بهترین پرواز ها را با جیبوجت جستجو کن
هتل‌های نزدیک به میدان تکسیم استانبول را بشناسید
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 16:9

در این مطلب به بررسی محله تکسیم استانبول و هتل های آن می پردازیم. هتل های ارزان نزدیک به میدان تکسیم استانبول بسیار متنوع هستند و گزینه های زیادی برای اقامت دارید.
محبوب ترین مناطق برای اقامت بازدیدکنندگان بدون شک منطقه لوکس تکسیم و بی اوغلو در شهر جدید و همچنین مرکز تاریخی سلطان احمد است. هر دوی این مناطق در ضلع غربی و اروپایی استانبول واقع شده اند.


در اطراف این مناطق، محله‌های واقعاً متنوعی وجود دارد و با یک قایق سواری کوتاه، شما را به قسمت آسیایی و متفاوت شهر می‌برد.

در بین این دو محله، خلیج شاخ طلایی استانبول قرار دارد، بنابراین اگر می‌خواهید به طور منظم بین این دو محله رفت و آمد کنید، قرار گرفتن در نزدیکی خلیج ممکن است بهترین ایده باشد.
شبکه حمل و نقل گسترده ای در استانبول از جمله تراموا، مترو و اتوبوس وجود دارد و دسترسی به جاذبه‌ها در هر کجا که هستید آسان است و با خیابان‌ها و بازارهای باستانی زیبا و پرپیچ و خم، شهر استانبول را به بهترین شهر برای پیاده‌روی تبدیل می کند.
در ادامه به بررسی منطقه میدان تکسیم و محله اطراف آن یعنی بی اوغلو می پردازیم که برای اقامت و دسترسی به جاذبه های گردشگری بسیار محبوب هستند.

 

 

چرا اقامت در میدان تکسیم را انتخاب کنیم؟

محله تکسیم به خاطر هتل های لوکس خود مشهور است. اکثر برندهای اصلی هتل های بین المللی را در این منطقه خواهید یافت. اگر به زندگی شبانه علاقه دارید، این منطقه بسیار خوبی است که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید، زیرا تفریحات زیادی را در آن خواهید یافت. شما می توانید در امتداد بلوارها قدم بزنید و معماری این منطقه شیک را تحسین کنید. شما با تور استانبول امکان رزرو انواع مختلفی از بهترین هتل استانبول را دارید. این هتل ها در پکیج های مختلفی ارائه می شود که می توانید هتل ارزان، هتل 5 ستاره، هتل های نزدیک میدان تکسیم، هتل UALL و سایر انواع هتل را برای تور استانبول انتخاب کنید.

 

کارهایی که می توانید در تکسیم انجام دهید

از یادبود جمهوری در میدان تکسیم بازدید کنید. از خط تراموای تاریخی استانبول استفاده کنید و برای گشت و گذار در شهر با استفاده از حمل و نقل عمومی دسترسی آسانی داشته باشید. همچنین می توانید به خرید در خیابان جذاب استقلال بروید که مخصوص عابران پیاده است.

در میدان تکسیم از غذاهای خیابانی استانبول و مجموعه ای از غذاهای سنتی ترکی که باید امتحان کنید لذت ببرید. همچنین برخی از دسرهای محلی، فروشگاه های لذیذ ترکی و بستنی دوندورما را امتحان کنید. هنرهای خیابانی و گرافیتی های محلی را که در این منطقه پنهان شده اند، جستجو کنید.

خیابان استقلال استانبول

مزایای اقامت در تکسیم

  • نزدیک به جاذبه های گردشگری معروف استانبول است.
  • محله ای مقرون به صرفه تر از سلطان احمد است.
  • یک محله توریستی است.
  • تعداد زیادی هتل برای انتخاب در محله تکسیم وجود دارد.
  • فقط یک مسافت کوتاه تا محله هایی دیگر مانند سلطان احمد فاصله دارید.

 

معایب اقامت در تکسیم

  • تکسیم نسبت به محله تاریخی سلطان احمد که در قلب شهر قدیمی استانبول است، قدمت کم تری دارد.
  • هتل های لوکس کمتر (با چند گزینه خوب و محدود) و هاستل های کمتری دارد.

هتل های نزدیک به میدان تکسیم استانبول

شما با اقامت در نزدیکی میدان تکسیم می توانید به بسیاری از جاذبه های گردشگری در قلب شهر استانبول دسترسی داشته باشید. در ادامه هتل های ارزان نزدیک به میدان تکسیم را بررسی می کنیم.

هتل گرند اوزتانیک تکسیم

هتل گرند اوزتانیک تکسیم یک هتل 4 ستاره در استانبول است که تنها 100 متر با میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل یک از هتل های خوب استانبول است و به خیابان استقلال، ایستگاه مترو و جاذبه هایی مانند مسجد ایاصوفیه نزدیک است. از امکانات این هتل می توان به صبحانه رایگان، رستوران با کیفیت، مرکز اسپا، استخر، سونا، سالن بدنسازی و پارکینگ اشاره کرد. اتاق های این هتل دارای تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز و چای ساز هستند.

هتل گرند اوزتانیک استانبول

هتل گلدن پارک استانبول

هتل گلدن پارک استانبول در نزدیکی میدان تکسیم است. این هتل یک هتل 4 ستاره است و امکانات مناسبی به گردشگران ارائه می دهد. امکانات این هتل شامل باشگاه بدنسازی، استخر، اسپا و جکوزی است. این هتل به دلیل این که موقعیت مکانی مناسبی دارد، دسترسی شما به جاذبه های گردشگری به خصوص میدان تکسیم و خیابان استقلال را ساده تر می کند. همچنین اگر سوئیت های این هتل را انتخاب کنید چشم اندازی عالی به تنگه بسفر استانبول خواهید داشت.

 

هتل تکسیم سیتی سوئیت

تکسیم سیتی سوئیت در 200 متری میدان تکسیم و ایستگاه متروی تکسیم و در فاصله 100 متری از خیابان پرجنب‌وجوش استقلال با مغازه‌ها، کافه‌ها، گالری‌ها، رستوران‌های جذاب قرار دارد. سوئیت های این اقامتگاه با دکوراسیون زیبا و کف پارکت، دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، یخچال کوچک و کتری برقی است. حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان است.

 

هتل تکسیم رزیدنس استانبول

تکسیم رزیدنس واقع در استانبول، 350 متر از میدان تکسیم و 0.7 متر از خیابان استقلال فاصله دارد. این هتل وای فای رایگان ارائه می دهد و همه واحدها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، ماشین لباسشویی و کتری الکتریکی هستند. همچنین در برخی از واحدها آشپزخانه مجهز به ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال وجود دارد.

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول

این هتل تنها 100 متر از میدان تکسیم در استانبول فاصله دارد و اتاق های مجلل با تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای رایگان ارائه می دهد. اتاق های تهویه مطبوع هتل تکسیم گونن شیک و با رنگ های گرم و مبلمان چوبی تزئین شده اند. همه اتاق ها دارای مینی بار و سشوار هستند. برخی از اتاق ها دارای فضای نشیمن بزرگ هستند.

 

معرفی منطقه بی اوغلو که میدان تکسیم در آن قرار دارد

در این منطقه جاذبه‌هایی مانند موزه‌ها و پارک‌های سرسبز وجود دارد. بزرگترین مزیت آن، کافه‌ها و رستوران‌های شلوغ آن است. با اقامت در بی اوغلو به هیچ وجه از جاذبه های گردشگری استانبول دور نیستید، بیشتر آنها در فاصله چند قدمی شما هستند و یا با تراموا یا اتوبوس و از طریق میدان مدرن تکسیم به راحتی قابل دسترسی هستند.

اگر خرید وسایل به سبک سنتی را دوست دارید، طراحان زیادی وجود دارند که اقلام دست ساز خود را در اینجا می فروشند. انتخاب هتل در یکی از خیابان‌های فرعی ساکت‌تر به‌طور کلی در اینجا ایده خوبی است، زیرا این محله واقعاً همیشه در تمام شبانه روز زنده است.

این منطقه همچنین دارای چندین جاذبه گردشگری از جمله برج گالاتا، دولما باغچه و برخی از بهترین رستوران های شهر است. میدان تکسیم میدان اصلی بی اوغلو است و خیابان معروف استقلال نیز از میدان به برج گالاتا منتهی می شود. روزانه بیش از سه میلیون نفر از خیابان عابر پیاده استقلال که سنگفرش شده اسا و رستوران ها، کافه ها و سالن های سینمای آن دیدن می کنند.

اگر قصد سفر در نوروز را دارید توصیه می کنیم برای سفر ارزان تر از پکیج تور استانبول نوروز 1401 استفاده کنید. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ارزان استانبول نوروز 1401 و همچنین تور چارتری استانبول ویژه ایام نوروز و همچنین سایر فصول شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به استانبول تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز آفرهای مختلفی از قیمت تور ترکیه و همچنین تور زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد تا با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید اینترنتی تور استانبول داشته باشید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای گذشته
قیمت بلیط هواپیما تا پایین ترین حد خود کاهش یافت.
www.rokna.net

سنگ تراورتن
خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی
www.anamisstone.com
سنگ مرمریت
خرید انواع سنگ مرمریت
www.anamisstone.com
سنگ مرمر
خرید و فروش انواع سنگ مرمر ساختمانی اونیکس
www.anamisstone.com
سنگ ازنا
فروش انواع سنگ ازنا ارزان قیمت در تهران
www.anamisstone.com
سنگ گرانیت
انواع سنگ ساختمانی گرانیت مشکی و سفید نهبندان، نطنز و مروارید مشهد
www.anamisstone.com
سنگ گوهره
فروش انواع سنگ گوهره ممتاز و سوپر کف قیمت
www.anamisstone.com
سنگ هرسین
انواع سنگ مرمریت هرسین
www.anamisstone.com
سنگ طرح چوب
قیمت سنگ سنداستون طرح چوب
www.anamisstone.com