بهترین شهرهای تایلند برای سفر کدامند؟
بهترین پرواز ها را با جیبوجت جستجو کن
بهترین شهرهای تایلند برای سفر کدامند؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:50

لیست بهترین شهرهای تایلند برای سفر شامل معروف ترین شهرهای این کشور است که طبیعت و جاذبه های گردشگری زیبایی دارند و گردشگران زیادی را از همه کشورها به خود جذب می کنند.

به دلیل غذاهای خوشمزه تایلند، معابد تاریخی زیبا، سواحل جذاب، زندگی شبانه پر جنب و جوش و خیلی چیزهای دیگر، می‌توان سال‌ها را صرف به گردش در تمام تایلند پرداخت. اگر به این فکر می‌کنید که تایلند را مقصد بعدی سفر خود قرار دهید، اما نمی‌دانید از چه مکان‌هایی بازدید کنید، با ما همراه باشید. در زیر لیستی از بهترین شهرهای دیدنی در تایلند آورده شده است که به شما کمک می کند تا شهر ایده آل خود در سرزمین لبخندها را انتخاب کنید. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا بهترین شهرهای تایلند برای سفر را بیان می کنیم.

 

بهترین شهرهای تایلند برای سفر کدامند؟

معابد بانکوک

 
بهترین شهرهای محبوب تایلند برای سفر

تایلند شهرهای زیادی دارد که همگی طبیعتی زیبا و جاذبه های گردشگری منحصر به فردی دارند. اما برخی از شهرهای تایلند از بقیه معروف ترند که باید در سفر با تور تایلند حتما از یکی از آن ها بازدید کنید. ارتباط با مردمانی خنده رو و به شدت مهربان، استراحت در سواحل بهشتی، غواصی در آب های کریستالی و ماجراجویی در غارها دیگر اماکن شگفت انگیزی که فقط در تایلند پیدا می شوند شما را عاشق این سرزمین می کند. در ادامه به بررسی این شهرهای معروف می پردازیم.

شهر بانکوک، پایتخت تایلند

شهر بانکوک پایتخت تایلند است و مانند هیچ شهر دیگری نیست. زیرا این شهر تماما غنی شده با فرهنگ مردم تایلند است. معابد باستانی فراوان و طبیعت پر جنب و جوش آن مرهون شلوغی روزمره مردم است. این شهر را باید دید و هر بار که به آن سفر کردید، تجربه ای است که باید به خاطر بسپارید. از توک‌توک‌های معمولی برای حمل و نقل در شهر گرفته تا غرفه‌های بازار، آسمان‌خراش‌های مدرن و غذاهای خوشمزه، شهر جذابیت‌های فراوانی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

 

در بانکوک محله‌های زیادی برای گردش وجود دارد و تعداد زیادی از غذاهای سنتی و با کیفیت بالا که در جهان معروف هستند را می توانید در آن امتحان کنید.

مناظر طبیعی بانکوک را نیز نباید از دست دهید که چشم انداز بی نظیری را از طبیعت تایلند ارائه می دهد. با وجود طعم های مختلف غذایی نمی توان انکار کرد که سرزمین لبخند یعنی تایلند در حواس و قلب شما جای خواهد گرفت.

یکی از روش های کاهش هزینه سفر شما در نوروز رزرو تور تایلند نوروز 1401 یا تورهای تایلند در تمام طول سال خواهد بود. قیمت تور تایلند نوروز 1401 بستگی به هتل و پرواز که انتخاب می کنید دارد و هتل های با کیفیت و لاکچری تر، هزینه رزرو بالاتری دارند و باعث می شود هزینه بیشتری برای تور تایلند بپردازید. همچنین نوع ایرلاینی که آن را برای سفر انتخاب می کنید نیز در قیمت تور شما تاثیر زیادی دارد. زیرا در صورت خرید بلیط هواپیما از ایرلاین های ایرانی هزینه پرواز کم تری خواهید پرداخت.

6

طبیعت شهر کانچانابوری در نزدیکی بانکوک

جزیره پوکت با بهترین سواحل

پوکت به عنوان یک جزیره زیبا توسط بسیاری از سواحل شگفت انگیز، جواهرات پنهان و معابد زیبا احاطه شده است. با تپه های سرسبز، مردم صمیمی و غذاهای لذیذش بازدیدکنندگان را شگفت زده و خوشحال می کند. پوکت با صدها هتل برای انتخاب، گزینه های حمل و نقل آسان و رستوران ها و مراکز خرید بی شمار، همه نیازهای گردشگران را برآورده می کند.

پوکت از بهترین شهرهای گردشگرپذیر تایلند است. برای بازدید از پوکت باید سعی کنید بهترین منطقه را برای اقامت انتخاب کنید تا بتوانید تجربه بهتری از طبیعت آن داشته باشید.

مکان های زیبای کمتر شناخته شده زیادی در پوکت وجود دارد. در هنگام سفر به این جزیره به جستجوی زیباترین مناظر و سواحل و همچنین گوشه‌های مخفی بپردازید.

شما می توانید برای سفر ارزان تر به پوکت، پکیج تور پوکت نوروز 1401 یا تورهای سایر ایام سال را رزرو کنید. اگر شما هم به دنبال یک سفر ارزان نوروزی هستید، خبر خوبی برایتان داریم. ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز برای شما عزیزان ارزان ترین تور پوکت نوروزی را برگزار می کنیم تا بتوانید با یک بودجه مناسب، فرصت بازدید از یکی از زیباترین جزایر دنیا یعنی جزیره پوکت در تایلند را پیدا کنید. گفتنی است که آژانس مسافرتی مهر پرواز مجری مستقیم تور پوکت نوروز 1401 است و بدون واسطه این تور جذاب نوروزی را برگزار می کند و به همین خاطر است که شما می توانید تور نوروزی پوکت ارزان قیمت را از ما رزرو کنید.

7

جزیره پوکت تایلند

جزیره فی فی پوکت

جزایر فی فی یک مجمع الجزایر بسیار محبوب است که در 40 کیلومتری جنوب پوکت واقع شده است. جزیره فی فی پوکت و سواحل و سایر جزایر مجاور آن بسیار زیبا هستند. جزیره آرام به نظر می رسد و به دلیل کرونا بعضی از مغازه ها و رستوران ها بسته هستند. اما با این حال شما هنوز هم می توانید خوب غذا بخورید، به خرید بپردازید و به راحتی سوار قایق شوید و به جزایر مجاور و دیگر سواحل بروید. به طور خلاصه، جزیره به همان اندازه زیبا است، و طبیعت به خوبی در حال بهبود است، اما دیدن بسیاری از مغازه ها و خیابان های تاریک خالی بعد از ساعت 9 شب غم انگیز است.

متاسفانه یک سونامی جزیره را در سال 2004 از بین برد و از آن زمان، پیشرفتی که مورد انتظار بوده است در این جزیره صورت نگرفته است. با این وجود، فی فی هنوز محبوب ترین جزیره در میان بسیاری از جزایر اطراف پوکت است. با این حال، به نظر می رسد که جمعیت جوانی که در تمام طول سال به جزیره فی فی سفر می کنند، آن را بسیار دوست دارند.

شهر پاتایا شهری ساحلی در جنوب تایلند

شهر پاتایا یکی از محبوب ترین استراحتگاه های تایلند برای گردشگران بسیاری از کشورها است. پاتایا در ساحل خلیج تایلند و تقریباً در فاصله 160 کیلومتری در جنوب شرقی بانکوک پایتخت تایلند واقع شده است. جمعیت ساکن این شهر تقریباً 100000 نفر است. در واقع، به دلیل تعداد زیاد گردشگران، در منطقه پاتایا بیش از 500000 نفر حضور خواهند داشت. تعداد زیادی از شهروندان اروپایی که به طور دائم در پاتایا اقامت دارند.

شهر پاتایا در منطقه آب و هوای زیر استوایی واقع شده است. فصل خشک از دسامبر تا فوریه ادامه دارد. این بهترین زمان برای بازدید از این منطقه است. در این زمان در پاتایا به ندرت باران می بارد و خیلی گرم نیست. فصل مرطوب از مارس تا نوامبر ادامه دارد. بر اساس آمار، بیشترین میزان بارندگی در اردیبهشت، شهریور و مهر است. به گفته بسیاری از علاقه مندان با تجربه سفر، این منطقه حتی در فصل بارانی (به ویژه از ژوئن تا آگوست) مکان مناسبی برای تعطیلات است. ساحل پاتایا را می توان به عنوان بخش مرکزی شهر در نظر گرفت.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

تایلند یکی از مقاصد آسیایی محبوب برای سفر است و گردشگران بسیار زیادی را از تمام نقاط جهان می پذیرد. شهرهایی که در این مطلب معرفی کردیم شهرهای معروف تایلند هستند. اما تایلند شهرهای دیگری نیز دارد که همگی آن ها برای سفر جذاب هستند و می توانید به آن ها نیز سفر داشته باشید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای گذشته
قیمت بلیط هواپیما تا پایین ترین حد خود کاهش یافت.
www.rokna.net

سنگ تراورتن
خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی
www.anamisstone.com
سنگ مرمریت
خرید انواع سنگ مرمریت
www.anamisstone.com
سنگ مرمر
خرید و فروش انواع سنگ مرمر ساختمانی اونیکس
www.anamisstone.com
سنگ ازنا
فروش انواع سنگ ازنا ارزان قیمت در تهران
www.anamisstone.com
سنگ گرانیت
انواع سنگ ساختمانی گرانیت مشکی و سفید نهبندان، نطنز و مروارید مشهد
www.anamisstone.com
سنگ گوهره
فروش انواع سنگ گوهره ممتاز و سوپر کف قیمت
www.anamisstone.com
سنگ هرسین
انواع سنگ مرمریت هرسین
www.anamisstone.com
سنگ طرح چوب
قیمت سنگ سنداستون طرح چوب
www.anamisstone.com