بهترین پرواز ها را با جیبوجت جستجو کن
تورهای لحظه آخری مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 12:5
تورهای لحظه آخری

تورهای لحظه آخری خارجی و داخلی با بهترین قیمت | مهرپرواز

تور لحظه آخری خارجی و داخلی ارزان 

تورهای تابستان مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:54
تورهای تابستان

تور تابستان 1400 ☀️ | آفر قیمت تورهای داخلی و خارجی تابستان مهرپرواز

تور تابستان 1400 

تورهای خارجی و داخلی با مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:49
تور

تورهای خارجی و داخلی ✈️ تور لحظه آخری و ارزان | مهرپرواز

 

تور خارجی و داخلی 1400 را با بهترین هتل ها در آفر قیمت تور خارجی و داخلی ارزان و لحظه آخری آژانس مسافرتی مهرپرواز خرید و رزرو کنید.

 

 

پکیج تورهای خارجی و داخلی مهرپرواز

  • رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت (در صورت خرید تور هوایی)
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان
  • بیمه مسافرتی با پوشش کرونا
  • تور گشت شهری
  • رزرو هتل

 

تورهای مسافرتی خارجی و داخلی

یکی از بهترین و هیجان انگیزترین لذت های زندگی سفر می باشد. سفر و خوش گذرانی یکی از بهترین دلایل فرار از خستگی کار و زندگی است. کم پیش می آید کسی سفر و مسافرت را دوست نداشته باشد و سفر به دور دنیا آرزوی بزرگ و دوست داشتنی برای هر کسی است و تجربه ای بی نظیر که کم کسی پیدا می شود که خواهان این لذت بی نظیر نباشد. سفر برایمان علاوه بر کلی لذت و خوش گذرانی کلی خاطرات و تجربه های بی نظیر رقم می زند تجربه هایی که برایمان ماندگار می شود و حتی در زندگی روزمره هم بدردمان می خورد.

سفر به هرجایی خوب است چه سفر داخلی که آشنایی هر چه بیشتر با شهر و اقوام مختلف وطن خود است چه سفر خارجی به کشورهای مختلف که بازهم آشنایی با فرهنگ و آداب رسوم مختلف آن کشور که با کسب تجربه و لذت بیشتر همراه است می باشد. سفر خارجی مخصوصا سفر خارجی که اولین بار تجربه می کنید پر از شگفتی و هیجان است اینکه وارد یک دنیای متفاوت با چیزی که تصور می کنید، می شوید برایتان جذاب و دیدنی است دیدن آدم ها با فرهنگ متفاوت یک کشور پر شگفتی های جدید همه و همه با هم یک چیز جذاب و هیجان انگیز را برایتان رقم می زند.

تور خارجی ارزان

قیمت تور خارجی آژانس مسافرتی مهرپرواز با توجه به ارائه پکیج های متنوع بسیار مقرون به صرفه است. زیرا می توانید مناسب ترین هتل را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. شما می توانید برای سفر ارزان، هتل های ارزان قیمت و 3 ستاره را برای اقامت خود انتخاب کنید. همچنین می توانید تور لحظه آخری خارجی را در آژانس هواپیمایی مهرپرواز رزرو کنید. یکی دیگر از روش سفر با تور ارزان خارجی، استفاده از پروازهای ایرلاین های داخلی است زیرا نسبت به ایرلاین های خارجی ارزان تر هستند.

قیمت تور خارجی

قیمت تور خارجی بستگی به زمان سفر و همچنین نوع هتل و پرواز شما دارد. به طور مثال در ایام High Season (های سیزن) مانند تابستان و تعطیلات سال نو قیمت ها بیشتر از سایر مواقع است. زیرا در این مواقع مسافران بیشتری قصد سفر دارند و قیمت ها بالاتر است. در مقابل، ایام Low Season (لو سیزن) یعنی فصل بهار، پاییز و زمستان تعداد مسافران کم تر است و قیمت های ارزانی را می توانید تجربه کنید.

تور خارجی لحظه آخری

برای این که سفر ارزانی داشته داشته باشید، یکی از گزینه های پیش روی شما تور لحظه آخری خارجی است. این نوع از از تورها در نزدیکی زمان برگزاری تور ارائه می شوند و قیمت ارزان تری دارند. اما از نظر سطح خدمات، تفاوتی با تور عادی ندارند. آژانس ها برای تکمیل ظرفیت تورهای خود در لحظات پایانی، آفر تور لحظه آخری را ارائه می دهند.

تور داخلی ارزان

شما می توانید از آفرهای تور لحظه آخری داخلی استفاده کنید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز همواره لیستی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هتل ها را به شما ارائه می دهد تا سفری ارزان را تجربه کنید. همچنین قیمت بلیط ایرلاین های مختف با توجه به خدمات آن ها متفاوت است که می توانید ارزانترین قیمت را برای خود انتخاب کنید.

قیمت تور داخلی

قیمت تور داخلی به مراتب از تور خارجی ارزان تر است. هتل های متنوعی برای رزرو در تورهای داخلی مهرپرواز وجود دارند که می توانید با توجه به بودجه ای که برای سفر در نظر دارید، آن ها را رزرو کنید. قیمت تور داخلی در آژانس هواپیمایی مهرپرواز بر اساس قیمت هتل و پرواز شما تعیین می شود.

تور لحظه آخری داخلی

تور لحظه آخری داخلی نیز مانند تور خارجی لحظه آخری، قیمت کم تری نسبت به تور عادی دارد. هنگام رزرو این تورها دقت کنید که باید سفر خود را به زودی آغاز کنید و آماده سفر شوید. زیرا علت تخفیف رو این تورها، ارائه آن در لحظات پایانی است.


تور لحظه آخری آلانیا مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:38
تور لحظه آخری آلانیا

تور لحظه آخری آلانیا ⏰ قیمت استثنایی تورهای دقیقه 90 | مهرپرواز

 

تور لحظه آخری آلانیا ⏰ اقامتی خوب با ارزانترین قیمت ها در پر طرفدار ترین هتل های آلانیا را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید. پشتیبانی 24 ساعته + تضمین بهترین قیمت

 

پکیج تور لحظه آخری آلانیا شامل چه مواردی است؟

آلانیا یکی از شهرهای سواحل دریای مدیترانه و با طبیعتی زیبا است و جاذبه های گردشگری زیادی نیز در خود جای داده است. پکیج تور لحظه آخری آلانیا شامل موارد زیر است:

  • هتل (6 یا 7 شب اقامت)
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • تور لیدر فارسی زبان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تور گشت شهری
  • بیمه مسافرتی

قیمت تور لحظه آخری آلانیا

قیمت تور لحظه آخری آلانیا به طور کلی از تور عادی آلانیا ارزان تر است. اما به هتل انتخابی و ایرلاین شما نیز بستگی دارد. پرواز با ایرلاین های داخلی به طور کلی از ایرلاین های خارجی ارزان تر است. تور لحظه آخری به این شکل است که چند روز مانده به پرواز برای تکمیل ظرفیت تور، تخفیف های بسیار بالایی ارائه می شود که در صورت رزرو باید به زودی سفر خود را آغاز کنید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز بهترین قیمت تور لحظه آخری آلانیا را ارائه می دهد.

خرید تور لحظه آخری آلانیا

بهترین زمان خرید تور آلانیا در ایام Low Season است. در این ایام مسافران کم تری در آلانیا حضور دارند. به طور مثال بعد از عید نوروز یا در ایام پاییز و زمستان می توانید سفری ارزان را تجربه کنید. ذکر این نکته ضروری است تورهای لحظه آخری، هیچ تفاوتی با تورهای عادی ندارند. تنها دلیل کاهش قیمت آن ها، ارائه آن در لحظات آخر است. پس در صورت ارائه این نوع از تورها، آن ها را از دست ندهید.

تور لحظه آخری آلانیا زمینی

در فصولی که تعداد گردشگران متقاضی سفر به آلانیا زیاد است، مانند نوروز و تابستان، تور لحظه آخری زمینی آلانیا برگزار می شود. اگر مشکلی با مسافت های طولانی و سفر گروهی ندارید، این نوع از تور مناسب شماست. زیرا قیمت بسیار پایین تری نسبت به تور هوایی آلانیا دارد.

تور لحظه آخری آلانیا از سایر شهرها

تور لحظه آخری آلانیا از تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و... برگزار می شود. تور لحظه آخری آلانیا در بیشتر شهرهای کشور اجرا می شود. در حال حاضر آژانس هواپیمایی مهرپرواز، تورهای خود را از تهران برگزار می کند. بریا اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.


تور لحظه آخری ازمیر مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:30
تور لحظه آخری ازمیر

تور لحظه آخری ازمیر ⏰ قیمت استثنایی تورهای دقیقه 90 | مهرپرواز

 

تور لحظه آخری ازمیر ⏰ اقامتی خوب با ارزانترین قیمت ها در پر طرفدار ترین هتل های ازمیر را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید. پشتیبانی 24 ساعته + تضمین بهترین قیمت

 

پکیج تور لحظه آخری ازمیر شامل چه مواردی است؟

ازمیر یکی از شهرهای بزرگ و زیبای ترکیه است که در کنار ساحل دریای اژه قرار دارد. پکیج تور ازمیر لحظه آخری شامل موارد زیر است:

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • 6 شب اقامت در هتل طبق سرویس هتل
  • ترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری

قیمت تور لحظه آخری ازمیر چقدر است؟

قیمت تور لحظه آخری ازمیر به طور کلی بسیار ارزان تر از تور معمولی است زیرا این تورها آفر ها و تخفیف های بالایی را شامل می شوند. مهم ترین نکته در مورد تور لحظه آخری این است که از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با تور عادی ندارد. تنها تفاوت آن قیمت پایین تر آن است. آژانس های هواپیمایی در صورت باقی ماندن ظرفیت تورها، برای تکمیل ظرفیت آفرهایی با تخفیف های بالا ارائه می کنند.

خرید تور لحظه آخری ازمیر

بهترین زمان خرید تور لحظه آخری ازمیر، در بهار پس از تعطیلات،پاییز و زمستان است. زیرا این ایام Low Season (لو سیزن) محسوب می شوند و قیمت های ارزان تری را می توانید در این زمان ها تجربه کنید. در ایامی مانند تابستان با توجه به High Season بودن امکان ارائه تور لحظه آخری کم تر است، اما آفرهایی با تخفیف ویژه ممکن است ارائه شود.

تور لحظه آخری ازمیر زمینی

تور لحظه آخری ازمیر زمینی در ایامی از سال که تعداد مسافران زیاد است برگزار می شود. این نوع از تورها با اتوبوس یا قطار ارائه می شوند. برای افرادی که می خواهند سفری ارزان تر داشته باشند و با مسافت آن مشکلی ندارند، این نوع از تور را پیشنهاد می کنیم.

تور لحظه آخری ازمیر از سایر شهرها

تور لحظه آخری ازمیر از تهران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز وسایر نقاز ایران امکان برگزاری دارد. این تورها از سراسر کشور برگزار می شوند و صرفا محدود به شهر تهران نیستند.در حال حاضر آژانس هواپیمایی مهرپرواز به طور ویژه، تور ازمیر از تهران را برگزار می کند. برای اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری ازمیر از سایر شهرها با ما تماس بگیرید.


تور لحظه آخری مارماریس مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:21
تور لحظه آخری مارماریس

تور لحظه آخری مارماریس ⏰ قیمت استثنایی تورهای دقیقه 90 | مهرپرواز

 

 

تور لحظه آخری مارماریس ⏰ اقامتی خوب با ارزانترین قیمت ها در پر طرفدار ترین هتل های مارماریس را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید. پشتیبانی 24 ساعته + تضمین بهترین قیمت

 

پکیج تور لحظه آخری مارماریس شامل چه خدماتی است؟

مارماریس یکی از شهرهای زیبای ترکیه در ساحل دریای مدیترانه است. جاذبه های گردشگری و طبیعت زیبا، از جمله دلایل سفر به شهر مارماریس ترکیه است.

پکیج تور لحظه آخری مارماریس شامل خدمات زیر است:

  • هتل (6 یا 7 شب اقامت)
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • تور لیدر فارسی زبان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تور گشت شهری
  • بیمه مسافرتی با پوشش کرونا

قیمت تور لحظه آخری مارماریس چقدر است؟

قیمت تور لحظه آخری مارماریس بستگی به پرواز انتخابی شما و هتل مورد نظرتان دارد. آژانس مسافرتی مهرپرواز تور لحظه آخری مارماریس را با قیمت ارزان ارائه می دهد که می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود سفری ارزان را تجربه کنید. انتخاب پرواز از ایرلاین های ترک و هتل های با کیفیت، قیمت تور شما را افزایش می دهند. اما در هر صورت تور لحظه آخری مارماریس از تور مارماریس عادی ارزان تر است.

خرید تور لحظه آخری مارماریس

آفر تور مارماریس با تور لحظه آخری مارماریس به این شکل است که در مدت چند روز مانده به پرواز برای تکمیل شدن ظرفیت تورها، آژانس ها اقدام به کاهش قیمت می کنند. پس اگر به دنبال سفری ارزان تر هستید، تور لحظه آخری مارماریس را توصیه می کنیم. تور لحظه آخری از نظر سطح خدمات دقیقا مانند تور عادی است. اما قیمت آن کم تر است و دارای تخفیف است. برای این نوع از تور باید آماده سفر باشید تا با ارائه آن، اقدام به رزرو کنید و مدت کوتاهی پس از آن نیز سفر خود را شروع کنید.

تور لحظه آخری مارماریس زمینی

برای افرادی که قصد دارند تور مارماریس ارزان را ارزان تر رزرو کنند، تور لحظه آخری زمینی مارماریس نیز ارائه می شود. احتمال برگزاری تور زمینی در ایام نوروز و تابستان به دلیل تعداد زیاد مسافران، بیشتر است. فاصله زمانی تهران تا مارماریس با اتوبوس حدود 30 ساعت است. اگر با مسافت آن مشکلی ندارید، این نوع از تور را به لیل قیمت بسیار ارزان به شما توصیه می کنیم.

تور لحظه آخری مارماریس از سایر شهرها

تور مارماریس لحظه آخری از شیراز، تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و... نیز ارائه می شود. این تورها در سراسر کشور قابل برگزاری است. برای اطلاعات بیشتر از این تورها با آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


تور لحظه آخری کوش آداسی مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:5
تور لحظه آخری کوش آداسی

 

تور لحظه آخری کوش آداسی ⏰ قیمت استثنایی تورهای دقیقه 90 | مهرپرواز

 

تور لحظه آخری کوش آداسی ⏰ اقامتی خوب با ارزانترین قیمت ها در پر طرفدار ترین هتل های کوش آداسی را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید. پشتیبانی 24 ساعته + تضمین بهترین قیمت

 

پکیج تور لحظه آخری کوش آداسی چه مواردی را شامل می شود؟

کوش آداسی یکی از شهرهای جذاب ترکیه در سواحل دریای اژه است. ابتدا بهتر است بدانید که در تور لحظه آخری کوش آداسی چه خدماتی ارائه می شود:

  • هتل (6 یا 7 شب اقامت)
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبان
  • تور گشت شهری
  • بیمه مسافرتی با پوشش کرونا
  • تست PCR رفت رایگان

قیمت تور لخظه آخری کوش آداسی چقدر است؟

قیمت تور کوش آداسی لحظه آخری به صورت کلی از تور عادی کوش آداسی ارزان تر است. تور های لحظه آخری به این شکل است که در نزدیکی موعد برگزاری تور، آژانس ها برای تکمیل ظرفیت اقدام به ارائه تخفیف های بالا می کنند. تور لحظه آخری با تور عادی از نظر خدمات تفاوتی ندارد. اما قیمت آن بسیار ارزان تر است. برای رزرو تور لحظه آخری کوش آداسی به این نکته توجه کنید که باید سریعا آماده سفر شوید تا بلیط و هتل خود را از دست ندهید.

مدت زمان اقامت در تور لحظه آخری کوش آداسی

شما در تور لحظه آخری کوش آداسی 6 یا 7 شب اقامت در این شهر ساحلی خواهید داشت. دلیل آن هفتگی بودن پرواز به سمت این شهر است. بنابراین امکان اقامت کم تر از یک هفته وجود نداد و تمام تورها 6 یا 7 روزه هستند. این مورد برای پروازهای ایرلاین های ایرانی است. شما می توانید بلیط سیستمی از ایرلاین های ترکیه را برای پرواز خود انتخاب کنید تا مدت زمان متفاوتی در این شهر اقامت داشته باشید. اما به طور کلی قیمت این پروازها بیشتر است. پس توصیه می کنیم برای تجربه تور ارزان کوش آداسی، پروازهای چارتر و ایرانی را خریداری کنید.

 

خرید تور لحظه آخری کوش آداسی

ارزانترین زمان برای سفر به کوش آداسی بعد ایام High Season است. در ایام بعد از "های سیزن"، تعداد مسافران کم تر است، بنابراین قیمت ها کم تر خواهد بود. بهترین زمان خرید تو لحظه آخری کوش آداسی بعد از ایام نوروز، فصل بهار، پاییز و زمستان است. قیمت تور کوش آداسی در این ایام پایین تر است.

تور لحظه آخری کوش آداسی زمینی

تور لحظه آخری کوش آداسی زمینی یکی از گزینه های ارزان برای سفر به این شهر است. این تورها با قطار یا اتوبوس انجام می شود. اگر با سفر زمینی و مسافت آن مشکلی ندارید می توانید این تورها را انتخاب کنید و قیمت کم تری بپردازید. این تورها در مواقعی برگزار می شود و که درخواست برای آن بیشتر باشد. به طور مثال، ایام نوروز و تابستان که تعداد مسافران بیشتر است، احتمال برگزاری این تورها بیشتر است.

تور لحظه آخری کوش آداسی از سایر شهرها

تور لحظه آخری کوش آداسی از تبریز، تهران، اصفهان، شیراز و سایر شهرها نیز امکان برگزاری دارد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در این مورد با آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.

تور لحظه آخری کوش آداسی هتل 5 ستاره

آژانس هواپیمایی مهرپرواز پکیج های متنوعی را ارائه می کند که در آن می توانید هتل های متنوعی را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. تور لحظه آخری کوش آداسی هتل 5 ستاره، هتل UALL (یوآل) و هتل های متنوع مانند هتل آکوا فانتزی را می توانید در آژانس مسافرتی مهرپرواز، خرید و رزرو کنید.


تور لحظه آخری کیش مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:55
تور لحظه آخری کیش

تور لحظه آخری کیش ⏰ قیمت استثنایی تورهای دقیقه 90 | مهرپرواز

 

تور لحظه آخری کیش ⏰ اقامتی خوب با ارزانترین قیمت ها در پر طرفدار ترین هتل های کیش را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید. پشتیبانی 24 ساعته + تضمین بهترین قیمت

 

پکیج تور لحظه آخری کیش چه خدماتی را شامل می شود؟

جزیره کیش زیبا ترین جزیره ایران برای سفر است. پکیج تور لحظه آخری کیش شامل موارد زیر است:

  • اقامت در هتل طبق سرویس هتل
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • استقبال فرودگاهی
  • راهنمای سفر
  • بیمه مسافرتی

قیمت تور لحظه آخری کیش

به طورکلی قیمت تور لحظه آخری کیش از تورهای عادی کم تر است. بنابراین تور کیش با همان کیفیت را می توانید با قیمت ارزان تر رزرو کنید. روال تور لحظه آخری به این صورت است که در زمان نزدیک به موعد برگزاری تور، اگر ظرفیت بلیط هواپیما و تور تکمیل نشده باشد، آژانس ها اقدام به کاهش قیمت می کنند تا ظرفیت باقی مانده تکمیل شود. پس توصیه می کنیم در صورت ارائه این نوع از تورها آن را از دست ندهید.

نکته ای که باید به یاد داشته باشید این است که همانطور که از نام لحظه آخری پیداست، این تور در روزها و لحظات آخر برگزاری تور ارائه می شود. بنابراین سریعا باید خود را مهیای سفر کنید تا پرواز و سفر خود را از دست ندهید. پس در صورت رزرو تور لحظه آخری کیش به سرعت برنامه های خود را برای سفر تنظیم کنید، چمدانتان را جمع کنید و راهی سفر شوید.

 

تور کیش ارزان دقیقه 90

این تورها طرفداران زیادی دارد زیرا با تور عادی تفاوتی ندارد اما قیمت آن پایین تر است. تور کیش ارزان دقیقه 90 در تمام طول سال ممکن است ارائه شود. اما در اکثر اوقات در فصل تابستان به دلیل اینکه هوای جزیره گرم تر است ارائه می شود. در این اوقات احتمال باقی ماندن ظرفیت تور برای تور لحظه آخری وجود دارد. در ایامی مانند نوروز یا ایام جشنواره ها در کیش معمولا ظرفیت تورها سریعا تکمیل می شوند.

 

خرید تور لحظه آخری کیش

برای رزرو و خرید ترو لحظه آخری کیش می توانید با مهرپرواز تماس بگیرید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز همواره بهترین قیمت ها را برای تور کیش ارزان ارائه می دهد. برای رزرو ساعت پرواز بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید:

بلیط رفت هواپیما به کیش

در ایرلاین های مختلف هر روز پرواز بعه مقصد کیش صورت می گیرد. اما ذکر این نکته ضروری است که پروازهای قبل از ظهر گرانتر از پروازهای بعد از ظهر هستند که دلیل آن ساعت تحویل اتاق در هتل است.

بلیط هواپیما برگشت از کیش

در بازگشت از جزیره کیش بلیط هواپیما برای پروازهای صبح تا حدی از پروازهای بعد از ظهر و شب گرانتر است که آن هم به دلیل ساعت تحویل اتاق و امکان معطلی در فاصله زمانی تحویل اتاق و پرواز است.

تور لحظه آخری کیش زمینی

ارزان ترین راه سفر به کیش به صورت زمینی است اما بعضی مسافران به دلیل مسافت آن، تور هوایی را رزرو می کنند. اگر می خواهید که ارزان تر به کیش سفر کنید گزینه تور لحظه آخری کیش زمینی از تهران و سایر شهرهای ایران چون اصفهان، شیراز، مشهد و... وجود دارد. در تور زمینی ابتدا با قطار یا اتوبوس به بندرعباس خواهید رفت و از آنجا با رساندن خود به اسکله، از طریق سفر کوتاه دریایی به کیش خواهید رسید.

هتل در تور لحظه آخری کیش

تور لحظه آخری کیش هتل داریوش، هتل ترنج، هتل شایان و هتل های دیگر نیز در آژانس هواپیمایی مهرپرواز ارائه می شود که می توانید آن ها را درخواست کنید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز پکیج های متنوعی ارائه می دهد و امکان این را دارید که با توجه به بودجه خود، آن را رزرو کنید.

تور کیش از سایر شهرها

در آژانس هواپیمایی مهرپرواز امکان ارائه تور لحظه آخری کیش از تمام شهر ها وجود دارد. تور لحظه آخری کیش از کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اهواز و سایر شهرها به صورت هوایی و زمینی برگزار می شود و مسافران می توانند در بهترین هتل های کیش اقامت داشته باشند.


تور لحظه آخری آنتالیا مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:39
تور لحظه آخری آنتالیا

 

تور لحظه آخری آنتالیا ⏰ قیمت استثنایی تورهای دقیقه 90 | مهرپرواز

 

 

 

تور لحظه آخری آنتالیا ⏰ اقامتی خوب با ارزانترین قیمت ها در پر طرفدار ترین هتل های آنتالیا را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید.پشتیبانی 24 ساعته + تضمین بهترین قیمت

 

 

پکیج تور لحظه آخری آنتالیا چیست؟

آفر تور لحظه آخری آنتالیا این موارد را شامل می شود:

  • هتل (معمولا به صورت 6 یا 7 شب اقامت)
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی
  • لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی با پوشش کرونا
  • گشت شهری

قیمت تور لحظه آخری آنتالیا چقدر است؟

قیمت تور لحظه آخری آنتالیا بستگی به نوع پرواز انتخاب شما و کیفیت هتل انتخابی تان دارد. ایرلاین های خارجی مانند ترکیش، به طور معمول، قیمت بالاتری دارندو اما با تور لحظه آخری می توانید از تخفیف ها و آفرها برای کاهش هزینه خود استفاده کنید. از خوبی های تور لحظه آخری آنتالیا این است که قیمت پایین تری نسبت به تورهای عادی دارد و این مورد به این دلیل است که این تورها در لحظات آخر بسته شدن تور و برای تکمبل ظرفیت ارائه می شوند. شما با رزرو این تورها در آژانس هواپیمایی مهرپرواز، می توانید سفر با تور ارزان آنتالیا را تجربه کنید.

تعداد روزهای اقامت در تور لحظه آخری آنتالیا

پروازها به مقصد آنتالیا به صورت یک روز در هفته است. بنابراین امکان رزرو تور 3 یا 4 روزه به مقصد آنتالیا وجود ندارد. بنابراین حداقل مدت اقامت در تور لحظه آخری آنتالیا، یک هفته است. البته اگر می خواهید زمان کمتری را در آنتالیا بگذرانید و به شهرهای دیگر ترکیه نیز سفر داشته باشید، پیشنهاد ما استفاده از تور ترکیبی ترکیه است.

خرید تور لحظه آخری آنتالیا

بهترین زمان خرید و رزرو تور لحظه آخری آنتالیا در فصل بهار، پاییز و زمستان است. این فصل ها، Low Season محسوب می شوند و تخفیف های زیادی شامل قیمت تور لحظه آخری آنتالیا خواهد شد. آژانس هواپیمایی مهرپرواز همواره بهترین آفر تور آنتالیا را برای سفر شما عزیزان ارائه خوهد داد. 

تور لحظه آخری آنتالیا زمینی

این نوع از تور، ارزانترین تور آنتالیا است. تور لحظه آخری زمینی آنتالیا برای آن دسته از مسافرانی که بودجه محدودی دارند، توصیه می شود. این نوع از تور با قطار یا اتوبوس ارئه می شود. این نوع از تورها در زمانی که متقاضی بیشتری برای سفر وجود دارد ارائه کمی شود. نکته دیگر این است که تور زمینی آنتالیا از تبریز و سایر شهرها هم برگزار می شوند و می توانید از آن ها استفاده کنید.

تور آنتالیا از سایر شهرهای ایران

تور لحظه آخری آنتالیا از تبریز، تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و... نیز برگزار می شود. شما می توانید برای اینکه اطلاعات بیشتری از این نوع از تورها به دست آورید با مهرپرواز تماس بگیرید.

تور لحظه آخری آنتالیا هتل 5 ستاره

تور لحظه آخری آنتالیا در آژانس هواپیمایی مهرپرواز در در پکیج های متنوعی ارائه می شود. بنابراین می توانید با توجه به بودجه خود، هتل های 5 ستاره هتل های ارزان، هتل های UALL (یوآل) و.. را از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز رزرو کنید.


تور لحظه آخری استانبول مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:20
تور لحظه آخری استانبول ⏰ قیمت استثنایی تورهای دقیقه 90 | مهرپرواز

 

تور لحظه آخری استانبول ⏰ اقامتی خوب با ارزانترین قیمت ها در پر طرفدار ترین هتل های استانبول را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید.پشتیبانی 24 ساعته + تضمین بهترین قیمت

 

پکیج  تور لحظه آخری استانبول شامل چه مواردی است؟

در آفر تور خیلی ارزان استانبول لحظه آخری خدمات زیر به شما ارائه خواهد شد:

  • 5 شب اقامت در هتل همراه با صبحانه
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت (در صورت سفر هوایی)
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تور لیدر
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری
  • بلیط اتوبوس (در صورت سفر به صورت زمینی)

قیمت تور لحظه آخری استانبول

قیمت تور لحظه آخری استانبول، به زمان سفر شما بستگی دارد. همچنین قیمت این تور ها به نوع پرواز شما (ایرلاین داخلی و خارجی) و نیز کیفیت هتل انتخابی شما بستگی دارد. یکی از مزیت های تور لحظه آخری استانبول این است که هیچ تفاوتی از نظر فنی با تور استانبول عادی ندارد و بلکه هزینه پایین تری هم دارد. بنابراین برای اینکه از تور تخفیف خورده استانبول بهره ببرید، می توانید در نزدیکی موعد تورها، اقدام به رزرو نمایید. قیمت پکیج ها نیز در بالای صفحه قابل مشاهده است.

خرید تور لحظه آخری استانبول

بهترین زمان خرید تور استانبول لحظه آخری، بعد از ایام High Season است. زیرا در فصل "های سیزن" تعداد مسافران زیاد است، اما پس از آن تعداد مسافران کاهش پیدا می کند، بنابراین قیمت ها نیز کاهش می یابد و امکان این وجود دارد که تور استانبول ارزان را با تخفیف های باور نکردنی تهیه کنید. مواقعی در سال که می توانید قیمت ارزان را تجربه کنید:

  • پس از تعطیلات نوروزی (بهار)
  • فصل پاییز
  • فصل زمستان (به جز روزهای تعطیلات سال نو میلادی)
  • اوایل هفته

تور لحظه آخری استانبول زمینی

تور لحظه آخری استانبول زمینی به دلیل ارزان بودن طرفداران خاص خود را دارد. در این نوع از تورها می توانید با اتوبوس یا قطار خود را به استانبول برسانید. اگر با مسافت طولانی و طی کردن آن به صورت زمینی مشکلی ندارید می توانید تور لحظه آخری استانبول زمینی را رزرو کنید. نکته دیگری که در مورد تور زمینی مطرح است، گروهی بودن آن است. در صورتی که آن را مناسب خود می دانید، بهترین گزینه است. زیرا در نهایت قیمت کم تری خواهید پرداخت.

تور استانبول لحظه آخری از سایر شهرها

تور لحظه آخری از سایر شهرها نیز برگزار می شود. به طور مثال تور لحظه آخری استانبول از تبریز زمینی و هوایی، تور لحظه آخری استانبول از شیراز، مشهد، اصفهان و... نیز قابل برگزاری است. برای اطلاعات بیشتر درباره برگزاری تور از سایر نقاط ایران، می توانید با مهرپرواز تماس بگیرید.


تور لحظه آخری استانبول هتل 5 ستاره

یکی از مزایای خرید تور لحظه آخری از آژانس هواپیمایی مهرپرواز این است امکان رزرو انواع مختلفی از هتل ها را دارید. این هتل ها در پکیج های مختلفی ارائه می شود که می توانید هتل ارزان، هتل 5 ستاره، هتل های نزدیک میدان تکسیم، هتل UALL و سایر انواع هتل را برای تور استانبول انتخاب کنید.


تور لحظه آخری ترکیه مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:1

 

تور لحظه آخری ترکیه

تور لحظه آخری ترکیه ⏰ قیمت استثنایی تورهای دقیقه 90 | مهرپرواز

تور لحظه آخری ترکیه ⏰ اقامتی خوب با ارزانترین قیمت ها در پر طرفدار ترین هتل های ترکیه را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید. پشتیبانی 24 ساعته + تضمین بهترین قیمت

 

پکیج تور لحظه آخری ترکیه شامل چه خدماتی می شود؟

در پکیج تور لحظه آخری موارد زیر ارائه می شود:

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • هتل
  • ترانسفر فرودگاهی
  • لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری
  • ترانسفر بین شهری (برای تور ترکیبی ترکیه)

قیمت تور لحظه آخری ترکیه چقدر است؟

قیمت تور لحظه آخری به این مورد بستگی دارد که چه هتل و چه پروازی را انتخاب می کنید. پروازهای ایرلاین های خارجی مانند ترکیش قیمت بالاتری نسبت به ایرلاین های ایرانی دارند. قیمت تور ترکیه لحظه آخری به زمان سفر شما نیز بستگی دارد که آیا در زمان های سیزن سفر می کنید یا در زمان لو سیزن که تعداد مسافران کم تر است.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که به چند شهر ترکیه قصد سفر دارید. به طور مثال قیمت تور ترکیه استانبول از قیمت تور ترکیبی استانبول آنتالیا کم تر است. همچنین قیمت ها در High season نسبت به سایر فصول بالاتر است.

آژانس هواپیمایی مهرپرواز از ارائه دهندگان تور لحظه آخری ترکیه است. لازمه تور دقیقه نودی ترکیه این است که پس از رزرو، سریعا آماده سفر شوید. زیرا تور لحظه آخری ترکیه در نزدیکی زمان برگزاری تور ارائه می شود. با رزرو این تورها می توانید از آفر تور ارزان ترکیه بهره مند شوید.

تور لحظه آخری ترکیه برای چه شهرهایی ارائه می شود؟

تور لحظه آخری ترکیه برای اکثر شهرهای ترکیه به ویژه استانبول و آنتالیا برگزار می شود. در فصل های بهار و تابستان، تور لحظه آخری ترکیه برای شهرهای ساحلی مانند آنتالیا بسیار پر طرفدارتر از نقاط دیگر است. زیرا بهترین فصل برای سفر به این نقاط است.

تور لحظه آخری ترکیه با تورهای عادی چه تفاوتی دارد؟

این تورها از نظر خدمات هیچ تفاوتی ندارند. تنها تفاوت آن ها در قیمت و زمان ارائه تور است. تور لحظه آخری ترکیه قیمت پایین تری دارد. به طوری که تا 50 درصد تخفیف نیز ممکن است برای آن لحاظ شود. اما در عوض، زمان ارائه آن در نزدیکی موعد تور و برای تکمیل ظرفیت است و سفر خود را در فاصله کوتاهی پس از رزرو باید آغاز کنید.

خرید تور لحظه آخری ترکیه

بهترین زمان خرید تور لحظه آخری ترکیه در زمان هایی است که تعداد مسافرین کمی در ترکیه حضور دارند که اصطلاحا به آن Low Season یا لو سیزن گفته می شود:

  • بعد از تعطیلات عید نوروز در بهار
  • فصل پاییز
  • فصل زمستان (به غیر از ایام تعطیلات سال نو میلادی)

تور لحظه آخری ترکیه زمینی 

کشور ترکیه به دلیل همسایگی با ایران، یکی از گزینه های مناسب برای سفر زمینی است. تور لحظه آخری ترکیه زمینی به دلیل قیمت ارزان برای افرادی که با بودجه کم قصد سفر دارند مناسب است. شما می توانید با اتوبوس و قطار به ترکیه سفر زمینی داشته باشید. تورهای زمینی در ایام پر متقاضی مانند تابستان و نوروز ارائه می شود. برای رسیدن به استانبول با اتوبوس 30 ساعت و تا وان 10 ساعت در راه خواهید بود. قطار تهران وان نیز هر هفته حرکت دارد که مسافت آن 110 کیلومتر است.

تور لحظه آخری ترکیه از سایر شهرها

تور لحظه آخری ترکیه از تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و... قابل برگزاری است. برای رزرو تور لحظه آخری ترکیه از سایر شهرها می توانید اطلاعات بیشتر را از طریق تماس با مهرپرواز کسب کنید.


زیباترین جزایر اروپا کدامند
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 12:10
زیباترین جزایر اروپایی کم نیستند. قاره اروپا که به قاره سبز معروف است، زیباترین جزیره های یونان، ایتالیا، فرانسه و... را شامل می شود. در این مطلب بهترین و زیباترین جزایر اروپا را بررسی می کنیم.

زیباترین جزایر اروپا

جزایر دیدنی متعددی در جهان وجود دارند که بعضی هایشان کوچک و بعضی هایشان بزرگ هستند. برخی از این جزیره ها در نزدیکی خشکی قرار گرفته اند و بعضی هایشان در میانه یک اقیانوس واقع شده اند. بعضی از این جزیره ها به خاطر طبیعت بکری که دارند، معروف شده اند و بعضی هایشان به خاطر معماری جالبشان. با ما همراه باشید تا با هم با زیباترین جزایر اروپا آشنا شویم و کمی درباره این جزایر زیبا و توریستی با شما صحبت کنیم.

زیباترین جزیره های یونان

به دلیل اینکه جزیره های یونان بسیار دیدنی و بکر هستند، در این قسمت ابتدا به بهترین جزایر یونان می پردازیم و زیباترین جزیره های یونان را بررسی می کنیم. سپس در ادامه به بهترین جزیره های ایتالیا، فرانسه و... می پردازیم.

سانتورینی زیباترین جزیره یونان

جزیره سانتورینی را به عنوان عاشقانه ترین جزیره یونان می شناسند. کمتر جزیره ای در دنیا یافت می شود که سواحلی به زیبایی سواحل جزیره سانتورینی داشته باشد. سواحلی که در میان دریای آن ها آتشفشان های فعال وجود دارد و آب دریای آن ها کاملا زلال است. جالب است بدانید که خیلی از زوج های یونانی و همین طور زوج های خارجی برای برگزاری مراسم عروسی یا ماه عسل خود به سانتورینی سفر می کنند و همه از آن به عنوان یک جزیره رومانتیک یاد می کنند.

جزیره سانتورینی در یونان@@

نمایی از جزیره سانتورینی در یونان

جزیره رودس در یونان

جزیره رودس نه تنها از نگاه کسانی که به دنبال آرامش کردن و ریلکس کردن در سواحل آرام یک جزیره زیبا هستند، بلکه از نظر کسانی که عاشق هیجان هستند نیز یک جزیره دیدنی است. جزیره رودس تپه های سرسبز و دره های زیبایی دارد که جذابیت آن را دو چندان کرده اند. این جزیره هم ویژگی جزایر سنتی و هم ویژگی های جزایر مدرن، مجهز و توریستی را دارد و به همین دلیل طیف زیادی از توریستان با سلیقه های مختلف شیفته سفر به جزیره رودس هستند. در این جزیره دیدنی در اروپا جاذبه های گردشگری، اماکن تاریخی و باستانی و اماکن فرهنگی مختلفی برای بازدید وجود دارد و از هر نظر می توان از آن به عنوان یکی از زیباترین جزایر اروپا یاد کرد.

جزیره رودس در یونان

 

زیباترین جزیره های ایتالیا و سایر نقاط اروپا

در این قسمت به بررسی زیباترین جزیره های ایتالیا، فرانسه، پرتغال، اسپانیا و سایر نقاط اروپا می پردازیم. گفتنی است که شما می توانید با تور ارزان در مهرپرواز سفر ارزانی به این مناطق داشته باشید.

جزیره کاپری در ایتالیا

جزیره کاپری به این دلیل که آب و هوای معتدلی دارد و همین طور به این خاطر که زیبایی سحرآمیزی دارد، در دنیا معروف شده است.. این جزیره در طی قرن های مختلف همیشه و همیشه مورد توجه هنرمندان و نویسندگان زیادی بوده است و افراد زیادی تا به حال در آثار مختلفشان از زیبایی این جزیره تعریف و تمجید کرده اند. جذابیت این جزیره به خاطر تاریخ و طبیعت ارزشمند جزیره و همین طور فرهنگ غنی مردمان آن است و همه این ها با هم باعث شده که جزیره کاپری به عنوان یکی از دیدنی ترین جزایر اروپا به دنیا معرفی شود.

جزیره کاپری در ایتالیا

جزیره کرس در فرانسه

جزیره کرس محبوبیتش نزد توریستان را مدیون طبیعت زیبایش است. طبیعت این جزیره با وجود دریا و کوهستان هایی که دارد، فوق العاده است. چراکه در سواحل جزیره کرس صخره هایی به چشم می خورد که شکوه خارق العاده ای به سواحل این جزیره داده اند. همین مساله باعث شده که جزیره کرس به یکی از محبوب ترین جزایر اروپا برای سفر و عکاسی تبدیل شود.

جزیره کرس در فرانسه

جزیره مالت

مالت نام یک جزیره بسیار زیباست که در مجمع الجزایری به همین نام قرار گرفته است. این جزیره یکی از جذاب ترین جزایر توریستی اروپاست. به این دلیل که اولا جزیره مالت طبیعت زیبایی دارد و دوما اینکه معماری ساختمان هایی که در جزیره مالت وجود دارند، بسیار قابل توجه است. خانه های قدیمی این جزیره که در کنار سواحل این جزیره قرار گرفته اند، با وجود سادگی که دارند، جذابیت سواحل مالت را بسیار زیاد کرده اند.

جزیره مالت@@@

جزایر آزور در پرتغال

در اقیانوس اطلس یک مجمع الزایر به نام آزور وجود دارد که جزایر آن جزء محبوب ترین جزایر اروپا هستند. این جزایر طبیعت بسیار سرسبز و زیبایی دارند و دریاچه هایی را در خود جای داده اند که آرامش جزیره ها را دو چندان کرده اند. اگر شما هم عاشق یک طبیعت بکر و آرام هستید، مطمئنا شیفته جزایر آزور پرتغال می شوید.

جزایر آزور در پرتغال

جزیره هوار در کرواسی

جزیره هوار از همه جهت به عنوان یک مقصد گردشگری ایده آل در اروپا شناخته می شود. این جزیره معماری زیبا، طبیعت جذاب و آب و هوای معتدلی دارد و با همه این اوصاف می توان از آن به عنوان یک جزیره رویایی و شاید هم یک جزیره افسانه ای یاد کرد. این جزیره یکی از محبوب ترین جزیره های اروپایی برای اقامت زوج های جوان و خانواده هاست و محیط بسیار شاد و جالبی دارد.

جزیره هوار در کرواسی

جزایر مادیرا در پرتغال

مادیرا نام یک جزیره نیست. بلکه این نام به 8 جزیره مختلف داده شده است که هر کدام از دیگری دیدنی تر هستند. بعضی از این جزایر غیر قابل سکونت و بعضی هایشان مسکونی هستند. اما وجه مشترکی که همه آن ها دارند، این است که همگی طبیعت بسیار زیبایی دارند. این جزیره ها جاذبه های گردشگری مختلفی برای کشف کردن دارند و تجربه سفر به آن ها با تجربه سفر به هر جزیره اروپایی دیگری متفاوت است و تنوع جاذبه های طبیعی در آن ها به شکل باور نکردنی زیاد است.

جزایر مادیرا در پرتغال@

جزیره ایبیزا در اسپانیا

ایبیزا دو پارک ملی جذاب دارد که طبیعتشان بسیار تحسین بر انگیز است. در این دو پارک ملی جاذبه های طبیعتی مختلفی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به دریاچه های نمک، سواحل زیبا، صخره های شگفت انگیز و درختان بسیار کهن اشاره کرد. اگر کسی عاشق طبیعت گردی و کشف جاذبه های طبیعی متفاوت و گاه عجیب و غریب باشد، شیفته جزیره ایبیزا در اسپانیا می شود.

جزیره ایبیزا در اسپانیا

جزیره مایورکا در اسپانیا

مایورکا به خاطر سواحل و خلیج های زیبایی که دارد و همین طور امکانات تفریحی مختلفی که برای بازی گلف و ورزش های آبی دارد، بین توریستان محبوب شده است. البته این جزیره دلایل دیگری نیز برای محبوبیت دارد که از جمله آن ها می توان به تمیزی جزیره و تمیزی دریای آن اشاره کرد. همه این ها باعث شده که جیره مایورکا به یک مقصد گردشگری ایده آل برای تجربه تفریحات آبی مختلف مثل غواصی، موج سواری، ماهیگیری و قایق سواری تبدیل شود. 

جزیره مایورکا در اسپانیا

راستی شما دوست دارید که از کدامیک از این جزایر دیدنی در اروپا دیدن کنید؟ اگر فقط یک حق انتخاب داشتید، کدامیک از این جزایر را برای سفر انتخاب می کردید؟ نظرات ارزشمندتان را برای ما بنویسید. برای رزرو تورهای عادی و لحظه آخری و همین طور اخذ ویزای شینگن می توانید با ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

 


درباره جزیره های زیبا در دنیا بیشتر بخوانید:

بزرگترین جزیره ایران در خلیج فارس

زیباترین جزایر اقیانوس هند

دانستنی های جالب درباره جزیره بورا بورا

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه ارزان، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی تابستان و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.

 

حقایق جالب درباره دبی که تاکنون نمی دانستید
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:36

حقایق جالب درباره دبی بسیار زیاد است. زیرا دبی یک شهر منحصر به فرد در دنیاست. با ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز همراه باشید تا چند دانستنی و حقیقت جالب و البته باورنکردنی را درباره دبی به شما بگوییم.

حقایق جالب درباره دبی

دبی یک شهر منحصر به فرد در دنیاست و به جرئت می توان گفت که در کل دنیا هیچ شهر دیگری شبیه به آن وجود ندارد. دبی شهری است که بزرگترین مرکز خرید دنیا، بلندترین برج دنیا و بزرگترین آکواریوم دنیا را در خود جای داده است. شهری که در آن نا ممکن ها به ممکن تبدیل می شوند و حجم ساخت و ساز بناهایی که از هر نظر از بناهای کل دنیا برتری دارند، در آن باورنکردنی است. شگفتی های دبی بسیار زیاد است. ما امروز می خواهیم شما را با حقایق دبی آشنا کنیم که مطمئنا شما هم با دانستن آن ها به این باور می رسید که دبی با کل دنیا متفاوت است. با ما همراه باشید تا چند دانستنی جالب و البته باورنکردنی را درباره دبی به شما بگوییم.

1. در ساخت برج العرب از یک عالمه ورق طلا استفاده شده است
همان طور که می دانید یک ساختمان خیلی معروف به نام برج العرب وجود دارد که گاهی اوقات از تصویر آن به عنوان نمادی از دبی استفاده می کنند. در طراحی داخلی این بنای معروف از 1790 متر مربع ورق طلای 24 عیار استفاده شده است. اگر تصور این مقدار از ورق طلا برایتان سخت است، باید به شما بگوییم که با این مقدار ورق طلا می توان 46،265 بار تابلوی معروف مونالیزا را طلا کاری کرد!

در ساخت برج العرب از یک عالمه ورق طلا استفاده شده است

2. در ساخت جزیره های پالم دبی از 94 میلیون متر مکعب شن استفاده شده است
شاید باورش برایتان سخت باشد، اما حجم شن استفاده شده برای ساخت جزیره های پالم دبی به قدری زیاد است که با آن می توانستند یک دیوار به ضخامت 2 متر بسازند که سه بار دور زمین کشیده شود!

3. پلیس های دبی از لاکچری ترین ماشین های دنیا استفاده می کنند
یک حقیقت بسیار جذاب درباره دبی این است که ماشین پلیس های دبی جزء لوکس ترین خودروهای دنیا هستند. از جمله ماشین پلیس های دبی می توان به فراری اف اف، لامبورگینی و استون مارتین وان 77 اشاره کرد که به ترتیب 500 هزار، 397 هزار و 1.79 میلیون دلار ارزش دارند!

4. 85 درصد جمعیت دبی را مهاجران خارجی تشکیل داده است
فقط 15 درصد از جمعیتی که در دبی زندگی می کنند، اماراتی هستند و بقیه مهاجر هستند. لازم به ذکر است که بیشتر کارگران ساخت و ساز در دبی بنگلادشی، هندی و پاکستانی هستند. تعداد این کارگران مهاجر حدودا معادل نیمی از جمعیت دبی است و این بدین معنی است که نیمی از کسانی که در دبی زندگی می کنند، اهل این کشورها هستند و بخش عمده ای از جمعیت دبی را هم اهالی کشورهای دیگر تشکیل داده است. به عبارتی باید بگوییم که جمعیت خارجی ها در دبی حدودا 7 برابر جمعیت بومی این شهر است!

5. در دبی هیچ کس مجبور به پرداخت مالیات نیست
یکی از مواردی که باعث شده مهاجرت به دبی بین خارجی ها باب شود، این است که در این کشور به درآمد مردم مالیات تعلق نمی گیرد. به همین دلیل خیلی از خارجی ها به این امید که بتوانند در دبی پس انداز خوبی داشته باشند، مهاجرت به دبی را انتخاب می کنند و الحق که خیلی هایشان هم به این رویایشان دست پیدا می کنند. اما مساله اینجاست که به همان اندازه ای که کسب درآمد و پس انداز کردن در دبی آسان است، از آن طرف پول خرج کردن هم در دبی آسان است و اگر کسی برنامه ریزی درستی برای خرج و مخارجش در این شهر نداشته باشد، به راحتی تمام درآمدش را در این کشور خرج می کند.

6. در دبی عابربانک هایی برای فروش طلا تعبیه شده اند
این یک واقعیت است که مردم دبی عاشق طلا هستند. این علاقه به طلا به قدری زیاد است که در این شهر عابربانک هایی برای فروش طلا در نظر گرفته اند. یک نکته جالبی که باید درباره علاقه مردم دبی و امارات به طلا به شما بگوییم، این است که در دبی یک زنجیر طلا به طول 5،522 متر ساخته اند که رکورد بلندترین زنجیر طلای دنیا به آن اختصاص داده شده است.

7. دبی شهر بسیار جوانی است و پیشینه خیلی زیادی ندارد
دبی در اوایل قرن 18 یک روستای خیلی کوچک و دور افتاده بوده که مردم آن از طریق ماهیگیری و به سختی گذران زندگی می کرده اند. دبی به قدری کوچک بوده که حتی تا اواخر قرن 18، حدودا 1200 نفر جمعیت داشته است. اما همین روستای کوچکی که در موردش صحبت می کنیم، حالا به کلان شهری تبدیل شده که 3.3 میلیون نفر جمعیت دارد. از همه عجیب تر اینکه پیشرفت اصلی این شهر در همین 50 سال اخیر اتفاق افتاده است و به معنای واقعی کلمه در این چند دهه اخیر از این رو به آن رو شده است. 

دبی شهر بسیار جوانی است و پیشینه خیلی زیادی ندارد

8. روز به روز به تعداد هتل های دبی اضافه می شود
جالب ترین حقیقتی که درباره دبی وجود دارد، این است که این شهر هیچ وقت به پیشرفت هایش راضی نمی شود و هر روز سعی در بهتر شدن دارد. برنامه هایی برای پیشرفت دبی طرح ریزی شده است که شاید تصورشان در مخیله هیچ کسی نگنجد. یکی از مواردی که در طرح توسعه دبی لحاظ شده، این است که این شهر را می خواهند از لحاظ توریستی قوی و قوی تر کنند. این را می توان از روی تعداد هتل هایی متوجه شد که هر سال در دبی ساخته می شوند و روز به روز به تعدادشان اضافه می شود. گفتنی است که در حال حاضر 100،700 اتاق برای اقامت در هتل های مختلف دبی وجود دارد و این در حالی است که همین سه سال پیش، تعداد این اتاق ها حدود 64،000 تا بوده است. به همین سرعت هتل های مختلف دیگر هم در حال ساخت و ساز در دبی هستند و این طور که به نظر می رسد، مسئولین دبی می خواهند دبی از اینی که هست، جذاب تر و توریستی تر کنند.

9. نسبت زن ها به مردها در دبی 3 به 7 است
یکی از عجیب ترین دانستنی هایی که درباره دبی وجود دارد، این است که نسبت زن ها به مردها در دبی 3 به 7 است. به ازای هر 7 مردی که در دبی زندگی می کنند، فقط 3 زن در این شهر وجود دارد و این اختلاف در تعداد زنان و مردان این شهر به این خاطر است که درصد عمده ای از جمعیت دبی را کارگرانی تشکیل داده که به قصد کار به دبی مهاجرت کرده اند و خانواده شان را با خودشان به این شهر نیاورده اند.

راستی اگر شما هم حقیقت جالبی را درباره دبی می دانید، ممنون می شویم که در بخش نظرات برایمان یادداشت کنید و این لیست جالب را کامل تر کنید. برای رزرو تور ارزان دبی می توانید با ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.


درباره دبی بیشتر بخوانید:

دبی در فصل تابستان تا چه اندازه گرم می شود؟

همه چیز درباره دبی فریم (قاب دبی)

دبی برای زندگی بهتر است یا استانبول؟

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا تابستان، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای نوروز 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.


ترس از پرواز با هواپیما را به راحتی برطرف کنید
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:59
ترس از پرواز با هواپیما برای بسیاری از افراد وجود دارد. برای این که علت ترس از پرواز و درمان ترس از سقوط هواپیما را بشناسید با ما در این مطلب از آژانس هواپیمایی مهرپرواز همراه شوید.

ترس از پرواز با هواپیما

اگر شما هم از پرواز و هواپیما می ترسید، اگر هر بار برای سوار شدن به هواپیما استرس می گیرید، اگر دلتان نمی خواهد از هواپیما برای سفر استفاده کنید و حتی اگر تا به حال نتوانسته اید سوار هواپیما شوید و نتوانسته اید با ترس از پرواز و هواپیما کنار بیایید، این مطلب برای شماست.

اول از همه باید این را بدانید که شما تنها نیستید و انسان های زیادی در سراسر کره زمین وجود دارند که درست مثل شما از هواپیما می ترسند و ترس از پرواز دارند. گذشته از این، باید این را هم بدانید که خیلی از این افراد توانسته اند با ترسشان از پرواز و هواپیما مقابله کنند و بدون مشکل از هواپیماها و سفرهای هوایی بهره ببرند.

این بدین معنی است که شما هم اگر بخواهید، می توانید با ترس از پرواز و هواپیما کنار بیایید. کافی است که راهکارهای ساده برای مقابله با ترس از پرواز و هواپیما را بخوانید و سعی کنید که آن ها را به کار بگیرید.

ترس از بلند شدن هواپیما

اولین کاری که باید انجام دهید، این است که کمی درباره هواپیماها، عملکرد آن ها در طول پرواز و آمار و ارقام سوانح هوایی مطالعه کنید. شاید به نظرتان بیاید که اگر درباره آمار سوانح هوایی اطلاعات کسب کنید، ترستان بیشتر می شود. اما این طور نیست. اگر شما به شکلی منطقی آمار و ارقام سوانح هوایی را مطالعه کنید و آن ها را به درستی با آمار سوانج جاده ای مقایسه کنید، این را متوجه می شوید که هواپیما واقعا وسیله بسیار امنی برای سفر است.

چراکه آمار سوانح هوایی و تلفات آن خیلی خیلی کمتر از سوانح جاده ای است. شما باید این را بدانید که سوانح هوایی خیلی کمتر پیش می آیند و دقیقا به همین خاطر است که وقتی پیش می آیند، خیلی بیشتر از سوانح جاده ای درباره آن ها صحبت می شود. با اطلاع از این موارد خیال شما هم راحت می شود که هواپیما به آن ترسناکی که فکرش را می کنید، نیست و اتفاقا به نسبت وسایل نقلیه زمینی امنیت و اعتبار بیشتری دارد.

✅ گفتنی است که ترس از پرواز با هواپیما به انگلیسی معادل واژه های flying phobia ،aerodrome phobia ،aviophobia و fear of flying است.

مطالعه درباره امنیت هواپیما

 

علت ترس از پرواز و مواجه شدن با آن

به شما توصیه می کنیم که اگر تا به حال نتوانسته اید خود را برای سوار شدن به هواپیما مجاب کنید، این کار را یک بار انجام دهید و به خودتان اجازه بدهید که پرواز با هواپیما را تجربه کنید. مطمئن باشید که سوار شدن به هواپیما و پرواز به آن ترسناکی که فکرش را می کنید، نیست. خیلی وقت ها ذهن ما بدترین حالت ممکن را در نظر می گیرد و اوضاع را خیلی بدتر، سخت تر و ترسناک تر از واقعیت جلوه می دهد. در صورتی که حقیقت امر آنقدرها ترسناک نیست و اگر شما هم در معرضش قرار بگیرید، به احتمال زیاد می توانید با آن کنار بیایید.

تمرکز بر روی یک مساله دیگر به جای ترس از هواپیما

اگر شما هم ترس از هواپیما دارید، به شما توصیه می کنیم که در زمانی که روی صندلی خود داخل هواپیما نشستید، سعی کنید که دقیقا کارهایی را انجام دهید که مسافران دیگر انجام می دهند. تلاش کنید که شما هم مثل آن ها مشغول گفتگو با همسفرانتان شوید، کتابچه راهنمای پرواز را مطالعه کنید، به موزیک گوش دهید یا به تماشای یک فیلم در گوشی تلفن همراه یا تبلت خود بنشینید.

اگر بتوانید قبل از شروع پرواز و در حین انجام پرواز بر روی مساله دیگری به جز پرواز و خطرات احتمالی ناشی از آن تمرکز کنید، برد کرده اید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که ذهن خود را از فکر کردن به پرواز و موقعیتی که در آن قرار دارید، دور کنید و تمام تلاشتان را کنید که اوضاع را برای ذهنتان طبیعی جلوه دهید. سعی کنید که به اجبار هم که شده لبخند بزنید و در حین لبخند بر روی موضوع دیگری متمرکز باشید. مطمئن باشید که در این صورت ذهن و قلبتان آرام تر می شود و اوضاع بهتر پیش می رود.

فکر کردن به اتفاقات خوب هنگام ترس از پرواز

شاید به نظرتان سخت باشد که در زمانی که استرس وجودتان را فرا گرفته، به اتفاقات خوب فکر کنید. اما باور کنید که اگر بخواهید، می توانید که ذهنتان را بر روی خاطرات خوب، اتفاقات خوب و همین طور برنامه های مثبتی که پیش رو دارید، متمرکز کنید. در این صورت ذهنتان به نوعی گول می خورد و باور می کند که همه شرایط مساعد است و در نتیجه استرس کمتری به شما وارد می شود.

فکر کردن به اتفاقات خوب

همراه داشتن یک سرگرمی برای ترس از سقوط هواپیما

یک راهکار دیگر که می توانید از آن برای مقابله با ترس از هواپیما و پرواز استفاده کنید، این است که یک نوع سرگرمی خاص برای خودتان برای انجام در حین پرواز تدارک ببینید. مثلا اگر اهل بازی با گوشی تلفن همراه هستید یا اگر به فیلم و سریال خاصی علاقه دارید، شرایط را از قبل برای خودتان فراهم کنید تا بتوانید در طول پرواز مشغول سرگرمی محبوبتان شود. در این صورت مسلما زمان سریع تر می گذرد و ذهنتان کمتر می تواند بر روی موضوعات منفی و ترس های شما متمرکز شود.

فکر کردن به تجارب پروازهای قبلی برای غلبه بر ترس

اگر قبلا سوار هواپیما شده اید، اما هنوز هم ترس از پرواز دارید، سعی کنید که به تجارب مثبت پروازهای قبلی خود فکر کنید و به خودتان یادآور شوید که قبلا هم سوار هواپیما شده اید و هیچ اتفاق بدی برایتان نیفتاده است. پس این بار هم شرایط خوب پیش می رود و همه چیز به روال عادی سپری خواهد شد. در این صورت مسلما ترس شما از پرواز و هواپیما تا حدی کنترل می شود و می توانید راحت تر با ترس از پرواز دوباره مقابله کنید.

راستی اگر شما هم قبلا ترس از هواپیما داشته اید و به نوعی و تا حدی توانسته اید با این ترس کنار بیایید، خوشحال می شویم که در بخش نظرات تجربه خودتان را بنویسید تا دیگر دوستان هم از تجارب ارزشمند شما استفاده کنند. برای رزرو انواع تورهای ارزان و تور لحظه آخری می توانید با ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

 


درباره سفر با هواپیما بیشتر بخوانید:

نکات مهمی درباره سفر با هواپیما که باید حتما بدانید

آیا می دانستید که در هواپیما ردیف 13 وجود ندارد؟

رازهایی که مهمانداران و خلبانان هواپیما به شما نمیگویند

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول تابستان، تور ارزان آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.


روز شیراز شهر فرهنگ و ادب
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:33

روز شیراز کی است؟

آیا می دانید که روز شیراز چه روزی است؟ آیا می دانید که تاریخ برگزاری روز شیراز چه زمانی است؟ آیا می دانید که در روز شیراز چه برنامه هایی در شهر شیراز برگزار می شود؟ اگر هر کدام از این سوال ها یا در کل هر سوالی درباره روز شیراز در ذهن دارید، با ما همراه باشید تا همه چیز درباره این روز فرخنده را به شما بگوییم و شما را با برنامه های تفریحی و جشن های روز شیراز آشنا کنیم. در پایان نیز اطلاعات مراسم مجازی آن را بیان کرده ایم.

روز شیراز چه تاریخی است؟

اگر به تقویم نگاهی بیندازید، می بینید که میانه فصل بهار یا دقیق تر بگوییم روز 15 اردیبهشت با نام شهر شیراز معرفی شده است. قسمت جالب ماجرا اینجاست که شیراز اولین شهری بوده که یک روز مشخص را در تقویم رسمی ایران به آن اختصاص داده اند و باید بگوییم که واقعا این شهر ارزشش را داشته که چنین عنوانی در تقویم برای آن در نظر گرفته شود.

روز 15 اردیبهشت در تقویم علاوه بر روز شیراز، به نام جشن میانه بهار یا جشن بهاربد نیز ثبت شده است.

شهری که تاریخ، فرهنگ، شعر و ادب در آن حرف اول را می زنند. شهری که بزرگانی مثل حافظ و سعدی را در خود پرورش داده است. شهری که تاریخ هخامنشیان را حفظ کرده است و شهری که کریم خان زند در آن حکمرانی می کرده است. شهری که باغ های زیبایش، مردمان مهربانش، بازارهای دیدنیش و همه کوچه پس کوچه هایش نشان از حال خوب دارند و عطر بهار نارنج از هر گوشه از آن به مشام می رسد.

روز شیراز چه زمانی است

روز شیراز 15 اردیبهشت

حالا اگر برایتان سوال پیش آمده که چرا در میان همه روزهای سال، روز 15 اردیبهشت را به عنوان روز شیراز انتخاب کرده اند، باید به شما بگوییم که این انتخاب کاملا هوشمندانه بوده است. شما از هر کسی که تجربه سفر به شیراز را داشته سوال بپرسید، حتما این را به شما می گوید که اردیبهشت بهترین زمان برای سفر به شیراز است.

ماهی که در طول آن هوای اردیبهشت از همیشه مطبوع تر می شود. ماهی که در آن بوی خوش بهار نارنج به بهترین شکل ممکن احساس می شود. ماهی که ماه عاشقی کردن در شیراز است و ماهی که شیراز بهترینش را به رخ می کشد. حالا جالب است این را هم بدانید که در گذشته های دور و در زمان ایران باستان روز 15 اردیبهشت را با نام روز جشن بهاربد می شناختند و شاید به خاطر این دلیل هم بوده که روز شیراز را چنین انتخاب کرده اند تا با این جشن فرخنده باستانی نیز مصادف باشد.

برنامه های روز شیراز

در روز شیراز سعی می شود که برنامه های مختلفی در شهر شیراز با اهداف مختلف مثل معرفی تاریخ و فرهنگ شیراز، معرفی آداب و رسوم و سنت های مردم شیراز، معرفی جاذبه های گردشگری شیراز و همین طور با هدف شاد کردن مردم این شهر و گردشگران آن برگزار می شوند.

از جمله این برنامه های جالب و مفرح می توان به رایگان کردن ورودی جاذبه های گردشگری شیراز، راه اندازی شب شعر در جاذبه های گردشگری شیراز مثل حافظیه و سعدیه، برگزاری نمایشگاه های عکاسی و نقاشی جالب در اماکن دیدنی شیراز مثل ارگ کریم خان زند، برنامه های خانوادگی جالب مثل بادبادک بازی و همین طور برگزاری کنسرت ها و جشنواره های جالب در سطح شهر شیراز اشاره کرد.

در روز شیراز چه برنامه هایی برگزار می شوند@

چرا باید در روز شیراز به این شهر سفر کنیم؟

شما با سفر به شیراز در روز شیراز با یک تیر چند نشان می زنید. اول اینکه این فرصت را برای خودتان فراهم می کنید که شیراز را در بهترین ماه سال یعنی اردیبهشت از نزدیک ببینید و از هوای مطبوع و بهاری این شهر در ایام اردیبهشت لذت ببرید. دوما اینکه می توانید از خیلی از جاهای دیدنی شیراز به رایگان دیدن کنید. سوم اینکه می توانید در برنامه های مفرح و جالب شهر شیراز شرکت کنید و سفر شادتری را به مقصد این شهر برای خودتان رقم بزنید. چهارم اینکه اگر در روز شیراز به این شهر سفر کنید، بهتر می توانید با مردم مهربان و خونگرم این شهر و همین طور تاریخ غنی و فرهنگ ارزشمند این شهر آشنا شوید.

در روز شیراز از کدام جاهای دیدنی بازدید کنیم؟

اگر از ما می شنوید، در روز شیراز سعی کنید که از جاذبه های گردشگری مختلف این شهر دیدن کنید. چراکه هر کدام از جاهای دیدنی شیراز در روز شیراز حال و هوای مخصوص به خودشان را دارند و می توان گفت که تقریبا در همه آن ها یک جشن و سرور خاصی به پا است. اما اگر فقط می خواهید از سه یا چهار جاذبه گردشگری شیراز در روز شیراز دیدن کنید، توصیه ما این است که بازدید از حافظیه، سعدیه، ارگ کریم خان زند و همین طور یکی از باغ های شیرای مثل باغ ارم را انتخاب کنید.

در ضمن حتما اگر در این روز جالب در شهر شیراز حضور داشتید، حتما از مسئولین یا شهرورندان این شهر درباره کنسرت ها، جشنواره ها و برنامه های تفریحی که قرار است در سطح شهر برگزار شوند، سوال بپرسید و اگر تمایل داشتید، در ان ها نیز شرکت کنید.

روز شیراز 1400 درایام کرونا

در سال 1399 به خاطر شیوع ویروس کرونا در شهر شیراز و شهرهای دیگر ایران، برنامه های تفریحی و فرهنگی روز شیراز به گونه ای متفاوت از هر سال برگزار شد. در سال 1399 در این روز همه برنامه های تفریحی از جمله کنسرت ها، نمایشگاه ها و مسابقات به صورت آنلاین برگزار شدند و مردم ایران از شهرهای مختلف در آن شرکت کردند.

با توجه به آخرین اخبار موجود، امسال یعنی در سال 1400 نیز قرار است که همه این برنامه ها مجازی باشند تا اولا مشکلی از نظر شیوع ویروس کرونا برای کسی پیش نیاید و دوما اینکه همه بتوانند از شهرهای مختلف ایران در جشنواره روز شیراز شرکت کنند.

اگر شما هم به شرکت در جشن ها و کنسرت های جالب شهر شیراز علاقه دارید، بهتر است که همین حالا صفحه اینستاگرام شهرداری شیراز را فالو کنید و برنامه های لایو این شبکه را در روز 15 اردیبهشت دنبال کنید.

همچنین می توانید برای رزرو تور ارزان شیراز با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

 

درباره شیراز بیشتر بخوانید:

باغ نارنجستان قوام شیراز را بشناسید

روستای قلات بهشت استان فارس را بشناسید

روز بزرگداشت سعدی شیرازی استاد سخن

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه تابستان، تور ترکیبی استانبول آنتالیا، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.


تور آلانیا تابستان مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:30

تور آلانیا تابستان 1400  | مهرپرواز

تور آلانیا تابستان 1400 ارزانترین قیمت تور آلانیا با تور لحظه آخری ⏰ و اقامت در بهترین هتل های آلانیا را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید+ پشتیبانی 24 ساعته

پکیج تور آلانیا تابستان 1400

آلانیا، شهری ساحلی در سواحل جنوبی ترکیه، ترکیبی بی نظیر از استراحت در سواحل، تاریخ و ماجراجویی را ارائه می دهد. پکیج تور آلانیا تابستان 1400 شامل موارد زیر است:

  • هتل (6 یا 7 شب اقامت)
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • راهنمای فارسی زبان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تور گشت شهری
  • بیمه مسافرتی

قیمت تور آلانیا تابستان 1400

قیمت تور آلانیا تابستان نسبت به سایر فصول بیشتر است. زیرا تعداد گردشگران در این فصل بیشتر می شود. قیمت تور آلانیا تابستان بستگی به نوع پرواز انتخابی و هتل شما نیز دارد. همانگونه که می دانید قیمت تور آلانیا تابستان بر اساس نرخ پروازهای داخلی و پرواز خارجی تعیین می شود. پرواز با ایرلاین های داخلی به طور کلی از ایرلاین های خارجی ارزان تر است. همچنین قیمت هتل ها هم در هزینه ی تور آلانیا تاثیر گذار هستند. تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به آلانیا سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور آلانیا تابستان را دستخوش تغییرات کنند. به عنوان مثال قیمت تور آلانیا تابستان بستگی به ماهی که می خواهید به آن سفر کنید دارد به عنوان مثال ماه آگوست هزینه بیشتری برای مسافران دارد. برای خرید تور آلانیا تابستان می توانید با شماره های تماس مهرپرواز تماس بگیرید.

تور لحظه آخری آلانیا تابستان 1400

تور لحظه آخری آلانیا تابستان به این شکل انجام می شود که  در مدت زمان چند روز مانده به شروع تور، به منظور تکمیل ظرفیت تورها، تخفیف های زیاد و ارائه آفر تور آلانیا تابستان انجام می گردد. اخیرا مسافران زیادی متقاضی تور لحظه آخری بودند. آژانس هواپیمایی مهرپرواز از ارائه دهندگان تور آلانیا لحظه آخری در تابستان است.

تور زمینی آلانیا تابستان 1400

اگر به دنبال تور ارزان قیمت آلانیا ویژه تابستان هستید می توانید از تور زمینی آلانیا نیز استفاده نمایید زیرا قیمت تور آلانیا زمینی تابستان نسبتا پایین تر است. هرچند که به این معنا نیست قیمت تور هوایی آلانیا تابستان گرانتر باشد. بلکه همانگونه که گفته شد این موضوع به فصلی که قصد سفر به این شهر را دارید بستگی دارد. برای این تور این است که مسافت طولانی و سفر گروهی را تجربه کنید. اگر با آن مشکلی ندارید، این نوع از تور مناسب شماست.

تور ارزان آلانیا تابستان 1400

ما در آژآنس هواپیمایی مهرپرواز همراه به دنبال ارائه بهترین قیمت تور آلانیا تابستان برای تمامی مسافران با سلایق و بودجه های مختلف هستیم. اگر قصد سفر ارزان به آلانیا را دارید، می توان هتل های ارزان تر را انتخاب کنید تا هزینه تور شما کم تر شود. شما می توانید با تماس با مهرپرواز، ارزانترین تور آلانیا در تابستان را برای خود رزرو کنید.

تور آلانیا از سایر شهرها

تور آلانیا تابستان 1400 از تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و سایر شهرها برگزار می شود. این تورها در بیشتر شهرها برگزار می شود. در حال حاضر آژانس هواپیمایی مهرپرواز، تورهای خود را از تهران برگزار می کند.


تور ازمیر تابستان مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:29

تور ازمیر تابستان 1400 | مهرپرواز

تور ازمیر تابستان 1400 ارزانترین قیمت تور ازمیر با تور لحظه آخری ⏰ و اقامت در بهترین هتل های ازمیر را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید+ پشتیبانی 24 ساعته

پکیج تور ازمیر تابستان 1400

ازمیر یکی از شهرهای بزرگ و زیبای ترکیه در سواحل دریای اژه است. پکیج تور ازمیر تابستان 1400 شامل موارد زیر است:

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • 6 شب اقامت در هتل طبق سرویس هتل
  • ترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری

قیمت تور ازمیر تابستان 1400

قیمت تور ازمیر به مدت زمان اقامت شما در هتل و همچنین به نوع هتل و ایرلاین انتخابی شما وابسته است. هتل های ازمیر در نقاط مختلفی از شهر قرار دارند. بعضی از هتل ها در مرکز شهر قرار دارند و تعدادی دیگر از هتل ها در نزدیکی ساحل واقع شده اند که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. با انتخاب هتل هایی که خدمات بیشتری ارائه می دهند، سفر بهتری خواهید داشت. نکته مهم در مورد پرواز این است که هزینه تور ازمیر در صورت انتخاب ایرلاین های خارجی نسبت به ایرلاین های داخلی، بالاتر است. همچنین سفر با تور ازمیر تابستان نسبت به سایر ایام سال گران تر است. زیرا تعداد مسافران بیشتر است و هوا در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

تور لحظه آخری ازمیر تابستان 1400

آژانس هواپیمایی مهرپرواز از ارائه دهندگان تور ازمیر لحظه آخری تابستان است. این تورها در نزدیکی زمان برگزاری تور، برای تکمیل ظرفیت ارائه می شوند. بسیاری از افراد به دنبال اینگونه تورها هستند. زیرا قیمت پایین تری نسبت به تور عادی دارد و از نظر فنی تفاوتی با تور عادی ندارد. تنها موردی که شاید نکته منفی آن باشد این است که پس از خریداری آن بلافاصله باید آماده سفر شوید و اصطلاحا چمدانتان باید آماده باشد.

 

تور زمینی ازمیر تابستان ازمیر 1400

در ایام تابستان که تعداد مسافران زیاد است، در صورت مطلوب بودن شرایط، تور زمینی ازمیر تابستان برگزار می شود. تور زمینی برای افرادی که قصد سفر ارزان دارند مناسب است. نکته قابل توجه در تور زمینی، سفر گروهی و مسافت آن است. معمولا این نوع از تور ازمیر تابستان، با قطار و یا اتوبوس ارائه می شود.

تور ارزان ازمیر تابستان 1400

برای ارزان شدن سفرتان می توانید هتل های ارزان را برای تور خود رزرو کنید. نوع ایرلاینی که بلیط آن را تهیه می کنید نیز تاثیر زیادی در قیمت تور شما خواهد داشت. قیمت ایرلاین های داخلی از ایرلاین های خارجی ارزان تر است. تا حد امکان سعی کنید هتل های مناسب را رزرو کنید. زیرا اگر هتل هایی با کیفیت پایین را انتخاب کنید ممکن است سفر خوبی را تجربه نکنید. پس در انتخاب هتل برای تور ارزان ازمیر دقت بیشتری نمایید.

تور ازمیر از سایر شهرها

تور ازمیر تابستان 1400 از تهران، اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز و سایر شهرها برگزار می شود و این تورها فقط مختص به تهران نیستند. در حال حاضر آژانس هواپیمایی مهرپرواز تورهای خود را از تهران برگزار می کند.


تور بدروم تابستان مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:28

تور بدروم تابستان 1400 ارزانترین قیمت تور بدروم با تور لحظه آخری  و اقامت در بهترین هتل های ترکیه را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید+ پشتیبانی 24 ساعته

برای خرید تور بدروم تابستان به نکات زیر توجه کنید

پکیج تور بدروم تابستان چیست؟

آفر تور بدروم تابستان 1400 شامل موارد زیر می باشد:

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • اقامت در هتل (حداقل 6 یا 7 شب)
  • ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل
  • ترانسفر زمینی (در صورتی که از دنیزلی به بدروم بخواهید بروید)
  • تور لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری 

تعداد روزهای اقامت تابستانی در بدروم

هتل‌های متنوعی در بدروم وجود دارد که با در نظر گرفتن بودجه و انتظارتان میتوانید انتخاب نمایید لازم به ذکر است که اقامتگاه‌هایی به غیر از هتل‌های 4 و 5 ستاره  هم وجود دارد که افقط از نظر مالی مقرون به صرفه هستند. با این حال مثل آنتالیا برای اینکه یک سفر عالی داشته باشید هتلی را انتخاب کنید که امکانات و تفریحات مفرح و مناسب شما را داشته باشد. لازم یه ذکر است که در تور بدروم اقامت 6 شب و 7 روز را میتوانید اقامت داشته باشید. در ضمن لازم به دکر است که باتوجه به اینکه بدروم در کنار سایر شهرهای در ایام تابستان با حجم زیادی از گردشگران بین المللی مواجه می شود اگر در روزهای اخر قصد خرید تور بدروم تابستان را داشته باشید امکان دارد به مشکل بر بخورید و رزرو هتل کمی سخت تر باشد اما اگر کمی زودتر عمل کنید شک نداشته باشید بهترین تفریحات را در آن جا تجربه خواهید کرد.

قیمت تور بدروم تابستان چقدر است

همچون آنتالیا، در تابستان باتوجه به اینکه فصل گردشگری بدروم است قیمت تور تابستانی بدروم تا حدودی از بقیه فصول بالاتر است اما یقینا اگر کمی بیشتر خرج کنید و بهترین هتل های ساحلی را رزرو کنید. مطمئن ارزشش را دارد و سفری خاطره انگیز در زندگیتان تجربه خواهد شد. در ضمن اگر بخواهید بدون معطلی به بدروم برسید در این صورت هم می بایست پرواز خارجی رزرو کنید که کمی هزینه اش از ایرلاین داخلی بیشتر است.

تور لحظه آخری بدروم چه ویژگی هایی دارد؟

برای شما مسافران عزیزی که قصد دارید ارزان قیمت ترین تور بدروم را در تابستان خریداری کنید تور لحظه آخری یا دقیقه نودی بهترین گزینه است. جالب است بدانید که این تورهاهیچ تفاوتی از نظر فنی با تور گردشگری بدروم ندارد.اما از این ایراد نمی توان به سادگی گذشت که در تور لحظه آخری ممکن است چند ساعت بعد زمان پروازتان باشد اما وقت کافی برای آماده شدن نداشته باشید. پس لازمه تور دقیقه نودی بدروم این است که چمدانتان آماده باشد تا با به محض اطلاع، سریعاً اقدام نمایید، در غیر این صورت پول و پرواز خود را از دست خواهید داد. 


تور کوش آداسی تابستان مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:27

تور کوش آداسی تابستان 1400 ارزانترین قیمت تور کوش آداسی با تور لحظه آخری ⏰ و اقامت در بهترین هتل های کوش آداسی را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید+ پشتیبانی 24 ساعته

پکیج تور کوش آداسی تابستان 1400

کوش آداسی یا شهر پرنده نام یک شهر ساحلی زیبا در حاشیه دریای اژه ترکیه است. ابتدا بهتر است بدانید که در آفر تور تابستان کوش آداسی 1400 چه خدماتی ارائه می شود:

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • هتل (6 یا 7 شب اقامت)
  • ترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبان
  • تور گشت شهری
  • بیمه مسافرتی با پوشش کرونا
  • تست PCR رفت رایگان

اقامت در هتل های کوش آداسی در تابستان

زمان اقامت شما در تور کوش آداسی تابستان، معمولا 6 یا 7 شب است. به دلیل اینکه ایرلاین ها به صورت هفتگی پرواز دارند. در نتیجه زمان رفت و برگشت در پروازهای کوش آداسی تابستان 7 روز است. بهتر است برای برنامه ریزی بهتر سفرتان این مطلب را نیز در نظر بگیرید. در صورت تمایل به مدت زمان اقامت کمتر، می توانید بلیط های سیستمی خریداری کنید که گران تر هستند. پیشنهاد ما بیلط چارتری است تا علاوه بر ارزان تر بودن، مدت زمان بیشتری را از فصل تابستان در کوش آداسی سپری کنید.

قیمت تور کوش آداسی تابستان 1400

تابستان یکی از فصل های عالی برای سفر به کوش آداسی است. زیرا می توانید از تمام تفریحات ساحلی استفاده کنید. بنابراین قیمت ها نسبت به سایر فصول بالاتر هستند. زیرا این فصل برای کوش آداسی heigh season است. قیمت تور کوش آداسی به طور کلی بستگی به ایرلاین و هتلی که انتخاب می کنید دارد. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور هوایی کوش آداسی و همچنین زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور کوش آداسی تابستان داشته باشید.

تور لحظه آخری کوش آداسی تابستان 1400

تور لحظه آخری کوش اداسی برای تابستان، فرصت مناسبی است تا سفری ارزان داشته باشید. در زمان نزدیک شدن به موعد برگزاری تورها برای تکمیل ظرفیت، تخفیف های بالایی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید بلافاصله اماده سفر شوید.

تور زمینی کوش آداسی تابستان 1400

تور زمینی کوش اداسی تابستان، هزینه کم تری نسبت به تور هوایی کوش آداسی دارد. این تورها به طور معمول در تابستان که تعداد مسافران زیاد است، برگزار می شود. این نوع از تورها به صورت سفر گروهی است و مسافت طولانی تری دارد.

 

تور ارزان کوش آداسی تابستان 1400

ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تمامی تلاش خود را کردیم تا با ارائه تور کوش آداسی تابستان، تور ارزان کوش آداسی ترکیه، شرایطی برایتان فراهم کنیم تا شما بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر تابستانی خود ببرید. ما لیست قیمت های مختلفی از تور تابستانی کوش آداسی ترکیه را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید با توجه به خواسته و نیاز و نیز بودجه خود، بهترین تور تابستانی را انتخاب کنید. بسیاری از افراد در تابستان برای تفریحات لوکس، خدمات رفاهی با کیفیت و تفریحات آبی به کوش آداسی سفر می کنند که بستگی به هتل انتخابی دارد.

 

تور کوش آداسی از سایر شهرها

تور کوش آداسی تابستان از شهرهای مختلف ایران مانند تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و... برگزار می شود. در حال حاضر آژانس مسافرتی مهرپرواز تورهای خود را از تهران برگزار می کند.


تور مارماریس تابستان مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:24

تور مارماریس تابستان 1400  | مهرپرواز 

تور مارماریس تابستان 1400 ارزانترین قیمت تور مارماریس با تور لحظه آخری ⏰ و اقامت در بهترین هتل های مارماریس را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید+ پشتیبانی 24 ساعته

پکیج تور مارماریس تابستان 1400

مارمارماریس یکی از شهرهای ساحلی جذاب در ترکیه است. پکیج تور مارماریس تابستان 1400 شامل موارد زیر است:

  • هتل (6 یا 7 شب اقامت)
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • راهنمای فارسی زبان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی با پوشش کرونا
  • تور گشت شهری

قیمت تور مارماریس تابستان 1400

همانگونه که می دانید قیمت تور مارماریس تابستان بر اساس نرخ پروازهای داخلی و پرواز خارجی تعیین می شود. تور هوایی مارماریس تابستان از تور زمینی هزینه بالاتری دارد. همچنین قیمت هتل ها هم در هزینه ی تور مارماریس تابستان تاثیر گذار هستند. تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به مارماریس سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور مارماریس را دستخوش تغییرات کنند. به عنوان مثال قیمت تور مارماریس تابستان نیز بستگی به ماهی که می خواهید به آن سفر کنید دارد مثلا ماه آگوست هزینه بیشتری برای مسافران دارد.

تور لحظه آخری مارماریس تابستان 1400

در زمان های نزدیک به برگزاری تور، برای تکمیل ظرفیت، تور لحظه آخری مارماریس تابستان با تخفیف بالا ارائه خواهد شد. آژانس هواپیمایی مهرپرواز از ارائه دهندگان تور ترکیه لحظه آخری است و در اینجا لازم میدانیم تا به مزایا و معایب این تور جهت آگاهی بیشتر اشاره داشته باشیم. یکی از مزیت های تور لحظه آخری مارماریس تابستان این است که هیچ تفاوتی از نظر فنی با تور مارماریس ندارد و بلکه هزینه پایین تری هم دارد. فقط باید سریع تر از تورهای عادی، آماده سفر و پرواز شوید.

تور ارزان مارماریس تابستان 1400

تور ارزان مارماریس تابستان به فصلی که در آن سفر می کنید ارتباط دارد. همچنین می توانید با رزرو پرواز و هتل های ارزان تر، سفر ارزان به مارماریس در تابستان را تجربه کنید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز تورهایی را ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور مارماریس نوروز داشته باشید.

تور مارماریس زمینی تابستان 1400

تور مارماریس زمینی در تابستان که میزان متقاضیان بیشتر است ارائه می گردد. اگر به دنبال تور ارزان قیمت مارماریس ویژه تابستان هستید می توانید از تور زمینی مارماریس نیز استفاده نمایید زیرا قیمت تور مارماریس زمینی تابستان نسبتا پایین تر است. هرچند که به این معنا نیست قیمت تور مارماریس هوایی گرانتر باشد. بلکه همانگونه که گفته شد این موضوع به فصلی که قصد سفر به این شهر را دارید بستگی دارد.

تور مارماریس از سایر شهرها

تور مارماریس تابستان 1400 امکان برگزاری از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و سایر شهرهای را دارد. در حال حاضر آژانس مسافرتی مهرپرواز تورهای خود را از تهران برگزار می کند.


تور استانبول تابستان مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:22

تور استانبول تابستان 1400 ارزانترین قیمت تور استانبول با تور لحظه آخری ⏰ و اقامت در بهترین هتل های استانبول را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید+ پشتیبانی 24 ساعته

برای خرید از آفر تور استانبول تابستان به موارد زیر توجه کنید

پکیج تور استانبول تابستان 1400

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • رزرو هتل استانبول
  • تور لیدر فارسی زبان
  • گشت شهری
  • بیمه مسافرتی
  • بلیط اتوبوس (در صورت خرید تور زمینی استانبول)

قیمت تور استانبول تابستان 1400

توریستی ترین شهر ترکیه در فصل تابستان همچون سایر شهرهای ساحلی با جمعیت زیادی از گردشگران مواجه میشود و به همین دلیل تا حدودی هزینه های سفر به استانبول در تابستان کمی بیشتر از سایر فصول سال است که این موضوع به دلیل افزایش نرخ بلیط هواپیما استانبول، هتل استانبول و تعداد شب هایی که قصد دارید در این شهر اقامت داشته باشید بستگی دارد. توجه داشته باشید هرچند که هزینه های هتل در مرکز شهر استانبول(تکسیم) کمی بیشتر است اما از نظر امکانات و فاصله تا مراکز خرید استانبول بسیار مناسب هستند.

تور هوایی استانبول تابستان 1400

تابستان به دلیل اینکه فصل heigh season محسوب می شود به همین دلیل نرخ تورهای هوایی به این شهر مخصوصا در ماه آگوست بالاتر می رود. این تورها با انواع ایرلاین های داخلی (ایران ایر، ماهان ایر، معراج، قشم، کیش) و خارجی (ترکیش و پگاسوس) 

تور زمینی استانبول تابستان 1400

اگر به فکر خرید تور ارزانترین تور استانبول تابستان 1400 هستید تور زمینی استانبول بهترین گزینه برای شما عزیزان است. در فصل تابستان اینگونه تورها بیشتر از سایر فصول برگزار می شود و از طرفی خبر خوبی که برای هم وطنان ما وجود دارد این است که تور استانبول زمینی از تبریز، اصفهلن، شیراز و سایر استان ها نیز برگزار می گردد.

تور لحظه آخری استانبول تابستان

آژانس هواپیمایی مهرپرواز از ارائه دهندگان تورهای لحظه آخری استانبول ویژه تابستان است و در اینجا لازم میدانم تا به مزایا و معایب این تور جهت آگاهی بیشتر اشاره داشته باشیم. یکی از مزیت های تور لحظه آخری استانبول این است که هیچ تفاوتی از نظر فنی با تور استانبول ندارد و بلکه هزینه پایین تری هم دارد. از معایبی که در تور لحظه آخری وجود دارد این است که ممکن است زمان کافی برای آماده شدن و محیا کردن یک سری از کارهایتان نداشته باشید. پس لازمه تور دقیقه نودی استانبول در تابستان این است که چمدانتان آماده باشد تا با به محض اطلاع، سریعاً اقدام نمایید، در غیر این صورت پول و پرواز خود را باهم از دست خواهید داد. می توان گفت این گونه تورها هم گزینه خوب برای افرادی است که دنبال تور ارزان استانبول هستند می باشد.

تور استانبول از سایر شهرها

بسیاری این سوال را از ما می پرسند که آیا تور استانبول از مشهد یا تور استانبول از شیراز و سایر شهرها برگزار می شوند یا خیر که می توان گفت این تورها هم اکنون درحال برگزاری هستند اما اینکه مهرپرواز مجری مستقیم برگزاری تور استانبول از شهرهای خارج از تهران می باشد یا خیر می بایست گفت فعلا به این شکل نیست اما در آینده امیدوار هستیم تا بتوانیم در کنار شما مردمان ایران عزیزمان در هر نقطه از این مرز و بوم باشیم تا سفر بی نظیری را برایتان رقم بزنیم.


تور ترکیه تابستان مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:11

تور ترکیه تابستان 1400  | مهرپرواز

تور ترکیه تابستان 1400 ارزانترین قیمت تور ترکیه با تور لحظه آخری ⏰ و اقامت در بهترین هتل های ترکیه را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید+ پشتیبانی 24 ساعته

برای خرید تور ترکیه به نکات زیر توجه کنید

پکیج تور ترکیه چیست؟

در اول این بخش لازم است بدانید آفر تور ترکیه شامل چه مواردی است

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • رزرو هتل در ترکیه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری
  • ترانسفر بین شهری (مخصوص تور ترکیبی ترکیه)

قیمت تور ترکیه تابستان 1400

تور ترکیه تابستان 1400 بستگی به ماهی که می خواهید به آن سفر کنید دارد به عنوان مثال ماه آگوست هزینه بیشتری برای مسافران دارد و البته از اینکه جشتواره ها و فستیوال های متنوعی در این ماه و فصل برگزار می شود نمی توان به سادگی گذشت که همین امر سبب افزایش قیمت تور تابستانی ترکیه می شود. در مجموع هزینه سفر به ترکیه در مرحله اول به ماهی که قصد سفر دارید، تعداد شب های اقامتتان، نرخ بلیط هواپیما و رزرو هتل بستگی دارد.

ویژگی تور لحظه آخری ترکیه تابستان

اگر به دنبال تور ارزان ترکیه تابستان هستید تورهای دقیقه 90 یا همان لحظه آخری بهترین گزینه است.از مزیت های تور لحظه آخری ترکیه تابستان این است که هیچ تفاوتی از نظر فنی با تور ترکیه ندارد و بلکه هزینه پایین تری هم دارد. از معایبی که در تور لحظه آخری وجود دارد این است که ممکن است زمان کافی برای آماده شدن و محیا کردن یک سری از کارهایتان نداشته باشید. پس لازمه تور دقیقه نودی ترکیه تابستان این است که چمدانتان آماده باشد تا با به محض اطلاع، سریعاً اقدام نمایید، در غیر این صورت پول و پرواز خود را از دست خواهید داد. 

تور زمینی ترکیه در تابستان

دیگر پیشنهاد ما برای شما عزیزانی که به دنبال تور ارزان هستید خرید تور ترکیه زمینی است که اتفاقا در فصل تابستان بیشتر از سایر فصول فروخته می شوند. این تورها یا از طریق اتوبوس یا قطار برگزار می شوند. 

تور هوایی ترکیه

تور ترکیه هوایی از طریق ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی از قبیل ایران ایر، ماهان ایر، معراج، قشم ایر، ترکیش، پگاسوس و ... برگزار می شود. در فصل تابستان بلیط های هواپیمای ایران ترکیه با کمی افزایش قیمت مواجه می شوند. در ضمن در انتخاب پروازهایتان در شهری که قصد سفر دارید دقت بیشتری داشته باشید زیرا به عنوان مثال اگر بخواهید با پرواز داخلی به آنتالیا بروید در گام اول می بایست به یکی از فرودگاه های دنیزلی و اسپارتا رفته و سپس بعد از طی مسیر 4 ساعته بصورت زمینی راهی آنتالیا شوید. همین مورد برای دیگر مسیرها چون بدروم نیز وجود دارد.


تور آنتالیا تابستان مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:10

تور آنتالیا تابستان 1400 ارزانترین قیمت تور آنتالیا با تور لحظه آخری ⏰ و اقامت در بهترین هتل های آنتالیا را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید+ پشتیبانی 24 ساعته

برای خرید تور آنتالیا تابستان موارد زیر را در نظر داشته باشید:

پکیج تور آنتالیا تابستان 1400

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • رزرو هتل
  • گشت شهری
  • بیمه مسافرتی
  • تور لیدر
  • ترانسفر فرودگاهی

نحوه اقامت در هتل های آنتالیا در فصل تابستان

در فصل تابستان همانگونه که گفته شد تمامی هتل ها مخصوصا هتل های لوکس در مناطق توریستی شهر چون لارا، کمر و بلک خدمات متنوعی را ارائه می دهند و از طرفی باتوجه به این که ایام تعطیلات نیز است بشدت متقاضیان زیادی دارند و به همین دلیل اگر قصد دارید در هتل مورد نظر خود اقامت داشته باشید ترجیحا کمی زودتر به فکر رزرو تور تابستانی آنتالیا باشید. در ضمن شایان به ذکر است که اقامتتان در آنتالیا در فصل تابستان حداقل 6شب است و برای مثلا تور 4 روزه آنتالیا ارائه نمیشود مگر اینکه اقدام به خرید تور ترکیبی نمایید. با این حال ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حدالامکان هتل های 5 ستاره خریداری نمایید زیرا در علاوه بر اینکه حداقل 6 شب باید اقامت داشته باشید بلکه فصل تابستان هتل های 5 ستاره و لوکس آنتالیا خدمات فوق العاده ای به شما ارائه می دهند که در هیچ فصل و هیچ جای دیگر نمونه آن قابل مشاهده نیست.

قیمت تور آنتالیا تابستان با مهرپرواز

نرخ تور آنتالیا تابستان 1400 باتوجه به بلیط هواپیما، هتل، فصل، مقصد و ... متغیر است. در فصل تابستان مخصوصا در ماه آگوست هتل های آنتالیا خدمات متنوعی به مهمانان خود می دهند و به همین دلیل هتل ها قیمت خود را افزایش می دهند. از طرفی چون ایام heigh seaon است نرخ بلیط هواپیما نیز افزایش میابد. همچنین به دلیل اینکه تور آنتالیا فقط یکبار در هفته انجام می شود و حداقل اقامت شما 6 شب و 7 روز است این موضوع نیز در بحث هزینه سفر به آنتالیا در تابستان تاثیر بسزایی دارد.

تور لحظه آخری آنتالیا در تابستان

در تابستان با این عبارت "تور لحظه آخری" آنتالیا ممکن است خیلی مواجه شوید که این بدان دلیل است که به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت تور آژانس مسافرتی اقدام به ارائه تور لحظه آخری کند یعنی همان تور را با قیمت ارزان تر ولی با همان کیفیت عالی خودش ارائه می شود. در واقع این تور مخصوص آن افرادی است که مایل هستند تور خیلی ارزان آنتالیا خریداری کنند. 

تور هوایی آنتالیا

قبل از اینکه بخواهید پرواز آنتالیا خریداری کنید یک نکته بسیار مهم را جا دارد در همین جا به شما بگوییم. اگر قصد دارید با پرواز مستقیم عازم آنتالیا شوید می بایست حتما ایرلاین خارجی خریداری کنید و در فرودگاه آنتالیا فرود بیایید ولی خب این کار ممکن است کمی هزینه را برای شما بالاتر ببرد. حال اگر با ایرلاین های ایرانی قصد سفر به آنتالیا را داشته باشید در ابتدا به یکی از فرودگاه های دنیزلی و اسپارتا رفته و سپس بصورت زمینی بعد از طی 3 تا 4 ساعت زمان به آنتالیا خواهید رسید. ویژگی مثبت این گونه سفر این است که هزینه سفرتان کمتر میشود اما معطلی زیادی خواهید داشت.

تور زمینی آنتالیا در تابستان

خبر خوب دیگری که برای علاقه مندان به خرید تور آنتالیا ولی با قیمت ارزان تر وجود دارد این است که در فصل تابستان تورهای زمینی بیشتر برگزار می شوند و شما در صورت خرید تر زمینی حداقل 30 ساعت را در مسیر هستید.

تور آنتالیا تابستان 1400 از سایر شهرها

علاوه بر تور آنتالیا از تهران، سایر شهرها از قبیل تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد نیز بهترین تورهای آنتالیا را برگزار می کنند و هم میهنان ما در هر کجا که باشند می توانند به راحتی عازم این شهر زیبا شوند.

 


سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای گذشته
قیمت بلیط هواپیما تا پایین ترین حد خود کاهش یافت.
www.rokna.net

سنگ تراورتن
خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی
www.anamisstone.com
سنگ مرمریت
خرید انواع سنگ مرمریت
www.anamisstone.com
سنگ مرمر
خرید و فروش انواع سنگ مرمر ساختمانی اونیکس
www.anamisstone.com
سنگ ازنا
فروش انواع سنگ ازنا ارزان قیمت در تهران
www.anamisstone.com
سنگ گرانیت
انواع سنگ ساختمانی گرانیت مشکی و سفید نهبندان، نطنز و مروارید مشهد
www.anamisstone.com
سنگ گوهره
فروش انواع سنگ گوهره ممتاز و سوپر کف قیمت
www.anamisstone.com
سنگ هرسین
انواع سنگ مرمریت هرسین
www.anamisstone.com
سنگ طرح چوب
قیمت سنگ سنداستون طرح چوب
www.anamisstone.com