اعلام و بررسی قیمت تورهای ترکیه نوروز ۱۴۰۱
بهترین پرواز ها را با جیبوجت جستجو کن
اعلام و بررسی قیمت تورهای ترکیه نوروز ۱۴۰۱
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:8

هزینه و قیمت تورهای ترکیه در نوروز 1401 برای افرادی که قصد سفر در نوروز را دارند اهمیت زیادی دارد. در این مطلب به اعلام قیمت تورهای ترکیه نوروز 1401 می پردازیم.

ترکیه از کشورهایی است که به دلیل نزدیکی به ایران، مسافران زیادی را جذب می کند. دوران عید نوروز در هر سال زمانی است که میزان سفرها به اوج خود می رسد. بسیاری از افراد از ماه ها قبل به فکر برنامه ریزی برای سفر با تورهای نوروزی هستند. دانستن قیمت این تورها به شما کمک می کند تا بودجه سفر خود را تعیین کنید و با خیالی آسوده تر مقصد سفر خود را انتخاب کنید.

شاید تصور شما این باشد که با توجه به نرخ قیمت ارز، باید دور سفرهای خارجی را خط کشید. اما در همه موارد اینگونه نیست. شما می توانید با انتخاب یک مقصد مناسب مانند ترکیه برای سفر و همچنین انتخاب هتل های ارزان و با کیفیت، یک سفر مقرون به صرفه را تجربه کنید. در ادامه به بررسی شهرهای مختلف ترکیه می پردازیم و در پایان حداقل قیمت تورهای ترکیه را بیان می کنیم.

نمایی از استانبول در نوروز





قیمت تور ترکیه نوروز 1401

 

شما می توانید به روش های مختلفی به ترکیه سفر کنید. سفر هوایی و سفر زمینی از انواع آن ها هستند. همانطور که مشخص است، سفر زمینی به ترکیه هزینه کم تری دارد. همچنین قیمت تورهای ترکیه به نوع ایرلاین پرواز انتخابی شما دارد. ایرلاین های خارجی و ترک به طور میانگین قیمت بالاتری نسبت به ایرلاین های داخلی دارند.

قیمت تورهای ترکیه از 9 میلیون تومان شروع می شود. این قیمت برای هتل های ارزان و معمولی در نظر گرفته شده است. هرچه هتل های گرانتری انتخاب کنید هزینه تور شما بیشتر می شود. در صورت رزرو پرواز با ایرلاین های ایرانی و انتخاب هتل های معمولی، می توانید با مبلغ کم سفر کنید. اما این پروازها محدود هستند و همچنین تورهای نوروزی سریع تر پر می شوند. بنابراین توصیه می کنیم هر چه سریع تر اقدام به رزرو کنید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز همواره بهترین قیمت تورهای ترکیه را ارائه می دهد.

یکی دیگر از عواملی که در قیمت تور ترکیه تاثیر زیادی دارند هزینه رزرو هتل است. در صورتی که هتل های 3 ستاره را برای تور خود انتخاب کنید، هزینه تور شما بسیار کاهش خواهد یافت. به شما توصیه می کنیم در شهرهای ساحلی مانند آنتالیا، آلانیا و کوش آداسی، هتل های 5 ستاره و با کیفیت را انتخاب کنید. هتل های 5 ستاره در شهرهای ساحلی امکانات خوبی مانند ساحل اختصاصی، استخر روباز، تفریحات آبی و پارک های آبی را ارائه می دهند.



تور ترکیه نوروز 1401 به شهرهای مختلف

هر شهری از ترکیه جاذبه های گردشگری خاص خودش را دارد. شهرهای مختلف ترکیه نظر همه افراد اعم از کسانی که به طبیعت علاقه دارند تا کسانی که به جاذبه های تاریخی و مراکز خرید علاقه دارند را به خود جذب می کند.

کشور ترکیه در میان اروپا و آسیا قرار دارد و مجموعه ای شگفت انگیزی از آثار تاریخی غربی و شرقی امپراتوری روم و عثمانی را شامل می شود. با توجه به تاریخ و فرهنگ متنوع ترکیه، غذاهای معروف و خوش طعم و جاذبه های گردشگری متفاوتی را خواهید دید. شهرهایی مانند استانبول، آنتالیا، آلانیا، کوش آداسی، مارماریس، بدروم، ازمیر و... از شهرهای معروف ترکیه هستند که تورهای آن ها همیشه پرطرفدار است. ترکیه شما را به لذت بردن از مناظر زیبای بصری با جغرافیای منحصر به فرد و جاذبه های طبیعی خود دعوت می کند. شما همچنین می توانید از صدها موزه و پارک ملی در ترکیه بازدید کنید.



آب و هوای ترکیه در نوروز

نوروز از بهترین ماه های سفر به ترکیه است. هوا در نوروز مطبوع و معتدل است. هوا در نوروز گرمای مطلوبی دارد، سرد نیست و همچنین خیلی هم داغ هم نیست. بنابراین به همین دلیل از ماه های مناسب سفر است و گلها در سراسر کشور شکوفا هستند. علاوه بر این ایام عید نوروز جزئی از تعطیلات افراد خارجی نیست. بنابراین کم تر به سفر می آیند و



تور استانبول نوروز 1401

استانبول اولین جایی است که وقتی به ترکیه فکر می کنید به ذهنتان خطور می کند. فرهنگ باستانی استانبول، شهر امپراطوری ها، کاخ ها، مساجد، کلیساها، حمام های ترکی و گربه ها از جاذبه های گردشگری استانبول هستند. بهترین راه برای درک استانبول، تجربه واقعی آن در حین سفر است. خلاصه کردن همه مکان ها برای دیدن در یک صفحه است غیرممکن است.

با این حال، قبل از آمدن به این شهر بزرگ، توصیه می‌کنیم مکان‌هایی را که می‌خواهید از آن دیدن کنید، با تحقیق در اینترنت مشخص کنید و حداقل یک هفته را برای کشف تمام امکانات شهر اختصاص دهید.


سواحل آنتالیا



تور آنتالیا نوروز 1401

شهر آنتالیا ترکیه سواحل متنوع و طبیعتی آرامش‌بخش را به شما ارائه می دهد. اکثر گردشگران به یکی از سواحل این منطقه می روند. چند ساحل زیبا در نزدیکی مرکز شهر وجود دارد از جمله ساحل لارا (ساحل شنی) و ساحل کنیالتی (ساحل سنگریزه) که پیشنهاد می کنیم حتما از آن ها بازدید کنید.

گشت و گذار در شهر قدیمی کالیچی را با پای پیاده توصیه کنیم، زیرا چندین چیز برای دیدن در اینجا وجود دارد، از جمله دروازه هادریان، برج رومی هیدریلیک و موزه آنتالیا.

منطقه Old Marina نیز ارزش بازدید را دارد و مکانی عالی برای لذت بردن از یک وعده غذایی یا نوشیدنی است. همچنین می توانید از اینجا به یک تور قایق گشت و گذار در دریا بروید.

شهر آلانیا نیز در نزدیکی آنتالیا قرار دارد و همان تفریحات و امکانات را ارائه می دهد. اما قیمت های آن به طور قابل توجهی از شهر آنتالیا پایین تر است. بنابراین اگر می خواهید سفر ارزان تری را داشته باشید تور آلانیا نوروز 1401 را به شما توصیه می کنیم.

سفر به شهر ساحلی آلانیا که در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد در ایام نوروز لذت خاصی دارد. تور آلانیا نوروز 1401 پیشنهادی وسوسه انگیز برای سفر به این شهر زیبای ساحلی است که هر چیزی که از یک سفر می خواهید را به شما ارائه می دهد. پیاده روی در ساحل کلئوپاترا، ماجراجویی در غار دیم و تماشای قلعه سرخ می تواند تجربه ای بی نظیر در یک آب و هوای بی نظیر بهاری و معتدل باشد.



تور شهرهای ساحلی دریای اژه ترکیه در نوروز 1401

شهرهای ساحلی ترکیه در مجاورت دریای اژه با دارا بودن بهترین آب هوا و طبیعت زیبا و تفریحات ساحلی فراوان به مقصدی عالی برای گردشگران تبدیل شده اند. دریای اژه در غرب ترکیه قرار دارد.

این شهرها شامل ازمیر، بدروم، کوش آداسی، مارماریس و... هستند. همه این شهرها امکانات مناسبی را برای گردشگران ارائه می دهند و می توانید از سواحل آن ها لذت ببرید.

شهر ازمیر در امتداد ساحل دریای اژه گسترده شده است، امروزه به عنوان یکی از پر جنب و جوش ترین مراکز شهری ترکیه شناخته می شود. هیاهوی جوان، تجاری و نمای مدرن آن، تاریخ وسیعی را پنهان می کند. ازمیر در طول تاریخ خود مهم ترین شهر بندری در امتداد این خط ساحلی از دوره روم تا پایان دوران عثمانی بوده است. اگر به شهری بندری و تاریخی با مراکز خرید و کافه ها علاقه دارید تور ازمیر نوروز 1401 را ازدست ندهید. فصل بهار و نوروز بهترین زمان برای شروع یک گشت و گذار خاطره انگیز در یک هوای دل انگیز مخصوصا در سواحل بی نظیر دریای اژه است.

اگر به قصد استراحت و کسب آرامش سفر می کنید شهرهای ساحلی ترکیه مناسب شماست. تورهایی مانند تور کوش آداسی، تور بدروم و تور مارماریس نوروز 1401 از محبوب ترین تورهای سواحل دریای اژه هستند. مارماریس گوشه ای از بهشت است که در آن می توانید در طول دوازده ماه سال انواع تفریحات را تجربه کنید. این بندر طبیعت زیبا و شهرهای باستانی را در خود جای داده است.


شهر مارماریس ترکیه



بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

همانطور که بیان کردیم قیمت تورها بستگی به نوع پرواز و هتل انتخابی شما دارد. بنابراین می توانید با انتخاب ایرلاین های ایرانی و هتل های معمولی در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای گذشته
قیمت بلیط هواپیما تا پایین ترین حد خود کاهش یافت.
www.rokna.net

سنگ تراورتن
خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی
www.anamisstone.com
سنگ مرمریت
خرید انواع سنگ مرمریت
www.anamisstone.com
سنگ مرمر
خرید و فروش انواع سنگ مرمر ساختمانی اونیکس
www.anamisstone.com
سنگ ازنا
فروش انواع سنگ ازنا ارزان قیمت در تهران
www.anamisstone.com
سنگ گرانیت
انواع سنگ ساختمانی گرانیت مشکی و سفید نهبندان، نطنز و مروارید مشهد
www.anamisstone.com
سنگ گوهره
فروش انواع سنگ گوهره ممتاز و سوپر کف قیمت
www.anamisstone.com
سنگ هرسین
انواع سنگ مرمریت هرسین
www.anamisstone.com
سنگ طرح چوب
قیمت سنگ سنداستون طرح چوب
www.anamisstone.com