین دمای آنتالیا در ماه مارس ۱۸ درجه سانتیگراد است که برای استراحت در ساحل به اندازه کافی گرم است، بنابراین کمی کرم ضد آفتاب مصرف کنید. اما ممکن است در عصرها هوا سرد شود و تا ۷ درجه سانتیگراد خنک شود. دمای دریا ۱۷ درجه سانتیگراد و رطوبت پایین است.

در ماه مارس میانگین دمای هوا در ساحل لارا ۱۳ درجه سانتیگراد است که در گرمترین قسمت بعد از ظهر به حداکثر ۱۸ درجه سانتیگراد می رسد. اگرچه هوا به اندازه کافی گرم نیست که بتوان تمام روز را در ساحل استراحت کرد، اما می توانید در زمان خاصی از روز روی شن ها بنشینید.

 

سفر ارزان به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

ساحل کنیالتی از سواحل معروف آنتالیا

 

سواحل معروف آنتالیا

در غرب آنتالیا، ساحل باشکوه کنیالتی قرار دارد که به کوه‌های توروس با صخره‌هایی در انتهای آن چشم‌انداز دارد. این ساحل سنگ‌ریزه‌ای و زیبا است و کافه ها و رستوران‌های فراوانی دارد و موسیقی زنده تا عصر وجود دارد.

ساحل کاپوتاش ساحلی ماسه‌ای و سنگ‌ریزه‌ای است که بین کاش و کالکان واقع شده و توسط صخره‌های شیب‌دار و جنگل‌ها احاطه شده است، دارای آب‌های فیروزه‌ای درخشان، محیطی خیره‌کننده و مناظری است که بی‌نظیر است.

ساحل شنی طولانی لارا در بین مردم محلی آنتالیا محبوب است و حال و هوای آرام و آب گرم تمیزی برای شنا دارد. یک اتاق آفتابگیر یا کابین اجاره کنید و یک روز بمانید یا برای موج سواری، قایقرانی یا کایاک سواری در دریا به آب بروید.

ساحل مرمرلی که به راحتی از مرکز شهر قدیمی آنتالیا قابل دسترسی است، یک خلیج صخره‌ای مملو از صندلی‌های آفتاب‌گیر است که منظره‌ای خیره‌کننده از صخره‌ها و کوه‌ها را ارائه می‌دهد. اگر تمایلی به جدا شدن از ساحل آفتابی ندارید، رستوران بالای ساحل غذا و نوشیدنی را مستقیماً به کنار شما می‌فرستد.

 

هتل های معروف آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا خدمات UALL، تفریحات آبی، پارک آبی، ساحل اختصاصی و موارد دیگر را ارائه می دهند. به دلیل این که آنتالیا یک شهر ساحلی است، امکانات تفریحات آبی و ساحلی در آن اهمیت ویژه ای دارد. از هتل های معروف آنتالیا می توان به هتل دلفین ایمپریال، هتل گرانادا لاکچری، هتل ریکسوس پریمیوم، هتل سلکتوم لاکچری، هتل لند آف لجندز، هتل مردان پالاس و هتل ریکسوس سان گیت اشاره کرد.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

 

تور قبرس شمالی نوروز 1401 با مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:38

تور قبرس شمالی نوروز 1401 | مهرپرواز

 

تور قبرس شمالی نوروز 1401 ✦ رزرو آنلاین و خرید ارزانترین پکیج ها و بهترین آفرهای تور لحظه آخری قبرس شمالی نوروز 1401 ⏰ از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز

 

پکیج تور قبرس شمالی نوروز 1401

پکیج تور قبرس شمالی نوروز 1401 در آژانس هواپیمایی مهرپرواز شامل خدمات زیر است:

 

  • بلیط پرواز رفت و برگشت با ایرلاین پگاسوس
  • اقامت در هتل (به مدت 5 شب)
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • تورلیدر فارسی زبان

 

قیمت تور قبرس شمالی نوروز 1401

ما ارزانترین قیمت تور قبرس شمالی نوروز 1401 را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. پس چه به دنبال تور قبرس شمالی با هتل 5 ستاره هستید و چه می خواهید در یک هتل 4 ستاره یا 3 ستاره ارزان اقامت کنید، در هر صورت با ما تماس بگیرید تا بهترین آفر نوروزی قبرس شمالی را به شما معرفی کنیم.

 

تور لحظه آخری قبرس شمالی نوروز 1401

شما برای سفر نوروزی به قبرس شمالی دو راه پیش رو دارید. اول اینکه از ابتدای اسفند نسبت به رزرو تور ارزان نوروزی قبرس شمالی اقدام کنید و دوم اینکه منتظر بمانید تا در روزهای آخر از آفرهای تور لحظه آخری قبرس شمالی نوروز 1401 بهره مند شوید. اگر نظر ما را می پرسید، توصیه ما به شما این است که راه اول را برای رزرو تور نوروزی قبرس شمالی انتخاب کنید. چراکه در این صورت هم دست بازتری برای انتخاب زمان سفر و همین طور هتل مورد نظرتان در این جزیره دارید و هم اینکه در این صورت می توانید برای سفرتان برنامه ریزی داشته باشید و مطمئن باشید که در ایام نوروز می توانید به این جزیره زیبا و سرسبز سفر می کنید. در واقع نکته اینجاست که تورهای نوروزی قبرس شمالی بسیار پر طرفدار هستند و احتمال اینکه ظرفیت خالی در آن ها باقی بماند و در نتیجه آن در روزهای آخر باقی مانده به سفر قیمت آن ها پایین تر بیاید، بسیار کم است و ممکن است که این اتفاق نیفتد و برنامه ریزی سفر شما با مشکل مواجه شود.

 

تور ارزان قبرس شمالی نوروز 1401

خبر خوبی که برایتان داریم، این است که ما ارزانترین قیمت تور قبرس شمالی نوروز 1401 در تهران را به شما آفر می دهیم و با برگزاری ارزانترین تورهای قبرس شمالی برای شما عزیزان به شما کمک می کنیم که با هزینه ای مقرون به صرفه تر، این سفر جالب و به یادماندنی را تجربه کنید.


تور ترکیبی مسکو سنت پترزبورگ نوروز 1401 با مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:59

روسیه که پهناورترین کشور دنیاست، شهرهای دیدنی متعددی دارد. اما گل سرسبد این شهرها، دو شهر مسکو و سنت پترزبورگ هستند. شهر اولی به خاطر اینکه پایتخت این کشور است، معروف ترین جاهای دیدنی و اماکن تاریخی کشور را در خود جای داده است و البته بزرگترین شهر این کشور است. از آن طرف سنت پترزبورگ که دومین شهر بزرگ روسیه است و به خاطر شباهت های جالبی که به کشورهای اروپایی دارد، از آن به عنوان "پنجره ای رو به اروپا" یاد می شود؛ به شکل دیگری جذاب است و مسلما بازدید از آن که پر از مراکز فرهنگی، اماکن تفریحی و آسمان خراش های زیباست و رود نوا از آن عبور می کند، در نوع خودش تجربه جالبی است.  با این حساب حالا که شما می خواهید به روسیه سفر کنید، بهتر است که برنامه خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که از هر دو این شهرهای زیبا و دیدنی بازدید کنید.

 

تور مسکو سنت پترزبورگ نوروز 1401

خبر خوب اینکه ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز انواع تورهای ترکیبی مسکو سن پترزبورگ را با ارزانترین قیمت ممکن برای شما برگزار می کنیم تا بازدید از این دو شهر جذاب و دیدنی در تور مسکو سنت پترزبورگ نوروز 1401 برایتان ساده تر و البته دلچسب تر شود.

 

سفری در نوروز به مسکو سن پترزبورگ

چه چیزی می تواند بهتر از این باشد که نوروز خود را در دو تا از زیباترین شهرهای دنیا یعنی مسکو و سنت پترزبورگ که از هر نظر دیدنی هستند و امکانات تفریحی متنوعی دارند، جشن بگیرید؟ گفتنی است که ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز انواع تورهای نوروزی مسکو سنت پترزبورگ را با قیمت مناسب برگزار می کنیم. پس اگر شما هم در ایام نوروز تعطیل هستید، می توانید از این ایام و این تعطیلی استفاده کنید و خاطره انگیزترین نوروز زندگیتان را در روسیه سپری کنید.

 

قیمت تور مسکو سنت پترزبورگ نوروز 1401

ایام نوروز و در کل فصل بهار یکی از بهترین زمان های سفر به مسکو سنت پترزبورگ است. البته باید این را در نظر داشته باشید که در ایام نوروز هنوز هوای این دو شهر سرد است و هرچه از اوایل بهار فاصله بگیریم و به تابستان نزدیک تر شویم، هوای آن گرمتر می شود. در مورد قیمت تور مسکو سنت پترزبورگ نوروز 1401 به شما بگوییم که ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز ارزانترین آفر نوروزی مسکو سنت پترزبورگ را برای شما در نظر گرفته ایم.

 

تور لحظه آخری مسکو سن پترزبورگ نوروز 1401

اگر شما هم می خواهید با یک هزینه کم از یکی از خاص ترین کشورهای خارجی یعنی کشور زیبا و پهناور روسیه دیدن کنید، بهتر است که یک تور لحظه آخری نوروزی مسکو سنت پترزبورگ برای خود رزرو کنید. چراکه قیمت تور لحظه آخری مسکو سنت پترزبورگ نوروز 1401 بسیار مناسب است. البته شما باید این را در نظر داشته باشید که در ایام نوروز که سفر به روسیه و در کل سفر به کشورهای خارجی بین مسافران باب می شود، تنوع تورهای لحظه آخری نوروزی مسکو سنت پترزبورگ چندان زیاد نیست و ممکن است که حتی در یک سال چنین آفرهایی موجود نباشد. پس اگر می خواهید در هتل مورد نظرتان، در زمان مورد نظرتان و با شرایط مورد نظر خودتان به این کشور سفر کنید، بهتر است که از اوایل اسفند با ما تماس بگیرید تا به شما یک تور ارزان قیمت نوروزی مسکو سن پترزبورگ پیشنهاد کنیم.

 

تور روسیه نوروز 1401 با مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:56

تور روسیه نوروز 1401 | مهرپرواز

 

 

تور روسیه نوروز 1401 ✦ رزرو آنلاین و خرید ارزانترین پکیج ها و بهترین آفرهای تور لحظه آخری روسیه نوروز 1401 ⏰ از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز

 

 

آیا دوست دارید در تعطیلات عید نوروز 1401 سفری به پهناورترین کشور دنیا یعنی روسیه داشته باشید؟ دوست دارید به جایی بروید که زمانی تحت حکومت تزارها بوده و مملو از بناهای بی نظیر با معماری های خاص است؟ آغاز این سفر بی نظیر فقط و فقط با رزرو تور روسیه نوروز 1401 است که مطمئنا لحظاتی به یاد ماندنی برایتان خواهد ساخت.

 

 

پکیج تور روسیه نوروز 1401

پکیج تور روسیه نوروز 1401 در آژانس هواپیمایی مهرپرواز شامل خدمات زیر است:

 

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • اقامت در هتل به همراه صبحانه (3 شب شهر سنت پترزبورگ و 3 شب شهر مسکو)
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر بین شهری با قطار سریع السیر
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • گشت شهری
  • خدمات اخذ ویزای روسیه
  • بیمه مسافرتی

 

قیمت تور روسیه نوروز 1401

ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تمامی تلاش خود را کردیم تا با ارائه تور روسیه نوروز 1401، تور ارزان روسیه، شرایطی برایتان فراهم کنیم تا شما بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. ما لیست قیمت های مختلفی از تور نوروزی روسیه را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید با توجه به خواسته و نیاز و نیز بودجه خود، بهترین تور را انتخاب کنید.

 

تور لحظه آخری روسیه نوروز 1401

اخیرا تورهای لحظه آخری روسیه در نوروز (تور دقیقه نودی روسیه نوروز) متقاضیان زیادی داشته است اما باز ممکن است بسیاری از شما مسافران این سوال را در ذهن خود داشته باشید که تور لحظه آخری روسیه ویژه نوروز چیست و چه تفاوتی با تور نوروزی روسیه دارد؟ جواب این پرسش بسیار ساده است که از نظر فنی هیچ تفاوتی میان تور نوروزی روسیه و تور لحظه آخری روسیه در نوروز وجود ندارد و تنها تفاوت بین آن ها قیمت بسیار ارزان تورهای لحظه آخری نسبت به تورهای معمولی می باشد که این کاهش قیمت نتیجه ارائه تخفیف های قابل توجه بر روی تورهای نوروزی روسیه در فاصله بین یک الی دو روز مانده به برگزاری این تورها است.

 

تور ارزان روسیه نوروز 1401

آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور روسیه ویژه ایام نوروز و همچنین سایر فصول شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به روسیه تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور روسیه هوایی و زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور روسیه داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت تور روسیه با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. اما اگر به دنبال تور ارزان روسیه هستید می توانید با متخصصین تور روسیه در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این سرزمین زیبا تجربه نمایید.


تور دبی نوروز 1401 با مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:51

تور دبی نوروز 1401 | مهرپرواز

 

 

تور دبی نوروز 1401 ✦ رزرو آنلاین و خرید ارزانترین پکیج ها و بهترین آفرهای تور لحظه آخری دبی ویژه نوروز 1401 ⏰ از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز

 

 

دبی شهری است که لقب مروارید خاورمیانه را به آن داده اند. این شهر هرروز در حال پیشرفت است و امروزه دبی میزبان تاجران، بازرگانان و توریست های فراوانی است که برای کار و یا تفریح به این شهر مراجعه می‌کنند. اگر علاقه دارید در فستیوال ها، سمینارها شرکت داشته باشید اولین قدم برای سفر به این شهر بی نظیر با خرید بلیط دبی شروع می شود. اگر هم می خواهید به قصد گردشگری به این شهر بروید و به تماشای بلندترین برج دنیا یا همان برج خلیفه بنشینید و اوج هیجان را در سافاری یا پیست اسکی مصنوعی تجربه کنید و علاوه بر آن ها از تمامی ساعات سفرتان در دبی استفاده کنید، پیشنهاد می دهیم که اولین گام از سفر خود را با رزرو تور ارزان دبی نوروز 1401 بردارید.

 

پکیج تور دبی نوروز 1401

پکیج تور دبی نوروز 1401 در آژانس هواپیمایی مهرپرواز شامل خدمات زیر است:

  • خدمات اخذ ویزای مسافرتی
  • بلیط پرواز رفت و برگشت
  • اقامت در هتل به همراه صبحانه
  • بیمه کشور امارات
  • گشت شهری
  • راهنمای تور فارسی زبان



قیمت تور دبی نوروز 1401

تعطیلات نوروزی بهترین زمان برای سفر به زیباترین نقاط کره زمین می باشد. هر چند که در این ایام بسیاری از ایرانیان تصمیم می گیرند به خارج از کشور مخصوصا کشورهای نزدیک سفر کنند و تور نوروزی دبی مخصوص شما مسافرانی است که دوست دارید از مروارید خاورمیانه دیدن کنید. با توجه به اینکه هزینه مسافرت به دبی در نوروز برای شما عزیزان از اهمیت بالایی برخوردار است ما نیز سعی کرده ایم تا شرایط را به گونه ای برایتان فراهم کنیم تا از سفری نوروزی خود به دبی با تور دبی فروردین 1401 ماه بیشترین لذت را در ازای پرداخت کمتر هزینه ها تجربه نمایید.

 

تور لحظه آخری دبی نوروز 1401

دبی نیز همچون بسیاری از مقاصد متقاضیان زیادی برای تورهای لحظه آخری ویژه نوروز دارد. اگر برایتان سوال پیش آمده که تور لحظه آخری دبی یا تور دقیقه نودی دبی در نوروز چیست می بایست گفت زمانی که تورهای نوروزی دبی دارای متقاضیان کمتری باشند و به اندازه ای که در فاصله بین یک تا دوروز مانده به شروع تور، همچنان سهمیه آژانس تکمیل نشده باشد. آژانس مذکور با تغییر تور دبی نوروز به تور دبی لحظه آخری و در عین حال با کاهش چشمگیر هزینه های آن سعی بر فروش پکیج های مسافرتی خود دارد و در این موقع می توان حتی با عبارت تور ارزان دبی نیز مواجه شد.

 

تور ارزان دبی نوروز 1401

آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور مسافرتی دبی همچنین ویزای دبی شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به دبی تجربه نمایید. میتوانید با متخصصین تور دبی در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید و از قیمت تور ارزان دبی و بلیط دبی اطلاعاتی را بدست آورید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این شهر زیبا تجربه نمایید.



سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای گذشته
قیمت بلیط هواپیما تا پایین ترین حد خود کاهش یافت.
www.rokna.net

سنگ تراورتن
خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی
www.anamisstone.com
سنگ مرمریت
خرید انواع سنگ مرمریت
www.anamisstone.com
سنگ مرمر
خرید و فروش انواع سنگ مرمر ساختمانی اونیکس
www.anamisstone.com
سنگ ازنا
فروش انواع سنگ ازنا ارزان قیمت در تهران
www.anamisstone.com
سنگ گرانیت
انواع سنگ ساختمانی گرانیت مشکی و سفید نهبندان، نطنز و مروارید مشهد
www.anamisstone.com
سنگ گوهره
فروش انواع سنگ گوهره ممتاز و سوپر کف قیمت
www.anamisstone.com
سنگ هرسین
انواع سنگ مرمریت هرسین
www.anamisstone.com
سنگ طرح چوب
قیمت سنگ سنداستون طرح چوب
www.anamisstone.com