تور پاتایا نوروز 1401 با مهرپرواز
بهترین پرواز ها را با جیبوجت جستجو کن
تور پاتایا نوروز 1401 با مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:30

تور پاتایا نوروز 1401 | مهرپرواز

 

تور پاتایا نوروز 1401 ✦ رزرو آنلاین و خرید ارزانترین پکیج ها و بهترین آفرهای تور لحظه آخری پاتایا نوروز 1401 ⏰ از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز

 

شهر زیبا و ساحلی پاتایا یکی از آن شهرهایی است که معمولا سفر به آن هر کسی را سر ذوق می آورد! پاتایا یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی تایلند است و یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی تایلند برای ایرانی ها محسوب می شود و اصولا افراد زیادی هم در ایام نوروز، هم در ایام تابستان و هم در فصل های دیگر سال به دنبال آفر تور پاتایا نوروز 1401 هستند تا بتوانند از این شهر ساحلی جذاب و دیدنی بازدید داشته باشند.

 

پکیج تور پاتایا نوروز 1401

پکیج تور پاتایا نوروز 1401 در آژانس هواپیمایی مهرپرواز شامل خدمات زیر است:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • 7 شب اقامت در هتل طبق سرویس هتل
  • ترانسفر اختصاصی فرودگاهی
  • ویزای تایلند
  • بیمه 50 هزار دلاری کرونا
  • 2 تست پی سی آر رایگان در هنگام ورود به فرودگاه بانکوک و 3 روز مانده به برگشت

 

سفر به پاتایا در نوروز 1401

مسلما با نزدیک شدن به نوروز، شما هم به یک سفر نوروزی جذاب فکر می کنید. قطعا شما هم دلتان می خواهد با یک سفر جالب و مهیج خستگی سال قبل را از تنتان بیرون کنید و با یک ذهن آرام و یک قلب شاد به استقبال سال جدید بروید. با این حساب، بهتر است که شهری را به عنوان مقصد نوروزی خودتان انتخاب کنید که حال و هوای مفرح داشته باشد و انرژی مثبت در آن موج بزند. اگر شما هم چنین نظری داشته باشید، باید به شما بگوییم که هیچ سفری به اندازه سفر نوروزی به پاتایا نمی تواند حال شما را خوب کند و تمامی دغدغه ها و انرژی های منفی گذشته را از ذهنتان بیرون کند! به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال یک حال خوب در بدو شروع سال نو هستید، تردید نکنید و حتما با تور پاتایا نوروز 1401 مهر پرواز راهی کشور تایلند شوید.  البته این را هم به شما بگوییم که تور پاتایا نوروز 1401 یک تور پرطرفدار است و اصولا تورهای آن زود رزرو می شوند. پس اگر شما هم به دنبال یک سفر به یادماندنی بهاری به پاتایا هستید، بهتر است که هرچه زودتر یک تور ارزان پاتایا نوروز 1401 برای خودتان رزرو کنید.

 

قیمت تور پاتایا نوروز 1401

آژانس مسافرتی مهر پرواز با سابقه طولانی و تجربه زیادی که در برگزای تور نوروزی پاتایا دارد، همیشه بهترین تورهای نوروزی پاتایا را به شما دوستان گرامی آفر می دهد. ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز سعی می کنیم که با برگزاری تورهای ارزان پاتایا نوروز 1401 با بهترین خدمات، رویای سفر ارزان به پاتایا را برای شما به حقیقت تبدیل کنیم. از آنجایی که آژانس مسافرتی مهر پرواز بدون واسطه تور پاتایا را برگزار می کند، بهترین قیمت تور پاتایا نوروز 1401 را به شما آفر می دهد و این بدین معنی است که شما با کمترین بودجه ممکن می توانید با آژانس مسافرتی مهر پرواز، یک سفر به یادماندنی نوروزی را به مقصد پاتایا تجربه کنید و نگران هزینه های سفر به پاتایا نباشید.

 

تور لحظه آخری پاتایا نوروز 1401

اگر شما هم به دنبال رزرو تورهای لحظه آخری پاتایا نوروز 1401 هستید، باید به شما بگوییم که بهتر است ریسک این مساله را نپذیرید و از ماه های قبل برای رزرو تور پاتایا نوروزی اقدام کنید. چراکه اصولا تورهای لحظه آخری پاتایا در زمانی آفر داده می شوند که ظرفیت تورها خالی بماند. اما از آنجایی که تور پاتایا یکی از محبوب ترین تورهای نوروزی است، ممکن است که فرصت رزرو تور لحظه آخری پاتایا نوروز 1401 برای شما ایجاد نشود. اما به هر حال خوب است این را هم بدانید که آژانس مسافرتی مهر پرواز در سراسر سال مجری مستقیم تورهای لحظه آخری پاتایا است و همیشه تور ارزان پاتایا را با بهترین خدمات و کیفیت برگزار می کند. پس اگر به دنبال تور لحظه آخری پاتایا ارزان هستید، حتما با ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم و ارزانترین قیمت تور پاتایا تایلند را به شما آفر دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای گذشته
قیمت بلیط هواپیما تا پایین ترین حد خود کاهش یافت.
www.rokna.net

سنگ تراورتن
خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی
www.anamisstone.com
سنگ مرمریت
خرید انواع سنگ مرمریت
www.anamisstone.com
سنگ مرمر
خرید و فروش انواع سنگ مرمر ساختمانی اونیکس
www.anamisstone.com
سنگ ازنا
فروش انواع سنگ ازنا ارزان قیمت در تهران
www.anamisstone.com
سنگ گرانیت
انواع سنگ ساختمانی گرانیت مشکی و سفید نهبندان، نطنز و مروارید مشهد
www.anamisstone.com
سنگ گوهره
فروش انواع سنگ گوهره ممتاز و سوپر کف قیمت
www.anamisstone.com
سنگ هرسین
انواع سنگ مرمریت هرسین
www.anamisstone.com
سنگ طرح چوب
قیمت سنگ سنداستون طرح چوب
www.anamisstone.com