بهترین پرواز ها را با جیبوجت جستجو کن
کشورهایی که واکسن سینوفارم را قبول دارند
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:38

کدام کشورها که واکسن سینوفارم را قبول دارند؟

در حال حاضر بیشتر کشورها به این نتیجه رسیده اند که باید مرزهایشان را به گردشگرانی که به طور کامل واکسینه شده اند، باز کنند. اما مساله اینجاست که هر کشوری یک لیست درست کرده است که در آن نام واکسن های مورد قبول خودش را درج کرده و مسئولین خیلی از کشورها این را اعلام کرده اند که فقط افراد واکسینه شده توسط یک سری واکسن های خاص می توانند بدون محدودیت به کشورشان سفر کنند. ما می خواهیم در این مطلب به این بپردازیم که چه کشورهایی واکسن سینوفارم را قبول دارند و شما با واکسن سینوفارم اجازه سفر به چه کشورهایی را دارید. با ما همراه باشید تا لیست کشورهای قاره های مختلف که واکسن سینوفارم را پذیرفته اند را با هم ببینیم.

کشورهایی که واکسن سینوفارم را قبول دارند

 

آشنایی با واکسن سینوفارم

واکسن سینوفارم که توسط چین ساخته شده است، یکی از واکسن هایی است که در کشور ما ایران و همین طور کشورهای متعددی در سراسر جهان تزریق می شود. لازم به ذکر است که باید حداقل دو دوز از واکسن سینوفارم دریافت شود تا ایمنی لازم در بدن هر فرد در برابر ویروس کرونا ایجاد شود. نکته مهم اینکه بهتر است فاصله بین دو دوز واکسن سینوفارم بین 3 تا 4 هفته باشد.

 

کدام کشورها واکسن سینوفارم را قبول دارند؟

در ادامه لیستی از کشورهایی که واکسن سینوفارم را قبول دارند را ارائه می دهیم تا سوال بسیاری از افراد را درباره اینکه کدام کشورها واکسن سینوفارم را قبول دارند را پاسخ داده باشیم.

لیست کشورهای قاره آسیا که واکسن سینوفارم را پذیرفته اند

اردن، امارات متحده عربی، اندونزی، ایران، بحرین، برونئی، بنگلادش، پاکستان، تایلند، چین، سریلانکا، سیر الئون، عراق، فیلیپین، قرقیزستان، کامبوج، لائوس، لبنان، مغولستان، مالدیو، مالزی، ویتنام و نپال کشورهای آسیایی هستند که واکسن سینوفارم را قبول دارند و شما با تزریق این واکسن می توانید بدون مشکل به آن ها سفر داشته باشید.

لیست کشورهای قاره اروپا که واکسن سینوفارم را پذیرفته اند

از میان کشورهای اروپایی، کشورهای اتریش، قبرس، یونان، ایسلند، هلند، اسپانیا، سوئد، فنلاند، سوئیس، بلاروس، صربستان، گرجستان، مجارستان، مقدونیه شمالی و مونته نگرو واکسن سینوفارم را پذیرفته اند. جالب است بدانید که اسپانیا جزء اولین کشورهای اتحادیه اروپا بود که واکسن سینوفارم را تایید کرد.

لیست کشورهای قاره آمریکا که واکسن سینوفارم را پذیرفته اند

کشورهای آرژانتین، برزیل، بولیوی، ترینیداد و توباگو، پاراگوئه، پرو، کوبا، گویان، مکزیک و ونزوئلا در قاره آمریکا واکسن سینوفارم را قبول دارند.

لیست کشورهای قاره آفریقا که واکسن سینوفارم را پذیرفته اند

آنگولا، جمهوری کنگو، تونس، سیشل، چاد، سنگال، پاپوآ گینه نو، نیجر، نیجریه، کامرون، کنیا، زیمبابوه، نامیبیا، مراکش، موریتانی، موزامبیک، مصر، سومالی، گابن، گامبیا، گینه، موریس و کومور در قاره آفریقا واکسن سینوفارم را تایید کرده اند و افرادی که با سینوفارم واکسینه شده اند، برای سفر به این کشورها از این بابت با مشکلی مواجه نمی شوند.

لیست کشورهای قاره اقیانوسیه که واکسین سینوفارم را پذیرفته اند

جزایر سلیمان و وانواتو دو کشوری هستند که در قاره اقیانوسیه واکسن سینوفارم را تایید کرده اند.

راستی اگر شما هم تجربه تزریق واکسن سینوفارم را داشته اید، خوشحال می شویم که تجربه ها و نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو انواع تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

 

 

درباره واکسن و کرونا بیشتر بخوانید:

واکسن های مورد تایید برای سفر به کشورهای آسیایی

بایدها و نبایدهای سفر در دوران کرونا

بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت کاری بعد از ویروس کرونا


همه چیز درباره بلک فرایدی 2021
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:26

بلک فرایدی 2021 را بشناسید

تا به حال نام بلک فرایدی یا جمعه سیاه را شنیده اید؟ آیا می دانید که بلک فرایدی چگونه روزی است؟ در روز جمعه سیاه بزرگترین حراجی سال در کشورهای مختلف برپا می شود. اما آیا اطلاع دارید که تاریخ دقیق برگزاری بلک فرایدی 2021 کی هست و آیا می دانید که می توانید به کدام کشورها برای شرکت در بلک فرایدی امسال سفر کنید؟ با ما همراه باشید تا درباره همه این موارد به شما توضیح دهیم و به شما کمک کنیم که برای شرکت در بلک فرایدی ۲۰۲۱ برنامه ریزی کنید. در ادامه به همه سوالات احتمالی شما درباره بلک فرایدی پاسخ داده می شود.

بلک فرایدی چه روزی است؟

بلک فرایدی روزی است که در آن لباس ها، وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی و هر کالای دیگری که فکرش را بکنید، تخفیف می خورد. قسمت جالب ماجرا این است که بلک فرایدی یک روز بین المللی به حساب می آید و در کشورهای مختلف از کشورهایی مثل ترکیه و امارات گرفته تا کشورهای اروپایی، آمریکا و همین طور کانادا برگزار می شود.

از همه جالب تر اینکه بلک فرایدی حتی در ایران هم تا حدی برگزار می شود و این یعنی بلک فرایدی روزی است که جمعیت زیادی از دنیا امکان استفاده از شرایط تخفیف آن را دارند.

بلک فرایدی چه روزی است

تاریخ دقیق بلک فرایدی 2021

بلک فرایدی به معنی جمعه سیاه است و همان طور که از اسمش بر می آید، در یکی از جمعه های سال برگزار می شود. اما سوال این است که کدام جمعه سال و تاریخ دقیق بلک فرایدی 2021 چه زمانی است؟ جواب این است که شما می توانید در هر سالی در چهارمین جمعه ماه نوامبر در جمعه سیاه شرکت کنید. به عبارتی شما می توانید هر سال در فردای روز شکرگزاری منتظر برپا شدن تخفیف ها و حراجی های جمعه سیاه باشید. حالا اگر به تقویم 2021 نگاه کنید، می بینید که روز شکرگزاری 2021 مصادف با 25 نوامبر یعنی 4 آذر است و در نتیجه 26 نوامبر یعنی 5 آذر روز جمعه سیاه محسوب می شود.

چرا بلک فرایدی 2021 برگزار می شود؟

همان طور که می دانید، جمعه سیاه که فردای شکرگزاری است، در نزدیکی کریسمس و سال نو میلادی است. در نتیجه جمعه سیاه زمان خوبی برای این است که مردم سراسر دنیا لباس های سال جدیدشان را در آن روز خریداری کنند و اگر وسیله ای برای کار یا خانه شان نیاز دارند را هم در این روز تهیه کنند.

در این روز همه چیز برد برد است. از یک طرف فروشنده ها می توانند فروش بیشتری را داشته باشند و در طول جمعه سیاه بیشترین فروش سالشان را تجربه کنند و هم اینکه مشتریان می توانند خرید ارزانی را تجربه کنند و آن اجناسی که یک سال آرزوی خریدشان را داشته اند، بالاخره برای خودشان خریداری کنند.

آیا امکان خرید آنلاین در بلک فرایدی وجود دارد؟

چند سال است که امکان خرید آنلاین از وب سایت های خارجی مثل آمازون در روز جمعه سیاه مهیا شده است. به تازگی در سال های اخیر این موضوع در وب سایت های ایرانی نیز باب شده است و در نتیجه شما در روز جمعه سیاه 2021 می توانید از یک سری از وب سایت های ایرانی نیز خرید خود را با تخفیف انجام دهید. مطمئنا تا آن روز، هر کدام از این وب سایت های ایرانی در این زمینه تبلیغات زیادی خواهند داشت و شما می توانید از درصد تخفیف های هر وب سایت در روز بلک فرایدی مطلع شوید. 

آیا امکان خرید آنلاین در بلک فرایدی وجود دارد

به چه کشورهایی می توان برای بلک فرایدی سفر کرد؟

بلک فرایدی در کشورهای متعددی برگزار می شود و در نتیجه گزینه های زیادی برای سفر شما وجود دارد. اما اگر به دنبال کشوری هستید که سفر به آن ساده باشد و خیلی هزینه روی دستتان نگذارد، بهتر است که یا راهی ترکیه شوید و در تاریخ بلک فرایدی 2021 ترکیه از بلک فرایدی استانبول در تور ارزان استانبول استفاده کنید یا اینکه با آفر تور دبی راهی امارات شوید و از مراکز خرید دبی در روز جمعه سیاه خرید کنید.

راستی شما تا به حال در روز جمعه سیاه خریدی انجام داده اید؟ اگر تجربه ای یا نظری در این زمینه دارید، خوشحال می شویم که آن را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو انواع تور ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.

 

 

درباره خرید بیشتر بخوانید:

آیا ازمیر برای خرید خوب است؟

ارزان ترین فروشگاه ها و مراکز خرید دبی

کدام شهرهای چین برای خرید بهتر هستند؟


بزرگترین چرخ و فلک جهان در دبی
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:17

بزرگترین چرخ و فلک دنیا در دبی

دبی شهری است که هر سال با ساخت سازه های مختف مرزهای تکنولوژی، معماری، خیال و تصور و خلاقیت را کنار می زند. این ویژگی دبی را می توان در "عین دبی" که به عنوان بزرگترین چرخ و فلک دنیا شناخته می شود، به راحتی به چشم دید. با ما همراه باشید تا با هم بیشتر با عین دبی آشنا شویم. چرخ و فلکی که به تازگی در دبی افتتاح شده است و عنوان بزرگترین چرخ و فلک جهان را به خودش اختصاص داده و باعث شگفتی همگان شده است. 

بزرگترین چرخ و فلک دنیا در دبی

لوکیشن چرخ و فلک عین دبی

عین دبی در جزیره بلو واترز دبی ساخته شده است. از زمانی که برنامه ساخت آن اعلام شد، همه توجه ها به آن جلب شد و همه مبهوت تصاویر شبیه سازی شده آن شدند و خیلی ها در دنیا منتظر تکمیل ساخت عین دبی بودند. حالا هم که عین دبی افتتاح شده است، بیش از پیش در دنیا غوغا به پا کرده است و خیلی از توریستان برای دیدن این چرخ و فلک و سوار شدن در آن بیش از پیش برای سفر به دبی مشتاق شده اند.

زمان افتتاح چرخ و فلک دبی

بزرگترین چرخ و فلک دنیا در دبی بعد از حدود 6 سال در تاریخ 29 مهر 1400 به بهره برداری رسید. این یعنی شما از این به بعد می توانید با سفر به دبی و خرید بلیط عین دبی تجربه دیدن نمای دبی از داخل کابین های بزرگترین چرخ و فلک دنیا را کسب کنید.

معنی نام چرخ و فلک عین دبی چیست؟

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که که چرا نام این چرخ و فلک در دبی را عین دبی گذاشته اند. ماجرا از این قرار است که "عین" در زبان عربی به معنای "چشم" در زبان فارسی و "eye" در زبان انگلیسی است. در واقع نام بزرگترین چرخ و فلک دنیا در دبی، "چشم دبی" است. لازم به ذکر است که چنین نامی برای چرخ و فلک های دیگر دنیا نیز به کار گرفت می شود و برای مثال به چرخ و فلک لندن عنوان چشم لندن را داده اند. به این دلیل که از داخل کابین ها و محفظه های این چرخ و فلک ها می توان نمای تازه ای از شهر را دید.

قیمت بلیط چرخ و فلک دبی چقدر است؟

قیمت بلیط بزرگترین چرخ و فلک دنیا در دبی از 130 درهم تا 4700 درهم است. نکته اینجاست که بلیط 130 درهمی یک بلیط تک نفره در یک کابین مشترک با افراد دیگر است و شامل خدمات خاصی نمی شود. اما بلیط 4700 درهمی متعلق به یک کابین اختصاصی است که در آن برای مهمان نوشیدنی سرو می شود. در این میان بلیط های دیگری هم با ارزش های مختلف وجود دارند که هر کدامشان شرایط، ویژگی ها و خدمات خاص خودشان را دارند.

ابعاد بزرگترین چرخ و فلک جهان

عین دبی 250 متر ارتفاع دارد و این یعنی چرخ و فلک دبی از هر چرخ و فلک دیگری در جهان ارتفاع دارد. مثلا چرخ و فلک لاس وگاس 168 متر، چرخ و فلک سنگاپور 16 متر، چرخ و فلک ستاره نانچانگ چین 160 متر و چرخ و فلک لندن 135 متر ارتفاع دارد. 

ابعاد عین دبی، بزرگترین چرخ و فلک دنیا

تجربه سوار شدن در بزرگترین چرخ و فلک جهان

چرخ و فلک دبی یک تفاوت بزرگ با خیلی دیگر از چرخ و فلک های معمولی دنیا دارد. اینکه کابین های چرخ و فلک دبی بسیار بزرگ هستند و افراد متعددی در آن ها جای می گیرند. در واقع عین دبی 48 محفظه دارد که شما می توانید سوار آن ها شوید. نکته اینجاست که این 48 محفظه در کنار هم ظرفیت حدود 1400 نفر را دارند. در نتیجه مشخص است که سوار شدن در چنین چرخ و فلکی و بودن در کنار این همه افراد مختلف، تجربه بسیار خاصی است.

قسمت جالب ماجرا اینجاست که اگر شما سوار این چرخ و فلک شوید، حدودا 48 دقیقه در این چرخ و فلک خواهید بود و می توانید در این 48 دقیقه نماهای مختلفی از شهر را تماشا کنید. ضمن اینکه می توانید به صفحات دیجیتالی موجود در کابینتان نگاه کنید و اطلاعات مربوط به جاهای دیدنی که از آن بالا تماشا می کنید را مشاهده کنید. 
برای رزرو تور ارزان دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

 

 

 

درباره دبی بیشتر بخوانید:

راهنمای سفر به دبی

حقایق جالب درباره دبی که تاکنون نمی دانستید

برج جمیرا دبی با طرح اثر انگشت حاکم دبی


بهترین زمان برای سفر به شهرهای مختلف روسیه
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:11

بهترین زمان سفر به مسکو و سنت پترزبورگ

اگر تا به حال به روسیه سفر نکرده اید، باید به شما بگوییم که روسیه واقعا کشور سردی است. اما با این حال به قدری کشور جذابی است که ارزشش را دارد که حتی در سردترین ماه سال به آن سفر کنید و حداقل برای یک بار تجربه سفر به روسیه را در زندگیتان کسب کنید. اما انتخاب بهترین زمان سفر به مسکو نکته مهمی است. اگر شما هم می خواهید برای این سفر فراموش نشدنی برنامه ریزی کنید، این مطلب را از دست ندهید تا کمی درباره آب و هوای روسیه و بهترین زمان سفر به شهرهای توریستی روسیه یعنی مسکو و سنت پترزبورگ با شما صحبت کنیم.

بهترین زمان سفر به روسیه

نواحی شمالی و شرقی روسیه سردترین نقاط این کشور هستند. این مناطق معمولا در اوایل فصل بهار چ گل آلود و در فصل زمستان سرد و یخی هستند. در نتیجه اواخر فصل بهار، فصل تابستان و همین طور اوایل فصل پاییز فصل های خوبی برای سفر به روسیه هستند. مخصوصا فصل تابستان که هوای روسیه در آن به گرمترین حالت خودش می رسد و در نتیجه در فصل تابستان شرایط برای سفر سرمایی ها به روسیه ایده آل می شود.

برای اینکه بهتر دستتان بیاید که باید چه فصلی را برای سفر به روسیه انتخاب کنید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا هوای مسکو و سنت پترزبورگ را جداگانه بررسی کنیم و ببینیم که بهترین زمان سفر به هر کدام از این شهرهای توریستی در روسیه چه زمانی است.

بهترین زمان سفر به روسیه

 

بهترین زمان سفر به سنت پترزبورگ

اواسط اردیبهشت تا اواسط مهر بهترین زمان برای سفر به سنت پترزبورگ است. این شهر که در شمال غرب روسیه قرار گرفته است، در اواسط خرداد تا اواسط تیر از همیشه جذاب تر می شود. به این دلیل که در ماه ژوئن فستیوال شب های سفید در سنت پترزبورگ برگزار می شود و این شهر با این جشنواره از همیشه هیجان انگیزتر می شود.  اصولا از اوایل خرداد ماه، دمای هوای سنت پترزبورگ به 15 درجه سانتگیراد می رسد و از این زمان به بعد نمایش ها، کنسرت ها و برنامه های تفریحی در سنت پترزبورگ آغاز می شوند. چند هفته بعد هم که فستیوال شب های سفید سنت پترزبورگ شروع می شود، برنامه های تفریحی سنت پترزبورگ بیشتر و متنوع تر می شوند و در نتیجه این زمان از سال زمان ایده آلی برای سفر به سنت پترزبورگ به حساب می آید.

اما اگر احیانا شرکت در برنامه های تفریحی برایتان اهمیت چندانی ندارد و بازدید از موزه ها و جاهای دیدنی سنت پترزبورگ برایتان جالب تر است، می توانید در ماه مهر و آبان به سنت پترزبورگ سفر کنید. چراکه در این زمان که دمای هوای سنت پترزبورگ معمولا بین 2 تا 11 درجه سانتیگراد است، هم صف های موزه های سنت پترزبورگ کوتاه تر می شوند و هم اینکه در کل هزینه تفریح در سنت پترزبورگ و هزینه سفر به این شهر کمتر می شود.  

بهترین زمان سفر به سنت پترزبورگ

 

بهترین زمان برای سفر به مسکو

اگر برنامه تان برای سفر به روسیه این است که در شهر مسکو اقامت کنید، باید این را بدانید که این شهر در فصل زمستان دمای میانگین 10- درجه تا 0 درجه، در فصل تابستان دمای میانگین 18 تا 30 درجه، در فصل بهار دمای میانگین 20 درجه و در فصل پاییز دمای میانگین 2- درجه تا 12 درجه سانتیگراد را تجربه می کند. البته همه این دماها به صورت میانگین گفته شوند و ممکن است که هوای مسکو سردتر یا حتی گرمتر از این اعداد و ارقام هم باشد. مثلا در ماه فوریه پیش می آید که هوای مسکو حتی تا 25- درجه سانتیگراد هم پایین تر بیاید و به معنای واقعی کلمه هوای یخی را تجربه کند.

یک مورد دیگر اینکه در فصل بهار که برف ها و یخ ها شروع به آب شدن می کنند، خیلی از خیابان ها و مناطق مسکو گل آلود می شوند. با همه این اوصاف باید بگوییم که بهترین زمان سفر به مسکو فصل تابستان است که به نسبت هوای مسکو گرمتر است.

از آن طرف فصل پاییز نیز فصل خوبی برای سفر به مسکو محسوب می شود. چراکه در این فصل هزینه سفر به مسکو کمتر از فصل تابستان است و برای کسانی که خیلی سرمایی نیستند، فرصت خوبی برای سفر به مسکو محسوب می شود. برای رزرو تور ارزان روسیه می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.

 

 

درباره روسیه بیشتر بخوانید:

چگونه ارزان به روسیه سفر کنیم؟

هزینه های سفر به مسکو روسیه

حقایق جذاب در مورد سوچی روسیه که شما را هم به تعجب وا می دارند


از کدام شهر قبرس دیدن کنیم؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:6

معرفی زیباترین شهرهای قبرس

قبرس که درست در جنوب ترکیه قرار گرفته است، یک کشور بسیار دیدنی است که شهرهای جذاب مختلفی دارد. ما امروز می خواهیم با هم یک گشت مجازی در بخش های مختلف قبرس بزنیم و ببینیم که زیباترین شهرهای توریستی قبرس کدام شهرها هستند. اگر شما هم نمی دانید که باید از کدام شهر قبرس دیدن کنید، این مطلب را از دست ندهید.

 

شهرهای دیدنی قبرس

در ادامه شهرهای دیدنی قبرس و شهرهای توریستی آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

فاماگوستا

یک شهر در شرق قبرس وجود دارد که با نام فاماگوستا شناخته می شود. فاماگوستا یک شهر ساحلی است که عمیق ترین بندر جزیره در آن قرار گرفته است. همین باعث شده که کشتی های کروز متعددی در مسیرشان در فاماگوستا نیز توقف می کنند. این شهر زیبا جاذبه های گردشگری مختلفی نیز دارد و از این ها گذشته، سواحل بسیار دیدنی نیز دارد. 

فاماگوستا

 

شبه جزیره آکاماس

در غرب قبرس یک شبه جزیره بسیار زیبا قرار گرفته است که به آن آکاماس می گویند. آکاماس به اندازه دیگر شهرهای این لیست معروف نیست و توریستان کمتری دارد. در نتیجه بازدید از آن برای کسانی جالب است که اولا به دنبال آرامش هستند و دوما دوست دارند که از شهرهایی دیدن کنند که از دید عموم توریستان مخفی هستند. آکاماس برای تجربه تفریحاتی مثل طبیعت گردی، دوچرخه سوای در کوهستان و تماشای پرندگان بومی مقصد گردشگری بسیار جالبی است. 

شبه جزیره آکاماس

 

نیکوزیا

نیکوزیا پایتخت قبرس است. اما جذابیتش به این است که شبیه به پایتت های دیگر دنیا نیست. تفاوت نیکوزیا با دیگر پایتخت های دنیا این است که به دو بخش تقسیم شده است. در واقع این شهر پایتخت دو کشور مختلف است که به یکی از آن ها قبرس شمالی و به دیگری قبرس جنوبی گفته می شود. اگر دوست دارید از یکی از خاص ترین پایتخت های دنیا با یک دنیا جاهای دیدنی مختلف دیدن کنید، حتما باید به نیکوزیا سفر کنید. 

نیکوزیا

پروتاراس

پروتاراس آرامش بخش ترین شهر قبرس است. این شهر که آرامش در فضای آن موج می زند، سواحل بسیار جذابی دارد. اگر تفریحات ساحلی و کسب آرامش در سواحل زیبا برایتان در درجه بالایی از اهمیت قرار دارند، بهتر است که پروتاراس را برای سفر انتخاب کنید. چراکه مطمئنا این شهر ساحلی زیبا شما را هم شگفت زده می کند. 

پروتاراس

 

لارناکا

بر طبق مدارک تاریخی که موجود هستند، لارناکا قدیمی ترین شهر قبرس است. این شهر تاریخی بیش از 6 هزار سال قدمت دارد و حال و هوای بسیار جذابی دارد. این شهر که بزرگترین فرودگاه جزیره قبرس را در خود جای داده است، شهری است که توریستان زیادی در طول سال به فرودگاه آن پرواز می کنند. اما خیلی ها فقط از آن گذر می کنند و داخل این شهر اقامت نمی کنند. اما توصیه ما به شما این است که اگر گذرتان به لارناکا افتاد، حتما برای تفریح و اقامت در آن وقت بگذارید و مطمئن باشید که شیفته این شهر تاریخی می شوید. 

لارناکا

 

لیماسول

بعد از نیکوزیا که پایتخت قبرس است، لیماسول به عنوان بزرگتین شهر جزیره قبرس شناخته می شود. این شهر بندری در سال های آخر محبوبیت قابل توجهی نزد توریستان پیدا کرده است و به یکی از توریستی ترین شهرهای قبس تبدیل شده است. لیماسول یک شهر قدیمی دارد که گشت و گذار در آن یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید رد قبرس تجربه کنید. تنوع تفریحات در لیماسول بسیار زیاد است و شما علاوه بر گشت و گذارهای تاریخی در آن، می توانید از تفریحات شبانه و تفریحات جذاب دیگر نیز بهره مند شوید.

پافوس

در نهایت پافوس که در جنوب غرب جزیره قبرس قرار گرفته است، یک شهر بسیار دیدنی است. این شهر به دو قسمت مختلف قرار گرفته است. قسمت پایینی پافوس که به آن کاتو پافوس گفته می شود، بخشی است که هتل های متعدد و اماکن باستانی مختلف در آن قرار گرفته اند. از آن طرف قسمت بالایی پافوس یک منطقه تجاری است که پر از فروشگاه های مختلف و رستوران های جذاب است. به شما توصیه می کنیم که اگر از بازدید از اماکن باستانی خوشتان می آید، از پافوس دیدن کنید. چراکه این شهر به داشتن اماکن باستانی مختلف معروف شده است.

اگر شما هم شهر جذاب و دیدنی دیگری را در قبرس می شناسید، خوشحال می شویم که نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس گردشگری مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو تور قبرس به صورت ارزان می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

 

درباره قبرس بیشتر بخوانید:

اطلاعات جامع و کامل آب و هوای قبرس

هزینه سفر به قبرس شمالی

6 تا از دیدنی ترین مکان های قبرس


راهنمای جامع سفر به ازمیر
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:1

راهنمای جامع سفر به ازمیر

آیا شما هم می خواهید به شهر زیبای ازمیر که در ساحل دریای اژه قرار گرفته است، سفر کنید؟ پس بهتر است که راهنمای سفر به ازمیر ترکیه را مطالعه کنید. راهنمایی که بر اساس تجربه های مسافران نگارش شده است و مسلما خط به خط آن برای سفر به ازمیر مفید است. با ما همراه باشید و این مطلب کاربردی را از دست ندهید.

ازمیر چگونه شهری است؟

ازمیر یک شهر مدرن است که حال و هوای جوانانه دارد. شهری که در لیست بزرگترین شهرهای ترکیه در جایگاه سوم قرار گرفته است و بعد از استانبول و آنکارا بزرگترین شهر ترکیه است. این شهر که هم جمعیت دانشجوی زیادی دارد و هم توریستان زیادی دارد، یکی از شادترین و مفرح ترین شهرهای ترکیه است و با وجود جاهای دیدنی و سواحلی که دارد، بی شک یکی از خاص ترین و دیدنی ترین مقاصد گردشگری ترکیه است که می توانید با تور ترکیه به آن سفر کنید.

ازمیر چگونه شهری است@

 

چگونه به ازمیر سفر کنیم؟

از آنجایی که ازمیر یک شهر بزرگ و پیشرفته است، دسترسی به آن خیلی ساده است. این شهر یک فرودگاه خوب به نام فرودگاه عدنان مندرس ازمیر دارد که حدودا 45 دقیقه با مرکز شهر ازمیر فاصله دارد و امکان سفر از کشورهای دیگر و همین طور شهرهای دیگر ترکیه به مقصد آن امکان پذیر است. علاوه بر این، امکان سفر به ازمیر با اتوبوس و قطار نیز از شهرهای دیگر ترکیه ممکن است.

آیا ازمیر برای خرید خوب است؟

در ازمیر حدود 15 مرکز خرید وجود دارد که در میان آن ها، مرکز خرید اپتیموم، مرکز خرید کیپا پارک، مرکز خرید فروم بورنوا و مرکز خرید آگورا از بقیه معروف تر هستند. گذشته از این مراکز خرید، یک بازار قدیمی به نام کمرالتی در ازمیر وجود دارد که خیلی از اهالی ازمیر و همین طور خیلی از توریستان سوغاتی هایشان را از آنجا تهیه می کنند و خریدهایشان را در آن انجام می دهند.

یک منطقه به نام آلسانجاک نیز در ازمیر وجود دارد که پر از فروشگاه های بنام از برندهای معروف است و آن ها نیز برای خرید عالی هستند. با این وجود باید بگوییم که ازمیر هیچ کم و کاستی برای خرید لباس و سوغاتی های متنوع ندارد و این شهر می تواند به راحتی عاشقان خرید را راضی کند.

کدام منطقه ازمیر سرزنده تر است؟

اگر احیانا به تفریحات شبانه و شب زنده داری علاقه دارید، باید به شما بگوییم که منطقه های آلسانجاک، کارسیاکا و کوناک بهترین مناطق ازمیر برای تفریحات شبانه هستند. البته همه مناطق ازمیر سرزنده هستند و همه آن ها کافه ها و کلاب های زیادی دارند. اما در میان همه مناطق ازمیر، این سه منطقه حال و هوای سرزنده تری دارند.

در کدام منطقه ازمیر اقامت کنیم؟

شما می توانید بسته به نظر خودتان در مرکز شهر ازمیر اقامت کنید تا نزدیک به خیلی از جاهای دیدنی ازمیر مثل برج ساعت ازمیر و منطقه خرید کمرالتی باشید یا مناطق اطراف ازمیر را برای اقامت انتخاب کنید تا در یک هتل ساحلی اقامت کنید و از تفریحات مفرح تری بهره مند شوید. مثلا می توانید در تور ازمیر هتل های منطقه آلاجاتی را برای اقامت انتخاب کنید یا در شهر چشمه در استان ازمیر یا منطقه فوچا اقامت کنید. 

در کدام منطقه ازمیر اقامت کنیم

 

از کدام جاهای دیدنی ازمیر بازدید کنیم؟

پارک حیات وحش یکی از آن جاذبه های گردشگری ازمیر است که حتما باید از آن بازدید کنید. خوبی این پارک حیات وحش این است که با باغ وحش های معمولی تفاوت های زیادی دارد و در آن به خوبی از حیوانات نگهداری می شود و حتی به بازدیدکنندگان نیز اطلاعات جامعی درباره زندگی و شخصیت حیوانات داده می شود. شما با سفر به ازمیر می توانید از جاهای دیدنی مختلفی در مرکز شهر نیز دیدن کنید که از جمله آن ها می توان به آسانسور ازمیر، برج ساعت، آگورا باستانی ازمیر و قلعه کادیفکاله اشاره کرد. در ضمن می توانید از سواحل مختلف ازمیر دیدن کنید، از پارک های آبی و اماکن تفریحی ازمیر استفاده کنید، از موزه های ازمیر بازدید کنید و حتی از اماکن باستانی اطراف ازمیر مثل شهر باستانی افسوس دیدن کنید.

چگونه ارزان به ازمیر سفر کنیم؟

بهترین پیشنهادی که برای سفر ارزان به ازمیر می توانیم به شما داشته باشیم، این است که با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید تا تور ارزان ازمیر را به شما آفر دهیم و راه را برای سفر ارزان شما به ازمیر هموار کنیم.


درباره ازمیر بیشتر بخوانید:

هزینه های سفر به ازمیر

آیا ازمیر برای خرید خوب است؟

ازمیر برای زندگی بهتر است یا استانبول؟

 

حقایق جالب درباره اسپانیا
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:0

حقایق جالب درباره اسپانیا که از آن ها بی اطلاعید

اسپانیا کشور بسیار جذابی است. این کشور که بعد از فرانسه و آمریکا بیشترین تعداد توریست در سال را دارد، از آن کشورهایی است که هر کسی باید سفر به آن را تجربه کند. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این کشور دیدنی و دوست داشتنی آشنا کنیم. اگر دوست دارید که اطلاعات عمومیتان درباره حقایق جالب اسپانیا بیشتر شود و با یک سری حقایق شنیدنی درباره اسپانیا آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید.

حقایق جالب درباره اسپانیا که از آن ها بی اطلاعید

 

اولین رمان مدرن دنیا، اسپانیایی بوده است

جالب است بدانید اولین رمان مدرنی که در دنیا نوشته شده است، متعلق به اسپانیا بوده است. این کتاب که عنوان بهترین کتاب تاریخ را نیز به خود اختصاص داده است، رمانی است که توسط یک فرد اسپانیایی به نام میگل د سروانتس در سال 1605 میلادی نوشته شده است و نام آن "دن کیشوت" است. قسمت جالب ماجرا اینجاست که بعد از این همه سال، هنوز رمان دن کیشوت به عنوان یکی از بهترین آثار دنیا شناخته می شود و هنوز روی دست آن رمان نیامده است.

406 میلیون نفر در دنیا به زبان اسپانیایی صحبت می کنند

یک حقیقت بسیار جالب درباره اسپانیا این است که زبان اسپانیایی دومین زبان دنیاست که تعداد بیشتری از مردم دنیا، آن را به زبان مادری صحبت می کنند. تنها زبانی که بیشتر از زبان اسپانیایی سخنگوی بومی دارد، زبان چینی است. شاید باورش برایتان سخت باشد، اما زبان انگلیسی برای افراد کمتری به نسبت زبان اسپانیایی، زبان مادری است! البته بیش از 2 میلیارد نفر در دنیا وجود دارند که به زبان انگلیسی صحبت می کنند. اما مساله اینجاست که برای خیلی از این افراد، زبان انگلیسی زبان مادری نبوده است.

در اسپانیا مردم به زبان های مختلفی صحبت می کنند

با اینکه اسپانیایی زبان اصلی کشور اسپانیاست، اما در این کشور 4 زبان رسمی مشترک دیگر هم وجود دارد که با نام های کاتالان، باسک، گالیسی و آرانی شناخته می شوند. گذشته از این ها زبان های دیگری نیز در اسپانیا صحبت می شوند که البته جزء زبان های رسمی اسپانیا به حساب نمی آیند.

 

بلندترین کوه اسپانیایی در خود اسپانیا قرار نگرفته است

یک حقیقت بامزه درباره اسپانیا این است که بلندترین کوه اسپانیایی در خود اسپانیا واقع نشده است. این کوه آتشفشانی که با نام تیده شناخته می شود، 3718 متر ارتفاع دارد و درست در جزایر قناری قرار گرفته است. همان طور که می دانید، جزایر قناری متعلق به اسپانیا هستند، اما در خود اسپانیا قرار نگرفته اند.

اسپانیا تعداد زیادی آثار میراث جهانی یونسکو دارد

تنها کشورهایی که از اسپانیا تعداد بیشتری آثار میراث جهانی در لیست یونسکو دارند، کشورهای ایتالیا و چین هستند. در واقع از نظر بالا بودن تعداد آثار میراث جهانی، اسپانیا در دنیا رتبه سوم را به خودش اختصاص داده است. در واقع در این کشور 44 آثار میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است که از میان همه آن ها، کلیسای ساگرادا فامیلیا در بارسلون از بقیه معروف تر شده است. حالا که صحبت از این کلیسا شد، این را هم بگوییم که ساخت ساگرادا فامیلیا از سال 1882 آغاز شده است و باور بر این است که پروژه ساخت آن در سال 2026 تکمیل می شود.

اسپانیا تعداد زیادی آثار میراث جهانی یونسکو دارد@

 

کریسمس با شکوه بسیار خاص و ویژه ای در اسپانیا جشن گرفته می شود

اسپانیایی ها کریسمس و سال نو را با اشتیاق بسیار خاصی جشن می گیرند و رسم و رسومات زیادی برای آن دارند. یکی از این آداب و رسوم این است که مردم اسپانیا در لحظه سال نو 12 انگور می خورند تا حالشان در هر 12 ماه سال خوب باشد و کل سال برایشان خوش یمن باشد.

مردم اسپانیا صدای بسیار بلندی دارند

مردم اسپانیا را می توان به راحتی در هر جمعی و در هر کشوری تشخیص داد. چراکه مردم اسپانیا با بلندترین صدای ممکن با یکدیگر صحبت می کنند و همیشه در هر جمعی متمایز هستند. پس اگر در یک جمع بین المللی قرار گرفتید، کافی است که کمی به اطراف و صدای افراد مختلف دقت کنید تا متوجه شوید که دقیقا چه کسانی در آن جمع اسپانیایی هستند.

راستی شما چه حقیقت یا دانستنی دیگری را درباره اسپانیا و مردم اسپانیا می دانید؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای گرفتن ویزای شینگن می توانید با همکاران ما در آژانس مهرپرواز تماس بگیرید.

 

 

درباره اروپا و اسپانیا بیشتر بخوانید:

✔ جزایر قناری هفت جزیره زیبا و شگفت انگیز

✔ زیباترین جزایر اروپا کدامند

✔ بزرگترین کشورهای اروپایی کدامند

 


شهرهای دیدنی جمهوری چک
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:50

توریستی ترین و جذاب ترین شهرهای جمهوری چک

چقدر با کشور جمهوری چک آشنایی دارید؟ چقدر این کشور کوچک در مرکز اروپا را می شناسید؟ چقدر درباره شهرهای تاریخی جمهوری چک و شهرهای توریستی جمهوری چک اطلاعات دارید؟ آیا شهرهای معروف جمهوری چک را می شناسید؟ آیا می دانید که دیدنی ترین شهرهای جمهوی چک کدام شهرها هستند و هر کدامشان به چه دلیل از نظر توریستی محبوب شده اند؟ با ما همراه باشید تا بیشتر با این کشور آشنا شوید. در ادامه شما را با دیدنی ترین و زیباترین شهرهای توریستی جمهوری چک آشنا می کنیم و درباره جذابیت های هر کدامشان با شما صحبت می کنیم.

پراگ در جمهوری چک

پراگ یکی از زیباترین شهرهای دنیاست. شهری که تا به حال عناوین مختلفی از جمله "قلب اروپا"، "مادر شهرهای" و همین طور "شهر صد مناره" را به خود اختصاص داده است. شهری که هم برای گردشگران و هم برای هنرمندان شهر الهام بخشی است و سالانه میلیون ها توریست راهی آن می شوند تا زیبایی های پراگ به عنوان یکی از دیدنی ترین شهرهای جمهوری چک را از نزدیک ببینند.

پراگ که اتفاقا بزرگترین شهر جمهوی چک نیز هستند، جاهای دیدنی متعددی دارد و شما به راحتی می توانید یک هفته را فقط به گشت و گذار در آن اختصاص دهید. پس اگر احیانا گذرتان به جمهوری چک افتاد، بهتر است که بیشتر زمانتان را صرف تفریح در پراگ کنید و روزهای کمتری را به سفر به دیگر شهرهای جمهوری چک اختصاص دهید.

پراگ در جمهوری چک@

 

استراوا در جمهوری چک

استراوا که زمانی یک شهر کوچک برای حفاری معدن بوده، حالا به یک شهر مدرن تبدیل شده است. شما به راحتی می توانید از شهر پراگ با قطار خودتان را به استراوا برسانید و فرصت دیدن این شهر زیبا در جمهوری چک را برای خودتان فراهم کنید. این شهر سرزندگی بسیار زیادی دارد و به همین دلیل جوان ها معمولا از اقامت در این شهر لذت می برند.

در این شهر هر ساله دو رویداد و جشنواره بسیار جذاب نیز برگزار می شود که یکی از ان ها جشنواره موسیقی استراواست که با نام جشنواه رنگ های استراوا شناخته می شود. رویداد دیگر استراوا نیز یک جشنواره ورزشی است که با نام زلاتا ترترا شناخته می شود و آن هم محبوبیت بسیار زیادی دارد. 

استراوا در جمهوری چک

 

چسکی کروملوف در جمهوری چک

چسکی کروملوف نام یک شهر تاریخی کوچک است که در اطراف رودخانه پر پیچ و خم ولتاوا قرار گرفته است و یک قلعه زیبا نیز دارد. جالب است بدانید که تورهای زیادی برای بازدید از چسکی کروملوف برگزار می شوند که بیشترشان مربوط به توریستان آسیایی هستند. البته اصولا توریستان در یک سفر یک روزه از پراگ از این شهر کوچک بازدید می کنند و افراد کمتری در آن اقامت می کنند. این شهر با طبیعت سرسبز، قلعه زیبا و خانه های منحصر به فردی که دارید، شبیه به شهرهای افسانه ای است که احتمالا شما هم فکر می کردید فقط در کتاب داستان ها وجود دارند! حالا اگر می خواهید یکی از آن شهرهای افسانه ای را از نزدیک ببینید و شما هم تجربه قدم زدن در کوچه پس کوچه های آن را داشته باشید، باید برای سفر به جمهوری چک و بازدید از چسکی کروملوف برنامه ریزی کنید.

چسکی کروملوف در جمهوری چک

کارلووی واری در جمهوری چک

کارلووی واری که با نام کارلسباد نیز شناخته می شود، شهری است که چشمه های آب گرم زیادی را در خود جای داده است و معماری بسیار منحصر به فردی نیز دارد. این شهر که در فاصله 130 کیلومتری پراگ قرار گفته است، محیط بسیار آرامش بخشی دارد و محبوب ترین شهر پراگ برای ریلکس کردن است.

شما با سفر به این شهر دیدنی در جمهوری چک می توانید با یک فنجان در دست، در قسمت های مختلف شهر قدم بزنید و طعم آب چشه های مختلف آن را به رایگان بچشید. اگر به دنبال جایی در جمهوری چک برای فراموش کردن دغدغه هایتان دارید، ما به شما سفر به کارلووی واری را پیشنهاد می کنیم.

کارلووی واری

اگر شما به جمهوری چک سفر کنید، دوست دارید که از کدامیک از شهرهای دیدنی جمهوی چک بازدید داشته باشید؟ اگر شما هم شهر دیدنی و جذاب دیگری را در جمهوری چک می شناسید، خوشحال می شویم که نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز در میان بگذارید. همچنین می توانید برای سفر با تور خارجی با ما تماس بگیرید.

 

 

درباره چک و اروپا بیشتر بخوانید:

کلیسایی پر از شبح در جمهوری چک

زیباترین شهرهای اروپای شرقی

حقایق جالب درباره اروپا


مزایا و معایب زندگی در یونان چیست
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:33

بررسی مزایا و معایب مهاجرت به یونان

یونان کشور بسیار زیبا و شگفت انگیزی برای سفر است. اما سوال اینجاست که آیا این کشور برای مهاجرت و زندگی نیز گزینه خوبی است؟ جواب این است که هر کشوری مزایا و معایب خاص خودش را دارد و این شما هستید که می توانید با بررسی آن ها و در نظر گرفتن اولویت هایتان ببینید که یک کشور از نظر شما برای زندگی خوب هست یا نه. با ما همراه باشید تا با هم ببینیم که مزایا و معایب زندگی در یونان چیست تا در پایان متوجه شوید که نظر نهاییتان درباره زندگی در یونان به چه صورت است.

بررسی مزایا و معایب مهاجرت به یونان

 

مزایا و معایب زندگی در یونان

مزایا و معایب زندگی در یونان را در ادامه بررسی می کنیم.

 

یونان در کل کشور ارزانی برای زندگی است

با اینکه هزینه زندگی در قسمت های مختلف یونان متفاوت است، اما به طور کلی می توانیم بگوییم که یونان کشور ارزانی برای زندگی است. در واقع هزینه زندگی در یونان از کشورهاای اروپای غربی و همین طور کشوری مثل آمریکا خیلی خیلی پایینتر است. در یونان هزینه های پایه زندگی پایین هستند و در نتیجه گزینه خوبی برای مهاجرت ارزان به حساب می آید.

مناطق توریستی یونان برای زندگی گران هستند

با اینکه یونان کشور ارزانی به حساب می آید، اما هزینه زندگی در مناطق توریستی آن سر به فلک می کشد. اگر به دنبال یک شهر ارزان در یونان برای زندگی هستید، بهتر است که شهرهای خیلی توریستی و همین طور جزایر معروف یونان را برای زندگی انتخاب نکنید.

مردم یونان خونگرم و مهربان هستند

زندگی در بعضی از کشورهای اروپایی ممکن است چندان راحت نباشد. به این دلیل که مردم هر کشوری فرهنگ خاص خودشان را دارند و شاید مردم بعضی از کشورها چندان رابطه خوبی با مهاجران نداشته باشند. اما در مورد یونان می توانید مطمئن باشید که بسیار مهربان و خونگرم هستند و در نتیجه برای زندگی در یونان از این بابت با مشکل مواجه نخواهید شد.

یادگیری زبان یونانی برای مهاجران سخت است

یکی از معایب بزرگ مهاجرت به یونان این است که اکثر مهاجران از کشورهای مختلف در یونان با مشکل بلد نبودن زبان مواجه می شوند. پس در صورتی یونان را برای مهاجرت انتخاب کنید که اهل یادگیری یک زبان جدید باشید و این کار برایتان خیلی سخت نباشد. چراکه اگر بخواهید به دانش زبان انگلیسیتان در یونان اکتفا کنید، در این کشور با مشکل زبان مواجه خواهید شد. 

یادگیری زبان یونانی برای مهاجران سخت است

 

کیفیت خدمات درمانی در یونان مناسب است

چند نکته مثبت درباره خدمات درمانی یونان وجود دارد. اول اینکه کیفیت خدمات درمانی در یونان قابل قبول است و استانداردهای بالایی دارد. دوم اینکه یونان پزشکان بسیار حاذق و مطرحی دارد و سوم اینکه خیلی از پزشکان و کادر درمانی یونان به زبان انگلیسی مسلط هستند و در نتیجه اصولا مهاجران از دریافت خدمات درمانی در یونان راضی هستند. همین باعث شده که کسانی که برای بازنشستگی به یونان مهاجرت می کنند نیز خیال راحتی از زندگی در این کشور داشته باشند.

پیدا کردن کار در یونان آنقدرها ساده نیست

ما در این مطلب درباره هزینه های زندگی در یونان با شما صحبت کردیم و این را بیان کردیم که هزینه زندگی در یونان پایین است. اما باید این را هم به شما یادآور شویم که پیدا کردن کار در یونان آنقدرها ساده نیست. در نتیجه برای اینکه شما بتوانید از پس هزینه های پایین زندگی در یونان بربیایید، اول از همه باید به فکر پیدا کردن کار دریونان باشید. پس قبل از اینکه هر تصمیم جدی درباره مهاجرت به یونان بگیرید، بهتر است که گشتی در اینترنت بزنید و ببینید که برای تخصص شما در یونان کاری پیدا می شود یا خیر. حتما به این موضوع توجه کنید تا زندگی در یونان برایتان شیرین تر شود و در ابتدای مهاجرت به یونان با مشکلات جدی مالی مواجه نشوید.

سخن نهایی

در انتها به شما توصیه می کنیم که اگر تصمیم به مهاجرت به یونان دارید، اول یک سفر کوتاه به یونان داشته باشید تا از نزدیک بیشتر با این کشور آشنا شوید. برای رزرو تور خارجی ارزان می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. راستی اگر شما هم نکته مهم دیگری را درباره مزایا و معایب زندگی در یونان می دانید، خوشحال می شویم که نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز در میان بگذارید. 

 

درباره یونان بیشتر بخوانید:

ارزان ترین جزایر یونان برای سفر

آیا یونان ارزش بازدید را دارد؟

زیباترین جزایر اروپا کدامند


شهرهای دیدنی ایتالیا
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:25

جذاب ترین و دیدنی ترین شهرهای ایتالیا

شهرهای ایتالیا مثل شهرهای سرزمین عجایب هستند! شهرهایی که زیبایی هایشان شبیه به زیبایی شهرهای زمینی نیست. شهرهای شگفت انگیزی که تک تکشان زیبا هستند و واقعا انتخاب کردن چند تا از آن ها به عنوان زیباترین شهرهای ایتالیا کار بسیار سختی است. اگر از مردم ایتالیا بپرسید که دیدنی ترین شهرهای ایتالیا کدام شهرها هستند، به احتمال زیاد این را به شما می گویند که همه چیز بستگی به علایق خودتان دارد و همه شهرهای ایتالیا جذاب و دیدنی هستند. ما بر طبق نظر مردم ایتالیا و با توجه به علایق متنوع توریستان، یک لیست 5 تایی از جذاب ترین و بهترین شهرهای دیدنی ایتالیا برایتان آماده کرده ایم که با وجود تفاوت هایی که با هم دارند، همه شان زیبا و دیدنی هستند.

 

شهرهای دیدنی ایتالیا کدامند؟

در ادامه شهرهای دیدنی ایتالیا که برای گردشگران جذاب هستند را بررسی می کنیم.

 

شهر رم در ایتالیا

رم شهری است که هم زیبایی خارق العاده ای دارد و هم اینکه از نظر تاریخی بسیار ارزشمند و غرورآمیز است. خیلی از جاهای دیدنی معروف و شگفت انگیز ایتالیا در شهر رم قرار گرفته اند. در نتیجه مشخص است که ما چرا لیست دیدنی ترین شهرهای ایتالیا را با شهر رم آغاز کرده ایم.

اگر فرصتی برایتان پیش آمد و به ایتالیا سفر کردید، حتما برای بازدید از شهر رم و دیدن جاهای دیدنی معروف آن همچون کلوسئوم و فواره تروی وقت بگذارید. برای اینکه تصور بهتری از شهر رم داشته باشید، باید به شما بگوییم که رم شهری بزرگ، توریستی و پر سر و صداست. اما در کنار هم این شلوغی، حال و هوای دوران کلاسیک به خوبی در آن احساس می شود.  

رم در ایتالیا

شهر ناپل در ایتالیا

احتمالا نام ناپل را به خاطر معروف بودن پیتزاهای خوشمزه اش شنیده باشید. این شهر ساحلی محل تولد پیتزا محسوب می شود. پس اگر اهل خوردن پیتزاهای خوشمزه هستید، بهتر است که برای یک بار هم که شده در زندگیتان، به زادگاه پیتزا سفر کنید و چند تا از پیتزاهای اصیل ناپل را نوش جان کنید.

پیتزاهای این شهر با تمام پیتزاهای زندگیتان متفاوت هستند و به خاطر مواد اولیه ساده و تازه ای که دارند، طعم ویژه ای پیدا می کنند. مخصوصا اینکه این پیتزاها در یک اجاق گازی چوبی درست می شوند و همین نکته هم باعث می شود که پیتزاهای ناپل طعم جالبی داشته باشند. یک جذابیت دیگر ناپل این است که شما با بازدید از آن شانس این را پیدا می کنید که از جزایر اطراف نیز دیدن کنید. 

ناپل در ایتالیا

شهر فلورانس در ایتالیا

فلورانس شهری است که هر کسی از آن بازدید می کند، شیفته هنری می شود که در جای جای این شهر دیده می شود. شهری که شگفتی هایش یکی دو تا نیستند و شما بازدید از آن می توانید از لیست بلندبالایی از جاذبه های گردشگری دیدن کنید. مثلا می توانید از کلیسای جامع فلورانس و گنبد معروفش دیدن کنید و یا اینکه برای بازدید از موزه اوفیتزی یا باغ ها و موزه باردینی وقت بگذارید. اگر هنر از غذا و مسائل دیگر سفر برایتان مهمتر است، بهتر است که به فلورانس ایتالیا سفر کنید.

فلورانس در ایتالیا

 

شهر میلان در ایتالیا

میلان شهری است که هم تاریخ غنی دارد و هم اینکه جایگاه بسیار خاصی در دنیای مد و فشن دارد. این شهر پر از بوتیک های لاکچری، رستوران های خاص و معماری خارق العاده است و از هر نظر شهر زیبا و دیدنی است. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال بازدید از یک شهر بسیار خاص در ایتالیا هستید، میلان را برای بازدید انتخاب کنید و حتما در طول سفرتان به میلان از جاهای دیدنی معروف آن مثل کلیسای جامع میلان و گالری ویتوریو امانوئل که نام قدیمی ترین مرکز خرید ایتالیاست، بازدید کنید. 

میلان در ایتالیا

 

بولونیا در ایتالیا

بولونیا به اندازه خیلی دیگر از شهرهای توریستی ایتالیا معروف نشده است. اما با این حال از نظر خود مردم ایتالیا، بولونیا یکی از دیدنی ترین شهرهای کشورشان است. شهری که انرژی جوانان در آن بسیار در آن احساس می شود و دلیلش هم این است که بولونیا قدیمی ترین شهر دانشجویی اروپاست.

یک مورد دیگر که باعث جذابیت بی نظیر بولونیا شده است، خوشمزه بودن غذاهای این شهر است. با اینکه مردم همه شهرهای ایتالیا به غذا اهمیت زیادی می دهند، اما مردم بولونیا بیش از مردم هر شهر و دیار دیگری در ایتالیا عاشق غذا هستند و غذا جایگاه خاص تری برایشان دارد. پس اگر شما هم مثل مردم بولونیا عاشق غذا هستید، باید برای سفر به بولونیا به عنوان یکی از دیدنی ترین شهرهای ایتالیا وقت بگذارید و شما هم غذاهای لذیذ این شهر را نوش جان کنید.

بولونیا در ایتالیا

برای گرفتن ویزای شینگن و رزرو تور ارزان ایتالیا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

 

 

درباره ایتالیا بیشتر بخوانید:

شرایط مهاجرت به ایتالیا

عجایب هفتگانه ایتالیا را میشناسید؟

آیا ایتالیا برای زندگی خوب است؟


حقایق جالب و شگفت انگیز درباره سوئیس و مردم سوئیس
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 14:1

با خواندن این حقایق جالب، سوئیس را بهتر بشناسید

سوئیس را به عنوان سرزمین کوهستان ها، شکلات های خوشمزه و ساعت های درجه یک می شناسند. اما این سه تا تنها مواردی نیستند که می توانند سوئیس را تعریف کنند. اگر می خواهید سوئیس را بهتر بشناسید، با ما همراه باشید تا یک سری از شگفت انگیزترین حقایق جالب سوئیس و مردم سوئیس را به شما بگوییم. با خواندن این مطلب درک عمیق تری از کشور زیبای سوئیس پیدا می کنید. پس با ما همراه باشید.

کل مردم سوئیس در پناهگاه های هسته ای این کشور جا می شوند

اگر یک زمان در دنیا جنگ هسته ای اتفاق بیفتد، سوئیس بهترین کشوری است که می توانید در آن حضور داشته باشید. چرا که سوئیس از هر کشور دیگری بهتر برای اتفاقات اینچنینی آماده است. شاید باورش برایتان سخت باشد، اما در سوئیس به قدری پناهگاه هسته ای ساخته شده است که کل جمعیت سوئیس در آن ها جا می شوند.

شما می توانید سوئیس زیبا را در فیلم جنگ ستارگان ببینید

کوه های زیبای گریندلوالد سوئیس در پس زمینه خیلی از فیلم های جنگ ستارگان دیده می شوند. پس اگر احیانا از طبیعت سوئیس خوشتان می آید، بد نیست که فیلم های جنگ ستارگان را دانلود کنید و از دیدن آن ها و تماشای چشم اندازهای جالب گریندلوالد سوئیس لذت ببرید. جالب است بدانید که از قله های برقی این منطقه در سوئیس برای نمایش دادن سیاره آلدران که خانه شاهزاده لیا بوده، استفاده شده است. پس اگر قبلا جنگ ستارگان را دیده اید و به این نکته ها دقت نکرده اید، بد نیست که یک بار دیگر به تماشای این فیلم ها بنشینید.

شما می توانید سوئیس زیبا را در فیلم جنگ ستارگان ببینید

حیوانات در سوئیس حق و حقوق متعددی دارند

مردم سوئیس واقعا حیوان دوست هستند و به همین خاطر در کشورشان چندین و چند قانون برای حفاظت از حقوق حیوانات وجود دارد. مثلا اینکه سگ ها اجازه وود به رستوران ها و غذا خوردن در آن ها را دارند. ضمن اینکه صاحبان یک سری از حیوانات خانگی موظف هستند که در یک کلاس آموزشی بخصوص شرکت کنند تا نحوه درست نگهداری از حیوان خانگیشان را یاد بگیرند.

یک قانون دیگر درباره حیوانات در سوئیس این است که حیوانات اجتماعی باید به صورت جفت نگهداری شوند و داشتن یکی از آن ها به صورت تکی جرم است. 

حیوانات در سوئیس حق و حقوق متعددی دارند

 

کمتر از یک پنجم کوه های آلپ در سوئیس وجود دارند

کوهستان های آلپ به عنوان یکی از خاص ترین جاذبه های توریستی اروپا و شاید معروف ترین جاذبه توریستی سوئیس شناخته می شوند. با اینکه خیلی از مردم دنیا کوهستان های آلپ را متعلق به سوئیس می دانند، اما واقعیت این است که کمتر از یک پنجم کوه های آلپ در سوئیس قرار گرفته اند و فقط 13.2 درصد از مساحت کل کوه های آلپ متعلق به سوئیس است.

قسمت جالب ماجرا اینجاست که کشور اتریس 28.7 درصد، کشور ایتالیا 27.2 درصد و کشور فرانسه 21.4 درصد کوه های آلپ را در بر گرفته است. اما با این حال کوه های آلپ سوئیس معروف تر از کوه های آلپ کشورهای دیگر اروپا هستند.

 

مردم سوئیس واقعا عاشق شکلات هستند

همان طور که می دانید سوئیس به این معروف است که شکلات های بی نظیری دارد. اما شاید این را ندانید که خود مردم سوئیس چقدر شکلات می خورند. برای اینکه بیشتر با مردم سوئیس آشنا شوید، باید این را بگوییم که مردم این کشور بزگترین مصرف کننده شکلات هستند و نفری حدود 10 کیلوگرم شکلات در طول هر سال نوش جان می کنند. نرخ تولید شکلات در این کشور در طول هر سال نزدیک به 200 هزار تن است که البته درصد زیادی از آن به کشورهای دیگر نظیر آلمان، انگلستان، فرانسه و کانادا صادر می شود. برندهای سوئیسی شکلات حدود 40 درصد کل شکلات های تولیدی دنیا را درست می کنند و با همه این اوصاف مشخص است که چرا شکلات های سوئیسی تا این اندازه در دنیا معروف هستند. 

مردم سوئیس واقعا عاشق شکلات هستند

 

مردم سوئیس بیشتر از مردم دیگر جهان عمر می کنند

مردم سوئیس به صورت میانگین 83 سال عمر می کنند و این نشان مید هد که سوئیس از نظر طول عمر زیاد، جایگاه دوم را در بین کشورهای دنیا به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که زنان سوئیس حتی بیشتر هم عمر می کنند و میانگین عمر زنان در این کشور 85 سال است.

یک نکته جالب دیگر اینکه سوئیس در بین کشورهای اروپایی، یکی از پیرترین جمعیت ها را دارد و تعداد افراد بالای 100 سال در آن بیش از هر کشور دیگری در اروپاست. درباره اینکه چرا مردم سوئیس بیشتر عمر می کنند، تئوری های مختلفی وجود دارد. برای مثال بعض ها معتقدند که سبک زندگی آن ها که همراه با فعالیت های جسمانی زیاد است، به طول عمر بیشتر آن ها کمک می کند. از آن طرف بعضی ها معتقدند که هوای تمیز و سیستم خدمات درمانی عالی این کشور منجر به طول عمر بیشتر اهالی سوئیس شده است. برای دریافت ویزای شینگن و ویزای سوئیس می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی پرواز خارجی مهرپرواز تماس بگیرید.

 


درباره سوئیس بیشتر بخوانید:

چگونه می توان ویزا کار سوئیس را گرفت؟

تاریخ، فرهنگ و سنت های کشور زیبای سوئیس

8 فستیوال هیجان انگیز در سوئیس برای شادی و نشاط!

 

قوانین جالب کشور آلمان
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 13:51

قوانین خاص و عجیبی که در آلمان وجود دارند

حتما این را شنیده اید که آلمانی ها بسیار مقرراتی هستند و نظم برایشان خیلی مهم است. حتما این را می دانید که در آلمان قوانین بسیار زیادی برای زندگی وجود دارد و اتفاقا آلمانی ها بسیار به آن قوانین پایبند هستند. ما امروز می خواهیم شما را با چند تا از عجیب ترین قوانین آلمان آشنا کنیم. با ما در ادامه این مطلب جذاب درباره قوانین عجیب کشور آلمان همراه باشید. با خواندن این مطلب متوجه می شوید که چرا مردم آلمان تا این اندازه منضبط هستند و تا چه اندازه مردم موظف هستند که آرامش دیگران را در همه حال مد نظر داشته باشند.

قوانین خاص و عجیبی که در آلمان وجود دارند

قوانین جالب کشور آلمان کدامند؟

در ادامه قوانین جالب آلمان که ممکن است برای بسیاری از افراد عجیب و غریب و خاص باشند را بررسی می کنیم.

 

در آلمان کسی حق ندارد که بنزین تمام کند

شما به عنوان راننده در آلمان باید از قوانین بسیار زیادی تبعیت کنید. یکی از این قوانین این است که شما نباید به هیچ عنوان در آلمان بنزین تمام کنید. این اتفاق به خصوص در وسط اتوبان نباید برای هیچ راننده ای رخ دهد. چراکه در اتوبان های آلمان که محدودیت سرعت وجود ندارد، کسی نباید توقف داشته باشد و به همین دلیل است که نباید کسی با مشکل بی بنزینی مواجه شود.

در حقیقت اگر این اتفاق برای کسی بیفتد، پلیس آن را سهل انگاری تلقی می کند و حتما او را جریمه می کند. پس اگر احیانا قصد رانندگی در آلمان را داشتید، حتما قبل از حرکت بنزین موجود در ماشین را مورد بررسی قرار دهید و اگر نیاز بود، در ابتدای مسیر به پمپ بنزین مراجعه کنید.

در آلمان کسی حق ندارد که بنزین تمام کند

 

در آلمان کسی حق ندارد که بیش از حد ساز تمرین کند

آلمانی ها عاشق سکوت هستند و این اجازه را به یکدیگر نمی دهند که سکوت را به هم بزنند. جالب است بدانید که دیوان عالی دادگستری فدرال این قانون را گذاشته است که افراد در آپارتمان های اجاره ای می توانند فقط از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و از ساعت 2 بعد از ظهر تا 8 شب نوازندگی کنند.

ضمنا به جز این محدودیت ها، موارد دیگری نیز در این قانون لحاظ شده است. مساله این است که حتی در این بازه های زمانی نیز افراد محدودیت ساعت تمرین دارند. اینکه هر نفر چقدر می تواند در طول روز تمرین ساز انجام دهد، بستگی به این دارد که چه سازی دارد. مثلا نوازندگان پیانو می توانند تا 2 ساعت در طول هر روز تمرین داشته باشند. اما نوازندگان درام می توانند تا 45 دقیقه در فصل تابستان و تا 90 دقیقه در فصل زمستان تمرین انجام دهند که این قانون از قوانین جالب کشور آلمان است.

در آلمان کسی حق ندارد که به یک پلیس "تو" بگوید

در زبان آلمانی دو کلمه "du" و "sie" برای خطاب کردن دوم شخص مفرد وجود دارد. مساله اینجاست که کلمه دوم یعنی "sie" کلمه مودبانه تری است. به همین دلیل این قانون در آلمان گذاشته شده است که هر کسی که می خواهد یک پلیس را صدا کند و با او صحبت کند، حتما باید از این کلمه برای مورد خطاب دادن او استفاده کند. مگر نه تا 600 یورو جریمه می شود.

یک حقیقت جالب دیگر درباره قوانین آلمان این است که هر چه یک نفر درآمد بیشتری داشته باشد، جریمه اش نیز بیشتر می شود. مثلا اگر کسی در آلمان درآمد بالایی داشته باشد و یک نفر دیگر درآمدش کمتر باشد، نفر اول به نسبت نفر دوم جریمه بیشتری را بابت یک خلاف مشترک پرداخت می کند.

در آلمان کسی حق ندارد که به یک پلیس تو بگوید

 

نام کودکان متولد شده در آلمان باید مورد تایید دولت باشد

در آلمان دولت این حق را دارد که یک نام مشخص را برای یک کودک تازه متولد شده نپذیرد. یک سری موارد برای نامگذاری نوزادان وجود دارد که پدر و مادر برای انتخاب اسم کودکشان موظف به رعایت آن ها هستند. یکی از این موارد این است که حتما باید نام کودک به صورتی باشد که جنسیت او را مشخص کند. در نتیجه پدر و مادرها این حق را در آلمان ندارند که هر اسمی که دوست دارند را برای فرزندشان انتخاب کنند.

 

سخن نهایی

راستی شما چه قانون عجیب دیگری را می شناسید که در آلمان وجود دارد و شهروندان آلمان یا توریستان موظف به رعایت آن ها هستند؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای اخذ ویزای شینگن برای سفر به اروپا و ویزای آلمان نیز می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.

 


درباره آلمان بیشتر بخوانید:

هزینه سفر به آلمان

حقایقی غیر قابل باور در مورد آلمان که واقعی هستند!

بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل

 

نکات کاربردی برای سفر به کنیا
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 12:38

نکات ضروری برای سفر به کنیا

سفر به کنیا یک ماجراجویی محض است. این کشور که حیات وحش معروفی دارد، یک مقصد گردشگری منحصر به فرد است که مسلما سفر با آن با هیچ سفر دیگری قابل قیاس نیست. ار شما هم عاشق ماجراجویی هستید و کنیا را به عنوان مقصد گردشگری بعدیتان انتخاب کرده اید، با ما همراه باشید تا با هم نکات کاربردی برای سفر به کنیا را مرور کنیم. در ادامه مهمترین نکات سفر به کنیا را برای شما بیان می کنیم.

نکات ارز مورد نیاز برای سفر به کنیا

با اینکه ارز رسمی کنیا شیلینگ کنیا است، اما بهترین ارز برای سفر به کنیا دلار است. بعدا می توانید در صرافی های کنیا خود ارز کنیا را با دلاری که به همراه دارید، تهیه کنید. حالا که صحبت از ارز و پول شد، این را هم به شما بگوییم که چه در نایروبی و چه در شهرهای دیگر کنیا، تخفیف گرفتن یک امر بسیار عادی است و در نتیجه هر زمانی که لازم شد پول خود را در کنیا خرج کنید، باید از مهارت های تخفیف گرفتنان نیز استفاده کنید. 

ارز مورد نیاز برای سفر به کنیا

 

وسایل حمل و نقل عمومی کنیا

شما برای تردد در نایروبی و دیگر شهرهای بزرگ کنیا می توانید برای تردد از قطارهای سریع السیر، تاکسی و اتوبوس استفاده کنید. ضمن اینکه می توانید در کنیا برای خودتان ماشین اجاره کنید. اما باید حتما به این مورد دقت کنید که ماشین ها در کنیا فقط به اشخاص بالای 23 سال اجاره داده می شود و ضمنا شما برای اجاره ماشین در کنیا به یک گواهینامه معتبر از نظر دولت کنیا نیاز دارید.

غذاهای خیابانی در کنیا

امتحان کردن غذاهای جدید نیمی از جذابیت سفر به کنیاست. پس بهتر است که در کنیا به غذاهای جدید نه نگویید و تا می توانید غذاهای جدید کنیایی را امتحان کنید. یادتان باشد که سفر در کنیا در کل یک سفر ماجراجویانه است و در نتیجه بهتر است که ماجراجویی خود در کنیا را به امتحان کردن غذاهای جدید نیز بسط دهید. طعم های تازه در رستوران های جذاب کنیا در انتظارتان هستند.

سافاری در کنیا

کنیا یکی از بهترین کشورهای آفریقایی برای تجربه سافاری حیات وحش است. پس بهتر است که حتما برای تجربه سافاری حیات وحش در کنیا در طول اقامت در کنیا برنامه ریزی کنید. بهترین جای کنیا برای دیدن حیات وحش، پارک ملی ماسایی مارا است که در آن مهاجرت حیوانات وحشی دیده می شود. در ضمن پارک ها و حفاظتگاه های طبیعی دیگری نیز در کنیا وجود دارد که برای دیدن فیل ها، فلامینگوها و دیگر گونه های حیوانات نادر و منحصر به فرد شرایط خوبی دارند. 

سافاری در کنیا

 

شهرهای ساحلی کنیا

کنیا به خاطر لوکیشن ساحلی خوب و آب و هوای گرمی که دارد، برای بازدید از سواحل نیز شرایط خوبی دارد. اگر شما هم از سفرهای ساحلی خوشتان می آید، می توانید به شهرهای ساحلی کنیا مثل واتومو دیدن کنید تا هم بتوانید سواحل زیبایی را از نزدیک ببینید و هم اینکه از اماکن باستانی و جنگل های سرسبز دیدن کنید. بهتر است که سفرتان به کنیا را مطابق با علایقتان و تفریحاتی که می پسندید، برنامه ریزی کنید.

امنیت در کنیا

مسلم است که شما در کنیا و در کل هر مقصد گردشگری دیگری ناچار هستید که هر روز در اماکن عمومی مقداری پول به همراه داشته باشید تا بتوانید خرید کنید، تفریح کنید یا از امکانات دیگر استفاده کنید. ما به شما توصیه می کنیم که برای اینکه در این کشور کلاه سرتان نرود و مشکلی از بابت مسائل مالی برایتان پیش نیاید، اولا حواستان به کیف پول و وسایل ارزشمند دیگرتان باشد و ثانیا اگر برایتان ممکن است، از اسکنرها برای فهمیدن اصل بودن یا نبودن اسکناس های کنیا استفاده کنید.

همراه داشتن پاسپورت در کنیا

بهتر است که پاسپورت خود یا فتوکپی آن را در همه حال در کنیا همراهتان داشته باشید. در این صورت اگر احیانا یک مامور دولتی از شما درخواست نشان دادن مدرک شناسایی را داشت، می توانید پاسپورت خود یا فتوکپی آن را نشانش دهید.

همراه داشتن پاسپورت در کنیا

اگر شما هم نکته مهم دیگری را درباره سفر به کنیا می دانید که در این لیست وجود نداشته، خوشحال می شویم که آن را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو تور ارزان می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


درباره کنیا و آفریقا بیشتر بخوانید:

هرآنچه باید درباره هتل زرافه ها در کنیا بدانید

درباره قاره آفریقا و حقایق جالب آن بیشتر بدانید

نکات مهم برام شروع یک سفر شگفت انگیز به آفریقا جنوبی

 

بهترین رستوران های ایروان ارمنستان
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:42

رستوران های خوب ایروان ارمنستان

از هر کسی که تا به حال به ایروان ارمنستان سفر کرده باشد سوال بپرسید، حتما به شما می گوید که دلتنگ غذاهای ارمنی است. به این دلیل که غذاهای ارمنستان جزء خوشمزه ترین و لذیذترین غذاهای دنیا هستند و در کل دستپخت مردم این کشور به شکل شگفت انگیزی عالی است. اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن از طعم غذاهای ارمنی در ایروان ارمنستان لذت ببرید و دوست دارید که بهترین طعم و مزه ها را در سفر به ارمنستان بچشید، به شما توصیه می کنیم که به رستوران های این مطلب برای غذا خوردن مراجعه کنید. در ادامه تک تک بهترین رستوران های ایروان ارمنستان که غذاهایشان لذیذ هستند را به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین رستوران های ایروان ارمنستان کدامند؟

در ادامه لیستی از بهترین رستوران های ایروان ارمنستان را بررسی می کنیم.

 

رستوران لواش در خیابان تومانیان ایروان

رستوران لواش را می توانید در خیابان تومانیان پیدا کنید. این رستوران انواع غذاهای ملی و سنتی ارمنستان را دارد و بیشتر تمرکزش بر روی سرو صبحانه است. پس بهتر است که برای میل کردن یک صبحانه اصیل ارمنی به این رستوران جذاب در ایروان مراجعه کنید. خوبی این رستوران خوب در ایروان به این است که هم خدمه بسیار صمیمی دارد و همین که سرویس دهی و خدمات آن کیفیت بالایی دارد و همین باعث شده که محیط آن برای توریستان دلپذیر شود. قیمت غذاها در رستوران لواش ایروان از 8 تا 52 دلار متغیر است و شما بسته به سفارشی که دارید، مبلغ متفاوتی را باید برای غذا خوردن در رستوران لواش پرداخت کنید.

رستوران لواش در خیابان تومانیان ایروان

 

رستوران تومانیان خینکالی در خیابان تومانیان ایروان

با اینکه خینکالی غذای اصیل گرجستان است، اما در ارمنستان نیز محبوبیت ویژه ای دارد و ارمنی ها نیز در طبخ آن مهارت کامل دارند. بهترین رستورانی که شما می توانید در ایروان ارمنستان به آن برای نوش جان کردن خینکالی مراجعه کنید، رستوران تومانیان خینکالی است.

در این رستوران علاوه بر خینکالی های متنوع، غذاهای ارمنستانی و گرجستانی دیگری نیز سرو می شود. علت محبوبیت این رستوران در این است که هم غذاهایش خوشمزه هستند و هم اینکه قیمت های فوق العاده ارزانی دارند. به این صورت که شما می تواید با حدود 3 تا 7 دلار غذاهای بی نظیر این رستوران در ایروان را نوش جان کنید و در عین حال از محیط جالب و موسیقی زنده این رستوران نیز استفاده کنید.

رستوران تومانیان خینکالی در خیابان تومانیان ایروان

 

رستوران تاورن ایروان در خیابان تریان، امیریان، پارونیان و خورناتسی ایروان

تاورن ایروان نام یک رستوران زنجیره ای است که در ایروان 4 شعبه دارد. این 4 شعبه در خیابان هیا تریان، امیریان، پارونیان و خورناتسی ایروان واقع شده اند و شما می توانید برای خوردن غذاهیا قفقازی و ارمنستانی به هر کدام از آن ها مراجعه کنید. این رستوران علاوه بر اینکه غذاهای بسیار خوشمزه و ارزانی دارد، چند بار در هفته میزبان گروه های رقص و موسیقی نیز می شود و به همه این دلایل به یکی از محبوب ترین رستوران های ایروان در ارمنستان تبدیل شده است. قیمت غذاها در رستوران تاورن ایروان از 10 تا حدود 25 دلار متغیر است و اصولا همه مهمانان این رستوران از کیفیت و قیمت غذاها احساس رضایت می کنند.

رستوران تاورن ایروان در خیابان تریان، امیریان، پارونیان و خورناتسی ایروان

 

رستوران شرپ در خیابان امیریان ایروان

خوبی رستوران شرپ به این است که سالن آن به آشپزخانه دید دارد و در نتیجه شما می توانید مراحل آماده سازی غذای خود را تماشا کنید. پس اگر حساس هستید و دوست دارید مطمئن شوید که غذای سالمی برایتان سرو می شود، این رستوران می تواند برایتان گزینه مناسبی باشد.

در این رستوران انواع غذاهای ارمنستانی و اروپای سرو می شود و از ویژگی های مثبت آن می توان به بالا بودن کیفیت خدمات، لوکیشن خوب رستوران و نزدیکی آن به میدان جمهوری و همین طور زیاد بودن حجم غذاهای آن اشاره کرد. قیمت غذاهای لذیذ این رستوران از حدود 15 تا 21 دلار است. 

رستوران شرپ در خیابان امیریان ایروان

 

رستوران وینوگراد در خیابان هانراپتوتیان ایروان

رستوران وینوگراد یکی از بهترین رستوران های ایروان است. در این رستوران هم غذاهای ارمنی، هم غذاهای اروپایی و هم غذاهای اروپای شرقی سرو می شود. اگر به دنبال خوردن یک غذای با کیفیت و تجربه یک شام به یادماندنی در ایروان ارمنستان هستید، ما به شما این رستوران را پیشنهاد می کنیم. در منوی متنوع این رستوران انواع غذاهای گیاهی نیز به چشم می خورد و در نتیجه گیاهخواران نیز می توانند برای خوردن غذاهای لذیذ ارمنی یا اروپایی به آن مراجعه کنند.

برای رزرو تور ارزان ارمنستان می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی پرواز خارجی مهرپرواز تماس بگیرید.


درباره ارمنستان بیشتر بخوانید:

هزینه های سفر به ارمنستان

حقایقی جالب درباره فرهنگ مردم ارمنستان

بهترین زمان سفر به ارمنستان

 

بهترین شهرهای چین برای تجارت
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:19

کدام شهر چین برای تجارت بهتر است؟ 

وقتی صحبت از شهرهای چین و تجارت در کشور چین می شود، بیشتر خارجی ها شهرهای پکن و شانگهای را به عنوان بهترین شهرهای چین برای زندگی و کار می شناسند. اما واقعیت این است که این شهرها بهترین شهرهای چین برای تجارت نیستند و شهرهای بهتری برای تجارت در چین وجود دارد. شهرهای تجاری چین برای خرید و فروش کالا و تجارت در چین شرایط ایده آلی دارند و هر کسی که به آن ها مهاجرت کند، می تواند بیزینس قدرتمندی را برای خودش ایجاد کند. می پرسید چه شهرهایی؟ پس بهتر است که ادامه مطلب را از دست ندهید. در ادامه به شما می گوییم که هر شهری در چین برای خرید چه اجناسی بهتر است و شما بهتر است که برای تجارت به کدام شهر چین سفر کنید.

گوانجو یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

گوانجو یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت و خرید اجناس به صورت عمده است. این شهر صنعت بسیار پیشرفته ای دارد و بازارهای مختفی از بازارهای عمده فروشی لباس گرفته تا بازارهای مخصوص فروش وسایل آشپزخانه، اسباب بازی،کفش، کیف، چرم، ساعت، مبلمان و ... در آن یافت می شود. از همه جالب تر اینکه در طول هر سال بیش از 100 نمایشگاه تجاری در گوانجو برگزار می شود که آن ها هم به خودی خود باعث شده اند که تجارت در چین رونق بیشتری پیدا کند.

گوانجو یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

 

ایوو یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

ایوو به خاطر داشتن بزرگترین بازار عمده فروشی کالا یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت محسوب می شود. این بازار که با نام بازار عمده فروشی ایوو شناخته می شود، از 5 بخش مختلف تشکیل شده است که در هر کدامشان یک سری کالا و اجناس برای فروش موجود هستند. اگر شما به فکر خرید و فروش اسباب بازی، چمدان و کیف، زیورآلات و اکسسوری، لباس، ابزارهای سخت افزاری و وسایل خانگی هستید، می توانید به ایوو به چشم بهترین شهر چین برای تجارت نگاه کنید.

ایوو یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

 

شنزن یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

شنزن یکی از شهرهای جنوب چین است که به سرعت در حال پیشرفت است. این شهر که به عنوان قطب سخت افزار جهان شناخته می شود، شهری است که بیش از 90 درصد وسایل الکترونیکی تولید شده در دنیا متعلق به آن است. در نتیجه مشخص است که اگر شما به دنبال تجارت وسایل الکترونیکی باشید، شنزن برای شما بهترین شهر چین برای تجارت است.

این شهر بهترین شهر چین برای خرید گوشی های تلفن همراه، لپ تاپ ها و تبلت های جدید و همین طور لوازم جانبی آن هاست. خوبی شنزن به این است که در آن بازارها و فروشگاه های مختلفی وجود دارد و اگر شما وقت لازم را برای جستجو و پرس و جو در این شهر بگذارید، می توانید بهترین اجناس با بهترین قیمت را پیدا کنید.

شنزن یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

 

نینگبو یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

نینگبو یک شهر بسیار قدرتمند برای تجارت است. تفاوتی که این شهر با سه شهر قبلی این لیست دارد، این است که در نینگبو هیچ بازار عمده فروشی وجود ندارد. به جای بازارهای عمده فروشی، در نینگبو تعداد زیادی کارخانه با ابعاد متوسط و کمپانی های و شرکت های تجاری وجود دارد. جالب است بدانید که نینگبو هم برای تجارت پلاستیک و هم برای تجارت اجناس و کالاهای دیگر همچون لوازم خانگی برقی، لوازم التحریر و قطعات خودرو شهر بی نظیری است و با این وجود می توان از آن به عنوان یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت یاد کرد.

نینگبو یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

راستی اگر شما هم اطلاعات جالبی درباره تجارت در چین دارید و شهر خوب دیگری را در چین برای تجارت می شناسید، خوشحال می شویم که نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو ارزانترین تور چین می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید.

 


درباره چین بیشتر بخوانید:

راهنمای سفر به چین

کدام شهرهای چین برای خرید بهتر هستند؟

چگونه ارزان به چین سفر کنیم؟

 

شهر پترا از عجایب باستانی اردن
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:18

شهر تاریخی پترا در اردن

چقدر درباره پترا اطلاعات دارید؟ آیا این را می دانید که پترا که یک منطقه باستانی است، یکی از عجایب دنیاست؟ آیا این را می دانید که پترا را به عنوان یکی از عجیب ترین شهرهای باستانی دنیا می شناسند؟ آیا این را می دانید که پترا خاص ترین جاذبه گردشگری اردن است و هر گوشه اش پر از رمز و راز است؟ با ما همراه باشید تا شما را با شهر باستانی پترا به عنوان دیدنی ترین جاذبه گردشگری اردن آشنا کنیم و چند حقیقت جذاب را درباره این شهر باستانی برایتان بیان کنیم.

همه چیز درباره پترا عجیب ترین جای دیدنی اردن

 

قدمت شهر باستانی پترا به قبل از میلاد مسیح بر می گردد

این باور وجود دارد که شهر باستانی پترا 312 سال قبل از میلاد مسیح بنا شده است. این یعنی پترا یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان است. جالب است بدانید این شهر پایتخت یک قوم عرب زبان به نام نبطی ها بوده است که در حوالی 6 قرن قبل ازمیلاد مسیح وارد اردن شده اند و بعد از چند قرن شهر باستانی پترا را ساخته اند. به نظر می رسد که نبطی ها سازنده یکی از عیب ترین تمدن های پیش از تاریخ بوده اند.

 

شهر پترا را چه کسانی ساخته اند؟

درباره اینکه شهر پترا را چه کسانی ساخته اند می توان گفت که نبطی ها آن را ساخته اند. شهر پترا توسط نبطی ها در جنوب غربی اردن ساخته شد. این تمدن ثروت زیادی را در معاملات خود با معاصران یونانی و ایرانی در حدود 150 قبل از میلاد جمع آوری کرده بود.

 

شهر باستانی پترا یکی از عجایب هفتگانه جدید دنیاست

شهر باستانی پترا در سال 2017 به همراه دیوار بزرگ چین، ماچو پیچو در پرو، تاج محل هند، کلوسئوم رومیان در ایتالیا، هرم چیچن ایتزا در مکزیک و مجسمه مسیح منجی در برزیل در لیست عجایب هفتگانه جدید دنیا جای گرفته است. این جاذبه های گردشگری که از آن ها نام بردیم، یکی از یکی خاص تر هستند و مسلما در بین آن ها شهر گمشده پترا از بقیه رمزآلودتر است.

رازهای پنهان زیادی درباره شهر باستانی پترا وجود دارد

یکی از عجیب ترین حقایقی که درباره شهر باستانی پترا وجود دارد، این است که ما اطلاعات خیلی کمی درباره آن داریم و راز و رمزهای پنهان زیادی درباره آن وجود دارد. واقعیت این است که تقریبا 15 درصد از شهر باستانی پترا توسط باستان شناسان مورد بررسی و حفاری قرار گرفته شده است و این یعنی ما تقریبا از 75 درصد شهر باستانی پترا هیچ اطلاعات تاریخی نداریم. 

رازهای پنهان زیادی درباره شهر باستانی پترا وجود دارد

 

نامگذاری پترا بر اساس کلمه ای یونانی انجام شده است

نام پترا ریشه در یک کلمه یونانی به نام "پتروس" دارد که به معنی صخره هاست. از آنجایی که شهر باستانی پترا در دل صخره ها بنا شده است، این نام به آن داده شده است.

برای دسترسی به شهر باستانی پترا باید از یک گذرگاه باریک عبور کرد

اگر کسی بخواهد از شهر باستانی پترا دیدن کند، برای دسترسی به آن ناچار است که از یک تنگه باریک عبور کند که به آن سیق گفته می شود. این تنگه که در موردش صحبت می کنیم، حدودا 1 کیلومتر طول دارد و دو طرف آن را صخره هایی با ارتفاع حدودا 8 متر در بر گرفته اند. ورودی شهر باستانی پترا به قدری شگفت انگیز و خارق العاده است که هر کسی از تنگه سیق عبور می کند و برای اولین بار چشمش به پترا می افتد، برای لحظه ای احساس می کند که نفس در سینه اش حبس شده است.

در شهر باستانی پترا حدودا 800 مقبره وجود دارد

در شهر باستانی پترا در حدود 800 مقبره وجود دارد که به نام مقابر سلطنتی پترا معروف شده اند. معروف ترین این مقبره ها با نام گنجینه شناخته می شود. نکته قابل توجه این است که این گنجیه بیش از 2000 سال قدمت دارد و در گذشته های دور به عنوان مقبره و سرداب ساخته شده است.

شهر باستانی پترا تا سال 1812 میلادی ناشناخته بوده است

یک کاوشگر سوئیسی به نام یوهان لودویگ بورکهارت برای اولین بار شهر باستانی پترا را در سال 1812 کشف کرده است. این یعنی تا سال 1812 عملا کسی از وجود شهر باستانی پترا اطلاع نداشته است. همین باعث شده است که شهر باستانی پترا به نام شهر گمشده معروف شود و از آن به این نام نیز یاد شود.

شهر باستانی پترا سیستم آب رسانی داشته است

اگر هیچ سیستم آب رسانی در شهر باستانی پترا راه اندازی نشده بود، عملا چنین شهری نمی توانست بنا شود و مردم در آن زندگی کنند. بنابراین مشخص است که در پترا سیستم آب رسانی خاصی وجود داشته که می توانسته آب لازم برای زندگی 30 هزار شهروند آن را تامین کند.

شهر باستانی پترا زلزله های متعددی را به چشم دیده است

از 1 سال قبل از میلاد مسیح تا 8 سال پس از میلاد مسیح، شهر باستانی پترا زلزله های شدیدی را تجربه کرده است. پس از ان هم یک زلزله در حوالی سال 363 میلادی در پترا رخ داده است که سازه های متعددی را در این شهر تخریب کرده است و حتی آسیب های بسیار شدیدی را به سیستم آب رسانی پترا وارد کرده است. اما با این حال بقایای شهر باستانی پترا بسیار شگفت انگیز هستند و این شهر واقعا یک شهر خارق العاده است.

برای رزرو تور ارزان اردن می توانید با همکاران ما در آژانس گردشگری مهرپرواز تماس بگیرید.

 

درباره اماکن تاریخی بیشتر بخوانید:

✔ آشنایی با عجایب هفتگانه جدید

✔ اماکن تاریخی ترکیه که شما را به گذشته های ترکیه می برند

✔ مکان هایی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

 


دانستنی های جالب درباره عمان
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:0

معرفی کشور عمان

عمان یکی از شگفت انگیزترین و دیدنی ترین کشورهای آسیایی است. اگر دوست دارید که بیشتر با عمان آشنا شوید، مطلب پیش رو که معرفی کشور عمان است را از دست ندهید. در ادامه هم یک سری حقایق جالب و هم یک سری دانستنی کاربردی را درباره کشور عمان با شما در میان می گذاریم که برایتان مفید خواهند بود.

 

درباره کشور عمان

در ادامه درباره کشور عمان و حقایق آن بیشتر بخوانید.

 

عمان فرهنگ پیشرویی دارد

عمان یک خانه اپرا سلطنتی دارد که اولین خانه اپرایی بوده که در شبه جزیره عربستان ساخته شده است. اگر نمی دانید که شبه جزیره عربستان کجاست، باید این را به شما بگوییم که شش کشور عربی به نام های عربستان سعودی، امارات متحده عربی، عمان، قطر، یمن و کویت، همه با هم در شبه جزیره عربستان واقع شده اند. از این مساله که بگذریم، خانه سلطنتی اپرا یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری عمان است که امکانات مختلفی از جمله یک تئاتر کوچک، یک سری فروشگاه لوکس، یک سری رستوران های دنج و باغ های زیبایی دارد. 

عمان فرهنگ پیشرویی دارد

 

آمار جرم و جنایات در عمان نزدیک به صفر است

عمان همیشه به عنوان یکی از امن ترین کشورهای دنیا معرفی می شود. نرخ جرم و جنایات به حدی در عمان پایین است که از آن به عنوان "واحه صلح" یاد می کنند. یکی از دلایل محبوبیت عمان نزد توریستان خارجی و معروف شدن آن به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری خاورمیانه این است که امنیت در آن به شدت بالاست و هم اهالی عمان و هم گردشگران در آن احساس امنیت و آرامش می کنند.

آمار جرم و جنایات در عمان نزدیک به صفر است

 

در عمان اصلا کوکا کولا وجود ندارد

یکی از حقایق جالب و البته باورنکردنی درباره عمان این است که در این کشور محصولات کوکا کولا یافت نمی شود! البته اگر شما هم عاشق نوشابه هستید، نباید نگران این مساله برای سفر به عمان باشید. چراکه در سوپرمارکت های این کشور نوشابه های پپسی به راحتی پیدا می شود و شما می توانید به جای کوکا کولا، از محصولات پپسی در عمان استفاده کنید.

نرخ مالیات در عمان بسیار پایین است

احتمالا شما هم این را شنیده اید که افراد زیادی چه از ایران و چه از کشورهای دیگر برای کار به عمان مهاجرت می کنند. یکی از دلایل محبوبیت عمان برای مهاجرت کاری این است که دولت مالیات بسیار کمی از مردم می گیرد. در واقع در عمان مالیات بر درآمد از صاحبان بیشتر کسب و کارها دریافت نمی شود و همین باعث می شود که مردم بتوانند راحت تر درآمدشان را پس انداز کنند.

 

عمان قدمت بسیار زیادی دارد

عمان یکی از اولین مکان هایی بوده که بشر در آن زندگی کرده است. در حقیقت قدمت حضور بشر در این قسمت از کره زمین به حوالی 8 سال قبل بر می گردد و این نشان می دهد که عمان ارزش تاریخی بسیار زیادی دارد و مشخص است که باید اماکن تاریخی و باستانی زیادی در آن وجود داشته باشد.

 

یکی از ارزشمندترین عطرهای جهان در عمان تولید می شود

جالب است بدانید که یک عطر به نام Amouage در عمان تولید می شود که به عنوان یکی از ارزشمندترین عطرهای دنیا شناخته می شود. این عطر که برای اولین بار در سال 1983 در عمان تولید شده است و داستان جالبی در پس آن وجود دارد. ماجرا از این قرار است که شرکت تولید کننده این عطر خودش را به عنوان یک برند سلطنتی معرفی می کند. به این دلیل که این عطر برای اولین بار به عنوان یک هدیه به رهبران جهان ساخته شد تا هر وقت که از عمان دیدن می کنند، این هدیه به آن ها داده شود.

تا سال 1970 هیچ هتلی در عمان وجود نداشت

سال به سال صنعت گردشگری عمان بیشتر رشد پیدا می کند. این کشور که تا سال 1970 هیچ هتلی نداشت، حالا صدها هتل دارد و در آن با آغوش باز از گردشگران استقبال می شود. در واقع صنعت گردشگری در عمان از سال 2000 به بعد رشد چشمگیری پیدا کرد و به نظر می رسد که اگر اوضاع به همین شکل پیش برود، صنعت گردشگری به زودی به یکی از بزرگترین صنایع عمان تبدیل خواهد شد. مخصوصا اینکه در این سال ها عمان محبوبیت بسیار زیادی بین توریستان خارجی پیدا کرده است. تا جایی که در سال 2012 در وب سایت لونلی پلنت که یک وب سایت گردشگری معتبر است، شهر مسقط عمان به عنوان بهترین شهر دنیا برای سفر معرفی شد.

تا سال 1970 هیچ هتلی در عمان وجود نداشت

 

بهترین زمان سفر به عمان فصل زمستان است

از آنجایی که عمان هوای گرمی در بیشتر ایام سال دارد، فصل زمستان ایده آل ترین فصل برای سفر به عمان به حساب می آید. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال رو به رو شدن با یک آب و هوای مناسب در عمان هستید، در سه ماه تابستانی سال به عمان سفر نکنید و به جای تابستان، فصل های دیگر سال را برای سفر به عمان انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر به عمان فصل زمستان است

برای رزرو تور ارزان عمان و بررسی قیمت تور دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

 


درباره عمان بیشتر بخوانید:

بهترین فصل سفر به عمان چه زمانی است

بهترین رستوران های مسقط عمان

آیا عمان برای زندگی جای خوبی است؟

 

حقایق جالب و عجیب درباره ابوظبی
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:48

حقایق جالب و عجیب درباره ابوظبی

با اینکه این روزها بیشتر از ابوظبی، درباره دبی صحبت می شود، اما واقعیت این است که ابوظبی از هیچ نظر از دبی هیچ کم و کاستی ندارد و اتفاقا از بعضی از نظرها بر دبی برتری هم دارد! با خواندن این مطلب می توانید بیشتر با حقایق ابوظبی آشنا شوید. در ادامه از حقایقی درباره ابوظبی مطلع می شوید که تعجب می کنید و حتی شگفت زده می شوید! می پرسید چه حقایقی؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

حقایق جالب و عجیب درباره ابوظبی

در گذشته در ابوظبی مردم بدون تجهیزات غواصی می کرده اند!

قبل از اینکه نفت خیز بودن ابوظبی مشخص شود، مردم این شهر مشغول تجارت مروارید بوده اند. قسمت جالب ماجرا اینجاست که در آن زمان ها مردم ابوظبی بدون داشتن تجهیزات غواصی و بدون دستگاه اکسیژن به اعماق دریا می رفتند و از ظرفیت ریه خودشان برای ماندن زیر آب و پیدا کردن مروارید استفاده می کردند.

ابوظبی یک شهر پیشرفته است و شهری برای آینده به حساب می آید!

در دنیای امروز که در هر شهری در جهان از انرژی های غیر تجدید پذیر استفاده می شود، شهر ابوظبی راه متفاوتی را پیش گرفته است. در این شهر تمام تلاش های لازم به کار گرفته شده است تا با کمک پنل های خورشیدی با انواع مختلف از آفتاب شدید امارات برای تولید انرژی تجدید پذیر استفاده شود. جالب است بدانید که در ابوظبی حدودا 22 هکتار پنل خورشیدی وجود دارد که می توانند 17000 مگاوات ساعت انرژی تولید کنند که می تواند به تنهایی برای تامین انرژی شهری به بزرگی ابوظبی کافی است.

ابوظبی یک شهر پیشرفته است و شهری برای آینده به حساب می آید

 

ابوظبی امن ترین شهر دنیاست و در آن هر کسی احساس آرامش می کند!

با توجه به فاکتورهای مختلفی که برای تعیین میزان امنیت یک شهر وجود دارد، ابوظبی به عنوان امن ترین شهر دنیا شناخته می شود. این شهر برای چند سال توانسته گوی رقابت را از 338 شهر دیگر بدزدد و به عنوان امن ترین شهر دنیا معرفی شود.

پلیس ابوظبی لوکس ترین و لاکچری ترین ماشین های دنیا را دارد!

برای اینکه پلیس ابوظبی بتوانند سریع تر عمل کند و در مواقع مورد نیاز تعقیب و گریزهای سریعی داشته باشد، بهترین و لوکس ترین ماشین های اسپرت روز دنیا در اختیار نیروهای پلیس این شهر گذاشته شده اند. ماشین هایی مثل فراری، لامبورگینی و رولز رویس ماشین پلیس های ابوظبی را تشکیل داده اند و این یکی از حقایقی است که معمولا همه توریستان را در طول سفر به ابوظبی شگفت زده می کند.

پلیس ابوظبی لوکس ترین و لاکچری ترین ماشین های دنیا را دارد

 

ابوظبی به زودی به قطب گردشگری پزشکی دنیا تبدیل می شود!

ابوظبی در تلاش است که با استخدام بهترین پزشکان جهان، توسعه و بهبود وضعیت بیمارستان های ابوظبی و ساخت بیمارستان های بسیار پیشرفته جدید به قطب گردشگری پزشکی دنیا تبدیل شود. حتی در حال حاضر هم بیماران زیادی از سراسر دنیا برای انجام جراحی های خاص یا دریافت درمان های ویژه به ابوظبی سفر می کنند. اما به نظر می رسد که ابوظبی در آینده ای نه چندان دور میزبان بیماران بسیار زیادتری خواهد بود و به قطب گردشگری پزشکی دنیا تبدیل خواهد شد.

در ابوظبی دستگاه های خودپرداز برای خریدن طلا وجود دارد!

شاید باورش برای شما هم سخت باشد، اما واقعیت این است که مردم در ابوظبی می توانند با مراجعه به دستگاه های خود پرداز طلا خریداری کنند. روند کار به این شکل است که فردی که متقاضی خرید طلاست، به این دستگاه های خود پرداز مراجعه می کند، از منوی آن زیورآلات مورد نظرش را انتخاب می کند، به مقدار کافی درهم وارد دستگاه می کند و در نهایت طلای مورد نظرش را به همراه فاکتور دریافت می کند.

گرانترین پلاک ماشین دنیا متعلق به یک فرد ثروتمند اماراتی است!

سعید عبدالغفور خوری فرد ثروتمندی در ابوظبی است که علاقه بسیار زیادی به داشتن پلاک های ماشین خاص و نادر دارد. این علاقه به قدری در وی شدید است که با پرداخت 14.3 میلیون دلار پلاکی را برای یکی از ماشین هایش خرید که فقط عدد 1 روی آن درج شده است. پلاکی که خودش به تنهایی می تواند موقعیت اجتماعی و میزان ثروت سعید عبدالغفور خوری را نشان دهد و هر کسی که آن را روی ماشین او می بیند، متعجب می شود و یک لحظه به چشمانش شک می کند که چنین پلاک ماشینی را دیده است!

برای رزرو تور دبی و تور ارزان امارات می توانید با همکاران ما در آژانس گردشگری مهرپرواز تماس بگیرید. راستی اگر شما هم حقیقت جالب دیگری را درباره ابوظبی یا در کل کشور امارات می دانید، خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید.

 

 

درباره امارات بیشتر بخوانید:

چگونه می توان از دبی به شهربازی فراری ورلد ابوظبی رفت؟

تم پارک برادران وارنر در کنار فراری ورلد و پارک آبی یاس در ابوظبی!

بهترین کشورهای خاورمیانه برای مهاجرت را بشناسید

 


جنگل های اطراف تهران را بشناسید
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:40

جنگل های اطراف تهران کدامند؟

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که مدام در ترافیک تهران هستند و یا همیشه در شلوغی های مترو حضور دارند، این مطلب را از دست ندهید. اگر شما هم از ترافیک ها، آلودگی ها و شلوغی های همیشگی تهران خسته شده اید و روح و جانتان به طبیعت و آرامش خالص آن نیاز دارید، این مطلب را بخوانید تا با جنگل های اطراف تهران آشنا شوید. ما می خواهیم به شما بهترین و دیدنی ترین جنگل های اطراف تهران و پارک جنگلی های تهران را به شما معرفی کنیم. جنگل هایی که می توانید از تهران به آن ها یک سفر یک روزه داشته باشید یا اینکه یک پیک نیک یک روزه را در آن ها تجربه کنید و خستگی را از روح و تن خود جدا کنید.

 

پارک های جنگلی اطراف تهران

در ادامه، پارک های جنگلی اطراف تهران را به شما معرفی می کنیم.

 

پارک جنگلی چیتگر

اولین گزینه و راحت ترین گزینه برای استراحت برای غرب نشینان تهران، پارک جنگلی چیتگر است. این پارک جنگلی با درختان و آلاچیق های متعدد و با پیست دوچرخه سواری و دیگر امکانات تفریحی که دارد، به یک گزینه عالی برای پیک نیک کردن تبدیل شده است. تنها مشکل پارک جنگلی چیتگر این است که سایه اندازی درختانش زیاد نیست و به همین دلیل شاید در ظهرهای گرم تابستانی گزینه خوبی برای تفریح نباشد. اگر شما هم چنین فکر می کنید و به دنبال یک پارک جنگلی یا جنگل سرسبزتر در اطراف تهران هستید، بهتر است که گزینه های دیگر این لیست را برای تفریح انتخاب کنید.

پارک جنگلی چیتگر

 

پارک جنگلی لویزان

پارک جنگلی لویزان که در شمال شرق تهران و در منطقه شمیرانات قرار گرفته است، به عنوان یکی از بهترین جنگل های اطراف تهران شناخته می شود. این پارک جنگلی با وسعتی حدود 1100 هکتار، شرایط و محیط خوبی برای تفریح و استراحت خانواده ها و گروه های دوستانه دارد. در پارک جنگلی لویزان امکانات رفاهی و تفریحی گوناگونی همچون باغ پرندگان، سالن بولینگ، زمین های بازی و همین طور کافه ها و رستوران های متنوع وجود دارد و از هر نظر یک پارک جنگلی ایده آل به حساب می آید.

پارک جنگلی لویزان

 

بوستان جنگلی سرخه حصار

بوستان جنگلی سرخه حصار که با نام پارک ملی سرخه حصار نیز شناخته می شود، حدودا 9 هزار هکتار مساحت دارد و از قدیم الایام به عنوان یکی از بهترین جنگل های اطراف تهران محبوبیت داشته است. این بوستان جنگلی که در شرق تهران و در حاشیه اتوبان یاسینی قرار گرفته است، در زمان قاجاریان به عنوان شکارگاه دربار شناخته می شده است. اما حالا به یک بوستان عمومی تبدیل شده است و همه ما فرصت این را داریم که از زیبایی های بی انتهای آن برای کسب آرامش استفاده کنیم.

پارک ملی خجیر

پارک ملی خجیر که شباهت ظاهری زیادی با بوستانی جنگلی سرخه حصار دارد، یکی دیگر از زیباترین جنگل های اطراف تهران است. جالب است بدانید که پارک ملی خجیر نیز درست مثل بوستان جنگلی سرخه حصار در گذشته محلی برای شکار بوده است. نکته جالب ماجرا اینکه پارک ملی خجیر که در انتهای اتوبان بابایی قرار گرفته است، قدیمی ترین شکارگاه ایران به حساب می آید و تاریخچه بلندبالایی دارد. از این که بگذریم، باید بگوییم که این جنگل بسیار زیبا و دیدنی است و مسلما تفریح و عکاسی در آن برای مردم تهران و همه مردم ایران تجربه جالبی است.

جنگل جاده چالوس

در آخر اینکه یکی از بهترین گزینه های شما برای طبیعت گردی در اطراف تهران، این است که وارد جاده پیچ و در پیچ و زیبای چالوس شوید و در فضای سرسبز اطراف جاده چالوس پیک نیک کنید. به جرئت می توانیم بگوییم که جنگل جاده چالوس زیباترین جنگل در اطراف تهران است و مطمئنا اگر شما هم برای تفریح به آنجا مراجعه کنید، با صدای دلنشین آب رودخانه، تماشای سرسبزی درختان این جاده و با استفاده از هوای مطبوع و دلپذیر آن غرق در آرامش می شوید.

جنگل جاده چالوس

 

سخن پایانی

 

اگر احیانا تا به حال هر کدام از جنگل های اطراف تهران رفته اید و تجربه یا نظری در این زمینه دارید، خوشحال می شویم که تجربیات و نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس مسافرتی مهرپرواز در میان بگذارید. یادتان باشد که باید همیشه برای آرامش خود وقت بگذارید و قطعا رفتن به جنگل های اطراف تهران می تواند قسمتی از این آرامش را برایتان فراهم کند.

 

درباره فضای سبز تهران بیشتر بخوانید:

باغ ایرانی تهران باغی زیبا در ده ونک

پارک لاله تهران را بشناسید

پارک پرواز تهران بر فراز پایتخت

 


پارک پرواز تهران بر فراز پایتخت
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:8

پارک پرواز تهران کجاست؟

شهر زیبای تهران بوستان ها و پارک های متنوعی دارد که هر کدامشان دنیای خاص خودشان را دارند. در میان این بوستان ها، همیشه یک پارک به نام پارک پرواز محبوبیت ویژه ای داشته است. پارکی که بیش از هر چیزی به خاطر چشم انداز خاصی که به تهران بزرگ دارد، معروف شده است. با ما همراه باشید تا امروز با هم یک سر به پارک پرواز تهران بزنیم و بیشتر با این پارک که یکی از زیباترین بوستان ها و پارک های تهران است، آشنا شویم.

لوکیشن پارک پرواز تهران

پارک پرواز تهران از بهترین بوستان های شمال غرب تهران یا دقیق تر بگوییم یکی از بهترین پارک های سعادت آباد تهران است. پارکی که به دلیل اینکه روی تپه های این منطقه ساخته شده است، دید و چشم انداز فوق العاده ای به مناطق مختلف تهران دارد و خیلی ها به خاطر اینکه روی یک نیمکت بنشینند و در آرامش محو تماشای خیابان های مختلف تهران شوند و افکارشان را سر و سامان بدهند، از آن دیدن می کنند. پارک پرواز جنب میدان بهرود سعادت آباد واقع شده است و دسترسی به آن خیلی ساده است.

لوکیشن پارک پرواز تهران

 

دسترسی به پارک پرواز تهران

شما برای دسترسی به پارک پرواز تهران می توانید هم از وسیله شخصی و هم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. برای دسترسی به پارک پرواز تهران با ماشین شخصی کافی است که خودتان را به میدان بهرود سعادت آباد برسانید و ماشینتان را در جایی پارک کنید و وارد این بوستان زیبا شوید. اگر هم می خواهید با وسایل حمل و نقل عمومی تهران خودتان را به پارک پرواز برسانید، بهترین مسیر برایتان این است که با مترو به ایستگاه میدان صنعت بروید و بعد دور میدان صنعت تاکسی های شهرک بام را پیدا کنید و به راننده بگویید که شما را در پارک پرواز تهران از ماشین پیاده کند.

تفریحات پارک پرواز تهران

پارک پرواز تهران شرایط ایده آلی برای تجربه تفریحات متنوع دارد. اول از همه اینکه شما می توانید با رفتن به پارک پرواز تهران ساعتی را به تماشای شهر زیبای تهران از ارتفاعات بپردازید. ضمنا می توانید از امکانات تفریحی پارک پرواز تهران مثل وسایل ورزشی آن، محوطه های سرسبز پارک و همین طور آلاچیق های زیبای آن استفاده کنید، در محیط زیبای پارک پیک نیک کنید، در فودکورت فلای لند غذاهای خوشمزه نوش جان کنید یا حتی از پیست تیوپ سواری بسیار جذاب فلای لند استفاده کنید و به این ترتیب حال روحی خودتان را در پارک پرواز تهران بهتر کنید و خستگی را از تن خود بیرون کنید.

تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که در پارک پرواز تهران یک شهربازی جالب هم وجود دارد که البته برای کودکان مناسب است و در نتیجه اگر شما بخواهید خانوادگی به پارک پرواز تهران بروید، می توانید کودکانتان را در این بخش از بوستان پرواز سرگرم کنید. در این فرصت هم می توانید خودتان با دوربین عکاسی در فضای پارک گشت بزنید و عکس های یادگاری بگیرید.

تفریحات پارک پرواز تهران

 

فلای لند پارک پرواز چیست؟

اگر می خواهید بدانید که فلای لند پارک پرواز چیست باید بگوییم که مجموعه تفریحی و فودکورت جدیدی است که در پارک پرواز افتتاح شده است. در این فودکورت می توانید غذاهای ایرانی و فرنگی را امتحان کنید و همچنین آن را برای تولد یا مراسم خاص خود رزرو کنید. این فودکورت فضای مناسبی دارد و در مرتفع ترین قسمت سعادت آباد واقع شده است و می توانید تفریحات زیادی را در آن تجربه کنید.


فلای لند پارک پرواز چیست

 

بهترین زمان بازدید از پارک پرواز تهران

پارک پرواز تهران در هر فصل و هر ماهی جذابیت های خاص خودش را دارد. توصیه ما به شما این است که در هر چهار فصل سال از پارک پرواز تهران دیدن کنید. گفتنی است که دیدن چشم انداز تهران از پارک پرواز تهران در هر زمانی از شبانه روز به نوعی جالب است. اگر شما در روشنی روز به پارک پرواز تهران بروید، این فرصت را پیدا می کنید که خیابان های شهر تهران را با جزئیات بیشتری ببینید. اگر هم شب هنگام راهی پارک پرواز تهران شوید، می توانید تهران زیبا را در زمانی که خیابان ها نورانی هستند و خانه ها با نورهای مختلف از هم تفکیک شده اند، تماشا کنید و از آرامش متفاوت و بی نظیر تهران در هنگام شب لذت ببرید.

در ضمن تماشای غروب آفتاب در پارک پرواز تهران نیز تجربه جالبی است و در نتیجه اگر شما بتوانید قبل از غروب آفتاب به پارک پرواز بروید و تا تاریکی شب در این بوستان بمانید، این فرصت را پیدا می کنید که چشم انداز تهران را در دو حالت مختلف تماشا کنید و لذت بیشتری از بازدید از پارک پرواز ببرید.

اگر احیانا تا به حال به پارک پرواز تهران رفته اید و یا اینکه نکات جالبی را درباره بوستان پرواز تهران می دانید، خوشحال می شویم که تجربیات و نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز در میان بگذارید.

 


درباره تفریحات تهران بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های تهران را بشناسید

پارک آبی اپارک تهران (اوپارک)

موزه زمان تهران، کلکسیونی از ساعت ها

 

سفر به آنتالیا در پاییز، تجربه سفری جذاب
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 9:51

سفر به آنتالیا در پاییز فوق العاده است. آب و هوای آنتالیا در پاییز ملایم و نسبتا گرم و آفتابی است. در ادامه سفر به آنتالیا در فصل پاییز را بررسی می کنیم.

هنگام پاییز، ممکن است در شهر خود بادهای سرد و روزهای بارانی زیادی را تجربه کنید. اما در آنتالیا آب و هوای مناسب تری را تجربه خواهید کرد. همچنین هزینه اقامت در هتل ها کاهش می یابد. دقیقاً به همین دلیل است که باید سفر به آنتالیا در پاییز یعنی ماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر را در نظر بگیرید.

    در فصلی که آفتاب هنوز می تابد و دمای هوا در بیشتر اوقات 25 درجه است، به هیچ بهانه ای برای سفر نکردن نیاز ندارید. آب و هوا فرصت های زیادی را برای شنا و لذت بردن از تفریحات ساحلی را به شما می دهد. حتی اگر آنتالیا بارانی باشد، تعداد زیادی موزه، مرکز خرید، رستوران و کافه وجود دارد که می توانید وقت خود را در آنها بگذرانید. علاوه بر تابستان، سفر به آنتالیا در پاییز نیز جذابیت های خاص خود را دارد. این فصل برای اینکه بتوانید آخرین روزهای آفتابی را تجربه کنید و خود را برای زمستان شارژ کنید مناسب است.

    آنتالیا

                      نمایی از شهر آنتالیا در پاییز

     

    آب وهوای آنتالیا در پاییز

    ماه های سپتامبر و اکتبر ماه های بسیار خوبی برای بازدید از آنتالیا با آب و هوای ملایم هستند. دمای هوای آنتالیا در اوایل پاییز از 20 تا 31 درجه سانتی گراد در زمانهای اوج روز متغیر است. در اکتبر نیز دما بین 14 تا 27 درجه خواهد بود بنابراین در طول روز آب و هوای گرم و آفتابی مناسبی را تجربه خواهید کرد. پس از آن در نوامبر، دمای هوا بین 10 تا 21 درجه سانتی گراد خواهد بود. بارش باران در این ماه افزایش می یابد.

    در ماه های سپتامبر و اکتبر هوا بسیار مناسب و زیبا است و روزهای بارانی زیادی را تجربه نخواهید کرد. همه چیز مانند اواسط تابستان است، اما معمولاً خلوت تر است. در فصل پاییز به ویژه در اکتبر هزینه های اقامت ارزان تر است و قیمت های دیگر همان است. ساحل آنتالیا در پاییز دوست داشتنی است و دریا گرمتر از هر زمان دیگری است اما به یاد داشته باشید غروب خورشید حدود 18.30 است بنابراین می تواند عصرها خنک تر شود. اگر در این زمان سفر کنید، به فصل مورد علاقه شما برای سفر تبدیل خواهد شد. سفر در ماه دسامبر نیز به دلیل کریسمس و تعطیلات سال نو نیز حال و هوای خاص خود را دارد.

    سفر پاییزی به آنتالیا

    فکر کردن به آب و هوای شهر محل سکونت خود در اواسط اکتبر، هنگامی که برگ ها از درختان می افتند و معمولاً هوا سرد است و باد می وزد، ممکن است جذاب نباشد. اما در آنتالیا هوا مناسب است. نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است. بنابراین برای گردشگران بسیار جالب خواهد بود که حرکت کنند و شهر و طبیعت را تجربه کنند. برعکس فصل تابستان که گاهی اوقات می تواند خیلی گرم شود.

    به نظر می رسد شهرهایی مانند آلانیا و استانبول همیشه اولین انتخاب هستند. اگر ترکیه را دوست دارید و به شهرهای مختلف آن سفر کرده اید، چرا چیز جدیدی را امتحان نکنید؟ آنتالیا یک شهر دوست داشتنی و بزرگ و با جمعیت بیش از 1 میلیون نفر است، اما با این وجود هنوز یک فضای دلپذیر و آرامش بخش در شهر وجود دارد که به شلوغی سایر کلان شهرها نیست.

    شما می توانید با تور ترکیه به آنتالیا و یا شهرهای دیگر ترکیه مانند استانبول سفر کنید. با توجه به اینکه ترکیه دارای ده ها شهرهای توریستی با ویژگی های منحصر به فرد است قبل از انتخاب مقصد باید تعیین کنید که سفرتان به قصد استراحت است یا خرید و یا بازدید از اماکن دیدنی. اگر در تور ترکیه خود محدودیت زمانی دارید می‌توانید استانبول، آنکارا و یا وان را برای سفر انتخاب نمایید زیرا تورهای آنتالیا، کوش آداسی، مارماریس، بدروم و ازمیر به صورت هفتگی برگزار می گردند.

    ساحل آنتالیا

                           ساحل آنتالیا در پاییز

    کجا در آنتالیا اقامت کنیم؟

    شما در آنتالیا گزینه های زیادی برای اقامت دارید. این شهر به دلیل این که گردشگران زیادی را می پذیرد، از نظر تنوع هتل ها نیز بسیار عالی است. یکی از گزینه های شما برای اقامت، بوتیک هتل های کوچک، زیبا و منحصر به فرد داخل مرکز شهر قدیمی کالیچی است. همچنین می توانید هتل های لوکس زیادی را برای اقامت خود انتخاب کنید.

    یکی از راه های ارزان برای سفر به آنتالیا، رزرو تور لحظه آخری آنتالیا است. زیرا در این صورت هزینه های شما کم تر می شود. هزینه سفر به آنتالیا با توجه به هتلی که انتخاب می کنید و همچنین نرخ پرواز متفاوت است. اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به اینکه سفر به این شهر بصورت هفتگی است پس ارزش این را دارد که به فکر قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره uall مخصوصا در مناطق لارا، کمر و بلک باشید زیرا کسانی که میخواهند به آنتالیا سفر کنند، به دنبال بهترین و لوکس ترین خدمات هتل ها هستند.

    در آنتالیا کجا غذا بخوریم؟

    اکثر هتل ها دارای رستوران مخصوص خود هستند (بخشی از آنها دارای غذاهای لذیذ هستند)، اما به علت تعداد زیاد رستوران ها، با یافتن اطراف خود به راحتی رستوران های کوچک و بزرگ زیادی را پیدا می کنید. همچنین کافه های زیادی را نیز می توانید در این شهر پیدا کنید.

    از جمله غذاهایی که می توانید در آنتالیا امتحان کنید می توان به انواع کباب در هر شکل، کوفته خوشمزه ترکی، سوپ های مختلف، سالاد، میوه ها و دسرها در انواع و اقسام اشاره کرد. در ترکیه، شما همیشه شام ​​خود را با یک فنجان چای خوش طعم برای هضم بهتر غذا به پایان می برید. بیشتر گردشگران چای سیب شیرین را ترجیح می دهند، چیزی که ساکنین ترکیه نمی نوشند، اما طعم این چای بسیار عالی است.

    غذاهای ترکی چیزی است که اکثر مردم با آن آشنا شده اند و طعم آن فوق العاده است. غذاها پر از طعم هستند و از منطقه ای به منطقه دیگر به طور نامحدود متفاوت هستند و نه خیلی قوی هستند و نه خیلی تند. در سال های گذشته، بسیاری از غذاهای بین المللی در شهر جایگاه خود را به دست آوردند، بنابراین در حال حاضر می توان غذاهای بین المللی مختلفی مانند ژاپنی، چینی، ایتالیایی، فرانسوی و غیره را در شهر تجربه کنید. حتی رستوران استیک نیز وجود دارند که همه چیزهایی را که انتظار می رود همراه با یک استیک خوب سرو می کنند.

     

    طبیعت

                       طبیعت آنتالیا در پاییز

    در آنتالیا چه فعالیت هایی می توان انجام داد؟

    در آنتالیا امکان انجام دادن تفریحات و فعالیت های زیادی وجود دارد، بنابراین از این شهرخسته نمی شوید. موزه باستان شناسی محلی مکانی زیبا است و جدیدترین کاوش های مهم در مناطق خارج از شهر را نشان می دهد (این موزه همچنین دارای یکی از بهترین مجموعه های مجسمه های رومی و یونانی در جهان است.)

    موزه اسباب بازی، آکواریوم بزرگ تازه ساخته شده با یکی از طولانی ترین تونل های کوسه در جهان و البته بسیاری از مراکز خرید بزرگ که در سراسر شهر پراکنده شده اند از مواردی هستند که می توانید در این شهر بازدید کنید.

    همچنین می توانید یک سفر کوچک به خارج از شهر داشته باشید و از نزدیک به تئاتر باستانی آسپندوس و بسیاری از آبشارهای زیبا در داخل و خارج شهر ببینید و یا سفری به کوه آتش فشانی المپوس داشته باشید، جایی که شعله های آتش از اعماق می آید.

    یکی دیگر از تفریحات آنتالیا، قایق سواری و کشتی سواری است. شما می توانید در بندر و خارج از شهر با قایق سفر کنید. امکانات تفریحی در آنتالیا بسیار زیاد است و به راحتی می توان آنها را در خانه بررسی و برنامه ریزی کرد. ممکن است فقط بخواهید در خیابان ها قدم بزنید یا در ساحل کوچک مرمرلی در شهر یا یکی از سواحل بزرگتر مانند کنیالتی در حومه شهر قدم بزنید.

    بنابراین سفر به آنتالیا در پاییز و فصل های دیگر می تواند یکی از گزینه های شما برای سفر بعدی تان باشد.

    بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

    آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

    www.mehrparvaz.com

     


    بهترین زمان سفر به ترکیه چه فصلی است؟
    نوشته شده توسط jibojet در ساعت 14:28
    بهترین زمان سفر به ترکیه برای تجربه بهترین آب و هوا و ارزان ترین قیمت ها اهمیت زیادی دارد. در ادامه بهترین زمان سفر به ترکیه را بررسی می کنیم.

    ترکیه مجموعه ای از تمدن های مختلف است و طبیعت زیبایی دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین زمان سفر به ترکیه را پیدا کنید و برای رفتن به آنجا برنامه ریزی کنید. وضعیت آب و هوای ترکیه نقش بسیار مهمی در تعیین زمان مناسب برای سفر دارد.


    کشور ترکیه از محبوب ترین کشورها برای گردشگران است

     

    بهترین زمان سفر به ترکیه از نظر آب و هوا

    بهترین زمان سفر به ترکیه بستگی به علاقه مندی شما دارد. از فروردین تا آبان ماه (آوریل، می، سپتامبر و اکتبر) هوا نسبتا گرم و مناسب برای سفر است و میانگین دمای هوا بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد است. البته این میانگین دما در شهرهای مختلف متفاوت است. بنابراین معمولا بهترین زمان برای بازدید از مجموعه بزرگ باستانی ترکیه است.
    ماه های تابستان (از ژوئن تا سپتامبر) بسیار گرم هستند و درجه حرارت در سواحل جنوبی به بالای سی می رسد. این زمان برای استراحت در کنار دریا یا استخر مناسب است، اگرچه برای بازدید از جاذبه های گردشگری می تواند کمی گرم باشد.

    هوا از اواخر اکتبر شروع به سرد شدن می کند. هتل های ساحلی در این ماه ها بسته می شوند. با این حال، با وجود دمای سرد، این ماه های زمستانی می تواند بهترین زمان برای گشت و گذار در مکان ها باشد، زیرا شلوغی آنها بسیار کمتر است و می توانید مناظر برفی را مشاهده کنید یا به اسکی بپردازید.

    شما می توانید برای سفر ارزان به ترکیه در همه فصول سال از پکیج تور ترکیه در آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. با توجه به اینکه ترکیه دارای ده ها شهرهای توریستی با ویژگی های منحصر به فرد است قبل از انتخاب مقصد باید تعیین کنید که سفرتان به قصد استراحت است یا خرید و یا بازدید از اماکن دیدنی. یه طور مثال شهر استانبول به دلیل جاذبه های گردشگری آن شناخته شده است و شهرهایی مانند آنتالیا، آلانیا، بدروم، کوش آداسی، مارماریس و... به سواحل زیبای خود معروف هستند. اگرچه جاذبه های گردشگری مختلفی نیز در آن ها دیده می شود.


    شهرهای ساحلی ترکیه در فصول گرم سال گردشگران بیشتری دارند.

     

    بهترین زمان سفر به ترکیه از نظر قیمت ها و حضور گردشگران

    بهترین زمان برای سفر به ترکیه بین آوریل تا می و سپتامبر تا اکتبر است، زیرا هوا گرم و دلپذیر است ، بنابراین شما می توانید زمان خوبی را برای گشت و گذار در شهرها داشته باشید.
    در ماه های بین آوریل تا می و سپتامبر تا اکتبر، جمعیت کمتری از گردشگران در سراسر کشور، از جمله استانبول وجود دارد، بنابراین این بهترین زمان برای سفر است.
    فصل های سیزن (High Season) در ماه های ژوئن و آگوست است، بنابراین قیمت ها بسیار بالا خواهند بود و آب و هوا به شدت گرم می شود.
    فصل لو سیزن (Low Season) از نوامبر تا مارس است، اما اگر می خواهید از پیست های اسکی زیبا دیدن کنید یا اگر می خواهید با بودجه ی کمی به ترکیه سفر کنید، این دوره بهترین زمان سفر به ترکیه است.


    ترکیه برای کسانی که به گردش در فرهنگ های مختلف و طبیعت زیبا سفر می کنند تجربه خوبی است. هتل های ساحلی ترکیه، کوه های زیبا و پیست های اسکی برای ماجراجویی کافی است.
    بهترین زمان برای سفر به ترکیه بین آوریل تا می و سپتامبر تا اکتبر است. آب و هوا در ترکیه در این ماهها نسبتاً معتدل است، بنابراین می توانید بدون نگرانی از گرما از جاذبه های گردشگری بازدید کنید. این فصل شولدر سیزن است، بنابراین جمعیت گردشگران کمتری وجود خواهد داشت و خلوت تر خواهد بود.

     

    سفر به ترکیه در فصل بهار


    فصل بهار در ترکیه فصل زیبایی است. آب و هوا در ترکیه نزدیک به ایده آل است، زیرا معتدل است و خیلی گرم نیست. گل ها در سراسر کشور شروع به شکوفایی می کنند، بنابراین شما می توانید مناظر دلپذیری را در شهرها و حومه مشاهده کنید. میانگین دما 24 درجه سانتیگراد است.
    این زمان بسیار خوبی برای بازدید از اکثر مناطق ترکیه - از جمله استانبول و مناطق داخلی است. اگر در این ماه ها از ترکیه دیدن می کنید، چند جشنواره وجود دارد که شما را مشغول نگه دارد، از جمله جشنواره بین المللی فیلم استانبول در ماه آوریل و جشنواره موسیقی محلی که ورود بهار را از طریق موسیقی جشن می گیرد که در ماه مه اتفاق می افتد.

     

    سفر به ترکیه در فصل تابستان


    ژوئن تا آگوست اوج تابستان است که هوا نسبتا گرم است. آب و هوا در سواحل مدیترانه و دریای اژه، مخصوصاً با نسیم دریا می تواند بسیار دلپذیر باشد. اما آب و هوا در قسمت های داخلی ترکیه کمی گرم تر است. بنابراین اگر می خواهید میراث باستانی ترکیه را کاوش کنید، تابستان بهترین فصل نیست. این فصل، به دلیل تعطیلات تابستانی ترکیه و بین المللی، فصل های سیزن و شلوغی است، بنابراین قیمت ها به اوج خود می رسد. توصیه می کنیم بلیط و محل اقامت خود را از قبل رزرو کنید. میانگین دما در این فصل 31 - 34 درجه سانتیگراد است.


    بسیاری از کارهای سرگرم کننده برای انجام در طول تابستان ترکیه وجود دارد. پیاده روی یا استراحت در کنار دریا و سواحل گوناگون در ترکیه و اقامت در یک تفرجگاه ساحلی می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد.

     

    سفر به ترکیه در فصل پاییز


    در اولین هفته ماه سپتامبر گرمای تابستان کم کم از بین می رود و پاییز شروع می شود. روزها کمی کوتاهتر می شوند اما شما همچنان یک تجربه گردشگری دلپذیر خواهید داشت. در این دوره باران بسیار محدودی وجود دارد که آن را برای کاوش در فضای باز مناسب می کند. این فصل شولدر سیزن است، بنابراین جمعیت گردشگران کمتری وجود خواهند داشت و هزینه اقامت کمتر خواهد بود. با این حال حواستان به هتل هایی در سواحل مدیترانه باشد که ممکن است در فصل قبل از اکتبر بسته شوند. میانگین دما در این فصل 22 - 28 درجه سانتیگراد است.
    این فصل زمان بسیار خوبی برای شما بازدید از جاذبه های گردشگری ترکیه است. تعطیلات عید قربان در اوایل سپتامبر می تواند جمعیت زیادی را به شهرها بکشاند بنابراین باید آن را در نظر داشته باشید. شما می توانید برای لذت بردن از جشنواره های بین المللی شگفت انگیز در اواخر اکتبر به کاپادوکیا بروید.


    سفر با تور مسافرتی در آژانس هواپیمایی مهرپرواز به کاهش هزینه های شما کمک می کند. قیمت تورهای خارجی آژانس مسافرتی مهرپرواز با توجه به ارائه پکیج های متنوع، بسیار مقرون به صرفه است. زیرا می توانید مناسب ترین هتل را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. شما می توانید برای سفر ارزان، هتل های ارزان قیمت و 3 ستاره را برای اقامت خود انتخاب کنید. همچنین می توانید بهترین هتل های 5 ستاره در شهر های مختلف را از طریق مهرپرواز رزرو کنید.


    نمایی از طبیعت ترکیه در فصل پاییز

     

    سفر به ترکیه در فصل زمستان

    فصل نوامبر تا مارس به دلیل زمستان، فصل کم گردشگر و لو سیزن در ترکیه است. هوا به جز جنوب شرقی (نزدیک آنتالیا) نسبتاً سرد است. احتمال بارش برف نیز در بیشتر نقاط، از جمله کاپادوکیا به ویژه در ماه های ژانویه و فوریه وجود دارد. لو سیزن به معنای اقامت ارزان تر و گردشگران کمتر است، بنابراین ممکن است این زمان برای برخی از مسافران جذاب باشد. میانگین دما در این فصل بین 4 - 15 درجه سانتیگراد است.


    بسیاری از هتل های ساحلی ممکن است در زمستان بسته شوند، بنابراین این بهترین زمان برای تعطیلات ساحلی نخواهد بود. با این حال، این فصل بهترین زمان برای سفر به ترکیه برای اسکی به ویژه در ارزروم یا کارتپه است. استانبول نیز در این فصل بسیار آرام تر است، بنابراین اگر با سرما مشکلی ندارید، این فصل، زمانی عالی برای بازدید از شهر و گشت و گذار در گوشه و کنارهای شهر بدون عجله خواهد بود. جشنواره مولانا نیز در ماه دسامبر در ترکیه برگزار می شود که از جمله جشنواره های این فصل به حساب می آید.


    بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز


    آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:
    www.mehrparvaz.com


    بهترین شهرهای ساحلی ترکیه در سواحل مدیترانه
    نوشته شده توسط jibojet در ساعت 14:8

    بنا به گزارش "دستی بر ایران" و به نقل از سایت "مهر پرواز"، ترکیه دارای سواحل بسیار زیبایی است که می توانید تعطیلات خود را در آنها بگذرانید. با این شهرها، زمان سفر به آنها و جاذبه هایشان آشنا شوید.

    برای سفر به شهرهای ساحلی ترکیه گزینه های زیادی را پیش رو دارید. برای اینکه بهترین شهرهای ساحلی ترکیه در سواحل مدیترانه را بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

    شهرهای ساحلی ترکیه جاهایی هستند که شما زندگی پرشور ترکیه را در آن تجربه می کنید. بسیاری از شهرهای ترکیه، حتی آنهایی که امروزه به عنوان مراکز تجاری و صنعتی شناخته می شوند، ریشه های باستانی دارند و مناطق قدیمی شهر را در بر می گیرند که مملو از معماری زیبا از دوران های قدیم اعم از عثمانی، بیزانس یا کلاسیک هستند.

    اگر می خواهید آثار بزرگ امپراتوری های گذشته را کاوش کنید، بهترین غذاهای محلی کشور ترکیه را تست کنید، یا در شلوغی بازار به خرید بپردازید، مطمئن شوید که شهر مناسبی را برای سفر خود انتخاب کرده اید. با شناخت بهترین شهرهای ساحلی ترکیه می توانید بهترین شهر دیدنی را بیابید و برای آن برنامه ریزی کنید.

     

    شهرهای ساحلی ترکیه

    ساحل مرمرلی از سواحل نزدیک به شهر آنتالیا

     

     

    بهترین شهرهای ساحلی ترکیه

    همانطور که می دانید دریاهای زیادی در نزدیکی کشور ترکیه وجود دارد. دریای مدیترانه، دریای اژه، دریای سیاه و دریای مرمره از جمله دریاهای کشور ترکیه هستند. بنابراین، شهرهای ساحلی زیادی در ترکیه وجود دارند. از جمله این شهرها می توان به آنتالیا، آلانیا، کوش آداسی، بدروم، مارماریس، ازمیر، چشمه، دیدیم و… اشاره کرد. در این بین، شهرهای آنتالیا و آلانیا از شهرهای معروف در سواحل مدیترانه هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

    شهر آنتالیا در سواحل مدیترانه

    دلایل زیادی برای بازدید از مشهورترین شهر تفریحی ترکیه وجود دارد. گردشگران خارجی و ساکنین ترکیه با آثار تاریخی قدیمی و تفریحات مدرن، عاشق فضای آرامش بخش آنتالیا در کنار دریای مدیترانه هستند.

    تعطیلات در منطقه آنتالیا گزینه های متنوعی را در اختیار شما می گذارد. طبیعت و سواحل بکر و فضای سرسبز این منطقه در کنار دریای مدیترانه و هتل های آن بسیار جذاب هستند.

    شما می توانید با تور لحظه آخری آنتالیا در آژانس هواپیمایی مهرپرواز به این شهر زیبا سفر کنید. تور آنتالیا در آژانس هواپیمایی مهرپرواز در در پکیج های متنوعی ارائه می شود و امکان رزرو بهترین هتل آنتالیا را دارید. بنابراین، می توانید با توجه به بودجه خود مقرون به صرفه ترین هتل را انتخاب کنید.

    اگر می خواهید آفتاب و سواحل ماسه ای را با امکانات شهری ترکیب کنید، آنتالیا یکی از بهترین مکان های دیدنی در ترکیه برای شما خواهد بود. شما همچنین می توانید در سواحلی مانند کنیالتی و ساحل لارا آرامش کسب کنید. در کنار آن ها کافه ها و رستوران های پر جنب و جوش شهر به راحتی در دسترس هستند.

    منطقه کالیچی یا شهر قدیمی در مرکز آنتالیا، یکی از بهترین شهرهای قدیمی ترکیه است که برای دسترسی آسان به ساحل و برنزه کردن در دسترس شماست. این محله از عمارت های دوره عثمانی که به بندرگاه دوران رومی منتهی می شود، با چشم اندازهایی که از خط ساحلی کوهستانی عبور می کند، به خودی خود جاذبه های گردشگری کافی را فراهم می کند، حتی اگر شما علاقه ای به داشتن ساحل نداشته باشید.

    اماکن باستانی زیادی نیز در اطراف آنتالیا وجود دارند. ویرانه های مشهور عصر کلاسیک مانند آمفی تئاتر آسپندوس، پرژ، ساید و ترمسوس در نزدیکی این شهر قرار دارند.

    ساحل مرمرلی از سواحل نزدیک به شهر آنتالیا
    ساحل مرمرلی از سواحل نزدیک به شهر آنتالیا
     

    ساحل مرمرلی از سواحل نزدیک به مرکز شهر آنتالیا

    ساحل مرمرلی از نزدیکترین سواحل به مرکز شهر آنتالیا است و در قلب این شهر قرار دارد. این ساحل که فاصله کمی از مرکز شهر دارد، ساحلی کوچک در منطقه شهری است که در کنار بندر قدیمی قرار گرفته است. از آنجا که آنتالیا یک منطقه گردشگری مخصوص عابران پیاده است، مرمرلی را فقط می توانید با پای پیاده طی کنید. اما هیچ چیز بهتر از مکانی برای استراحت، آفتاب گرفتن و شنا بعد از یک صبح طولانی و پیاده روی در شهر نیست.

    برای دسترسی به ساحل، هزینه اندکی را در ورودی رستوران مرمرلی پرداخت می کنید و از پله های چوبی پایین می آیید. صندلی و چتر آفتاب گیر شامل هزینه است و می توانید از رستوران به همراه خود نوشیدنی، بستنی و غذا به صندلی خود در ساحل بیاورید. صخره سنگی و تراس های چوبی در کنار ساحل طبیعی ماسه ای و سنگریزه باعث جذابیت این منطقه می شود. اما به خاطر داشته باشید که فضای بسیار محدودی وجود دارد. با این وجود، فضای زیادی در آب وجود دارد و دریا شفاف است و مناظر زیبایی از ساحل را ارائه می دهد.

    شهر آلانیا در سواحل مدیترانه

    آلانیا یکی از شهرهای ساحلی ترکیه در سواحل مدیترانه است که حدود دو ساعت تا آنتالیا فاصله دارد. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و تعداد زیادی از شرکت های تور گردشگری با تمام وجود مایل به کمک به شما هستند. برای سفری ارزان به این شهر پکیج تور لحظه آخری آلانیا مناسب شماست. آلانیا یک شهر ساحلی زیبا است. بنابراین، رزرو هتل های با کیفیت تر برای داشتن سفری بهتر و بهره مندی از ساحل اختصاصی می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. برای خرید تور آلانیا می توانید با شماره های مهرپرواز تماس بگیرید.

    از جمله تفریحاتی که می توانید در آنتالیا انجام دهید شامل این موارد است: سفر با قایق، بازدید از غارها و ناهار به همراه موسیقی است. مراقب باشید برخی از فروشندگان آنجا به شما قول می دهند که قبل از ماه مه، لاک پشت ها و دلفین ها را خواهید دید و با قایق به غار خواهید رفت، حتی اگر قایق شما بسیار بزرگ است. آنها را باور نکنید. شما همچنین می توانید فعالیت های زیر را نیز انجام دهید:

    • غواصی
    • تورهای سافاری با جیپ
    • تورهای دوچرخه سواری
    • سفر به آمفی تئاتر تاریخی آسپندوس
    تصویری از ساحل کلئوپاترا از معروف ترین سواحل آلانیا
    تصویری از ساحل کلئوپاترا از معروف ترین سواحل آلانیا

    ساحل کلئوپاترا از سواحل معروف آلانیا

    ساحل کلئوپاترا که احتمالاً محبوب ترین ساحل بین گردشگران در ترکیه است، درست در مرکز شهر آلانیا، در کنار قلعه قرون وسطایی نمادین آن یعنی قلعه آلانیا یافت می شود.

    این ساحل ماسه ای ۲.۵ کیلومتر طول دارد و نام خود را از ملکه کلئوپاترا گرفته است که گفته می شود در سفری به دریای مدیترانه داشته و عاشق این خلیج زیبا شده است. شما نیز بعد از دیدن آب های آبی عمیق، مطمئناً دلیل آن را می فهمید.

    این ساحل تمیز و بی عیب و نقص با یک پیاده رو زیبا و همه مغازه ها، کافه ها و رستوران هایی که باید تمام روز را در ساحل بگذرانید احاطه شده است. با داشتن بیش از دو میلیون بازدیدکننده در سال (بدون ذکر همه سفرهای قایقی که روزانه در اینجا متوقف می شوند)، امکانات رفاهی مناسبی دارد و برای خانواده ها نیز مراقبت از کودکان ارائه می شود. آب های ساحل کلئوپاترا گرم است و برای شنا مناسب است. با وجود موج های بسیار بزرگ، ورزش های آبی مانند موج سواری و پاراگلایدر همیشه گزینه مناسبی در این ساحل هستند.

    بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

    آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید.

    همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهد که در تورهای سال ۱۴۰۰ می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

    www.mehrparvaz.com


    سفر به شهر بدروم ترکیه بهتر است یا دیدیم؟
    نوشته شده توسط jibojet در ساعت 13:22

    بدروم و دیدیم ترکیه هردو از شهرهای ساحلی محبوب در ترکیه هستند. اما سفر به بدروم بهتر است یا دیدیم؟ در ادامه به بررسی این دو شهر زیبای ترکیه می پردازیم.

    شهر بدروم و دیدیم ترکیه با سواحل زیبا همواره گردشگران زیادی را به خود می پذیرند. شهر بدروم در سواحل دریای مدیترانه و شهر دیدیم در سواحل دریای اژه قرار دارد. سفر به هر دوی این شهرها می تواند جذاب باشد. در ادامه این دو شهر را به شما معرفی می کنیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.

     

    نمایی از شهر زیبای بدروم

     

    سفر به شهر بدروم ترکیه

    بدروم با نام قدیمی هالیکارناسوس، یک تفریحگاه ساحلی پر جنب و جوش و یک مقصد گردشگری محبوب در سواحل جنوب غربی ترکیه، در استان موغله است. بدروم، با سواحل زیبا، اماکن تاریخی، هتل های باکیفیت و دهکده های تفریحی، یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه برای گذراندن تعطیلات است و بزرگترین استراحتگاه در ساحل دریای اژه است.

    قلعه دیدنی بدروم مربوط به قرون وسطی که توسط شوالیه های رودس ساخته شده است و ورودی خلیج آبی خیره کننده بدروم که دریای اژه را به مدیترانه می رساند از دیدنی های بدروم هستند.

    شما می توانید برای سفری ارزان به بدروم از تور لحظه آخری بدروم در آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. شهر بدروم مملو از اقامتگاه ها و هتل ها است. از هتل های لوکس بدروم گرفته تا هتل های ارزان قیمت بدروم در قالب مراکز اقامتی ۳، ۴ و ۵ ستاره در این شهر وجود دارند. قبل از خرید تور لحظه آخری بدروم می توانید لیست هتل های بدروم را در وبسایت مهرپرواز مشاهده نمایید.

    تفریحات بدروم

    اگر به دنبال تعطیلاتی هستید که شامل تفریحات شبانه روزی باشد، بدروم در فصل تابستان مقصد ایده آلی برای سفر است. در سایر اوقات سال نیز آب و هوای خوبی را ارائه می دهد. در هر زمان از سال که بروید، آب و هوای عالی، سواحل عالی و کمی برای شما تضمین می شود. اگر در زمان های خلوت سفر کنید نیز می توانید آرامش و سکوت بیشتری را تجربه کنید.

    بدروم در حال حاضر یکی از محبوب ترین استراحتگاه های توریستی در ترکیه است و بدون شک جایی است که می توانید بهترین تفریحات را در آن تجربه کنید. زیرا هنگام غروب، این تفریحگاه با چراغ های نئون و لیزر نورافشانی می شوند.

    شما می توانید هتل های ساحلی بدروم را برای اقامت انتخاب کنید

     

    اقامت در بدروم ترکیه

    نحوه اقامت در بدروم یکی از سوالات متداول به ویژه برای کسانی که اولین بار به بدروم سفر می کنند است. مرکز شهر بدروم تفرجگاه اصلی شبه جزیره بدروم است که در جنوب شرقی واقع شده و مملو از انواع هتل ها، آپارتمان ها، رستوران ها، کافه ها، باشگاه ها، تفریحگاه، مراکز خرید و سرگرمی است.

    منطقه ساحلی جنوبی در بدروم دارای استراحتگاه های تفریحی محبوب با سواحل شنی زیبا هستند. مسافران و موج سواران نیز از منطقه گومبت لذت خواهند برد. در Bitez کشتی های بادبانی رنگارنگ زیادی نیز وجود دارد. مناطق Turgutreis، Gumusluk و Yalikavak، همه با محیط خوب، در سمت غربی این شبه جزیره قرار دارند و این مناطق برای شنا، آفتاب گرفتن و ورزش های آبی ایده آل هستند. توربا، گوندوگان، ترک باکو و گلتور کوکو استراحتگاه های محبوب در قسمت شمالی شبه جزیره بدروم هستند، همه در خلیج های خیره کننده، جنگل های کاج و سواحل زیبا واقع شده اند.

    دیدیم ترکیه کجاست؟

    یک شهر تفریحی کوچک ساحلی محبوب، در قسمت غربی ترکیه واقع شده است. دیدیم متعلق به استان آیدین در ساحل اژه است و نام خود را از پناهگاه یونان باستان یعنی دیدیما گرفته است.

     

    دیدیم به طور دقیق در ۱۲۳ کیلومتری از مرکز استان آیدین واقع شده است. این شهر جایی است که می توانید ویرانه های معبد آپولو و شهرهای باستانی را ببینید. با ترکیب خوبی از تاریخ، یک طرف و خلیج های ساحلی با آبهای شفاف در طرف دیگر، دیدیم تفریحات زیادی برای انجام دارد.

    نمایی از ساحل دیدیم

     

    سفر به شهر دیدیم ترکیه

    با گذراندن تعطیلات در شهر دیدیم ترکیه جاذبه های زیادی را تجربه خواهید کرد. تاریخ باستانی، کوه های پوشیده از برف و تفریحات گوناگون در انتظار شما در این تفرجگاه کوچک ساحلی در دریای اژه هستند. این شهر انتخابی مناسب برای زوج ها و خانواده ها نیز می باشد. همچنین این شهر برای سفر در روزهای سرد زمستانی نیز مناسب است. زیرا با داشتن ۳۰۰ روز آفتاب در سال، این مقصد کوچک بهترین پادزهر برای شبهای سرد زمستانی است.

    دیدیم با مجموعه ای مجلل از رستوران های کنار دریا، خلیج های رویایی و میراث فرهنگی غنی، شما را مجذوب خود می کند که سال به سال به آنجا بازگردید.

    حتماً منطقه مجاور دیدیم یعنی Altinkim را نیز ببینید، ساحل پر زرق و برق آن به دلیل آب های گرم و کم عمق برای قایقرانی مورد علاقه خانواده ها است. در دیدیم یکی از بهترین معابد حفاظت شده در جهان باستان را در معبد یونانی آپولو می یابید. بازدید از خانه قبلی خدای تیراندازی با کمان، نیز می تواند به برنامه سفرهای شما در دیدیم اضافه شود.

    شما با خرید پکیج تور دیدیم ترکیه می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور دیدیم شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به دیدیم تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور دیدیم هوایی و زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور دیدیم داشته باشید.

    جاذبه های گردشگری دیدیم

    شما با سفر به دیدیم می توانید هم از طبیعت و سواحل زیبا و هم از آثار باستانی آن دیدن کنید. معبد آپولو، جاده مقدس، شهر باستانی میلتوس و پرینه از آثار باستانی این شهر هستند. شما همچنین می توانید از سواحل زیبای دیدیم نیز دیدن کنید و از تفریحاتی مانند غواصی در آب و بهترین رستوران ها در نزدیکی ساحل بهره مند شوید.

    شهر ازمیر نیز در نزدیکی دیدیم قرار دارد. ازمیر نیز به عنوان یک شهر جذاب، شایسته بازدید است. شما می توانید سفری کوتاه به دیدیم داشته باشید و مدتی را برای گشت و گذار در ازمیر اختصاص دهید. جاذبه های این شهر دارای نقاطی مانند بازار کمرالتی، ساعت ساعت کولسی یا برج ساعت ازمیر، آسانسور؛ قطعاً ایده خوبی خواهد بود برای کشف دیدیم، ۱ تا ۲ روز از روزهای سفر خود را کنار بگذارید.

    بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

    آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال ۱۴۰۰ می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

    www.mehrparvaz.com


    تاکسی های اینترنتی ترکیه را بشناسید
    نوشته شده توسط jibojet در ساعت 12:47

    گرفتن تاکسی های اینترنتی در ترکیه و استانبول یکی از سوالات پرتکرار گردشگران این کشور است. در ادامه بهترین اپلیکیشن های تاکسی های اینترنتی ترکیه و استانبول را بررسی می کنیم.

     

    گرفتن تاکسی در استانبول همواره از سوالات گردشگران است

    گرفتن تاکسی در استانبول همواره از سوالات گردشگران است

     

    اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی در ترکیه و استانبول

    اگر می خواهید بهترین اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ترکیه را داشته باشید و قصد دارید از UBER استفاده کنید، باید بدانید که در حال حاضر در ترکیه از این اپلیکیشن استفاده نمی شود. در سال 2019 پس از یک نبرد طولانی در دادگاه، اپلیکیشن اوبر یک رقابت ناعادلانه در ترکیه تلقی شد و ترکیه دسترسی به برنامه اوبر را محدود کرد.

    در شهرهایی مانند استانبول استفاده از اوبر بسیار محبوب بود. با این حال، رانندگان تاکسی های محلی مجبور شدند برای ثبت نام و کار به عنوان راننده مراحل بسیار طولانی تر و پرهزینه تری را در اپلیکیشن های جدید طی کنند.

    اگرچه مجوز این اپلیکیشن در ترکیه باطل شده است اما همچنان به صورت غیر قانونی از آن استفاده می شود که آن را توصیه نمی کنیم. در حال حاضر هیچ نشانه ای از بازگشت اپلیکیشن اوبردر ترکیه وجود ندارد، اما خبرهای خوبی وجود دارد. زیرا شما می توانید از سایر اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی در استانبول و ترکیه استفاده کنید.

    شما می توانید برای داشتن سفری ارزان تر از پکیج تور استانبول در آژانس هواپیمایی استانبول استفاده کنید. آنقدر زیبایی های استانبول زیاد است که نمی توان به راحتی نام برد. پیشنهاد می کنیم اگر تا به حال به این شهر شگفت انگیز مسافرت نکرده اید برای اولین سفر به این شهر سعی کنید سفری حداقل 5 روزه را در نظر داشته باشید تا بتوانید بیشتر تلفیق مدرن و باستان استانبول را نظاره گر باشید. با کمک بهترین تور استانبول با ورود به این شهر می توانید بعد از یک استراحت کوتاه، گشت و گذار خود را در این شهر بی نظیر آغاز نمایید.

     

    نحوه گرفتن تاکسی در ترکیه و استانبول

    در سراسر ترکیه، گرفتن تاکسی به راحتی انجام می شود. در هتل های معروف شهر و شهرهای بزرگ، تاکسی های زرد رنگ در اکثر گوشه های اصلی خیابان قرار دارند. هتل یا رستوران های شما نیز با می توانند با برقراری تماس برای شما بگیرند. همه تاکسی ها دارای تاکسی متر هستند، اما در استراحتگاه های کوچکتر، این قیمت تعیین شده در یک منطقه خاص است.

    در حال حاضر، هیچ اپلیکیشنی در کشور ترکیه وجود ندارد که همه شهرهای را پشتیبانی کند. اما اگر قصد سفر به استانبول را دارید می توانید از این دو برنامه که معرفی می کنیم استفاده کنید. موارد دیگری نیز در گوگل پلی وجود دارد، اما اما امتیاز کمی دارند و کاهش رتبه آن ها به این معنی است که آنها نمی توانند در لیست بهترین ها قرار بگیرند.

    اپلیکیشن تاکسی اینترنتی بی تاکسی در ترکیه (BiTaksi)

    اپلیکیشن بی تاکسی (BiTaksi) با دریافت امتیاز بالا در گوگل پلی، بهترین برنامه تاکسی اینترنتی در ترکیه است. این برنامه در استانبول و آنکارا فعال است و از GPS گوشی شما برای پیدا کردن نزدیکترین تاکسی استفاده می کند تا در اسرع وقت نزدیک ترین تاکسی را پیدا کنید. پس از تأیید، نام، تصویر و پلاک خودرو را مشاهده کنید.

    در بخش نقشه در این اپلیکیشن می توانید مسیر تاکسی و مدت زمان آن را تا رسیدن به شما را ببینید. علاوه بر پرداخت نقدی، می توانید از کارت های اعتباری استفاده کنید و مانند اوبر، به راننده امتیاز دهید و در پایان سفر نظر بدهید.

    اپلیکیشن بی تاکسی (BiTaksi) همچنین این امکان را دارد که هزینه سفر خود را برآورد کنید، بنابراین می توانید قبل از رزرو هزینه آن را ببینید. در راه ملاقات با دوستان هستید؟ مکان خود را در نقشه خود را با آنها به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بتوانند سفر شما را دنبال کنند. همچنین با استفاده از شعار سریع، آسان و ایمن، دیگر نگران رفتن رانندگان تاکسی به مسیر طولانی یا گم شدن آنها نباشید. خبر بسیار خوب در مورد بی تاکسی این است که آنها نسخه انگلیسی نیز دارند که برای گردشگران مناسب است.

    اپلیکیشن بی تاکسی محبوب ترین اپلیکیشن استانبول و ترکیه

     

    اپلیکیشن تاکسی اینترنتی آی تاکسی در ترکیه (iTaksi)

    اپلیکیشن آی تاکسی (iTaksi) توسط شهرداری کلانشهر استانبول طراحی شده است. این اپلیکیشن خود را به عنوان راهی آسان و ایمن برای حمل و نقل به بازار معرفی می کند. این برنامه بسیار شبیه Bitaksi است، اما آی تاکسی در Google Play امتیاز پایین تری را دریافت کرده است. تفاوت قابل توجه این است که می توانید با استفاده از پول نقد، کارت اعتباری یا سیستم استانبول کارت پرداخت کنید. شما می توانید سطح راحتی خود را انتخاب کنید. تاکسی زرد کلاسیک که در سراسر ترکیه دیده می شود، یا تاکسی های فیروزه ای یا مشکی برای آنچه می گویند سفر راحت تری است.

    دکمه ای به نام “محاسبه سفر” را انتخاب کنید تا برآوردی از سفر خود داشته باشید و اگر در یک شب بیرون هستید و نمی خواهید آنها را با خود ببرید، اطلاعات کارت خود را از قبل اضافه کنید. قسمت آدرس اپلیکیشن به شما امکان می دهد سفرهای مکرر خود را ذخیره کنید. همه رانندگان iTaksi برای امنیت بیشتر شما دوربین دارند.

    اگر قصد سفر به دیگر نقاط ترکیه را دارید، تور ازمیر را به شما پیشنهاد می کنیم. قیمت تور ازمیر بستگی به هتل و ایرلاین انتخابی شما برای پرواز دارد. مسلما با انتخاب هتل های با کیفیت تر، لذت بیشتری از سفر خواهید برد. تعدادی از هتل های ازمیر در مرکز شهر قرار دارند و تعدادی دیگر از هتل ها در نزدیکی ساحل واقع شده اند که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.

    اپلیکیشن آی تاکسی ترکیه

     

    بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

    آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

    www.mehrparvaz.com


    نمایشگاه اکسپو دبی 2020 چیست؟
    نوشته شده توسط jibojet در ساعت 12:22

    نمایشگاه اکسپو دبی 2020 که در سال 2021 و 2022 برگزار می شود از جاذبه های دبی در امسال است. در ادامه به اینکه نمایشگاه اکسپو دبی چیست و چگونه برگزار می شود می پردازیم.

    نمایشگاه اکسپو امسال به میزبانی دبی برگزار می شود و کشورهای مختلفی در آن حضور دارند. غرفه ایران نیز سعی داشته است که ارائه خوبی از فرهنگ ایران داشته باشد. نمایشگاه اکسپو فرصت خوبی برای برای ارائه فرهنگ، معماری، رسوم غذایی و هنر کشورها به یکدیگر است. در این مطلب به بررسی نمایشگاه اکسپو می پردازیم.

     

    نمایشگاه اکسپو دبی 2020 چیست؟

     

    نمایشگاه اکسپو چیست؟

    نمایشگاه های اکسپو رویدادهای بین المللی هستند که برای یافتن راه حل برای چالش های اساسی پیش روی بشریت از طریق فعالیت های جذاب و همه جانبه اختصاص یافته اند. سازماندهی و تسهیل دولت ها و گردهم آوردن کشورها و سازمان های بین المللی، این رویدادهای عمومی مهم در توانایی آن ها برای جمع آوری میلیون ها بازدیدکننده، ایجاد پویایی جدید و ایجاد تحول در شهرهای میزبان آن ها بی نظیر است.

    نمایشگاه های اکسپو جهان را در یک پروژه بزرگ و مشترک گرد هم می آورند تا راه حلی برای چالش اساسی پیش روی بشریت بیابند.

    نمایشگاه اکسپو با ترکیب طیف گسترده ای از تجربیات بصری و حسی، یک دنیای کوچک زودگذر است که تجربیات به یاد ماندنی را برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

    معماری نوآورانه سایت اکسپو، نمایشگاه های تعاملی در غرفه های بین المللی، فناوری پیشگام و برنامه فرهنگی فراوان همگی نمایشگاه را به تجربه ای جذاب و جذاب برای بازدیدکنندگان تبدیل می کند.

    نمایشگاه اکسپو، با جمع آوری کشورهای سراسر جهان فرصتی نادر برای ارتقاء دیپلماسی عمومی چندجانبه و تقویت درک بهتر در روابط جهانی ارائه می دهد.

    توسعه اقتصادی و فرهنگی ناشی از میزبانی نمایشگاه برای کشور میزبان، محرکی برای تحول پایدار شهری در سایت اکسپو و فراتر از آن است. پروژه های نمایشگاه بخشی کلیدی از برنامه های توسعه شهری هستند که به عنوان یک کاتالیزور برای تسریع تحول شهرها عمل می کنند و از راههای ملموس (معماری، شهرسازی) و غیر ملموس (فرهنگ، آموزش) تأثیر طولانی مدت بر جامعه دارند.

    حضور کشورهای مختلف در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

    حضور کشورهای مختلف در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

    نمایشگاه اکسپو دبی

    در نهایت با پشت سر گذاشتن چالش های بی شمار ناشی از ویروس کرونا، سرانجام نمایشگاه مورد انتظار اکسپو 2020 به میزبانی دبی در امارات متحده عربی آغاز به کار کرد. این نمایشگاه در تاریخ 1 اکتبر 2021 برپا شده است.

    نمایشگاه اکسپو 2020 در دبی از 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 ادامه دارد. دوره قبلی نمایشگاه جهانی اکسپو در سال 2015 توسط شهر میلان برگزار شده بود.

    نمایشگاه اکسپو 2020 به موضوع اتصال ذهن ها و ساخت آینده اختصاص دارد و بر اهمیت ایجاد راه حل های پایدار برای مشکلات زیست محیطی کنونی جهان تأکید می کند.

    اکسپو 2020 همکاری بین فرهنگی را به عنوان ابزاری برای مقابله با مشکلات جهان و حرکت به مرحله بعدی پیشنهاد می دهد که در آن تکنولوژی، پایداری، صنایع دستی و میراث فرهنگی دست به دست هم داده اند.

    به همین منظور، اکسپو دبی این رویداد را به زیرمجموعه ای از فرصت، تحرک و پایداری تقسیم کرده است که محرک های اصلی آینده پیشرفت جهانی هستند.

    این نمایشگاه در مساحتی حدود 438 هکتار و در اندازه دو برابر نمایشگاه میلان طراحی شده است.

    اکسپو 2020 دبی اولین اکسپو جهانی است که تا کنون در منطقه خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی میزبانی شده و بزرگترین رویدادی است که تا کنون در جهان عرب برگزار شده است.

    موضوعاتی مانند فرهنگ، معماری، سرگرمی، غذاهای جهانی و موارد دیگر، بیش از 200 سازمان از جمله 192 کشور را که هر کدام دارای غرفه مخصوص خود هستند، برای اولین بار در نمایشگاه اکسپو جهانی، جذب خواهد کرد.

    تور نمایشگاه اکسپو دبی

    شما می توانید برای این که سفر ارزانی به دبی برای حضور در نمایشگاه داشته باشید از تور نمایشگاه اکسپو دبی استفاده کنید. پکیج تور دبی در آژانس هواپیمایی مهرپرواز با بهترین قیمت ها ارائه می شود. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور مسافرتی دبی همچنین ویزای دبی شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به دبی تجربه نمایید.

    پاویون ایران در اکسپو 2020

    مجله Architectural Digest در آخرین نسخه خود، پاویون ایران در اکسپو 2020 را به عنوان یکی از هشت غرفه مهم از نظر معماری در اکسپو 2020 دبی انتخاب کرده است.

    پاویون ایران در اکسپو 2020 با الهام از کتاب هزار و یک شب طراحی شده است و کار طراحی آن توسط یک شرکت معماری ایرانی انجام شده است. این معماری شامل چندین فضا است که به جای یک ساختمان یکپارچه، هر کدام به عنوان ارائه بخشی از تاریخ معاصر ایران عمل می کنند.

    هر ساختار شامل یک جعبه آبی است که سپس در پرده ای از مهره های برنزی پیچیده شده است که اشاره ای به تضاد بین آسمان و زمین است.

    غرفه ایران به جای یک ساختار یکپارچه، یک شبکه است که روایت های متفاوتی از تاریخ معاصر ایران ارائه می دهد. با این حال، این روایت تاریخی کمی مبهم است.

    این بستگی به مسیر خاصی دارد که بازدیدکنندگان تصمیم می گیرند در پیش بگیرند که نشان دهنده نسخه خاص بازدیدکننده از تاریخ معاصر ایران است. یکی از این آثار، اثر هنرمند ایرانی عارف منتظری است که در یکی از جعبه ها مشاهده می شود و بازتاب روایت آشکار کشور است.

    نزدیکی محل برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 دبی به ایران فرصتی است که باید توسط دولت و بخش خصوصی ایران به درستی از آن استفاده شود.

    این رویداد فرصت خوبی برای بهبود برندهای ایرانی را فراهم می کند. هدف مقامات ایرانی استفاده از تمام ظرفیت کشور برای حضور فعال در نمایشگاه است.

    یکی از روش های سفر ارزان به امارات، ترکیه و سایر کشورها، استفاده از تور لحظه آخری است. تورهای لحظه آخری از نظر امکانات و خدمات هیچ تفاوتی با تورهای معمولی ندارند، تنها به دلیل ارائه در روزها و لحظات آخر، ارزان تر محاسبه می شود. بزرگترین و بیشترین مزایای این تورها، ارزان تر بودن آن است که بهترین فرصت را برای سفر ایجاد می کند.

    غرفه ایران در اکسپو 2020

    غرفه ایران در اکسپو 2020

    بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

    آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

    www.mehrparvaz.com


    بازگشایی مرزهای تایلند
    نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:36

    به گزارش الف، بازگشایی مرز تایلند، شرایط سفر به تایلند در دوران کرونا، واکسن های مورد تائید و اینکه مرز تایلند کی باز می شود از سوالات گردشگران است که آنها را بررسی می کنیم.

    کشور تایلند یکی از جذاب ترین کشورهای آسیایی است در دوران قبل از کرونا سالانه 40 میلیون نفر بازدید کننده را به خود جذب می کرد. اما در دوران کرونا تنها 6.7 میلیون گردشگر جذب کرده است. این کشور از مقاصد محبوب ایرانیان برای سفر است. طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری آن باعث شده تا مسافران زیادی به آن سفر کنند.

    شیوع ویروس کرونا باعث شده بود تا مردم نتوانند به این کشور زیبا سفر کنند. اما با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون کشور تایلند نیز مرزهای خود را به روی گردشگران باز کرده است که در ادامه بیشتر به شرایط آن می پردازیم.

    نمایی از جاذبه های گردشگری تایلند در بانکوک

     

    بازگشایی مرزهای تایلند

    مرز تایلند از اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر امسال بازگشایی شده است و گردشگران واکسن زده می توانند به این کشور سفر کنند. پس در پاسخ به این پرسش که مرزهای تایلند کی باز می شود می توان گفت که از اوایل مهرماه این بازگشایی صورت گرفته است که برای گردشگران ایرانی، خبر بسیار خوبی است.

    شرایط سفر به تایلند در دوران کرونا

    یکی از شرایط اصلی سفر به تایلند در دوران کرونا، واکسینه شدن به طور کامل می باشد. همچنین باید از دوز دوم واکسن شما 14 روز گذشته باشد. تعداد روزهای قرنطینه در تایلند برای مسافرانی که دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند از 14 روز به 7 روز کاهش پیدا کرده است. برای مسافران بدون گواهی واکسن نیز 10 روز قرنطینه در نظر گرفته شده است. البته برای سفر به پوکت تایلند نیز شرایط ویژه ای بدون قرنطینه در نظر گرفته شده است که در ادامه بررسی می کنیم.

    این اقدام مسئولین تایلندی به منظور رونق گردشگری صورت گرفته است. اقصاد تایلند وابسته به گردشگری است و با محدودیت سفرها در دوران کرونا به وضعیت وخیمی رسیده بود.

    در طول مدت قرنطینه در تایلند حداقل بار تست کرونا (PCR) از مسافرین گرفته خواهد شد و در صورت منفی بودن تست کرونا این امکان برای مسافران وجود دارد که به تمام نقاط تایلند سفر کنند.

    برای سفری ارزان به تایلند می توانید از پکیج تور تایلند در آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. قیمت تور تایلند با توجه به نرخ بلیط هواپیما تایلند و رزرو هتل و همینطور ماهی که قصد دارید به آن جا سفر نمایید متغیر است. از بابت هزینه سفر به تایلند نگرانی نداشته باشید زیرا ما در مهرپرواز سعی بر این داریم تا با ارائه تورهای تایلند ارزان قیمت شرایط را به گونه ای برای شما محیا کنیم تا بتوانید با پرداخت کمترین هزینه از تمامی خدمات تور تایلند استفاده کنید و در نتیجه با خاطره ای خوش از این سرزمین باز گردید.

    طبیعت زیبای تایلند در پوکت

    سفر بدون قرنطینه به پوکت تایلند

    پوکت یکی از زیباترین جزایر تایلند است. خبر خوب برای مسافران تایلند این است که در صورت سفر به پوکت می توانند بدون قرنطینه این جزیره زیبا بمانند و از امکانات تفریحی و طبیعت آن بدون قرنطینه در هتل استفاده کنند. اما برای سفر به سایر نقاط تایلند می بایست 14 روز از مدت اقامت آن ها در این جزیره گذشته باشد و 3 بار تست کرونا بدهند تا به شهرهای دیگر تایلند سفر کنند.

    این طرح به نام سند باکس شناخته می شود و کشور تایلند برای احیای صنعت گردشگری خود این طرح را به اجرا درآورده است تا مسافران راحت تر بتوانند به پوکت سفر کنند.

    جزیره پوکت تایلند به خودی خود یک سفر کامل است و مسافران می توانند از این امکانی که کشور تایلند در اختیار آنها گذاشته است نهایت استفاده را ببرند.

    شما می توانید برای خرید تور پوکت ارزان از تورهای آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. پوکت در واقع یکی از استان های جنوبی تایلند محسوب می شود. این جزیره بزرگترین جزیره تایلند است و اتفاقا توریستی ترین جزیره تایلند نیز محسوب می شود. پوکت بعضی از محبوب ترین و معروف ترین جاهای دیدنی تایلند را در خود جای داده است و از بابت تنوع اماکن دیدنی و اماکن تفریحی، هیچ کم و کاستی ندارد. این جزیره علاوه بر آرامشی که همیشه دارد، فضای خوبی هم برای تفریح و خوشگذرانی دارد و شما با سفر به آن با آفر تور پوکت می توانید یک تعطیلات کامل و بی نقص را تجربه کنید.

    جزیره پوکت تایلند که گردشگران زیادی را جذب می کند

    واکسن های مورد تایید تایلند

    واکسن های مورد تایید تایلند نیز مطابق با واکسن هایی است که ایرانیان تزریق کرده اند. بنابراین سفر به تایلند و استراحت و دوری از شرایط سخت کرونایی بیش از پیش برای ایرانیان جذاب خواهد بود.

    واکسن های که کشور تایلند قبول دارد شامل واکسن آسترازنکا، سینوفارم، اسپوتنیک، فایزر، جانسون اند جانسون، مدرنا و سینوواک است که در صورت تزریق دو دوز از این واکسن ها می توانید به تایلند سفر کنید.

     

    نحوه سفر به تایلند در دوران کرونا

    در حال حاضر نحوه سفر به تایلند به این شکل است که با هواپیمایی قطر صورت می گیرد. قطر ایرویز از معتبرترین ایرلاین هایی است که می توانید با آن سفر داشته باشید.

     

    مدارک لازم برای سفر به تایلند در کرونا

    مدارکی که به طور ویژه در دوران کرونا باید برای سفر به تایلند به همراه داشته باشید شامل تست منفی کرونا (PCR) و کارت واکسیناسیون به زبان انگلیسی است که از طریق سایتی که وزارت بهداشت معرفی کرده است قابل دریافت است.

    یکی دیگر از مدارکی که برای سفر به تایلند نیاز دارید، بیمه مسافرتی با پوشش هزینه های درمان و کرونا است که تا 100000 دلار پوشش درمانی داشته باشد. در آژانس هواپیمایی مهرپرواز این مورد جزو خدمات تور است و می توانید آن را هنگام خرید تور دریافت کنید.

    به طور کلی محبوب ترین مقاصد تایلند برای سفر شهرهای پوکت، بانکوک و پاتایا هستند. شما همچنین می توانید برای سفر به بانکوک، پکیج تور بانکوک را رزرو کنید. بانکوک پایتخت تایلند است و بعضی از برترین جاذبه های گردشگری تایلند و بعضی از بهترین اماکن تفریحی و اماکن دیدنی این کشور را در خود جای داده است. در ضمن بانکوک مراکز خرید بی نظیری هم دارد و برای خرید لباس به صورت عمده و همین طور به صورت خرید شخصی شرایط ایده آلی دارد و امکانات رفاهی و تفریحی زیادی در آن تعبیه شده است.

     

    بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

    آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

    منبع| www.alef.ir

     

     
     

    تور دبی مهرپرواز
    نوشته شده توسط jibojet در ساعت 15:23

    تور دبی【مشاهده قیمت تور دبی ارزان و لحظه آخری】مهرپرواز

     

     

    تور دبی لحظه آخری⏰ و ارزانترین قیمت تور دبی و بهترین هتل های دبی امارات را با آژانس مسافرتی مهرپرواز خرید و رزرو کنید. پشتیبانی 24 ساعته + ارزانترین نرخ تور

     

     

    تور دبی و نام مروارید خاورمیانه تا حالا به گوشتان خورده است؟ دبی دقیقا چنین جایی است که هرروز در حال پیشرفت است. امروزه دبی میزبان تاجران، بازرگانان و توریست های زیادی است اگر علاقه دارید در فستیوال ها، سمینارها شرکت داشته باشید اولین قدم برای سفر به این شهر بی نظیر با خرید بلیط دبی شروع می شود. اگر هم می خواهید به قصد گردشگری به این شهر بروید و به تماشای بلندترین برج دنیا یا همان برج خلیفه بنشینید و اوج هیجان را در سافاری یا پیست اسکی مصنوعی تجربه کنید و علاوه بر آن ها از تمامی ساعات سفرتان در دبی استفاده کنید، پیشنهاد می دهیم که اولین گام را با رزرو تور ارزان دبی بردارید.

     

    پکیج تور دبی

    پکیج تور دبی در آژانس مسافرتی مهرپرواز شامل خدمات زیر می شود:

     

     

    • ویزای توریستی
    • بلیط رفت و برگشت
    • اقامت در هتل با صبحانه
    • بیمه کشور امارات
    • گشت شهری
    • تور لیدر فارسی زبان

     

    قیمت تور دبی

    قیمت تور دبی به زمان سفر شما و ایرلاین مورد نظر شما بستگی دارد. اگر می خواهید سفر ارزانی را تجربه کنید، می توانید از ایرلاین های ایرانی برای سفر خود استفاده کنید. همچنین نوع هتل شما نیز در قیمت تور دبی تاثیر دارد. همانطور که می دانید امکانات هتل شما در قیمت رزرو آن تاثیر زیادی دارد و همچنین نزدیک هتل به مرکز شهر باعث گران تر شدن آن می شود.

    ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تمامی تلاش خود را کردیم تا با ارائه تور دبی، تور ارزان دبی، شرایطی برایتان فراهم کنیم تا شما بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. ما لیست قیمت های مختلفی از آفر تور دبی را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید با توجه به خواسته و نیاز و نیز بودجه خود، بهترین تور را انتخاب کنید.

     

    تور لحظه آخری دبی

    در سال های اخیر واژه تور لحظه آخری دبی در بین مسافران و گردشگران بسیار رونق پیدا کرده است. دلیل این اتفاق این است که آژانس های مسافرتی و هواپیمایی که برگزار کننده تور هستند، به میزان معین و تعریف شده ای بلیط برای فروش دارند، اما به دلایلی تا زمان نزدیک به پرواز فروش نرفته است، بنابراین قیمت تور را تا حد بسیاری پایین می آورند تا مقدار باقی مانده نیز فروش برود. مسافران زیادی از این امر با خبر شده اند و ترجیح می دهند سفر خود را با تور لحظه آخری دبی رزرو کنند تا هزینه کمتری را متقبل شوند.

    تور دقیقه 90 مستلزم این است که چمدان شما حاضر باشد تا با به محض مطلع شدن شما از آن، سریعاً بتوانید اقدام کنید، در غیر این صورت پول و پرواز خود را با هم از دست خواهید داد. تور لحظه آخری دبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و چنانچه شما تور دقیقه آخری (Last Minute Tour) دبی را انتخاب نمایید هزینه کمتری را برای سفرتان باید پرداخت نمایید. با تورهای لحظه آخری (LastSecond) دبی فرصتی پیش آمده تا آژانس مسافرتی مهرپرواز آفرها و خدمات تخفیف خورده خود را پیش روی مسافران خود قرار دهد.

     

    تور ارزان دبی

    برای تجربه تور ارزان دبی می توانید در زمان های گرم سال از این شهر بازدید کنید. در این مواقع به طور کلی قیمت ها کاهش می یابد. از موارد دیگری که می توانید در نظر داشته باشید، رزرو هتل های 3 ستاره و پروازهای داخلی است که این مورد هم باعث کاهش قیمت تور دبی شما می شود.

    در صورت تمایل نیز می توانید منتظر تور لحظه آخری بمانید تا هزینه سفرتان کاهش یابد. دما از ماه مه تا آگوست افزایش می یابد، بنابراین قیمت هتل ها کاهش می یابد و جمعیت متفرق می شوند.

     

    مدارک مورد نیاز برای ویزای دبی 2021

     

     

    • اسکن پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
    • عکس 3 در 4
    • اسکن شناسنامه
    • اسکن کارت ملی
    • همراه داشتن جواب تست منفی PCR در آزمایشگاههای معتبر اعلام شده توسط ایرلاین حداکثر 72 ساعت قبل از پرواز الزامی می باشد.

     

    تور دبی از تهران

    تور دبی از تهران یکی از محبوب تورها برای سفر خارجی است. این آفر تور دبی با ایرلاین های مختلفی می تواند صورت گیرد. این ایرلاین ها عبارت اند از: ایران ایر، ایران ایرتور ماهان، فلای دبی، امارات و ایر عربیا.

     

    تور هوایی دبی از سایر شهرها

     

     

    شما می توانید آفر تور دبی را از سایر شهرها نیز رزرو کنید. تور دبی از مشهد، اهواز، شیراز، اصفهان، کیش و... نیز برگزار می شود. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد این تورها با مهرپرواز تماس بگیرید.

     

    تور دبی پاییز ۱۴۰۰

    تور دبی پاییز ۱۴۰۰ در مهر، آبان و آذر 1400 با کاهش دمای هوا، تجربه خوبی برای سفر به دبی خواهد بود. در این فصل آب و هوای بهتری را با خلوت شدن شهر تجربه می کنید. فصل پاییز در امارات متحده عربی بیشترین تغییرات آب و هوایی را دارد. دبی در سپتامبر گرم و مرطوب است و در دسامبر دما به آرامی پایین می آید. میانگین دمای ظهرها از 40 درجه سانتیگراد در شروع فصل تا 26 درجه تا پایان فصل متغیر است.

     

    تور دبی مهر ۱۴۰۰

    تور دبی مهر ۱۴۰۰ یکی از زمان های مناسب برای سفر است. به صورت کلی بهترین زمان برای سفر به دبی در ماه های سپتامبر و آوریل است، در این ماه ها هوا آفتابی است اما خیلی گرم نیست. بنابراین می تواند یک از زمان ها برای سفر باشد.

     

    چرا تورهای دبی آژانس هواپیمایی مهرپرواز

     

     

    آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور مسافرتی دبی همچنین ویزای دبی شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به دبی تجربه نمایید. می توانید با متخصصین تور دبی در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید و از قیمت تور ارزان دبی و بلیط دبی و همچنین از قیمت تور دبی 7 شب و8 روز، اطلاعاتی را بدست آورید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این شهر زیبا تجربه نمایید.


    بازگشایی مرزهای تایلند و شروع تورها با واکسن های مورد تایید
    نوشته شده توسط jibojet در ساعت 12:19

    بازگشایی مرز تایلند، شرایط سفر به تایلند در دوران کرونا، واکسن های مورد تائید و اینکه مرز تایلند کی باز می شود از سوالات گردشگران است که آن را بررسی می کنیم.

    کشور تایلند یکی از جذاب ترین کشورهای آسیایی است در دوران قبل از کرونا سالانه 40 میلیون نفر بازدید کننده را به خود جذب می کرد. اما در دوران کرونا تنها 6.7 میلیون گردشگر جذب کرده است. این کشور از مقاصد محبوب ایرانیان برای سفر است. طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری آن باعث شده تا مسافران زیادی به آن سفر کنند.

    شیوع ویروس کرونا باعث شده بود تا مردم نتوانند به این کشور زیبا سفر کنند. اما با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون کشور تایلند نیز مرزهای خود را به روی گردشگران باز کرده است که در ادامه بیشتر به شرایط آن می پردازیم.

    thailand-phuket-travel (1)

    نمایی از جاذبه های گردشگری تایلند در بانکوک

    بازگشایی مرزهای تایلند

    مرز تایلند از اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر امسال بازگشایی شده است و گردشگران واکسن زده می توانند به این کشور سفر کنند. پس در پاسخ به این پرسش که مرزهای تایلند کی باز می شود می توان گفت که از اوایل مهرماه این بازگشایی صورت گرفته است که برای گردشگران ایرانی، خبر بسیار خوبی است.

    شرایط سفر به تایلند در دوران کرونا

    یکی از شرایط اصلی سفر به تایلند در دوران کرونا، واکسینه شدن به طور کامل می باشد. همچنین باید از دوز دوم واکسن شما 14 روز گذشته باشد. تعداد روزهای قرنطینه در تایلند برای مسافرانی که دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند از 14 روز به 7 روز کاهش پیدا کرده است. برای مسافران بدون گواهی واکسن نیز 10 روز قرنطینه در نظر گرفته شده است. البته برای سفر به پوکت تایلند نیز شرایط ویژه ای بدون قرنطینه در نظر گرفته شده است که در ادامه بررسی می کنیم.

    این اقدام مسئولین تایلندی به منظور رونق گردشگری صورت گرفته است. اقصاد تایلند وابسته به گردشگری است و با محدودیت سفرها در دوران کرونا به وضعیت وخیمی رسیده بود.

    در طول مدت قرنطینه در تایلند حداقل بار تست کرونا (PCR) از مسافرین گرفته خواهد شد و در صورت منفی بودن تست کرونا این امکان برای مسافران وجود دارد که به تمام نقاط تایلند سفر کنند.

    برای سفری ارزان به تایلند می توانید از پکیج تور تایلند لحظه آخری در آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. قیمت تور تایلند با توجه به نرخ بلیط هواپیما تایلند و رزرو هتل و همینطور ماهی که قصد دارید به آن جا سفر نمایید متغیر است. از بابت هزینه سفر به تایلند نگرانی نداشته باشید زیرا ما در مهرپرواز سعی بر این داریم تا با ارائه تورهای تایلند ارزان قیمت شرایط را به گونه ای برای شما محیا کنیم تا بتوانید با پرداخت کمترین هزینه از تمامی خدمات تور تایلند استفاده کنید و در نتیجه با خاطره ای خوش از این سرزمین باز گردید.

    thailand-phuket-travel (3)

    طبیعت زیبای تایلند در پوکت

    سفر بدون قرنطینه به پوکت تایلند

    پوکت یکی از زیباترین جزایر تایلند است. خبر خوب برای مسافران تایلند این است که در صورت سفر به پوکت می توانند بدون قرنطینه این جزیره زیبا بمانند و از امکانات تفریحی و طبیعت آن بدون قرنطینه در هتل استفاده کنند. اما برای سفر به سایر نقاط تایلند می بایست 14 روز از مدت اقامت آن ها در این جزیره گذشته باشد و 3 بار تست کرونا بدهند تا به شهرهای دیگر تایلند سفر کنند.

    این طرح به نام سند باکس شناخته می شود و کشور تایلند برای احیای صنعت گردشگری خود این طرح را به اجرا درآورده است تا مسافران راحت تر بتوانند به پوکت سفر کنند.

    جزیره پوکت تایلند به خودی خود یک سفر کامل است و مسافران می توانند از این امکانی که کشور تایلند در اختیار آنها گذاشته است نهایت استفاده را ببرند.

    شما می توانید برای خرید تور پوکت 1400 ارزان از تورهای آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. پوکت در واقع یکی از استان های جنوبی تایلند محسوب می شود. این جزیره بزرگترین جزیره تایلند است و اتفاقا توریستی ترین جزیره تایلند نیز محسوب می شود. پوکت بعضی از محبوب ترین و معروف ترین جاهای دیدنی تایلند را در خود جای داده است و از بابت تنوع اماکن دیدنی و اماکن تفریحی، هیچ کم و کاستی ندارد. این جزیره علاوه بر آرامشی که همیشه دارد، فضای خوبی هم برای تفریح و خوشگذرانی دارد و شما با سفر به آن با آفر تور پوکت می توانید یک تعطیلات کامل و بی نقص را تجربه کنید.

    thailand-phuket-travel (2)

    جزیره پوکت تایلند که گردشگران زیادی را جذب می کند

    واکسن های مورد تایید تایلند

    واکسن های مورد تایید تایلند نیز مطابق با واکسن هایی است که ایرانیان تزریق کرده اند. بنابراین سفر به تایلند و استراحت و دوری از شرایط سخت کرونایی بیش از پیش برای ایرانیان جذاب خواهد بود.

    واکسن های که کشور تایلند قبول دارد شامل واکسن آسترازنکا، سینوفارم، اسپوتنیک، فایزر، جانسون اند جانسون، مدرنا و سینوواک است که در صورت تزریق دو دوز از این واکسن ها می توانید به تایلند سفر کنید.

    نحوه سفر به تایلند در دوران کرونا

    در حال حاضر نحوه سفر به تایلند به این شکل است که با هواپیمایی قطر صورت می گیرد. قطر ایرویز از معتبرترین ایرلاین هایی است که می توانید با آن سفر داشته باشید.

    مدارک لازم برای سفر به تایلند در کرونا

    مدارکی که به طور ویژه در دوران کرونا باید برای سفر به تایلند به همراه داشته باشید شامل تست منفی کرونا (PCR) و کارت واکسیناسیون به زبان انگلیسی است که از طریق سایتی که وزارت بهداشت معرفی کرده است قابل دریافت است.

    یکی دیگر از مدارکی که برای سفر به تایلند نیاز دارید، بیمه مسافرتی با پوشش هزینه های درمان و کرونا است که تا 100000 دلار پوشش درمانی داشته باشد. در آژانس هواپیمایی مهرپرواز این مورد جزو خدمات تور است و می توانید آن را هنگام خرید تور دریافت کنید.

    به طور کلی محبوب ترین مقاصد تایلند برای سفر شهرهای پوکت، بانکوک و پاتایا هستند. شما همچنین می توانید برای سفر به بانکوک، پکیج تور ارزان بانکوک را رزرو کنید. بانکوک پایتخت تایلند است و بعضی از برترین جاذبه های گردشگری تایلند و بعضی از بهترین اماکن تفریحی و اماکن دیدنی این کشور را در خود جای داده است. در ضمن بانکوک مراکز خرید بی نظیری هم دارد و برای خرید لباس به صورت عمده و همین طور به صورت خرید شخصی شرایط ایده آلی دارد و امکانات رفاهی و تفریحی زیادی در آن تعبیه شده است.

    بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

    آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه ، تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

    www.mehrparvaz.com


    سفر رایگان به دور دنیا به صورت مجازی
    نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:12

    سفر رایگان به دور دنیا شاید در گذشته بسیار عجیب به نظر می رسید اما امروزه با پیشرفت اینترنت و وبسایت های مختلف، سفر مجازی به طور رایگان امکان پذیر شده است.

    امروزه در دنیای اینترنت می توانید بسیاری از کارهایی که هرگز انجام نداده اید را به صورت مجازی تجربه کنید. سفر به دور جهان هزینه و زمان بسیار زیادی لازم دارد اما با وبسایت ها و اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی می کنیم می توانید تجربه سفر به دور دنیا بدون پول و همچنین تجربه سفر رایگان به ترکیه را داشته باشید.

    سفر رایگان به دور دنیا

    سفر مجازی به دور دنیا می تواند بسیار جذاب باشد.

     

    سفر رایگان به دور دنیا چگونه امکان پذیر است؟

    این روزها با گسترش کرونا و قرنطینه شدن بسیاری از شهرها و قوانین سخت گیرانه بعضی کشورها، شرایط سفر رفتن سخت تر شده است. حتی اگر شرایط اقتصادی به افراد اجازه سفر دهد، شرایط کرونایی مانع سفر افراد خواهد شد. بنابراین بسیار سالم تر، مفید تر و جالب خواهد بود که از طریق یک وبسایت اینترنتی، تمامی نقاط دنیا را به صورت سفر مجازی ببینید. این تجربه نزدیک به واقعیت خواهد بود و شاید بتوانید کمبود سفر خود را با این وبسایت جبران کنید.

    پیشرفت تکنولوژی، جهان ما را بیش از آنچه که می توانیم حساب کنیم تغییر داده است. ما می توانیم از راه دور کار کنیم، مواد غذایی خود را سفارش دهیم و با دوستان و خانواده در سراسر جهان طریق گوشی تلفن همراه خود دیدار کنیم. به لطف برخی از برنامه ها و وب سایت های بسیار باورنکردنی، حتی می توانید تعطیلات (مجازی) رویاهایتان را بدون توجه به جایی که هستید انجام دهید. در اینجا چند مورد از این وبسایت ها را که می توانید با آن ها سفر رایگان به دور دنیا داشته باشید را معرفی کرده ایم.

    وبسایت VirtualVacation برای سفر رایگان به دور دنیا

    وسایت VirtualVacation.us که به معنای تعطیلات مجازی است این امکان را به شما می دهد که تور مجازی را در بسیاری از نقاط دنیا را تجربه کنید. یکی از بخش های این وبسایت تور پیاده روی است که از طریق آن می توانید مناطق معروف را به صورت از قبل ضبط و مجازی تجربه کنید و در شهرهای مختلف دنیا را از طریق نمای مجازی ببینید. تور هوایی، تور رانندگی، پخش زنده و آثار باستانی نیز از قسمت های دیگر این وبسایت هستند که هر کدام نمای متفاوتی را به شما ارائه می دهند.

    وبسایت AirPano (ایرپانو) برای سفر مجازی و رایگان

    در وبسایت AirPano ده ها مکان وجود دارد و می توانید از طریق این وبسایت واقعیت مجازی که شامل فیلم ها و عکس های ۳۶۰ درجه است، تجربه کنید. فقط بنشینید و کلیک کنید و از شهرها و سایت های برتر در هر قاره (حتی قطب جنوب!) دیدن کنید. هر هفته تورهای مجازی جدیدی نیز در این وبسایت منتشر می شود.

    شما می توانید بسیاری از شهرهای و جاذبه های گردشگری ترکیه را نیز در این وبسایت ببینید. اما برای شهرهای ساحلی ترکیه، تجربه حضوری آن قطعا جذاب تر از تجربه مجازی آن خواهد بود. ترکیه مقصدی نزدیک به ایران و کم هزینه تر از سایر کشورها است. اگر می خواهید به یکی از شهرهای ساحلی ترکیه سفر کنید، معرف ترین شهر ساحلی ترکیه یعنی آنتالیا را به شما معرفی می کنیم.

    برای سفر ارزان تر می توانید قیمت تور آنتالیا را قبل از رزرو بررسی کنید. هزینه سفر به آنتالیا با توجه به هتلی که انتخاب می کنید و همچنین نرخ پرواز متفاوت است. اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به اینکه سفر به این شهر به صورت هفتگی است پس ارزش این را دارد که به فکر قیمت تور آنتالیا هتل ۵ ستاره مخصوصا در مناطق لارا، کمر و بلک باشید زیرا کسانی که میخواهند در تور ترکیه به آنتالیا سفر کنند، به دنبال بهترین و لوکس ترین خدمات هتل ها هستند و عملا میتوان گفت تور خیلی ارزان آنتالیا با هتل های ۳ ستاره از جذابیت سفرتان کم می کند و در این صورت شاید مقصد دیگری را انتخاب کنید بهتر باشد.

    سفر رایگان به دور دنیا

    تصویری از وبسایت ایرپانو

    اپلیکیشن Sites in VR برای سفر مجازی و رایگان

    اپلیکیشن Sites in VR به قدری جذاب است که با دانلود این برنامه واقعیت مجازی، می خواهید زمان زیادی را در آن بگذرانید. این اپلیکیشن یک درگاه واقعی به جهان است، با بیش از ۱۰۰۰ تصویر پانوراما و با با کیفیت بالا از قلعه ها، پارک ها، شهرهای باستانی، اماکن مذهبی و موارد دیگر. برای iOS و Android موجود است.

    اپلیکیشن Google Street View (گوگل استریت ویو) برای سفر رایگان دور دنیا

    اپلیکیشن Google Street View همانطور که از نام آن مشخص است محصول شرکت گوگل است. شما با این اپلیکیشن می توانید به طور مجازی در معروف خیابان های در بسیاری از نقاط جهان قدم بزنید. کیفیت بالای این اپلیکیشن باعث بتوانید با آن واقعا سفر رایگان دور دنیا را تجربه کنید. به راحتی می توان فهمید که چرا بیش از یک میلیارد نفر این برنامه را دانلود کرده اند. این برنامه میلیون ها تصویر پانورامای با کیفیت از سراسر جهان دارد و تعداد آنها در حال افزایش است. برای بهترین تجربه، از یک دستگاه واقعیت مجازی استفاده کنید و گزینه واقعیت مجازی را انتخاب کنید. این برنامه برای iOS و Android موجود است.

    اگرچه با این وبسایت ها و اپلیکیشن هایی که معرفی کردیم می توانید سفر مجازی و سفر رایگان دور دنیا داشته باشید، اما حضور در طبیعت برخی شهرها و استفاده از سواحل نیز گزینه جذابی است. یکی از شهرهای ساحلی که طبیعت جذابی نیز دارد، شهر کوش آداسی است. شما می توانید برای سفر کم هزینه تر از پکیج تور کوش آداسی استفاده کنید. سواحل ماسه ای و آب های شفاف آن، غروب آفتاب با شکوه و امکان قدم زدن در مرکز تاریخی یا انجام هرگونه ورزش آبی، بارها و رستوران هایی که ارائه دهنده بهترین غذاهای محلی هستند همه و همه نوید بخش یک سفر بی نظیر هستند. تور کوش آداسی مهرپرواز پیشنهادی عالی برای شما عزیزانی است که دوست دارید سفری خاص را تجربه کنید.

    سفر رایگان به دور دنیا

    نمایی از اپلیکیشن گوگل استریت ویو

    بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

    آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال ۱۴۰۰ می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۴۳۶۳۸ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

    www.mehrparvaz.com



    سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
    شرکت پیام آوران پارسیان
    www.papgroup.ir

    تور روسیه
    برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
    www.alefbatour.com

    تور کوش آداسی
    آژانس هواپیمایی مهرپرواز
    www.mehrparvaz.com

    بلیط هواپیما چارتر
    ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
    www.Trip.ir

    کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای گذشته
    قیمت بلیط هواپیما تا پایین ترین حد خود کاهش یافت.
    www.rokna.net

    سنگ تراورتن
    خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی
    www.anamisstone.com
    سنگ مرمریت
    خرید انواع سنگ مرمریت
    www.anamisstone.com
    سنگ مرمر
    خرید و فروش انواع سنگ مرمر ساختمانی اونیکس
    www.anamisstone.com
    سنگ ازنا
    فروش انواع سنگ ازنا ارزان قیمت در تهران
    www.anamisstone.com
    سنگ گرانیت
    انواع سنگ ساختمانی گرانیت مشکی و سفید نهبندان، نطنز و مروارید مشهد
    www.anamisstone.com
    سنگ گوهره
    فروش انواع سنگ گوهره ممتاز و سوپر کف قیمت
    www.anamisstone.com
    سنگ هرسین
    انواع سنگ مرمریت هرسین
    www.anamisstone.com
    سنگ طرح چوب
    قیمت سنگ سنداستون طرح چوب
    www.anamisstone.com